Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
УГСБМ23Т-088_34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Ресори, листи ресор до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів)
Очікувана вартість
2 187 680,00 UAH
UA-2023-10-19-012342-a ● 4360403cebd64b0d8a8217b249f09c6e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж" |
Код ЄДРПОУ: | 33601981 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 63303, Україна , Харківська обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45 |
Контактна особа: |
Юрій Сулін +380574470415 yurii.sulin@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 187 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ресора передня 3-х листова (два витих вуха) МАЗ, 6516V8-2902012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
16 штуки
Ресора передня 4-х листова (два витих вуха) МАЗ, 6516В9-2902012-000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня Урал 14- листова, 375-2912012-01 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
4 штуки
Ресора задня КрАЗ 18-листова, 6505-2912012-13 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
6 штуки
Лист підресорний задній Газель, 3302-2913101-20 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
6 штуки
Ресора задня 5-листова Газель, 3302-2912012-10-10 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
4 штуки
Ресора передня 2- листова Газель в зборі з сайлентблоками, 3302-2912010 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня 3-х листова УАЗ (1415х37,2х60 мм), 31512-2912010 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
6 штуки
Ресора задня УАЗ 16-листова, 3883-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора передня ПАЗ 11-листова, 672-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
10 штуки
Ресора передня КрАЗ, 5133ВЕ-2902016-000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
4 штуки
Ресора передня КрАЗ, 5133ВЕ-2912012-000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня 3-листова Газель, 3221-2912010-004 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня МАЗ 12-листова з вушком, 5336-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня КАМАЗ 14-листова, 55111-2912012-01 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня КАМАЗ 13-листова, 6520-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2023 16:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2023 15:54 |
ТД_23Т-088 Ресори (ВТзО з аукціонами +забезпеч).docx | |
19 жовтня 2023 15:54 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи) 15.08.23.xlsx | |
19 жовтня 2023 15:54 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи) 15.08.23р..xlsx | |
19 жовтня 2023 15:54 |
Додаток №7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2203625157
Дата подання: 22 жовтня 2023 19:09
Вимога щодо видалення дискримінаційної вимоги.
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати зі змісту тендерної документації наступну дискримінаційну вимогу:
У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%).
1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону.
2. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна без ПДВ 20%.
3. Ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. форми цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації).
Підтвердженням того що зазначена вимога є димскримінаційною - цє рішення постійно-діючої колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель за №14115 -р/пк-пз від 05.09.2023 що додається до вимоги. В разі незадоволення скарги, буду змушений звертатися з відповідною скаргу до АМКУ для відновлення моїх законних інтересів
Розгорнути
Згорнути
У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%).
1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону.
2. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна без ПДВ 20%.
3. Ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. форми цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації).
Підтвердженням того що зазначена вимога є димскримінаційною - цє рішення постійно-діючої колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель за №14115 -р/пк-пз від 05.09.2023 що додається до вимоги. В разі незадоволення скарги, буду змушений звертатися з відповідною скаргу до АМКУ для відновлення моїх законних інтересів
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2023 15:16
Доброго дня! Шановний Учасник, відповідно звернення повідомляємо:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників.
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Недискримінація учасників.
В тендерній документації відсутні положення, які б звужували коло учасників, а саме не допускали до участі у закупівлі учасників, які не є платниками ПДВ.
Так, згідно із пунктом 9 Розділу І. «Загальні положення» до тендерної документації, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах.
Вимога п. 3 Розділу VІІ. «Додаткова інформація» «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ» передбачена для дотримання Замовником принципу добросовісної конкуренція серед учасників та максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), оскільки у разі укладання договору з учасником-неплатником ПДВ Замовник не отримає податковий кредит і не зможе зменшити своє податкове зобов'язання і, як наслідок, йому доведеться сплатити більшу суму податку до бюджету.
Вартісне порівняння цінової пропозиції, наданої з ПДВ та без ПДВ, не дає можливості об’єктивно визначити найбільш економічно привабливу пропозицію, оскільки ці цінові пропозиції формуються на різних методологічних засадах.
Пропозиція платника ПДВ включає в себе всі податки, в тому числі ПДВ, яке відповідно до положень статті 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), фактично повертається Замовнику у вигляді податкового кредиту, чим зменшуються витрати Замовника.
Пропозиція неплатника ПДВ, включає сплату єдиного податку, який сплачується постачальником безпосередньо до бюджету і не повертається Замовнику.
На думку Замовника, цінові пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не можуть бути порівнювані без приведення їх до єдиної методології формування. Оскільки закупівля оголошена з ПДВ, і електронна система закупівель дає можливість зазначити ціну лише з ПДВ, правильно б було, щоб учасник-неплатник ПДВ в електронній системі закупівель зазначав свою початкову цінову пропозицію, збільшивши її на суму ПДВ (20%).
Крім того, за результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, буде укладено договір з неплатником ПДВ лише за ціною, що не включає ПДВ. В протилежному випадку це буде порушенням податкового законодавства України.
Слід зазначити, що Замовником проаналізовано Рішення №14115-р/пк-пз від 05.09.2023р. комісії Антимонопольного комітету України, на яку посилається автор вимоги, в якому після розгляду зазначеного питання комісією не встановлено рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників.
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Недискримінація учасників.
В тендерній документації відсутні положення, які б звужували коло учасників, а саме не допускали до участі у закупівлі учасників, які не є платниками ПДВ.
Так, згідно із пунктом 9 Розділу І. «Загальні положення» до тендерної документації, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах.
Вимога п. 3 Розділу VІІ. «Додаткова інформація» «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ» передбачена для дотримання Замовником принципу добросовісної конкуренція серед учасників та максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), оскільки у разі укладання договору з учасником-неплатником ПДВ Замовник не отримає податковий кредит і не зможе зменшити своє податкове зобов'язання і, як наслідок, йому доведеться сплатити більшу суму податку до бюджету.
Вартісне порівняння цінової пропозиції, наданої з ПДВ та без ПДВ, не дає можливості об’єктивно визначити найбільш економічно привабливу пропозицію, оскільки ці цінові пропозиції формуються на різних методологічних засадах.
Пропозиція платника ПДВ включає в себе всі податки, в тому числі ПДВ, яке відповідно до положень статті 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), фактично повертається Замовнику у вигляді податкового кредиту, чим зменшуються витрати Замовника.
Пропозиція неплатника ПДВ, включає сплату єдиного податку, який сплачується постачальником безпосередньо до бюджету і не повертається Замовнику.
На думку Замовника, цінові пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не можуть бути порівнювані без приведення їх до єдиної методології формування. Оскільки закупівля оголошена з ПДВ, і електронна система закупівель дає можливість зазначити ціну лише з ПДВ, правильно б було, щоб учасник-неплатник ПДВ в електронній системі закупівель зазначав свою початкову цінову пропозицію, збільшивши її на суму ПДВ (20%).
Крім того, за результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, буде укладено договір з неплатником ПДВ лише за ціною, що не включає ПДВ. В протилежному випадку це буде порушенням податкового законодавства України.
Слід зазначити, що Замовником проаналізовано Рішення №14115-р/пк-пз від 05.09.2023р. комісії Антимонопольного комітету України, на яку посилається автор вимоги, в якому після розгляду зазначеного питання комісією не встановлено рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2203625157
Дата подання: 22 жовтня 2023 19:11
Вимога
Додаток
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2023 15:14
Вимога не містить суті питання
Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2203625157
Дата подання: 22 жовтня 2023 19:12
Вимога щодо дискримінаційної умови
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати зі змісту тендерної документації наступну дискримінаційну вимогу: У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%). 1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону. 2. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна без ПДВ 20%. 3. Ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. форми цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації). Підтвердженням того що зазначена вимога є димскримінаційною - цє рішення постійно-діючої колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель за №14115 -р/пк-пз від 05.09.2023 що додається до вимоги. В разі незадоволення скарги, буду змушений звертатися з відповідною скаргу до АМКУ для відновлення моїх законних інтересів
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2023 15:11
Доброго дня! Шановний Учасник, відповідно звернення повідомляємо:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників.
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Недискримінація учасників.
В тендерній документації відсутні положення, які б звужували коло учасників, а саме не допускали до участі у закупівлі учасників, які не є платниками ПДВ.
Так, згідно із пунктом 9 Розділу І. «Загальні положення» до тендерної документації, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах.
Вимога п. 3 Розділу VІІ. «Додаткова інформація» «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ» передбачена для дотримання Замовником принципу добросовісної конкуренція серед учасників та максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), оскільки у разі укладання договору з учасником-неплатником ПДВ Замовник не отримає податковий кредит і не зможе зменшити своє податкове зобов'язання і, як наслідок, йому доведеться сплатити більшу суму податку до бюджету.
Вартісне порівняння цінової пропозиції, наданої з ПДВ та без ПДВ, не дає можливості об’єктивно визначити найбільш економічно привабливу пропозицію, оскільки ці цінові пропозиції формуються на різних методологічних засадах.
Пропозиція платника ПДВ включає в себе всі податки, в тому числі ПДВ, яке відповідно до положень статті 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), фактично повертається Замовнику у вигляді податкового кредиту, чим зменшуються витрати Замовника.
Пропозиція неплатника ПДВ, включає сплату єдиного податку, який сплачується постачальником безпосередньо до бюджету і не повертається Замовнику.
На думку Замовника, цінові пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не можуть бути порівнювані без приведення їх до єдиної методології формування. Оскільки закупівля оголошена з ПДВ, і електронна система закупівель дає можливість зазначити ціну лише з ПДВ, правильно б було, щоб учасник-неплатник ПДВ в електронній системі закупівель зазначав свою початкову цінову пропозицію, збільшивши її на суму ПДВ (20%).
Крім того, за результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, буде укладено договір з неплатником ПДВ лише за ціною, що не включає ПДВ. В протилежному випадку це буде порушенням податкового законодавства України.
Слід зазначити, що Замовником проаналізовано Рішення №14115-р/пк-пз від 05.09.2023р. комісії Антимонопольного комітету України, на яку посилається автор вимоги, в якому після розгляду зазначеного питання комісією не встановлено рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників.
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Недискримінація учасників.
В тендерній документації відсутні положення, які б звужували коло учасників, а саме не допускали до участі у закупівлі учасників, які не є платниками ПДВ.
Так, згідно із пунктом 9 Розділу І. «Загальні положення» до тендерної документації, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах.
Вимога п. 3 Розділу VІІ. «Додаткова інформація» «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ» передбачена для дотримання Замовником принципу добросовісної конкуренція серед учасників та максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), оскільки у разі укладання договору з учасником-неплатником ПДВ Замовник не отримає податковий кредит і не зможе зменшити своє податкове зобов'язання і, як наслідок, йому доведеться сплатити більшу суму податку до бюджету.
Вартісне порівняння цінової пропозиції, наданої з ПДВ та без ПДВ, не дає можливості об’єктивно визначити найбільш економічно привабливу пропозицію, оскільки ці цінові пропозиції формуються на різних методологічних засадах.
Пропозиція платника ПДВ включає в себе всі податки, в тому числі ПДВ, яке відповідно до положень статті 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), фактично повертається Замовнику у вигляді податкового кредиту, чим зменшуються витрати Замовника.
Пропозиція неплатника ПДВ, включає сплату єдиного податку, який сплачується постачальником безпосередньо до бюджету і не повертається Замовнику.
На думку Замовника, цінові пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не можуть бути порівнювані без приведення їх до єдиної методології формування. Оскільки закупівля оголошена з ПДВ, і електронна система закупівель дає можливість зазначити ціну лише з ПДВ, правильно б було, щоб учасник-неплатник ПДВ в електронній системі закупівель зазначав свою початкову цінову пропозицію, збільшивши її на суму ПДВ (20%).
Крім того, за результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, буде укладено договір з неплатником ПДВ лише за ціною, що не включає ПДВ. В протилежному випадку це буде порушенням податкового законодавства України.
Слід зазначити, що Замовником проаналізовано Рішення №14115-р/пк-пз від 05.09.2023р. комісії Антимонопольного комітету України, на яку посилається автор вимоги, в якому після розгляду зазначеного питання комісією не встановлено рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Нова Формула", Код ЄДРПОУ:37582601
Дата подання: 24 жовтня 2023 17:14
дискримінаційні вимоги
Відповідно до Додатку 3.1 учасник має надати «Протокол випробувань, який завірено печаткою ОТК, що підтверджує якість запропонованої продукції. Діючий сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва деталей транспортних засобів у томі числі ресор виданий на виробника продукції. У разі якщо учасник не є виробником продукції, йому необхідно надати авторизований лист від виробника за підписом керівника підприємства, або відповідальної особи із зазначенням її/його П.І.Б., завірений печаткою, де буде чітко зазначено, що учасник має підтвердження на право надавати у складі своєї пропозиції технічні та інші документи виробника».
Повідомляємо, що учасники, які не є виробником продукції не мають можливості надати протокол випробувань у складі пропозиції, адже протокол випробувань надається лише виробником товару, у випадку наявності у виробника відділу технічного контролю або акредитованою лабораторією на замовлення виробника. Проте наявність даного документу на товар, що є предметом закупівлі не є обов’язковою згідно законодавства України і виробник не зобов’язаний надавати його на вимогу покупців, тому отримання цього документу для учасників, які не є виробниками товару є неможливим. Стосовно сертифікату на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 повідомляємо, що даний документ не передбачений законодавством всіх країн, які можуть бути потенційним виробником товару, що є предметом закупівлі, тому надання даного документу також є можливим лише для виробника товару.
Вимога щодо надання цих документів є дискримінаційною і заначно звужує коло потенційних учасників, залишаючи можливість взяти участь у закупівлі практично лише виробнику товару.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо надання авторизованого листа від виробника є недоречною, адже враховуючи, що надання тих технічних документів виробника, які вимагаються замовником є дискримінаційною вимогою, то учасник не має підтверджувати право надавати у складі своєї пропозиції технічні та інші документи виробника, адже надання цих документів у складі пропозиції не є можливим.
Дії замовника в частині встановлення документацією наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище дискримінаційні умови, а саме вимоги, що передбачені Додатком 3.1 шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Не врахування замовником даної вимоги дає всі підстави потенційному учаснику звернутись до локальної конфліктної комісії АТ «Укргазвидобування» зі скаргою, що замовник умисно прописує дискримінаційні вимоги, які звужують коло потенційних учасників закупівлі, імовірно маючи змову із певним виробником товару.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що учасники, які не є виробником продукції не мають можливості надати протокол випробувань у складі пропозиції, адже протокол випробувань надається лише виробником товару, у випадку наявності у виробника відділу технічного контролю або акредитованою лабораторією на замовлення виробника. Проте наявність даного документу на товар, що є предметом закупівлі не є обов’язковою згідно законодавства України і виробник не зобов’язаний надавати його на вимогу покупців, тому отримання цього документу для учасників, які не є виробниками товару є неможливим. Стосовно сертифікату на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 повідомляємо, що даний документ не передбачений законодавством всіх країн, які можуть бути потенційним виробником товару, що є предметом закупівлі, тому надання даного документу також є можливим лише для виробника товару.
Вимога щодо надання цих документів є дискримінаційною і заначно звужує коло потенційних учасників, залишаючи можливість взяти участь у закупівлі практично лише виробнику товару.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо надання авторизованого листа від виробника є недоречною, адже враховуючи, що надання тих технічних документів виробника, які вимагаються замовником є дискримінаційною вимогою, то учасник не має підтверджувати право надавати у складі своєї пропозиції технічні та інші документи виробника, адже надання цих документів у складі пропозиції не є можливим.
Дії замовника в частині встановлення документацією наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище дискримінаційні умови, а саме вимоги, що передбачені Додатком 3.1 шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Не врахування замовником даної вимоги дає всі підстави потенційному учаснику звернутись до локальної конфліктної комісії АТ «Укргазвидобування» зі скаргою, що замовник умисно прописує дискримінаційні вимоги, які звужують коло потенційних учасників закупівлі, імовірно маючи змову із певним виробником товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2023 11:44
Доброго дня! Шановний Учасник, відповідно звернення повідомляємо: ознайомившись з вашою вимогою, дійшли висновку в необхідності незадоволення її через недостатню обґрунтованість вимог. У своїй діяльності під час проведення публічних закупівель Замовник насамперед сумлінно дотримуємося норм діючого законодавства, зокрема:
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч.3.ст.22 Закону «України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Базуючись саме на цьому встановлюються ті чи інші вимоги до предмета закупівлі.
Щодо надання Сертифікату ISO 9001:2015:
Як відомо, ISO-це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як виявлено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник може вимагати від Учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. Передбачає, що Замовник може вимагати від Учасників сертифікати
2. Не забороняє вимагати саме сертифікати ISO
Щодо надання Авторизаційного листа та протоколу випробувань:
У зв’язку із тим, що Філія УБМР «Укргазспецбудмонтаж» має на балансі переважну кількість автомобілів виробництва країн агресора, тому оригінальні запасні частини, ресори зокрема, виробляються у країнах агресорах. Через те, що діючим законодавством чітко встановлена заборона на отримання будь-якої продукції, що виготовлена на території країн агресорів Замовник змушений від Учасників вимагати підтвердження походження продукції для уникнення порушень діючого законодавства.
Також зазначені вимоги, разом і з сертифікатом ISO 9001:2015 засвідчують належний рівень якості виробника, аби уникнути «кустарних» підробок продукції. З огляду на те, що якість поставлених ресор на пряму впливає на безпеку руху та може призвести до негативних наслідків, так як всі ресори будуть встановлюватися на транспортні засоби, які здійснюють перевезення працівників підприємства і задіяні у перевезенні великовагових, великогабаритних та небезпечних вантажів на виробничі об’єкти, що будує Філія УБМР «Укргазспецбудмонтаж, ми не можемо дозволити собі отримання ресор без документів, які підтверджують їх якість та країну походження.
Також зазначаємо, що наразі в Україні та за її межами існує достатня кількість виробників, які можуть надати документи, які вимагалися Замовником, а Учасник який має бажання прийняти участь у тендері, але не є виробником, може звернутися до виробників щодо отримання необхідних документів.
Окремо звертаємо вашу увагу, що ваша вимога оформлена у такий спосіб, з якого неможливо встановити як саме зазначені вимоги не дають вам прийняти участь у закупівлі, оскільки ви жодним чином не підтверджуєте факт звертання до тих чи інших виробників продукції за отриманням відповідних документів, а лише констатує ваше небажання надавати ці документі оскільки на вашу суб’єктивну думку вони обмежують коло потенційних Учасників.
Також зазначимо, що наявність авторизованого листа від виробника унеможливлює спроби недобросовісних Учасників надати під виглядом продукції одного виробника, продукцію іншого, який може не мати необхідних документів або походити з території країн агресорів.
Ваше твердження, що «Вимога щодо надання цих документів є дискримінаційною і значно звужує коло потенційних Учасників, залишаючи можливість взяти участь у закупівлі практично лише виробнику товару» також є хибною оскільки не всі виробники наразі зацікавлені у прямих договорах із Замовниками під час воєнного стану, і насамперед не згодні чекати оплати, проте вони дуже охоче поставлять продукцію тому чи іншому посереднику, який і отримає від них всі необхідні документи.
Підсумовуючи вищезазначене, ще раз наголошуємо на тому, що зазначені у Вашій вимозі вимоги до предмета закупівлі жодним чином не містять будь-яких дискримінаційних ознак, не є такими що обмежують коло потенційних Учасників, а лише унеможливлює постачання неякісної продукції або продукції виготовленої країнами агресора.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч.3.ст.22 Закону «України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Базуючись саме на цьому встановлюються ті чи інші вимоги до предмета закупівлі.
Щодо надання Сертифікату ISO 9001:2015:
Як відомо, ISO-це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як виявлено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник може вимагати від Учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. Передбачає, що Замовник може вимагати від Учасників сертифікати
2. Не забороняє вимагати саме сертифікати ISO
Щодо надання Авторизаційного листа та протоколу випробувань:
У зв’язку із тим, що Філія УБМР «Укргазспецбудмонтаж» має на балансі переважну кількість автомобілів виробництва країн агресора, тому оригінальні запасні частини, ресори зокрема, виробляються у країнах агресорах. Через те, що діючим законодавством чітко встановлена заборона на отримання будь-якої продукції, що виготовлена на території країн агресорів Замовник змушений від Учасників вимагати підтвердження походження продукції для уникнення порушень діючого законодавства.
Також зазначені вимоги, разом і з сертифікатом ISO 9001:2015 засвідчують належний рівень якості виробника, аби уникнути «кустарних» підробок продукції. З огляду на те, що якість поставлених ресор на пряму впливає на безпеку руху та може призвести до негативних наслідків, так як всі ресори будуть встановлюватися на транспортні засоби, які здійснюють перевезення працівників підприємства і задіяні у перевезенні великовагових, великогабаритних та небезпечних вантажів на виробничі об’єкти, що будує Філія УБМР «Укргазспецбудмонтаж, ми не можемо дозволити собі отримання ресор без документів, які підтверджують їх якість та країну походження.
Також зазначаємо, що наразі в Україні та за її межами існує достатня кількість виробників, які можуть надати документи, які вимагалися Замовником, а Учасник який має бажання прийняти участь у тендері, але не є виробником, може звернутися до виробників щодо отримання необхідних документів.
Окремо звертаємо вашу увагу, що ваша вимога оформлена у такий спосіб, з якого неможливо встановити як саме зазначені вимоги не дають вам прийняти участь у закупівлі, оскільки ви жодним чином не підтверджуєте факт звертання до тих чи інших виробників продукції за отриманням відповідних документів, а лише констатує ваше небажання надавати ці документі оскільки на вашу суб’єктивну думку вони обмежують коло потенційних Учасників.
Також зазначимо, що наявність авторизованого листа від виробника унеможливлює спроби недобросовісних Учасників надати під виглядом продукції одного виробника, продукцію іншого, який може не мати необхідних документів або походити з території країн агресорів.
Ваше твердження, що «Вимога щодо надання цих документів є дискримінаційною і значно звужує коло потенційних Учасників, залишаючи можливість взяти участь у закупівлі практично лише виробнику товару» також є хибною оскільки не всі виробники наразі зацікавлені у прямих договорах із Замовниками під час воєнного стану, і насамперед не згодні чекати оплати, проте вони дуже охоче поставлять продукцію тому чи іншому посереднику, який і отримає від них всі необхідні документи.
Підсумовуючи вищезазначене, ще раз наголошуємо на тому, що зазначені у Вашій вимозі вимоги до предмета закупівлі жодним чином не містять будь-яких дискримінаційних ознак, не є такими що обмежують коло потенційних Учасників, а лише унеможливлює постачання неякісної продукції або продукції виготовленої країнами агресора.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-19-012342-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ТИЩЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3003311879
Дата подання: 07 листопада 2023 16:38
Дата подання: 07 листопада 2023 16:38
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2023 18:11
рішення від 09.11.2023 № 17984.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2023 18:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.11.2023 № 18519.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2023 17:09
рішення від 17.11.2023 № 18519.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 17:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТИЩЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 184 960,00
UAH з ПДВ
|
2 184 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТИЩЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3003311879 |
Відхилено |
2 184 960,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 16:47
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій