Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, в частині, що обслуговує КП «Київпастранс», код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням»
Очікувана вартість
12 369 800,00 UAH
UA-2023-10-23-015496-a 4e3a63bc6f574e50983004947817d92e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Горбач

+380442546601 sakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Галина Горбач
+380442546601
sakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, в частині, що обслуговує КП «Київпастранс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-20-000059 ● a3647d50c6a34001b24768bc4f2f4646
  • Статус: завершено ● Дата: 18 липня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2023 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

20.11.2023 № 74-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО


Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 20.11.2023 № 74-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-23-015496-a, 23.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-11-23 14:58:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-23-015496-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
- яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, саме комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр», з яким укладений договір від 20.10.2023 № 53.23-108 без використання електронної системи закупівель?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-11-27 16:20:01

відповідь

У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель до процедури закупівлі Послуги в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва, в частині, що обслуговує КП «Київпастранс», код 72260000-5 за ДК 021:2015 «Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-23-015496-a, про надання пояснень повідомляю наступне.
Очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи з орієнтовної вартості послуг від перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті, що обслуговує Підприємство та вартості послуг комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» та становить 12 369 800, 00 грн. в т.ч. ПДВ:
Вартість послуг = 206 000 000 Х 4,93%, де
206 000 000 – вартість транспортних послуг від перевезення пасажирів у звичайному режимі руху з 10.10.2023 по 31.12.2023;
4,93 % - вартість послуг комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» від суми кожного платежу, здійсненого пасажиром за транспортні послуги з використанням АСОП.
18 450 000 х 0,12 коп., де
18 450 000 – кількість пільгових реєстрацій з 10.10.2023 по 31.12.2023;
0,12 коп. – вартість послуг за кожну реєстрацію пільгової картки в АСОП.

Щодо обрання КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» виконавцем послуг.
Пунктом 1 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 27.04.2018 № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» (далі по тексту – Розпорядження) передбачено створити автоматизовану систему обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності шляхом інтеграції та адаптації існуючих автоматизованої системи оплати проїзду та обліку пасажирів в міському наземному пасажирському транспорті міста Києва і автоматизованої системи проходу пасажирів в метрополітені міста Києва до потреб цієї системи.
Пунктом 2 Розпорядження визначено комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» особою, уповноваженою здійснювати справляння плати за транспортні послуги, що надаються та оплачуються з використанням автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності.
Пунктом 1 розпорядження виконавчого органу київської міської ради (київська міська державна адміністрація) від 26.10.2018 № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацією автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» (із змінами та доповненнями) передбачено увести в дослідну експлуатацію автоматизовану системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності: у Київському метрополітені, фунікулері, міській електричці, у трамваях і тролейбусах, автобусних маршрутах загального користування, які працюють у звичайному режимі руху, а також автобусних маршрутах загального користування, які працюють в режимі маршрутного таксі №№ 150 – 600.
Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (Ліцензіат) укладено договір про надання послуг від 18.09.2018 № 4467 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» (Ліцензіар), предметом якого є надання дозволу на використання (ліцензії) програмного забезпечення - автоматизована система обліку оплати проїзду (далі – АСОП) в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності з впровадженням (встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків із налаштуванням взаємодії усіх елементів АСОП, що передбачає постачання ліцензійного програмного забезпечення (далі – Твір), у зв’язку з чим Ліцензіар надає Ліцензіату виключну ліцензію на використання Твору, що дає Ліцензіату право на використання Твору у встановлених цим договором межах та на визначений договором строк.
При цьому виключна ліцензія – ліцензія, яка видається лише одному ліцензіату і виключає можливість використання ліцензіаром об’єкта права інтелектуальної власності у сфері, що обмежена цією ліцензією, та видачі іншим особам ліцензій на використання цього об’єкта у зазначеній сфері.
За цим договором передаються права на використання Твору на адміністративній територіях міста Києва та Київської області у встановлених згідно законодавства адміністративних межах та, відповідно, надані права на використання Твору поширюються тільки на вказану територію.
Згідно ліцензії серії ЕК № 0001 Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» надає Комунальному підприємству «Головний інформаційно-обчислювальний центр» виключний дозвіл (ліцензію) на використання комп’ютерної програми «ГЕРЦ. Е-КВИТОК», володільцем якої є Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ», наступним способом:
Відтворення Твору;
Публічне виконання, демонстрацію, показ та інформування щодо Твору;
Використання Твору у власній фінансово-господарській діяльності;
Комерційне використання твору,
Надає права дозволу на використання Твору іншими особами та перешкоджання неправомірному використанню Твору, в тому числі заборону на таке використання іншими особами.
Ліцензія на комп’ютерну програму «ГЕРЦ. Е-КВИТОК» передається в порядку та на умовах, визначених Договором від 18.09.2018 № 4467, укладеного між Товариством з обмеженою відповідальністю «ГЕРЦ» та Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Згідно умов Договору, Ліцензія видана 01.10.2018 терміном дії на 70 (сімдесят) років для використання її на території міста Києва та Київської області на всі ролі, передбачені АСОП.
Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (київська міська державна адміністрація) від 22.10.2018 № 1887 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності», зареєстрованим в Головному територіальному управлінні юстиції у місті Києві 24.10.2018 за № 221/2069) (далі по тексту – Порядок) (із мінами та доповненнями) затверджено Порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності.
Відповідно до пункту 1.3. розділу 1 Порядку дія цього Порядку поширюється на юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, а також фізичних осіб, які є учасниками автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності.
Відповідно до пункту 3.2. розділу 3 Порядку учасниками відносин в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, серед інших, є оператор та перевізник.
Відповідно до пункту 3.5. розділу 3 Порядку оператором автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності є Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Відповідно до пункту 3.6. розділу 3 Порядку перевізниками є суб’єкти господарювання, що здійснюють на комерційній основі перевезення пасажирів транспортними засобами загального користування та в установленому законодавством порядку надають транспортні послуги, а також забезпечують експлуатацію та утримання об’єктів міського пасажирського транспорту міста Києва незалежно від форм власності.
Згідно пункту 3.11. розділу 3 Порядку приєднання перевізників, агентів, банків, фінансових установ до автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності здійснюється на підставі договорів про надання послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності, що укладається з оператором.
Відповідно до пункту 6.2. розділу 6 Порядку перевізники зобов’язані укласти договори про надання послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності з оператором.
Пунктом 5 Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті міста Києва для здійснення компенсаційних виплат за безоплатний проїзд і проїзд із частковою оплатою у міському пасажирському транспорті загального користування міста Києва, який працює у звичайному режимі руху, окремих категорій осіб, затвердженого рішенням Київської міської ради від 16.12.2021 № 4007/4048 «Про деякі питання проїзду окремих категорій осіб у місті Києві» визначено, що оплата вартості послуг оператора АСОП щодо формування та подання інформації стосовно загальної кількості поїздок по кожній пільговій категорії осіб за звітний місяць здійснюється на підставі договорів.
Враховуючи вищевикладене комунальному підприємству «Київпастранс», як перевізнику, на виконання вимог пункту 6.2. розділу 6 Порядку, необхідно укласти договір про надання послуг в автоматизованій системі обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності з оператором - Комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Підпунктом 5 пункту 13 Особливостей встановлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, серед іншого, відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Таким чином, керуючись нормами чинного законодавства та розпорядженнями Київської міської ради наявні підстави для укладення прямого договору з КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Додається:
1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) від 27.04.2018 № 706 «Про створення автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності».
2. Розпорядження виконавчого органу київської міської ради (київська міська державна адміністрація) від 26.10.2018 № 1934 «Про введення в дослідну експлуатацією автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності» (із змінами та доповненнями).
3. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (київська міська державна адміністрація) від 22.10.2018 № 1887 «Про затвердження Порядку функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності».
4. Рішенням Київської міської ради від 16.12.2021 № 4007/4048 «Про деякі питання проїзду окремих категорій осіб у місті Києві».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОВНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ОБЧИСЛЮВАЛЬНИЙ ЦЕНТР"
#04013755
Переможець 12 369 800,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2023 17:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
53.23-108.pdf укладений
23 жовтня 2023 17:25