Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 133 на Харківське шосе, 55-Б Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)
Очікувана вартість
14 500 000,00 UAH
UA-2023-10-23-016083-a ● 64908701de974163907df753b52eddeb
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Антонюк Ірина 380445631724 tender-uo1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2023 19:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 14 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 72500,00 (сімдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 72500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 133 на Харківське шосе, 55-Б Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, м. Київ, Харківське шосе, 55-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2023 22:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2023 22:38 |
Додаток № 3 (редагов 26.10.2023).doc | |
26 жовтня 2023 22:38 |
Додаток № 1 (редагов 26.10.2023).doc | |
26 жовтня 2023 22:37 |
ТД капітальний ремонт фасадів ЗДО 133 (редагов 26.10.2023).doc | |
26 жовтня 2023 22:37 |
Перелік змін від 26.10.2023.docx | |
26 жовтня 2023 22:36 |
Протокол № 1585.docx | |
26 жовтня 2023 22:36 |
Протокол № 1585.docx.p7s.zip | |
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 6.doc | |
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 5.doc | |
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 4.doc | |
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 2.doc |
26 жовтня 2023 22:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 жовтня 2023 22:38 |
Додаток № 3 (редагов 26.10.2023).doc
|
|||
26 жовтня 2023 22:38 |
Додаток № 1 (редагов 26.10.2023).doc
|
|||
26 жовтня 2023 22:37 |
ТД капітальний ремонт фасадів ЗДО 133 (редагов 26.10.2023).doc
|
|||
26 жовтня 2023 22:37 |
Перелік змін від 26.10.2023.docx
|
|||
26 жовтня 2023 22:36 |
Протокол № 1585.docx
|
|||
26 жовтня 2023 22:36 |
Протокол № 1585.docx.p7s.zip
|
|||
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 6.doc
|
|||
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 5.doc
|
|||
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 4.doc
|
|||
23 жовтня 2023 19:14 |
Додаток № 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічного завдання
Дата подання: 25 жовтня 2023 13:36
Дата відповіді: 26 жовтня 2023 22:55
Добрий день. В п. 6 "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною
100 мм з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі."
враховано декоративне штукатурення фасадів - 470 м2. і в п.7 дублюється декоративне штукатурення фасадів - 470 м2.
Це помилка чи передбачено проектом. Дякую за відповідь.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за запитання. Відповідно до вимог технічного завдання повідомляємо що:
В п. 6 «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі» - даною позицію передбачається виконання робіт , а саме - «1. Розмічання поверхні. 2. Підготовлення поверхні. 3. Установлення цокольних профілів. 4. Ґрунтування стін. 5. Наклеювання плит утеплювача та кріплення плит дюбелями. 6. Розмічання поверхні під русти і прорізування рустів [норма 2]. 7. Установлення перфорованих кутиків на зовнішніх кутах рустів та укосів [норми 2, 3], установлення кутового і деформаційного профілю [норма 1]. 8. Улаштування армованого шару з склосітки на клеючій суміші по плитному утеплювачу. 9. Шпатлювання поверхні. 10. Шліфування поверхні. 11. Ґрунтування»
В. п.7 "Декоративне штукатурення фасадів - 470 м2" - даною позицію передбачається виконання робіт нанесення декоративною суміші типу «байрамікс»
В п. 6 «Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100 мм з опорядженням декоротивним розчином за технологією "CEREZIT". Стіни гладкі» - даною позицію передбачається виконання робіт , а саме - «1. Розмічання поверхні. 2. Підготовлення поверхні. 3. Установлення цокольних профілів. 4. Ґрунтування стін. 5. Наклеювання плит утеплювача та кріплення плит дюбелями. 6. Розмічання поверхні під русти і прорізування рустів [норма 2]. 7. Установлення перфорованих кутиків на зовнішніх кутах рустів та укосів [норми 2, 3], установлення кутового і деформаційного профілю [норма 1]. 8. Улаштування армованого шару з склосітки на клеючій суміші по плитному утеплювачу. 9. Шпатлювання поверхні. 10. Шліфування поверхні. 11. Ґрунтування»
В. п.7 "Декоративне штукатурення фасадів - 470 м2" - даною позицію передбачається виконання робіт нанесення декоративною суміші типу «байрамікс»
щодо доцільності надання сертифікату на систему управління енергетичним менеджментом ДСТУ ISO 50001:2020
Дата подання: 26 жовтня 2023 16:32
Дата відповіді: 28 жовтня 2023 19:40
шановний Замовнику! просимо внести зміни у Документацію на закупівлю та вилучити умову щодо надання скан-копії оригіналу діючого Сертифікату на систему управління енергетичним менеджментом ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT), оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт, що не має жодного стосунку до енергетичного менеджменту. Вказана умова є недоцільною та неправомірною, що підтверджується думкою комісії АМКУ у її рішеннях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу учасника, відповідно до посилання http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=90178 національний стандарт ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (далі - ДСТУ ISO 50001:2020) установлює вимоги щодо розроблення, упровадження, підтримання в робочому стані та поліпшення системи енергетичного менеджменту. Очікуваним результатом є надання організації можливості реалізувати систематизований підхід до досягнення постійного поліпшення енергетичної результативності та систем енергетичного менеджменту. Цей стандарт: a) може застосовувати будь-яка організація, незалежно від її типу, розміру, складності, географічного місцезнаходження, організаційної культури або продуктів і послуг, які вона надає; b) застосовують до діяльності, що впливає на енергетичну результативність, якою керує та яку контролює організація; c) може застосовуватися незалежно від кількості, напрямів використання або типу енергії, що споживають; d) потребує демонстрування постійного поліпшення енергетичної результативності, але не встановлює рівень поліпшення, який має бути досягнуто; Стандарт ДСТУ ISO 50001:2020 призначений для корпоративних споживачів енергії. Дана процедура підтримує індустріальні організації у всіх секторах економіки для найбільш ефективного використання різних видів енергії за допомогою розробки системи управління енергоспоживанням. Ефективне використання енергосресурсов допомагає компаніям економити кошти, а також боротися зі зміною клімату. Тобто фактично є практичним інструментом, який дозволяє виявити ризики, пов’язані з системою енергопостачання, організувати процес моніторингу енергоспоживання, оптимізувати процеси енергозбереження, контролювати вплив на довкілля та отримувати при цьому фінансові переваги. В основі даного стандарту – ідея безперервного поліпшення та системний підхід до всіх процесів, пов’язаних з енергоресурсами (технологічні процеси, організаційні процедури, дії персоналу, закупівлі послуг, матеріалів, впровадження новітніх технологій). Головною метою компанії яка отримала Сертифікат ДСТУ ISO 50001:2020 є побудова системи енергетичного менеджменту, функціонування якої сприяє: більш ефективному використанню електроенергії; стимулюванню раціонального використання енергії; виявленню потреб у впровадженні нових енергозберігаючих технологій; дотриманню законодавчих та нормативних вимог. Отже основними перевагами наявності в компанії Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT) та використовування системи енергетичного менеджменту є: економічні (зниження собівартості продукції за рахунок застосування енергоменеджменту, заощадження коштів завдяки раціональному використанню енергоресурсів та запобігання марнуванню електроенергії); екологічні (мінімізація впливу на навколишнє середовище та збереження природних ресурсів). Враховуючи вищезазначене зауважимо даний енергетичний стандарт застосовний до організацій, як великих, так і малих, незалежно від географічних, культурних чи соціальних умов. З метою використання передового європейського та українського досвіду задля оптимізації енергоспоживання і підвищення енергоефективності. Крім того, наявність даного Сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 в учасника підтверджує впровадження ним рішень щодо завдання протидії глобальним змінам клімату за рахунок зниження емісії парникових газів, пов’язаних зі споживанням енергії. Звертаємо додатково увагу умовами тендерної документації прописано вимога щодо дотримання заходів із захисту довкілля. Отже рішення Замовника прописати дану вимогу в тендерній документації про наявність Сертифікату на систему управління енергетичним менеджментом ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT) була вмотивована саме оптимізацією енергоспоживання та захисту довкілля під час виконання робіт з предмету закупівлі "Капітальний ремонт фасаду в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 133 на Харківське шосе, 55-Б Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи»)". Таким чином, застосування учасниками у своїй діяльності вищезазначених стандартів є важливим для Замовника, у зв'язку з тим, що при виконанні учасником робіт будуть дотримані та враховані вимоги нормативних актів, при цьому, всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на виконання даних робіт, знаходяться під контролем, недоліки в адмініструванні усуваються швидко, а учасник постійно вживає відповідні заходи для поліпшення якості та безпечності виконання робіт, з предмету закупівлі. Зауважимо будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, та отримати Сертифікату на систему управління енергетичним менеджментом ДСТУ ISO 50001:2020 Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання (ISO 50001:2018, IDT). Тому дана вимога про надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 не є дискримінаційною для учасника торгів. Жодних обмежень щодо органу сертифікації чи інших дискримінаційних умов щодо отримання даного сертифікату Замовником не було прописано, До того ж в актуальній редакції Закону “Про публічні закупівлі” у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначати які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Замовником не порушеного жодного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників стаття 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
щодо незаконної умови надання акту огляду
Дата подання: 26 жовтня 2023 16:42
Дата відповіді: 26 жовтня 2023 22:57
шановний Замовнику ! умовами Документації вимагається надати до складу тендерної пропозиції Акт огляду обєкту, з обовязковою відміткою уповноваженого представника Замовника з датою та місцем його складання, як підтвердження ознайомлення учасника з об’єктом виконання робіт. Зазначаємо, що вказана умова є незаконною, що підтверджується думкою комісії АМКУ. Просимо привести Документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом вилучення неправомірної умови щодо надання акту огляду обєкту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! До тендерної документації, щодо вищезазначеної вимоги, внесено зміни.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-23-000023 • 15d381ce834e420f80299c1e067e9f15
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-23
•
19:37
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільно під час війни витрачати кошти на капітальні ремонти. Гроші потрібно спрямовувати на збереження незалежності держави, тобто на потреби армії. Закупіть дрони, автомобілі, медикаменти для військових. Саме вони обороняють нашу країну і їх потрібно берегти. Ремонти не допоможуть перемогти. Гроші на ЗСУ!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС" |
14 283 823,21
UAH з ПДВ
|
14 283 823,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС" #42827806 |
Переможець |
14 283 823,21
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 21:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 09:54
|
ДУ № 1 до договору № 1099.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 19:21
|
Договір № 1099.pdf | укладений |
21 листопада 2023 19:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 3.4. та п. 11.7. Договору від 21.11.2023 № 1099, уклали додаткову угоду про таке: 1 Сторони дійшли згоди пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна цього Договору визначається позитивним Експертним звітом, виданим ТОВ "ЕКОЕКСПЕРТИЗА" від 29 листопада 2023 року №0884Е-11/23 та згідно з Договоріною ціною становить 14 255 477.04 грн (чотирнадцять мільйонів двісті п'ятдесят п'ять тисяч чотириста сімдесят сім грн. 04 коп. ) у т.ч. ПДВ - 2 375 912,84 грн. Загальна вартість виконання робіт визначається згідно з Протоколом узгодження договірної ціни (додаток 1) На 2023 рік бюджетні зобов'язання становлять 14 255 477.04 грн. 2. Внести зміни у додатки до Договору: Додаток 1 - Протокол узгодження Договірної ціни, Додаток 2- Дефектний акт, Додаток 3- Зведений кошторисний розрахунок, Додаток 4- Локальний кошторис, Додаток 5- Договірна ціна (вид Тверда) , Додаток 6- Графік виконання робіт та фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 1099 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |