Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання із встановленим програмним забезпеченням
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2023-10-19-009859-a 76af88b364f842cfa2a41b15165689a4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Якименко

+380617641218 zakupivli_zotck@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Код ЄДРПОУ: 07835529
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юлія Якименко
+380617641218
zakupivli_zotck@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2023 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2023 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2023 10:00
Початок аукціону: 02 листопада 2023 15:59
Очікувана вартість: 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комплект комп’ютерного обладнання із встановленим програмним забезпеченням (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання із встановленим програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2023
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється замовником відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий товар протягом 10 (десяти) робочих днів, на підставі належним чином оформлених документів продавця (рахунків-фактур, видаткових накладних тощо) при наявності бюджетних призначень на вказані цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

висновок санітарно епідеміологічної експертизи
Дата подання: 20 жовтня 2023 12:53
Дата відповіді: 24 жовтня 2023 15:15
Шановний замовнику! У Додатку 2 тендерної документації вимагається "висновок санітарно епідеміологічної експертизи". Зазначимо, що старий Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» втратив чинність, а діючим Законом України «Про систему громадського здоров’я» проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи та видачі за результатами її проведення відповідних висновків взагалі не передбачено. Просимо привести вимоги по закупівлі у відповідність з діючим законодавством, та прибрати вимогу надавати висновок санітарно епідеміологічної експертизи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, зауваження враховані, зміни внесено.
надання авторизаційного листа від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft
Дата подання: 23 жовтня 2023 13:11
Дата відповіді: 24 жовтня 2023 15:17
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою i суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції (дистриб’ютором) та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощених процедурах закупівель виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців. Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. У зв'язку з цим, просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше питання.
Вважаємо за необхідне повідомити наступне, вимогами наведеними у додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначено: якщо Учасник не є виробником товару, то він у складі своєї пропозиції повинен надати копію Авторизаційного листа від виробника запропонованих Товарів або його офіційного представництва в Україні (із зазначенням найменування (номеру) закупівлі на порталі Prozorro) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання Товару та гарантує дійсність гарантійного обслуговування та сервісної підтримки виробником для всього Товару, що запропоновано учасником торгів. Звертаємо Вашу увагу на те, що мова йде про гарантійний лист про відповідність товару, що пропонує Учасник. Ця вимога цілком відповідає ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніяким чином не обмежує коло учасників, які пропонують на ринок товари, що відповідають усім вимогам законодавства України, та можуть брати участь в торгах. Таким чином, умова документації про проведення спрощеної передбачає можливість надання листа як від виробника, так і від його офіційного дистриб’ютора. Перш за все, Замовник повинен бути впевненим у тому, що все обладнання, яке закуповується, має високу якість та належний рівень сервісної підтримки на території України саме від виробника товару, а не компанії, яка зацікавлена продати товар сьогодні. Лист від виробника або його офіційного дистриб’ютора є гарантією того, що товар буде в оригінальній (заводський) комплектації, без втручання у конструктив обладнання. У випадку, якщо учасник змінить якийсь з компонентів самовільно, гарантійний строк на обладнання не буде розповсюджуватись. Вищевказаний документ також є свідченням того, що при гарантійному ремонті будуть встановлені якісні матеріали, які слугуватимуть гарантією якісної роботи обладнання. Враховуючи вищевикладене, лист від виробника, або його офіційного дистриб’ютора, із зазначенням вищенаведених вимог не містить специфічних форм та не є дискримінаційною вимогою, а є гарантуванням дотримання учасником якісних та технічних характеристик товару та підтвердженням гарантійного терміну обслуговування. Авторизаційний лист (чи інший документ) потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Також позицію щодо відсутності дискримінації у зазначених умовах підтримує і Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ, зокрема, у своїх рішеннях від 08.06.2018 № 5498-р/пк-пз, від 13.08.2020 № 15536-р/пк-пз та інших. Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 23 жовтня 2023 16:50
Дата відповіді: 24 жовтня 2023 15:16
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що у Додатку 2 до оголошення невірно зазначено назву «Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання». Також невірно зазначена назва Постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 р. № 355, адже ця постанова затверджує «Технічний регламент радіообладнання», а не технічні регламенти, що були перелічені у самій тендерній документації. «Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання» був затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1067, «Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання» був затверджений постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077. У зв’язку з чим просимо виправити наведені вище помилки та привести у відповідність документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, зауваження враховані, зміни внесено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2023 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 444 825,00
UAH з ПДВ
444 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІКРОТРОН" 574 987,50
UAH з ПДВ
574 987,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2023 17:14
Електронний підпис
30 жовтня 2023 17:14
Електронний підпис
30 жовтня 2023 17:08
01) Пропозиція.pdf
30 жовтня 2023 17:08
12) Витяг ЄДР.pdf
30 жовтня 2023 17:08
10) Статут.pdf
30 жовтня 2023 17:08
11) Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2023 17:08
07) Документи директор.pdf
30 жовтня 2023 17:08
09) Опис з кодом доступу.pdf
30 жовтня 2023 17:08
18) Лист Microsoft.pdf
30 жовтня 2023 17:08
17) Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2023 16:16
Електронний підпис
30 жовтня 2023 16:16
Електронний підпис
30 жовтня 2023 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Листи.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Аналогічний договір.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Протокол директор.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Статут новий 2021.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Листи.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
сертифікати ПК.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Витяг 271023_99641502416.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Технічна частина.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Технічна частина.pdf
30 жовтня 2023 16:15
сертифікати ПК.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Витяг 271023_99641502416.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Наказ директор.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Витяг ПДВ.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Протокол директор.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Статут новий 2021.pdf.p7s
30 жовтня 2023 16:15
Аналогічний договір.pdf
30 жовтня 2023 16:15
Наказ директор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

ТОВ "МІКРОТРОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Переможець 444 825,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2023 15:07

Документи

08 листопада 2023 15:07
Електронний підпис
08 листопада 2023 15:05
Протокол №27 від 08.11.2023.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2023 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
444 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2023 15:07
Електронний підпис
08 листопада 2023 15:05
Протокол №27 від 08.11.2023.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 15:26
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2023 12:24
Дод. угода №1.PDF зміни до договору
23 листопада 2023 12:22
Електронний підпис укладений
17 листопада 2023 13:18
Договір 141.PDF укладений
17 листопада 2023 13:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект комп’ютерного обладнання із встановленим програмним забезпеченням 25 комплект 17 793,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект комп’ютерного обладнання із встановленим програмним забезпеченням 25 комплект 17 793,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2023 — 15 грудня 2023
Сума оплати за договором: 444 825,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 137,50 UAH)