Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КНУ «Реконструкція дорожнього покриття на перехресті просп. Полковника Гуляєва та вул. Центральна в с. Лиманка Одеського району Одеської області»
Очікувана вартість
18 655 861,00 UAH
UA-2023-10-20-008207-a ● e2df2bfa13f84fa2a97288b43dce9926
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Вебсайт: | https://tairovska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27 |
Контактна особа: |
Олександра Євгенівна Унтілова +380487930409 tairove.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2023 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 12:50 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 12:50 |
Очікувана вартість: | 18 655 861,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 186 558,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір 3,0 відсоток від вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія, безвідклична та безумовна. Термін (строк) дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів. Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю надає оригінал банківської гарантії. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Розгорнути
Згорнути
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КНУ «Реконструкція дорожнього покриття на перехресті просп. Полковника Гуляєва та вул. Центральна в с. Лиманка Одеського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67803, Україна, Одеська область, с. Лиманка Одеського району , перехрестя просп. Полковника Гуляєва та вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма № КБ-3), протягом 30 календарних днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2023 році. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2023 13:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2023 13:05 |
Додаток 5 до тендерної документації.pdf | |
20 жовтня 2023 13:05 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
20 жовтня 2023 13:05 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
20 жовтня 2023 13:05 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
20 жовтня 2023 13:05 |
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями.pdf | |
20 жовтня 2023 13:05 |
Тендерна документація.pdf | |
20 жовтня 2023 13:05 |
Додаток 4 до тендерної документації.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОДО НАЯВНОСТІ обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 22 жовтня 2023 12:56
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 14:04
ЗГІДНО ДОДАТКУ 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКОМ ВСТАНОВЛЕНА ВИМОГА ЩОДО ОБОВ’ЯЗКОВОЙ НАЯВНОСТІ НЕОБХІДНОЇ ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ, В ТОМУ ЧИСЛІ - МАШИНА БУРИЛЬНО-КРАНОВА, НЕ МЕНШЕ 1 ОД. ПИТАННЯ- ЧОМУ САМЕ КРАНОВА? НАШЕ ПІДПРИЄМСТВО МАЄ У НАЯВНОСТІ БУРОВУ УСТАНОВКУ НА ШАСІ , ЯКА ВИКОНУЄ ТАКІ САМІ ФУНКЦІЇ. ОТЖЕ ПИТАННЯ , НАВІЩО ОБМЕЖУВАТИ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЮЮЧИ ТАКУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ СТОСОВНО НАДАННЯ САМЕ МАШИНА БУРИЛЬНО-КРАНОВА? ДІЇ ЗАМОВНИКА В ЧАСТИНІ ВСТАНОВЛЕННЯ В ДОКУМЕНТАЦІЇ НАВЕДЕНОЇ ВИЩЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНОЇ ВИМОГИ ПОРУШУЮТЬ ВИМОГИ СТАТТІ 5 ТА ЧАСТИНИ ЧЕТВЕРТОЇ СТАТТІ 22 ЗАКОНУ, ЯКИМИ ПЕРЕДБАЧЕНА НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ, А ТАКОЖ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ УЧАСНИКА, ПОВ'ЯЗАНІ З ЙОГО УЧАСТЮ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, ТА ПРИНЦИПИ НЕДИСКРИМІНАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО НИХ, ПЕРЕДБАЧЕНІ СТАТТЕЮ 5 ЗАКОНУ. У ЗВ’ЯЗКУ ІЗ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНИМ, ПРОСИМО ЗАМОВНИКА ПРИВЕСТИ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ У ВІДПОВІДНІСТЬ ІЗ ВИМОГАМИ ЗАКОНОДАВСТВА ТА УСУНУТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення та Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей.
У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
При цьому, тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: Додаток № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація.
Просимо, більш детально ознайомитись із Додатком № 2 до тендерної документації, так як замовником оприлюднено «Відомість ресурсів», в якій у розлілі II. Будівельні машини і механізми передбачено для виконання робіт: «Машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м».
Враховуючи викладене, перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт зазначених в тендерній документації відповідають технічному завданню замовника, проектно – кошторисній документації та нормам чинного законодавства та положенням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Отже, зазначена вище вимога в тендерній документації не порушує права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджає учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію
У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
При цьому, тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства та містить невід’ємні частини до неї, зокрема: Додаток № 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація.
Просимо, більш детально ознайомитись із Додатком № 2 до тендерної документації, так як замовником оприлюднено «Відомість ресурсів», в якій у розлілі II. Будівельні машини і механізми передбачено для виконання робіт: «Машини бурильно-кранові на тракторі потужністю 66 кВт [90 к.с.], глибина буріння 1,5-3 м».
Враховуючи викладене, перелік та кількість техніки та обладнання, необхідних для виконання робіт зазначених в тендерній документації відповідають технічному завданню замовника, проектно – кошторисній документації та нормам чинного законодавства та положенням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Отже, зазначена вище вимога в тендерній документації не порушує права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджає учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-23-000004 • 74e2edaac48245f9b028b3a13a9b8903
Автор звернення:
Дата створення звернення:
23 жовтня 2023
•
12:54
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-20-000011 • 27677cb12072422c953aef0c367c79d4
Автор звернення:
Дата створення звернення:
20 жовтня 2023
•
17:56
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання державних коштів під час війни. Спрямуйте кошти на потреби армії. Дороги не вбивають ворога. Нам потрібні дрони для військових!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" |
17 909 626,56
UAH з ПДВ
|
17 909 626,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
18 482 904,00
UAH з ПДВ
|
18 482 904,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ" #34252469 |
Відхилено |
17 909 626,56
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 11:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
18 482 904,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 12:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 листопада 2023 11:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2024 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2024 10:01
|
Дод угода до 05-1511 2328102024.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2024 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:42
|
05-1511.pdf | зміни до договору |
18 квітня 2024 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 10:17
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:21
|
додаткова угода 05 1511 23.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 15:03
|
Договір 05 1511 23.pdf | укладений |
15 листопада 2023 15:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись вимогами ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, ст. ст. 188, 218 Господарського кодексу України, пунктом 4 частиною 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), згідно з розділом 13 Договору №05-1511/23 від 15.11.2023року, та враховуючи лист від 18.12.2023 № 18/12/23 від ТОВ «Ростдорстрой», уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни та викласти пункт 13.1. розділу 13 Договору «Строк дії договору» в наступній редакції: «13.1. Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2024 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами» 2. Інші умови Договору залишаються незмінними, Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 05-1511/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до укладеного Договору з метою повного виконання Сторонами своїх зобов’язань Сторони вирішили доповнити п. 2.2 договору наступною редакцією: На 2024 рік передбачити фінансування у сумі 4 863 009, 20 грн. (чотири мільйони вісімсот шістдесят три тисячі дев’ять гривень 20 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 810 501,53 грн |
Номер договору про закупівлю: | 05-1511/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до укладеного Договору з метою повного виконання Сторонами своїх зобов’язань Сторони вирішили збільшити суму фінансування у 2024 році на 13 619 894,80 грн (тринадцять мільйонів шістсот дев'ятнадцять тисяч вісімсот дев'яносто чотири гривні 80 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 2 269 982,47 грн (два мільйона двісті шістдесят дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят дві гривні 47 копійок) та доповнити п. 2.2 Договору наступною редакцією: На 2024 рік передбачити фінансування у сумі 18 482 904,00 грн (вісімнадцять мільйонів чотириста вісімдесят дві тисячі дев'ятсот чотири гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% - 3 080 484,00 грн (три мільйона вісімдесят тисяч чотириста вісімдесят чотири гривні 00 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 05-1511/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли взаємної згоди зменшити суму Договору на 2 965 438 грн. 83 коп. (два мільйона дев’ятсот шістдесят п’ять тисяч чотириста тридцять вісім грн. 83 коп.) та викласти пункт 3.1. розділу 3 «Договірна ціна» Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна робіт визначається на основі кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (додаток № 1), і складає 15 517 465 грн. 17 коп. (п'ятнадцять мільйонів п’ятсот сімнадцять тисяч чотириста шістдесят п’ять грн. 17 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 2 586 244 грн. 20 коп. (два мільйона п’ятсот вісімдесят шість тисяч двісті сорок чотири грн. 20 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 05-1511/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |