Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04013867 |
Вебсайт: | http://obluprdom.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, пл. Героїв Майдану, 1, кім. 1 |
Контактна особа: |
Іванов Віктор Вікторович +380522320281 vityra2016@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 жовтня 2023 09:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2023 11:37 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2023 11:37 |
Очікувана вартість: | 3 296 900,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 969,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень Особливостей. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 "Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах". Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Датою розкриття тендерних пропозицій є кінцева дата подання тендерних пропозицій. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Форма забезпечення тендерної пропозиції затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.20р. Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). Терміни, зазначені в Вимогах і формі забезпечення тендерної пропозиції (далі - форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України "Про публічні закупівлі", постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 "Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах". Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Гарантія повинна містити такі реквізити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови: зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи "PROZORRO"; Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію/документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. На гарантію та документи передбачені цим пунктом повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи яка вказана як підписант в самому документі на який накладається КЕП. Разом із електронною банківською гарантією надаються завірені банком: копія ліцензії/витягу з державного реєстру банків та копія документа про повноваження особи, котра її підписала. У межах та з метою проведення даних торгів, сума забезпечення складає: 16000,00 грн. (шістнадцять тисяч гривень) (визначено замовником відповідно до частини першої статті 25 Закону). Банківські реквізити замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Комунальне підприємство по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради в особі в.о. начальника Чудного Олександра Васильовича, що діє на підставі Статуту, ЄДРПОУ 04013867, р/р UA468201720344331002400054441 в Держказначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172, адреса пл.. Героїв Майдану, 1, кім. 1, м. Кропивницький, 25022, т. 0522240971, ІПН 040138611235. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2023 09:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-ПЗ.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-К.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-6-ІТЗЦЗ.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-5-СЗ.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-5-ПС_Титул.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-5-ПС.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-3-ЕТР.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-2-ОВ.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД20857562-РП-1-1-АБ.pdf | |
24 жовтня 2023 09:06 |
ТД ремонт приміщення 3 скан.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-05-000008 ● 5fd3c3100d014eb58fac59e07db7597b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 № 81-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.12.2023 № 81-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-10-24-000790-a 24.10.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-11 13:13:28
Пояснення з власної ініціативи
З приводу здійснення моніторингу при проведенні процедури закупівель робіт: «Капітальний ремонт приміщення № 34 на ІІІ поверсі та підвальних приміщень в адміністративній будівлі за адресою пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький», за процедурою закупівель відкриті торги (з особливостями) та очікуваною вартістю закупівель 3296900,40 грн. (далі - Закупівля), повідомляємо наступне:
1. Планування закупівлі.
У комунального підприємства по управлінню будинками Кіровоградської обласної ради (далі - Замовник) виникла потреба в Закупівлі.
Конкретні технічні, кількісні та вартісні характеристики предмета Закупівлі Замовником було визначено шляхом закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації (робочого проекту) та проведення її експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщення № 34 на ІІІ поверсі та підвальних приміщень в адміністративній будівлі за адресою пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький».
Після отримання позитивного експертного звіту про відповідність ПКД чинному законодавству було затверджено річний план Закупівлі (вперше - 11.10.2023 року (закупівля не відбулась у зв’язку із тим, що єдиний учасник ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «АРТАЛЕКС» відмовився від укладення договору про закупівлю), повторно - 24.10.2023 року).
Відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 14 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) Замовником було оприлюднено річний план Закупівлі:
- вперше, 11.10.2023 року, ідентифікатор плану UA-P-2023-10-11-004356-a (закупівля не відбулась);
- повторно, 24.10.2023 року, ідентифікатор плану UA-P-2023-10-24-000116-c.
При плануванні закупівлі Замовником визначено предмет Закупівлі у відповідності до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 708 (далі - Порядок).
Так, відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до п. 1 Порядку порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Відповідно до п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п. 27 (визначення поняття «роботи») ч. 1 ст. 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281.
Як видно із вимог вище вказаних норм предмет закупівлі робіт визначається відповідно до п. 4 Порядку – за об’єктами будівництва та з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Таким чином, Замовником було чітко дотримано вимог вказаної норми та визначено предмет закупівлі за об’єктом будівництва: «Капітальний ремонт приміщення № 34 на ІІІ поверсі та підвальних приміщень в адміністративній будівлі за адресою пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький».
Крім того, Замовником було застосовано Єдиний закупівельний словник із застосуванням показників цифр: 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт", що включає капітальний ремонт.
Звертаємо увагу на те, що вище вказаними нормами жодним чином не регламентовано показник якої цифри Єдиного закупівельного словника необхідно застосовувати (першої чи восьмої) при визначенні предмету закупівлі робіт.
2. Оприлюднення інформації про проведення закупівлі.
Замовником подано оголошення про проведення Закупівлі 24.10.2023 року та відповідно до п. 24 Особливостей встановлено період подання пропозицій до 01.11.2023 року.
Електронною системою закупівель визначено період уточнень та оскаржень до 29.10.2023 року. У вказаний період жодних уточнень та оскаржень від учасників не надходило.
3. Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка.
Електронний аукціон відбувся 01.11.2023 року та електронною системою було автоматично розкрито тендерні пропозиції та переведено закупівлю до етапу «Кваліфікація переможця».
Для участі у Закупівлі подали пропозиції 2 учасника:
- ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «АРТАЛЕКС», ціна пропозиції – 3230900,00 грн.
- ПП «Кабекслайн», ціна пропозиції – 3263000,00 грн.
Електронною системою закупівель автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій та найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «АРТАЛЕКС», ціна пропозиції – 3230900,00 грн.
У відповідності до вимог ст. 29 Закону, п. 41, п. 43 Особливостей тендерну пропозицію ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «АРТАЛЕКС» було розглянуто на предмет відповідності вимогам тендерної документації та встановлено наступне:
Тендерна пропозиція учасника подана в спосіб та формі визначені ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації Закону та Особливостей.
У складі тендерної пропозиції наявні:
1) документи, що підтверджують повноваження посадової особи (або представника) учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а також договору за результатами процедури закупівлі у відповідності до ч.1 розділу ІІІ тендерної документації.
2) інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним в п. 47 Особливостей;
3) ціна пропозиції;
4) інформація про погодження та відповідність учасника з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі, істотними умовами договору та про відповідність учасника кваліфікаційним характеристикам;
5) інформація про наявність дозвільних документів.
6) інформація про не залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20% та інформація про те, що пропозиція подане не об’єднанням учасників та учасник не перебуває в об’єднанні.
7) підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, та ін..
Таким чином, за наявною інформацією з відкритих джерел (з урахуванням введеного в Україні воєнного стану) та наданою у складі пропозиції учасник відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостям а пропозиція учасника відповідає технічним та кваліфікаційним вимогам замовника.
Прийнято рішення щодо відповідності пропозиції ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «АРТАЛЕКС» вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
01.11.2023 року переможцем було визначено ТОВ «ПІДПРИЄМСТВО «АРТАЛЕКС».
4. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів).
Договір про закупівлю було укладено після закінчення періоду оскарження – 07.11.2023 року та оприлюднено 07.11.2023 року.
Після перевірки на відповідність чинному законодавству та умовам Закупівлі договору та його реєстрації в органах казначейської служби учаснику / підряднику було згідно акту передано будівельний майданчик / фронт робіт та він приступив до виконання умов договору.
Таким чином, договір про закупівлю було укладено з чітким дотриманням чинного законодавства України.
Порядок та строки оскарження рішень Замовника під час процедури закупівель визначено ст. 18 Закону та п. 55 – 61 Особливостей. Таке оскарження та прийняття рішення про відміну торгів можливе до укладення договору про Закупівлю.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-12-12 16:12:06
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт приміщення № 34 на ІІІ поверсі та підвальних приміщень в адміністративній будівлі за адресою пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-24-000790-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Згідно з реєстром пропозицій, оприлюдненим в електронній системі закупівель 01.11.2023, для участі в торгах подано пропозиції двох учасників, зокрема, товариства з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Арталекс» (далі – ТОВ «Арталекс») з первинною пропозицією 3 296 900,40 грн (з ПДВ) та остаточною пропозицією 3 230 900,00 грн ( з ПДВ).
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Арталекс» у файлі 65ДЦ_ДЦ.rtf, розміщеному в папці Кошторис.zip, надано розрахунок договірної ціни на загальну суму 3 290 647,12 грн (з ПДВ), що не підтверджує первинну ціну тендерної пропозиції учасника ТОВ «Арталекс» в сумі 3 296 900,40 грн (з ПДВ).
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Арталекс» надано розрахунок договірної ціни, підтверджуючий первинну ціну тендерної пропозиції учасника ТОВ «Арталекс» в сумі 3 296 900,40 грн (з ПДВ)?
2. З якої причину Вами визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Арталекс» такою, що відповідає умовам тендерної документації в той час, як розрахунок договірної ціни (первинної пропозиції) даного учасника здійснено не за поточними цінами?
Так, згідно з пунктом 5.1 підрозділу «Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договорної ціни)» розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договорної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова), ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підприємство «Арталекс» у файлі 65ДЦ_ДЦ.rtf, розміщеному в папці Кошторис.zip, надано розрахунок договірної ціни, складений в поточних цінах станом на 18.10.2023, тобто, за цінами, які були дійсні до дати оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі за номером UA-2023-10-24-000790-a - 24.10.2023.
Крім того, в підпункті 6 пункту 5.6 підрозділу «Визначення прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договорної ціни)» розділу V Настанови, наведено формулу для розрахунку витрат на електроенергію при визначенні прямих витрат у вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. У вищевказаній формулі застосовується ціна електроенергії на момент складання розрахунку.
Враховуючи вищезазначене, витрати на електроенергію повинні бути розраховані в поточних цінах на момент складання розрахунку, а отже, не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі – 24.10.2023.
Водночас, учасником ТОВ «Підприємство «Арталекс» надано розрахунок договірної ціни в поточних цінах станом на 18.10.2023, що не відповідає вищевказаним вимогам Настанови.
3. З якої причини Вами визначено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Підприємство «Арталекс» такою, що відповідає умовам тендерної документації в той час, як у наданій в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Підприємство «Арталекс» підсумковій відомості ресурсів (файл 65_ДЦ_ИВР.rtf, розміщений в папці Кошторис.zip), врахована позиція 310 «Електроенергія» в кількості 658,231 кВт-год?
Оскільки учасник ТОВ «Підприємство «Арталекс» не є ліцензіатом з продажу електричної енергії, він не може розраховувати вартість на ще не витрачену електроенергію, тому така позиція не може бути у підсумковій відомості ресурсів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, надан
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-12-15 10:32:50
Пояснення з власної ініціативи
Відповідно до п. 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 10 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зокрема зазначаються відомості про перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Відповідно до п. 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до ч. 1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
На виконання вимог п. 28 Особливостей та ст. 22 Закону Замовником в тендерній документації п. 1 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій» було визначено:
«Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна якої є найнижчою.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. До ціни включається податок на додану вартість (ПДВ);
До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг».
На виконання п. 31 Особливостей та ст. 26 Закону Учасником ТОВ «Підприємство «АРТАЛЕКС» було подано цінову пропозицію в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В тому числі, довідкою від 27.10.2023 року № 60/23 Учасником підтверджено, що вартість тендерної пропозиції розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та включені таким учасником до вартості ціни пропозиції.
Звертаємо увагу контролюючого органу, що Замовником під час подачі оголошення про закупівлю та в тендерній документації не вимагалися будь які форми, кошториси, інші документи щодо визначення ціни пропозиції, її складових та порядку формування, а тому поданий Учасником кошторис не підлягав перевірці на відповідність вимогам тендерної документації, як такий, що і не вимагався Замовником.
Так, відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно, щодо Ваших запитань:
1. Первинна цінова пропозиція учасника – 3296900,40 грн., як і остаточна – 3230900,00 грн., зазначена ним в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів.
2. Розрахунок цінової пропозиції учасника зроблено відповідно до умов тендерної документації - п. 1 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій», шляхом її декларування в електронній системі закупівель у відповідних електронних полях та завантаженням довідки від 27.10.2023 року № 60/23.
3. Розрахунок цінової пропозиції учасника зроблено відповідно до умов тендерної документації - п. 1 Розділу «Оцінка тендерних пропозицій», шляхом її декларування в електронній системі закупівель у відповідних електронних полях та завантаженням довідки від 27.10.2023 року № 60/23.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС" |
3 296 900,40
UAH з ПДВ
|
3 230 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Кабекслайн" |
3 296 000,00
UAH з ПДВ
|
3 263 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО "АРТАЛЕКС" #24151270 |
Переможець |
3 230 900,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 10:18
|
угода | укладений |
17 січня 2024 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 08:57
|
ДУ ремонт ОДА.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2023 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 13:57
|
договір | укладений |
07 листопада 2023 13:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення № 34 на ІІІ поверсі та підвальних приміщень в адміністративній будівлі за адресою пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький» | 1 | роботи |
3 230 900,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщення № 34 на ІІІ поверсі та підвальних приміщень в адміністративній будівлі за адресою пл. Героїв Майдану, 1, м. Кропивницький» | 1 |
3 230 900,00
UAH з ПДВ
|