Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Очікувана вартість
1 864 860,00 UAH
UA-2023-10-20-015119-a ● aaa49744a67a43b883513d11ad1dbda8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Костянтин Доценко +380987579685 kostyakostya22@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 864 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 648,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у розмірі 3 відсотків вартості договору. Платіжні реквізити Замовника: Отримувач: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4- Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам по номер оголошення UA-20ХХ-ХХ-ХХ-00ХХХХ-Х. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. 6.3. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. 6.4. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. 6.5. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 3 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 6.6. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки : с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область. ННІ№1
Кількість: 1 найменування, згідно Додатку №5 до тендерної документації)
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 864 860,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.05.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.10.2023 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за виконані роботи проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки : с. Віта-Поштова, Фастівський район, Київська область. ННІ№1
Кількість: 1 найменування, згідно Додатку №5 до тендерної документації)
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 864 860,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.05.2023 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.10.2023 до 00:00 год
7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за виконані роботи проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування.
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комплекс середньо температурних та низькотемпературних систем для зберігання продуктів харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 42513000-5 — Холодильне та морозильне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2023 16:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2023 16:37 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями комплекс нова редакція.doc | |
23 жовтня 2023 16:36 |
Перелік змін, що вносяться до оголошення від 23.10.2023.doc | |
20 жовтня 2023 17:24 |
Проект_договору (4).doc | |
20 жовтня 2023 17:24 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
20 жовтня 2023 17:24 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
20 жовтня 2023 17:24 |
ВТ_з особливостями_морозильні камери_2023.doc |
23 жовтня 2023 16:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2023 16:37 |
Оголошення про проведення відкритих торгів_з особливостями комплекс нова редакція.doc
|
|||
23 жовтня 2023 16:36 |
Перелік змін, що вносяться до оголошення від 23.10.2023.doc
|
|||
20 жовтня 2023 17:24 |
Проект_договору (4).doc
|
|||
20 жовтня 2023 17:24 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
|
|||
20 жовтня 2023 17:24 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc
|
|||
20 жовтня 2023 17:24 |
ВТ_з особливостями_морозильні камери_2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
терміни поставки
Дата подання: 23 жовтня 2023 13:42
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 16:30
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.05.2023 року
Відповідь: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в оголошення про проведення відкритих торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛОДТЕХМОНТАЖ" |
1 850 580,00
UAH з ПДВ
|
1 850 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЛОДТЕХМОНТАЖ" #35413047 |
Переможець |
1 850 580,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 18:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2023 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2023 11:32
|
П-910 від 16.11.2023.PDF | укладений |
17 листопада 2023 11:31
|