Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЧУПАХІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "СОНЕЧКО -1" ЧУПАХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОХТИРСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 32364741 |
Місцезнаходження: | 42722, Україна , Сумська обл., Охтирський р-н, селище міського типу Чупахівка, ПРОВУЛОК ЗАОЗЕРНИЙ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Любов Заєць +380508482234 dnzsonechko-1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2023 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2023 20:06 |
Очікувана вартість: | 25 558 231,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255 582,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(коригування)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2023 20:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2023 20:09 |
Додаток 4. Форма тендерної пропозиції _13.04.2023 (8).docx | |
23 жовтня 2023 20:09 |
ТД _19.10.2023.docx | |
23 жовтня 2023 20:09 |
Додаток 3. Проект договору.docx | |
23 жовтня 2023 20:09 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії, вимоги ст. 17 Закону та інші вимоги _13.04.2023 (3).docx | |
23 жовтня 2023 20:09 |
Додаток 2. Технічні вимоги до предмета закупівлі _13.04.2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовник не встановлював вимогу щодо розрахунку договірної ціни тільки в програмному комплексі АВК 5.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-26-000037 ● d8a7e276d43544299b9c3e800105761d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 грудня 2023 10:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.12.2023 № 56-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.12.2023 №56-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-10-23-016260-a 23.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-27 11:53:37
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт комунального закладу Чупахівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко-1" Чупахівської селищної ради Охтирського району Сумської області за адресою: пров. Заозерний, 2, смт Чупахівка, Охтирського р-н. Сумської обл.» (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-23-016260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-29 12:15:22
Пояснення за предметом закупівлі " Капітальний ремонт комунального закладу Чупахівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) "Сонечко-1" Чупахівської селищної ради Охтирського району Сумської області за адресою: пров:Заозерний,2, смт Чупахівка,Охтирського р-н.Сумської обл."(коригування)
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів,а саме сайт Чупахівської селищної ради (https://chupah-rada.gov.ua).та додаємо інформацію про проектно-кошторисну документацію (в електронному вигляді), завдання на проектування,та Експертний звіт (Позитивний).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-01 11:58:29
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт комунального закладу Чупахівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Сонечко-1» Чупахівської селищної ради Охтирського району Сумської області за адресою: пров. Заозерний, 2, смт Чупахівка, Охтирського р-н. Сумської обл.» (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-23-016260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «АМК РЕМ-БУД» з огляду на те, що:
1) учасником ТОВ «АМК РЕМ-БУД» в складі тендерної пропозиції не надано:
- листа в довільній формі щодо погодження з проектом договору (Додаток 3);
- ліцензію на ведення господарської діяльності з послуг і виконання робіт протипожежного призначення або документ (наказ державного органу) про видачу такої ліцензії з посиланням на відповідні дані в електронному реєстрі ліцензій);
- ліцензію документ дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням;
- документів підтверджуючих повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо) відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації;
2) відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник повинен надати, зокрема, скановані оригінали додаткових угод до договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної форми проте, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносили, при цьому, учасником ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції не надано додаткових угод до договору підряду від 04.10.2023 № 10-10-2016 або довідки довільної форми про те, що протягом строку дії цього договору зміни до нього не вносились.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 13:43:03
"Капітальний ремонт комунального закладу Чупахівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок ) "Сонечко-1" Чупахівської селищної ради Охтирського району Сумської області за адресою: пров. Заозерний,2, смт Чупахівка, Охтирського р-н. Сумськоїобл." (коригування) "
Надаємо пояснення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
договір буде розірвано.
2024-01-19 15:49:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.) • усунуто
Відповідно до листа Охтирського Управління ДКСУ Сумської області від 30.01.2024 №02-11/160 оплата за договором не здійснювалась.
2024-01-31 09:34:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2023 20:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" |
24 022 674,14
UAH з ПДВ
|
24 022 674,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" #38256839 |
Переможець |
24 022 674,14
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 14:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 08:35
|
додугода.pdf | укладений |
23 січня 2024 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 15:18
|
дуг.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 10:03
|
договір.pdf | укладений |
09 листопада 2023 10:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | доповнити п.13.1 Договору новим додатком: Додаток № 4/1-План фінансування робіт на 2023рік. |
Номер договору про закупівлю: | 54-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
24 022 674,14
UAH (в тому числі ПДВ 4 003 779,02 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли згоди достроково розірвати дію договору. |