Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА БЛАГОУСТРОЮ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 34329096 |
Місцезнаходження: | 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 16 |
Контактна особа: |
Одерій Ольга 380574921183 baluprzhkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 19:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 11 626 654,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 133,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів від дати підписання акту на підставі: • актів приймання будівельних робіт (форма № КБ-2в); • довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3); • актів на закриття прихованих робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2023 19:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2023 19:25 |
ТД Арсенальна 27.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000100 ● 896c4c4716374507af8a112b4e6c0b07
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 21:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 67
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2024 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
3 ua-2023-10-19-015170-a 19.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:49:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку за адресою: вул. Арсенальна, 27 в м. Балаклія Ізюмського району Харківської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель - UA-2023-10-19-015170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансово го контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору та виконання робіт за Договором про закупівлю робіт від 07 листопада 2023 року №423 до 31 грудня 2024 року Додатковою угодою №2 від 26 грудня 2023 року до вказаного Договору?
3. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Пунктом 17 Постанови N668 передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Чому в календарному плані виконання робіт до Договору від 07 листопада 2023 року №423 не визначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду?
4. Відповідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та спосіб документального підтвердження» визначено : " Довідка, яка містить відомості про виконання не менше одного аналогічного договору відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності). Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/аварійно відновлювальних робіт/реставрації житлових будинків..».
Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН" в складі тендерної пропозиції оприлюднено Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Вих.№ 1023/31-Т від 23.10.2023 року згідно якої Найменування (предмет договору) " Капітальний ремонт по заміні частини вікон в лікарняному корпусі (інв. номер 101310001) у будівлі Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради, за адресою: м.Харків, вулиця Гуданова, будинок 5, корпус 7".
Згідно Національного класифікатора НК 018-2023 "Класифікатор будівель і споруд", затвердженого Наказом Міністерства економіки України від 16.05.2023 № 3573, закладам медичного та оздоровчого призначення відповідає код 126 та їх відносять до групи 12- Будівлі не житлові.
Чому Замовником закупівлі не було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 20:23:47
Відповідь на запит
У відповідь на запит, у межах проведення моніторингу закупівлі надаємо наступну інформацію:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Aвapiйнo-вiднoвлювaльнi poбoти (кaпiтaльний peмoнт) бaгaтoквapтиpнoгo житлoвoгo будинку зa aдpecoю: вул. Арсенальна, 27 в м. Балаклія Iзюмcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi Експертиза проведена Філія ДП «Укрдержбудекспертиза » у Харківській області»
Робочий проєкт на Aвapiйнo-вiднoвлювaльнi poбoти (кaпiтaльний peмoнт) бaгaтoквapтиpнoгo житлoвoгo будинку зa aдpecoю: вул. Арсенальна, 27 в м. Балаклія Iзюмcькoгo paйoну Хapкiвcькoї oблacтi розроблений на підставі: — Договір на розроблення ПКД №213 від 10.08.2023р ; — Експертний звіт проведення державної будівельної експертизи №21-0252/01-23 від 29.09.2023р ; – Наказ про затвердження Зведеного кошторисного розрахунку на проведення капітального ремонту №104-П від 10.10.2023р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено за адресою
https://balakleyamer.gov.ua/?page_id=11012
2. Надайте інформацію та документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору та виконання робіт за Договором про закупівлю робіт від 07 листопада 2023 року №422 до 31 грудня 2024 року Додатковою угодою №2 від 26 грудня 2023 року до вказаного Договору?
19 грудня 2023 року Розпорядженням Балаклійської міською військової адміністрації Ізюмського району Харківської області внесено зміни до Програми соціально – економічного розвитку Балаклійської територіальної громади на 2022-2024 року, яким зменшено фінансування видатків. 28 грудня 2023 року кошти перераховано до Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури україни.
3. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668). Пунктом 17 Постанови N668 передбачено, що строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Чому в календарному плані виконання робіт до Договору від 07 листопада 2023 року №422 не визначено дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду?
Календарний план виконання робіт містить дату початку та закінчення робіт, а саме початок робіт листопад 2023 року – закінчення робіт грудень 2023 року.
4. Відповідно пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та спосіб документального підтвердження» визначено : " Довідка, яка містить відомості про виконання не менше одного аналогічного договору відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності). Під аналогічним договором розуміється договір на виконання робіт з капітального ремонту/аварійно відновлювальних робіт/реставрації житлових будинків..».
На підтвердження Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН" в складі тендерної пропозиції оприлюднено Довідку про досвід виконання аналогічних договорів Вих.№ 1023/31-Т від 23.10.2023 року згідно якої Найменування (предмет договору) " Капітальний ремонт по заміні частини вікон в лікарняному корпусі (інв. номер 101310001) у будівлі Комунального некомерційного підприємства "Міська клінічна лікарня №30" Харківської міської ради, за адресою: м.Харків, вулиця Гуданова, будинок 5, корпус 7".
Замовником не встановлювалося жодної вимоги, або роз’яснень щодо визначення терміну «житловий будинок», або посилання на застосування термінів НК 018-2023 .
Також слід зазначити, Національний класифікатор НК 018-2023 "Класифікатор будівель і споруд", призначений для вирішення таких завдань:
- проведення робіт із перепису, оцінки та переоцінки вартості і стану будівель
та споруд;
- проведення соціологічних досліджень із питань будівництва, благоустрою,
забезпечення житлом і різними послугами населення України;
- розроблення аналітичних показників і прогнозування інвестицій в економіку
України;
- розроблення державної офіційної статистичної інформації, зокрема щодо
результатів будівельної діяльності, змін цін у будівництві тощо;
- зіставлення національних статистичних даних із даними Статистичної комісії
Європейського Союзу (Євростату) та ООН, статистичних служб окремих країн.
Тому, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН" виконав вимогу Замовника, та надав підтвердження в нього досвіду виконання аналогічного договору.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за результатами проведеного моніторингу закупівлі, надаємо копію Наказу №63-П від 03.05.2024 року про притягнення до дисциплінарної відповідальності Уповноваженої особи Одерій О.М., з метою не допущення встановлених порушень у подальшому.
2024-05-03 14:55:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН" встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН" |
11 620 000,00
UAH з ПДВ
|
11 620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕВЕРЕСТ КОНСТРАКШН" #40547504 |
Переможець |
11 620 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 17:53
|
Додаткова угода 3-2.pdf | укладений |
30 грудня 2024 17:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:44
|
Додаткова угода №2 до Дог.423.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:47
|
Додаткова угода 1 Арсенальна,27.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2023 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 11:48
|
Договір 423 Арсенальна 27.pdf | укладений |
07 листопада 2023 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Д.у.№1 від 14.12.2023 року (Погоджене зменшення ціни в дговорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) Сума договору після внесення змін 11 100 816,69 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 423 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Д.у. №2 від 26.12.2023 року (подовження строку дії договору про закупівлю та виконання зообов'язань на 2024 рік) Сума договору після внесення змін залишилася незмінною, кількість робіт - залишилася не змінною. |
Номер договору про закупівлю: | 423 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
9 273 696,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 545 616,10 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На підставі підпункту 4.5.5. пункту 4 та пункту 11.4. Договору. Ціна договору з урахуванням вартості фактично виконаних робіт складає 9 273 696,6 грн. (Дев`ять мiльйонiв двiстi сiмдесят три тисячi шiстсот дев`яносто шiсть гривень 60 копiйок). Сума оплати за договором складає 9 273 696,6 грн. (Дев`ять мiльйонiв двiстi сiмдесят три тисячi шiстсот дев`яносто шiсть гривень 60 копiйок). |