Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №64 на вул. Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023
Очікувана вартість
10 770 907,40 UAH
UA-2023-10-20-009347-a e0547574b65a48ed9d3305b0bb6f427e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богач Ольга

380973132663 olya_fra@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки, будинок 85
Контактна особа: Богач Ольга
380973132663
olya_fra@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №64 на вул. Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Стрийська, будинок 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

20 жовтня 2023 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2023 13:51
протокол УОІС від 18.07.2023.pdf
20 жовтня 2023 13:51
Протокол № 15 позапланове 15.09.2023.pdf
20 жовтня 2023 13:51
Протокол УО Стрийська,64.pdf
20 жовтня 2023 13:51
Протокол 8 НС.pdf.pdf
20 жовтня 2023 13:51
РП (Зміни) Стрийська,64.pdf
20 жовтня 2023 13:51
рішення УО Стрийська,64.pdf
20 жовтня 2023 13:50
розпорядження Стрийська,64.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-04-000008 ● 6a1f031b430244869ce0b11d1e4023f0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2023 12:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

04.12.2023
№ 76-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 08 листопада 2023 року № 003100-18/12934-2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 04.12.2023 № 76-З

Витяг з переліку процедур закупівель


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-20-009347-a, 05.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-06 16:23:37

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-20-009347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість закупівлі?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Львівське комунальне підприємство «Рембуд» (код ЄДРПОУ 20775826), з яким укладений договір підряду від 18.10.2023 № 117 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-11 17:41:05

Про надання пояснення

На Ваш електронний запит про надання пояснень від 06.12.2023 щодо закупівлі «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №64 на вул. Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023» (UA-2023-10-20-009347-а) у межах проведення моніторингу (UA-M-2023-12-04-000008) повідомляємо наступне:
1. Обгрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) визначено рішенням виконавчого комітету Львівської міської ради від 29.09.2023 № 1038 «Про виділення коштів з резервного фонду Львівської міської територіальної громади». Очікувана вартість закупівлі сформована відповідно до проектно-кошторисної документації, зведеного кошторисного розрахунку та експертного висновку.
2. Відповідно до пункту 7.1 рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 11.07.2023 №701 «Про визначення департаменту житлового господарства та інфраструктури, районних адміністрацій замовниками робіт з проведення заходів з ліквідації наслідків ракетного удару, аварійно-відновлювальних та невідкладних робіт у будинках» Франківську районну адміністрацію визначено замовником протиаварійних демонтажних та невідкладних робіт основних конструктивних елементів щодо будинку №64 на вул. Стрийській у м. Львові та зазначено укласти прямий договір з Львівським комунальним підприємством «Рембуд».
Разом з тим, Франківською районною адміністрацією додатково розглядалася комерційна пропозиція Приватне підприємство «Спеціалізована ремонтно-будівельна компанія «ПОРТАЛ» на виконання невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №64 на вул. Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023, на суму 12340880,00 грн з ПДВ.
Зважаючи, що Львівським комунальним підприємством «Рембуд» надано найбільш економічно вигідну комерційну пропозицію, з метою економії бюджетних коштів, враховуючи рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 11.07.2023 №701, необхідність якнайшвидшого виконання робіт, вирішено на проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №64 на вул. Стрийській у м.Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023, укласти договір з Львівським комунальним підприємством «Рембуд».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Львівське комунальне підприємство "Рембуд"
#20775826
Переможець 10 770 907,40
UAH з ПДВ
20 жовтня 2023 13:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2024 10:02
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:29
дод.угода №2 від 29.12.2023 Стрийська,64.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:27
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2023 13:03
Додатки до угоди №1 договору 117.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 13:01
Додаткова угода №1 до Стрийська,64.pdf зміни до договору
27 жовтня 2023 13:01
стрийська 64 угода нова.pdf укладений
20 жовтня 2023 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа управління фінансового контролю від 20.10.2023 №4-2103-14175, щодо проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №64 на вул. Стрийській у м. Львові, постраждалих внаслідок ракетного удару зі сторони країни-агресора російської федерації 06.07.2023, уклали цю додаткову угоду №1 від «26» жовтня 2023 року (далі — Додаткова угода) до Договору про наведене нижче: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни в Договір, зменшити суму Договору на 92 880,16 грн. (дев’яносто дві тисячі вісімсот вісімдесят гривень 16 коп.) та викласти пункт 2.1. Договору у такій редакції: «2.1. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором, визначена на підставі твердої договірної ціни, становить 10 678 027, 24 грн. (десять мільйонів шістсот сімдесят вісім тисяч двадцять сім гривень, 24 коп.) разом з ПДВ». 2. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до додатка «Договірна ціна» до Договору та викласти його в редакції додатка «Договірна ціна», викладеного в п. 6 цієї Додаткової угоди. 3. Усі інші умови Договору, не порушені Додатковою угодою, залишаються незмінними. Сторони підтверджують за ними свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання та скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 5. Ця Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної зі Сторін. 6. Додатки до Договору: - «Договірна ціна» до Договору, складена в поточних цінах станом на 26 вересня 2023 р. (всього договірна ціна 10678,02724).
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 6 318 003,88
UAH (в тому числі ПДВ 1 053 000,65 UAH)