Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція протирадіаційного укриття обліковий № 69446 будівлі Ліцею імені І. М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області за адресою: смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, 6, Сумської області
Очікувана вартість
14 769 526,55 UAH
UA-2023-10-23-015148-a 1b76d24d9de840a285fdacc5bd6bbeac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Гуцал

+380501495175 yury-gutsal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА БУХГАЛТЕРІЯ ВІДДІЛУ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ" ВЕЛИКОПИСАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44131142
Місцезнаходження: 42800, Україна , Сумська обл., смт. Велика Писарівка, вул. Ярослава Мудрого, буд. 1
Контактна особа: Юрій Гуцал
+380501495175
yury-gutsal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція протирадіаційного укриття обліковий № 69446 будівлі Ліцею імені І. М. Середи Великописарівської селищної ради Сумської області за адресою: смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, 6, Сумської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42800, Україна, Сумська область, смт. Велика Писарівка, вул. Шкільна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

23 жовтня 2023 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОПАЗ"
#32778704
Переможець 14 769 526,55
UAH з ПДВ
23 жовтня 2023 18:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:53
Додаткова угода3.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:46
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2023 15:02
ДУ №2 до договору №90.pdf зміни до договору
22 листопада 2023 14:59
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 15:03
ДУ №1 до договору №90.jpg зміни до договору
31 жовтня 2023 14:54
Договір №90.pdf укладений
23 жовтня 2023 18:33
Обгрунтування.pdf укладений
23 жовтня 2023 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 14769526 грн. 55 коп. (чотирнадцять мільйонів сімсот шістдесят девять тисяч п’ятсот двадцять шість гривень 55 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 2461587 грн. 76 коп., в тому числі: кошти державного бюджету 90% - 13 292573,89 грн. (тринадцять мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі п’ятсот сімдесят три гривні 89 копійок) з ПДВ; кошти місцевого бюджету 10% - 1 476952,66 грн. (один мільйон чотириста сімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 66 копійок) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.2.1. розділу 2. Строки виконання робіт в новій редакції: 2.1. Строк виконання Робіт: Генпідрядник розпочинає виконання Робіт протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Договору Сторонами, але не раніше дати передання Замовником Генпідряднику будівельного майданчика (фронту робіт) та проєктної документації, а також отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт. Генпідрядник зобов'язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 30.12.2023 р. Викласти п. 18.3. розділу 18. Строк дії договору в новій редакції: 18.3. Строки виконання робіт з реконструкції Об'єкта встановлюються до 30.12.2023 р.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.19.1, п. 19.2 розділу 19 Форс-мажор Договору № 90 від 23.10.2023 року, в зв'язку з постійними обстрілами, повітряними тривогами не було виконано в повному обсязі фінансові зобов'язання договору. Викласти п.2.1. розділу 2. Строки виконання робіт в новій редакції: 2.1. Строк виконання Робіт: Генпідрядник розпочинає виконання Робіт протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати підписання Договору Сторонами, але не раніше дати передання Замовником Генпідряднику будівельного майданчика (фронту робіт) та проєктної документації, а також отримання дозволу на початок виконання будівельних робіт. Генпідрядник зобов'язується закінчити виконання Робіт та повідомити Замовника про готовність до їх передання до 01.04.2024 р. Викласти п. 18.3. розділу 18. Строк дії договору в новій редакції: 18.3. Строки виконання робіт з реконструкції Об'єкта встановлюються до 01.04.2024р.
Номер договору про закупівлю: 90
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML