Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція з елементами захисту (22450000-9) (Обкладинка особової справи осіб молодшого і старшого офіцерського складу, а також осіб рядового, сержантського і старшинського складу)
Очікувана вартість
20 376 954,00 UAH
UA-2023-10-20-002383-a 21035c24e8d34ea09e6130fb191b6b5e
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Муха

+380444547422 o.v.myxa@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Олег Муха
+380444547422
o.v.myxa@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2023 10:06
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 20 376 954,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Тендерна документація

20 жовтня 2023 10:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2023 10:19
Додаток 1 Цінова.doc
20 жовтня 2023 10:19
Додаток 2 Відомості.doc
20 жовтня 2023 10:19
Оголошення обкладинка 18.10.docx
20 жовтня 2023 10:19
Проєкт договору.docx
20 жовтня 2023 10:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2023 10:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2023 10:19
Додаток 1 Цінова.doc
20 жовтня 2023 10:19
Додаток 2 Відомості.doc
20 жовтня 2023 10:19
Оголошення обкладинка 18.10.docx
20 жовтня 2023 10:19
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 24 жовтня 2023 10:00
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 16:08
Яка щільність прозорої плівки для вклеєного віконичка
Відповідь: У технічній специфікації Міністерства оборони України “Обкладинка особової справи осіб молодшого і старшого офіцерського складу, а також осіб рядового, сержантського і старшинського складу” TC A01XJ.10894-477:2023 не зазначено щільність прозорої плівки для вклеєного “віконечка”, разом з цим, плівка має забезпечувати необхідну міцність та прозорість не погіршуючи якості предмету. Крім того, у разі виникнення додаткових питань учасник може звернутись до Центрального управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України за номером телефону 044 454-45-20.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-06-000002 • 474385540f89489abe98362a6f6f6283
Автор звернення: Куликов Михайло Євгенійович
Дата створення звернення: 2023-11-06 11:30
  • Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Обкладинка особової справи майже за 3000 грн/шт це такий жарт?
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-11-06-000001 • 83df11cfede64a93b9c8879521a3aabb
Автор звернення: Покотило Марина
Дата створення звернення: 2023-11-06 10:35
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Прошу звернути увагу на доцільність витрачання державних коштів під час військового стану.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Друкована продукція на замовлення (22458000-5) (Обкладинка особової справи осіб молодшого і старшого офіцерського складу, а також осіб рядового, сержантського і старшинського складу)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 5 265 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 52 650,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 52650 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю

Позиції

15000 шт
Обкладинка особової справи осіб молодшого і старшого офіцерського складу, а також осіб рядового, сержантського і старшинського складу
ДК 021:2015: 22458000-5 — Друкована продукція на замовлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Дата доставки: 20 грудня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 52650 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД" 5 220 000,00
UAH з ПДВ
5 220 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 листопада 2023 15:53
Електронний підпис
06 листопада 2023 15:50
ПД 1392_06_11_23_забезпечення.pdf
06 листопада 2023 15:50
ПД 1392_06_11_23_забезпечення.pdf
04 листопада 2023 14:31
Електронний підпис
04 листопада 2023 14:29
Витяг МВС -Фурдило-2023-11-03.pdf.p7s
04 листопада 2023 14:29
Витяг МВС -Фурдило-2023-11-03.pdf
04 листопада 2023 14:29
Витяг МВС -Фурдило-2023-11-03.pdf.p7s
04 листопада 2023 14:29
Витяг МВС -Фурдило-2023-11-03.pdf
30 жовтня 2023 18:36
Електронний підпис
30 жовтня 2023 18:36
Електронний підпис
30 жовтня 2023 18:35
Цінова пропозиція .pdf
30 жовтня 2023 18:35
Цінова пропозиція .pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
FW_ звіти для тендера.zip
30 жовтня 2023 18:35
Проект договору .pdf
30 жовтня 2023 18:35
1 АТ статут 2021.+ опис pdf.pdf
30 жовтня 2023 18:35
FW_ звіти для тендера.zip.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_працівники .pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_працівники .pdf
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_МТБ.pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Проект договору .pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_не р.ф..pdf
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_МТБ.pdf
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_не р.ф..pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Цінова пропозиція .pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Цінова пропозиція .pdf
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_працівники .pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_не р.ф..pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
FW_ звіти для тендера.zip
30 жовтня 2023 18:35
Проект договору .pdf
30 жовтня 2023 18:35
1 АТ статут 2021.+ опис pdf.pdf
30 жовтня 2023 18:35
Проект договору .pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_працівники .pdf
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_МТБ.pdf.p7s
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_не р.ф..pdf
30 жовтня 2023 18:35
Довідка_МТБ.pdf
30 жовтня 2023 18:35
FW_ звіти для тендера.zip.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
#31056949
Переможець 5 220 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2023 16:08

Документи

03 листопада 2023 16:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2023 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"
#31056949
5 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2023 16:08
Електронний підпис