Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГСБМ23Т-088_34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Ресори, листи ресор до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів)
Очікувана вартість
2 187 680,00 UAH
UA-2023-10-19-012342-a 4360403cebd64b0d8a8217b249f09c6e
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Сулін

+380574470415 yurii.sulin@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Укргазспецбудмонтаж"
Код ЄДРПОУ: 33601981
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 63303, Україна , Харківська обл., Харьков, Харьковская обл., г. Красноград, ул. Украинская, б.45
Контактна особа: Юрій Сулін
+380574470415
yurii.sulin@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2023 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2023 15:00
Очікувана вартість: 2 187 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ресора передня 3-х листова (два витих вуха) МАЗ, 6516V8-2902012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
16 штуки
Ресора передня 4-х листова (два витих вуха) МАЗ, 6516В9-2902012-000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня Урал 14- листова, 375-2912012-01 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
4 штуки
Ресора задня КрАЗ 18-листова, 6505-2912012-13 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
6 штуки
Лист підресорний задній Газель, 3302-2913101-20 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
6 штуки
Ресора задня 5-листова Газель, 3302-2912012-10-10 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
4 штуки
Ресора передня 2- листова Газель в зборі з сайлентблоками, 3302-2912010 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня 3-х листова УАЗ (1415х37,2х60 мм), 31512-2912010 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
6 штуки
Ресора задня УАЗ 16-листова, 3883-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора передня ПАЗ 11-листова, 672-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
10 штуки
Ресора передня КрАЗ, 5133ВЕ-2902016-000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
4 штуки
Ресора передня КрАЗ, 5133ВЕ-2912012-000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня 3-листова Газель, 3221-2912010-004 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня МАЗ 12-листова з вушком, 5336-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня КАМАЗ 14-листова, 55111-2912012-01 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
2 штуки
Ресора задня КАМАЗ 13-листова, 6520-2912012 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський р-н, с. Наталине, Центральний склад
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2023
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 19 жовтня 2023 15:54

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації.

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2203625157
Дата подання: 22 жовтня 2023 19:09
Вимога щодо видалення дискримінаційної вимоги.
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати зі змісту тендерної документації наступну дискримінаційну вимогу:

У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%).
У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%).

1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону.
2. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна без ПДВ 20%.
3. Ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. форми цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації).

Підтвердженням того що зазначена вимога є димскримінаційною - цє рішення постійно-діючої колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель за №14115 -р/пк-пз від 05.09.2023 що додається до вимоги. В разі незадоволення скарги, буду змушений звертатися з відповідною скаргу до АМКУ для відновлення моїх законних інтересів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2023 15:16
Доброго дня! Шановний Учасник, відповідно звернення повідомляємо:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників.
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Недискримінація учасників.
В тендерній документації відсутні положення, які б звужували коло учасників, а саме не допускали до участі у закупівлі учасників, які не є платниками ПДВ.
Так, згідно із пунктом 9 Розділу І. «Загальні положення» до тендерної документації, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах.
Вимога п. 3 Розділу VІІ. «Додаткова інформація» «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ» передбачена для дотримання Замовником принципу добросовісної конкуренція серед учасників та максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), оскільки у разі укладання договору з учасником-неплатником ПДВ Замовник не отримає податковий кредит і не зможе зменшити своє податкове зобов'язання і, як наслідок, йому доведеться сплатити більшу суму податку до бюджету.
Вартісне порівняння цінової пропозиції, наданої з ПДВ та без ПДВ, не дає можливості об’єктивно визначити найбільш економічно привабливу пропозицію, оскільки ці цінові пропозиції формуються на різних методологічних засадах.
Пропозиція платника ПДВ включає в себе всі податки, в тому числі ПДВ, яке відповідно до положень статті 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), фактично повертається Замовнику у вигляді податкового кредиту, чим зменшуються витрати Замовника.
Пропозиція неплатника ПДВ, включає сплату єдиного податку, який сплачується постачальником безпосередньо до бюджету і не повертається Замовнику.
На думку Замовника, цінові пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не можуть бути порівнювані без приведення їх до єдиної методології формування. Оскільки закупівля оголошена з ПДВ, і електронна система закупівель дає можливість зазначити ціну лише з ПДВ, правильно б було, щоб учасник-неплатник ПДВ в електронній системі закупівель зазначав свою початкову цінову пропозицію, збільшивши її на суму ПДВ (20%).
Крім того, за результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, буде укладено договір з неплатником ПДВ лише за ціною, що не включає ПДВ. В протилежному випадку це буде порушенням податкового законодавства України.
Слід зазначити, що Замовником проаналізовано Рішення №14115-р/пк-пз від 05.09.2023р. комісії Антимонопольного комітету України, на яку посилається автор вимоги, в якому після розгляду зазначеного питання комісією не встановлено рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2203625157
Дата подання: 22 жовтня 2023 19:11
Вимога
Додаток
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2023 15:14
Вимога не містить суті питання
Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ШЕВЧЕНКО ЄВГЕН ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2203625157
Дата подання: 22 жовтня 2023 19:12
Вимога щодо дискримінаційної умови
Шановний Замовнику, вимагаємо прибрати зі змісту тендерної документації наступну дискримінаційну вимогу: У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: цінова пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція (ціна, що зазначається учасником в електронній системі закупівель) для таких учасників повинна включати в себе як базову ціну тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і вартість з ПДВ (20%). 1. При поданні тендерної пропозиції, учасник зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону. 2. Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону та оновлений проект договору з усіма додатками (при закупівлі робіт та послуг) без ПДВ згідно з результатами аукціону. У формі цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації зазначається в п. 9 ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% та в п. 9.1. оновлена ціна без ПДВ 20%. 3. Ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції учасника без ПДВ (п. 9.1. форми цінової пропозиції в додатку №2.2 до тендерної документації). Підтвердженням того що зазначена вимога є димскримінаційною - цє рішення постійно-діючої колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель за №14115 -р/пк-пз від 05.09.2023 що додається до вимоги. В разі незадоволення скарги, буду змушений звертатися з відповідною скаргу до АМКУ для відновлення моїх законних інтересів
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2023 15:11
Доброго дня! Шановний Учасник, відповідно звернення повідомляємо:
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України. Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. №166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків»
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Добросовісна конкуренція серед учасників.
2. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. Недискримінація учасників.
В тендерній документації відсутні положення, які б звужували коло учасників, а саме не допускали до участі у закупівлі учасників, які не є платниками ПДВ.
Так, згідно із пунктом 9 Розділу І. «Загальні положення» до тендерної документації, під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі відкритих торгів на рівних умовах.
Вимога п. 3 Розділу VІІ. «Додаткова інформація» «Роз’яснення щодо участі Учасників-резидентів неплатників ПДВ» передбачена для дотримання Замовником принципу добросовісної конкуренція серед учасників та максимальної економії, ефективності та пропорційності (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закону), оскільки у разі укладання договору з учасником-неплатником ПДВ Замовник не отримає податковий кредит і не зможе зменшити своє податкове зобов'язання і, як наслідок, йому доведеться сплатити більшу суму податку до бюджету.
Вартісне порівняння цінової пропозиції, наданої з ПДВ та без ПДВ, не дає можливості об’єктивно визначити найбільш економічно привабливу пропозицію, оскільки ці цінові пропозиції формуються на різних методологічних засадах.
Пропозиція платника ПДВ включає в себе всі податки, в тому числі ПДВ, яке відповідно до положень статті 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), фактично повертається Замовнику у вигляді податкового кредиту, чим зменшуються витрати Замовника.
Пропозиція неплатника ПДВ, включає сплату єдиного податку, який сплачується постачальником безпосередньо до бюджету і не повертається Замовнику.
На думку Замовника, цінові пропозиції з урахуванням ПДВ та без ПДВ не можуть бути порівнювані без приведення їх до єдиної методології формування. Оскільки закупівля оголошена з ПДВ, і електронна система закупівель дає можливість зазначити ціну лише з ПДВ, правильно б було, щоб учасник-неплатник ПДВ в електронній системі закупівель зазначав свою початкову цінову пропозицію, збільшивши її на суму ПДВ (20%).
Крім того, за результатами закупівлі, оголошеної з ПДВ, буде укладено договір з неплатником ПДВ лише за ціною, що не включає ПДВ. В протилежному випадку це буде порушенням податкового законодавства України.
Слід зазначити, що Замовником проаналізовано Рішення №14115-р/пк-пз від 05.09.2023р. комісії Антимонопольного комітету України, на яку посилається автор вимоги, в якому після розгляду зазначеного питання комісією не встановлено рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Номер вимоги: UA-2023-10-19-012342-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Нова Формула", Код ЄДРПОУ:37582601
Дата подання: 24 жовтня 2023 17:14
дискримінаційні вимоги
Відповідно до Додатку 3.1 учасник має надати «Протокол випробувань, який завірено печаткою ОТК, що підтверджує якість запропонованої продукції. Діючий сертифікат на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 стосовно виробництва деталей транспортних засобів у томі числі ресор виданий на виробника продукції. У разі якщо учасник не є виробником продукції, йому необхідно надати авторизований лист від виробника за підписом керівника підприємства, або відповідальної особи із зазначенням її/його П.І.Б., завірений печаткою, де буде чітко зазначено, що учасник має підтвердження на право надавати у складі своєї пропозиції технічні та інші документи виробника».
Повідомляємо, що учасники, які не є виробником продукції не мають можливості надати протокол випробувань у складі пропозиції, адже протокол випробувань надається лише виробником товару, у випадку наявності у виробника відділу технічного контролю або акредитованою лабораторією на замовлення виробника. Проте наявність даного документу на товар, що є предметом закупівлі не є обов’язковою згідно законодавства України і виробник не зобов’язаний надавати його на вимогу покупців, тому отримання цього документу для учасників, які не є виробниками товару є неможливим. Стосовно сертифікату на систему управління якості ДСТУ ISO 9001:2015 повідомляємо, що даний документ не передбачений законодавством всіх країн, які можуть бути потенційним виробником товару, що є предметом закупівлі, тому надання даного документу також є можливим лише для виробника товару.
Вимога щодо надання цих документів є дискримінаційною і заначно звужує коло потенційних учасників, залишаючи можливість взяти участь у закупівлі практично лише виробнику товару.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо надання авторизованого листа від виробника є недоречною, адже враховуючи, що надання тих технічних документів виробника, які вимагаються замовником є дискримінаційною вимогою, то учасник не має підтверджувати право надавати у складі своєї пропозиції технічні та інші документи виробника, адже надання цих документів у складі пропозиції не є можливим.
Дії замовника в частині встановлення документацією наведених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище дискримінаційні умови, а саме вимоги, що передбачені Додатком 3.1 шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Не врахування замовником даної вимоги дає всі підстави потенційному учаснику звернутись до локальної конфліктної комісії АТ «Укргазвидобування» зі скаргою, що замовник умисно прописує дискримінаційні вимоги, які звужують коло потенційних учасників закупівлі, імовірно маючи змову із певним виробником товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2023 11:44
Доброго дня! Шановний Учасник, відповідно звернення повідомляємо: ознайомившись з вашою вимогою, дійшли висновку в необхідності незадоволення її через недостатню обґрунтованість вимог. У своїй діяльності під час проведення публічних закупівель Замовник насамперед сумлінно дотримуємося норм діючого законодавства, зокрема:
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч.3.ст.22 Закону «України «Про публічні закупівлі» документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Базуючись саме на цьому встановлюються ті чи інші вимоги до предмета закупівлі.
Щодо надання Сертифікату ISO 9001:2015:
Як відомо, ISO-це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях не є однозначним. З одного боку, як виявлено частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), Замовник може вимагати від Учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. Передбачає, що Замовник може вимагати від Учасників сертифікати
2. Не забороняє вимагати саме сертифікати ISO
Щодо надання Авторизаційного листа та протоколу випробувань:
У зв’язку із тим, що Філія УБМР «Укргазспецбудмонтаж» має на балансі переважну кількість автомобілів виробництва країн агресора, тому оригінальні запасні частини, ресори зокрема, виробляються у країнах агресорах. Через те, що діючим законодавством чітко встановлена заборона на отримання будь-якої продукції, що виготовлена на території країн агресорів Замовник змушений від Учасників вимагати підтвердження походження продукції для уникнення порушень діючого законодавства.
Також зазначені вимоги, разом і з сертифікатом ISO 9001:2015 засвідчують належний рівень якості виробника, аби уникнути «кустарних» підробок продукції. З огляду на те, що якість поставлених ресор на пряму впливає на безпеку руху та може призвести до негативних наслідків, так як всі ресори будуть встановлюватися на транспортні засоби, які здійснюють перевезення працівників підприємства і задіяні у перевезенні великовагових, великогабаритних та небезпечних вантажів на виробничі об’єкти, що будує Філія УБМР «Укргазспецбудмонтаж, ми не можемо дозволити собі отримання ресор без документів, які підтверджують їх якість та країну походження.
Також зазначаємо, що наразі в Україні та за її межами існує достатня кількість виробників, які можуть надати документи, які вимагалися Замовником, а Учасник який має бажання прийняти участь у тендері, але не є виробником, може звернутися до виробників щодо отримання необхідних документів.
Окремо звертаємо вашу увагу, що ваша вимога оформлена у такий спосіб, з якого неможливо встановити як саме зазначені вимоги не дають вам прийняти участь у закупівлі, оскільки ви жодним чином не підтверджуєте факт звертання до тих чи інших виробників продукції за отриманням відповідних документів, а лише констатує ваше небажання надавати ці документі оскільки на вашу суб’єктивну думку вони обмежують коло потенційних Учасників.
Також зазначимо, що наявність авторизованого листа від виробника унеможливлює спроби недобросовісних Учасників надати під виглядом продукції одного виробника, продукцію іншого, який може не мати необхідних документів або походити з території країн агресорів.
Ваше твердження, що «Вимога щодо надання цих документів є дискримінаційною і значно звужує коло потенційних Учасників, залишаючи можливість взяти участь у закупівлі практично лише виробнику товару» також є хибною оскільки не всі виробники наразі зацікавлені у прямих договорах із Замовниками під час воєнного стану, і насамперед не згодні чекати оплати, проте вони дуже охоче поставлять продукцію тому чи іншому посереднику, який і отримає від них всі необхідні документи.
Підсумовуючи вищезазначене, ще раз наголошуємо на тому, що зазначені у Вашій вимозі вимоги до предмета закупівлі жодним чином не містять будь-яких дискримінаційних ознак, не є такими що обмежують коло потенційних Учасників, а лише унеможливлює постачання неякісної продукції або продукції виготовленої країнами агресора.

Документи подані скаржником

22 жовтня 2023 19:11
Рішення від 05.09.2023 №14115.pdf

Документи подані скаржником

22 жовтня 2023 19:12
Рішення від 05.09.2023 №14115.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-10-19-012342-a.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ТИЩЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3003311879
Дата подання: 07 листопада 2023 16:38
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2023 18:11
рішення від 09.11.2023 № 17984.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2023 18:11
рішення від 17.11.2023 № 18519.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 17:34

Документи подані скаржником

07 листопада 2023 13:28
Скарга.pdf

Документи подані замовником

13 листопада 2023 09:16
Пояснення по суті Скарги.pdf

Документи Органу Оскарження

09 листопада 2023 18:11
рішення від 09.11.2023 № 17984.pdf
21 листопада 2023 17:34
рішення від 17.11.2023 № 18519.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2023 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ТИЩЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 2 184 960,00
UAH з ПДВ
2 184 960,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 жовтня 2023 14:53
Електронний підпис
31 жовтня 2023 14:53
Електронний підпис
31 жовтня 2023 14:52
Додаток 6.pdf
31 жовтня 2023 14:37
Електронний підпис
31 жовтня 2023 14:37
Електронний підпис
31 жовтня 2023 14:36
Протокол з ОТК.pdf
31 жовтня 2023 13:52
Електронний підпис
31 жовтня 2023 13:52
Електронний підпис
31 жовтня 2023 13:48
Протокол.pdf
31 жовтня 2023 13:48
Паспорт та ІПН.pdf
31 жовтня 2023 13:48
св-во ДР.pdf
31 жовтня 2023 13:48
ЄП.pdf
31 жовтня 2023 13:48
Витяг єдр.pdf
31 жовтня 2023 13:48
Авторизац.pdf
31 жовтня 2023 13:48
Довідки пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТИЩЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТИЩЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3003311879
Відхилено 2 184 960,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2023 16:47

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій