Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (адреса місцезнаходження: вул. Свято-Миколаївська, буд. 45, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000)
Очікувана вартість
3 806 297,08 UAH
UA-2023-10-19-014067-a eeb2d1fc91fd41209d00c487774c5c98
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Хороленко

+380977199728 zakyp.c-m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052560
Вебсайт: http://vykonkom-tsmkr.gov.ua
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27
Контактна особа: Наталія Хороленко
+380977199728
zakyp.c-m@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради (адреса місцезнаходження: вул. Свято-Миколаївська, буд. 45, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., 50000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

19 жовтня 2023 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2023 16:46
Обгрунтування.pdf
19 жовтня 2023 16:46
Звіт.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-30-000007 ● 0cc6b9b078274f4ba32a78a4e6df4c22
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2024 13:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

29.01.2024 № 13
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 13
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2023-10-19-014067-a 19.10.2023
Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-19 15:17:48

Про виключення процедури закупівлі з моніторингу

Наказ додано у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-21 13:32:40

Щодо виключення закупівлі з моніторингу

Інформацію про виключення закупівлі з моніторингу, згідно з наказом Східного офісу Держаудитслужби від 19.02.2024 № 19 "Про внесення змін до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 29 січня 2024 року № 13", взято до уваги. У зв'язку з виключенням закупівлі з моніторингу, замовник не надає пояснень.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНУБІС-КР"
#41239436
Переможець 3 806 297,08
UAH
19 жовтня 2023 16:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 08:47
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 15:29
Додаткова угода № 3.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:26
Підсумкові відомості ресурсів, загальновиробничі витрати.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 15:26
Додаток 6.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Додаток 4.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Відомості.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Додаток 1.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Додаток 2.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Договір № 93.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Додаток 7.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Додаток 5.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Розрахунки.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49
Додаток 3.pdf укладений
19 жовтня 2023 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшені обсяги закупівлі робіт та ціна Договору на 3 446 397,31 грн.
Номер договору про закупівлю: № 93
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 359 899,77
UAH