Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лиманський "Зеленбуд" |
Код ЄДРПОУ: | 36267262 |
Місцезнаходження: | 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. КОСТЯНТИНА ГАСІЄВА, 8 А |
Контактна особа: |
Яніна Діденко +380952167928 limanzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 14:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2023 17:00 |
Очікувана вартість: | 1 687 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 436,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата може проводитись проміжними платежами | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2023 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2023 14:21 |
ТД причіп.docx | |
19 жовтня 2023 14:21 |
Додаток 4 шаблон договору.docx | |
19 жовтня 2023 14:21 |
Додаток 3 причіп.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-08-000022 ● 9ca81119c0424df8b212ea9bb8c95bbc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 09:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
08.12.2023 № 40-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 04.12.2023 №003100-18/13979-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 08.12.2023 № 40-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Лиманський "Зеленбуд" UA-2023-10-19-008741-a 19.10.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-12 11:05:23
Питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-19-008741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1.Інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, аналіз ринку тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому замовником для підтвердження ступеня локалізації виробництва товару не визначено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, що передбачено п.13-1 постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2023 року №950 «Про внесення змін до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-15 16:39:33
відповідь на звернення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо 1 питання повідомляємо, що в результаті військової агресії російської федерації місто Лиман та вся територія Лиманської МТГ зазнали дуже великих руйнувань, КП «Лиманський «Зеленбуд»» було втрачено значну кількість техніки, причепного та навісного обладнання. На даний момент Лиманська МТГ знаходиться в зоні проведення активних (бойових) дій (витяг з переліку територіальних громад, що розташовані в районі проведення активних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні, блокуванні станом з 01.01.2023, згідно з наказом Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами відповідно Наказу 224 від 17 серпня 2023 року). Для ліквідації наслідків бойових дій на території Лиманської МТГ та благоустрою території необхідно першочергове придбання комунальної техніки, такої як Причепи, для ліквідації звалищ та загальної допомоги громаді, наприклад перевезення дров населенню, бо у значній частині громади, досі не має світла та газу. Керівництвом КП «Лиманський «Зеленбуд» було проведено аналіз ринку через розгляд комерційних пропозицій виробників/постачальників. Технічні та якісні характеристики зазначеного предмету закупівлі було визначено виходячи з господарських потреб підприємства. Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено виходячи з найменшої ціни наданих комерційних пропозицій. Так як КП «Лиманський «Зеленбуд»» не є розпорядником бюджетних коштів, кошти на закупівлю було виділено місцевим бюджетом після погодження Департаменту житлово-комунального господарства Донецької ОДА.
( Комерційні пропозиції надаються окремим файлом).
Щодо 2 питання повідомляємо, що закупівля причепів орієнтовано планувалася на кінець серпня 2023 року, була підготовлена тендерна документація, але у зв’язку з тим, що КП «Лиманський «Зеленбуд»» не є розпорядником бюджетних коштів, то портібно було дочекатися погодження Департаменту житлово-комунального господарства Донецької ОДА на виділення даних асигнувань, з цієї ж причини у серпні не було опубліковано річний план. В жовтні кошти місцевого бюджету було виділено, та так як залишалося мало часу до кінця року, було терміново оголошено закупівлю відкриті торги з особливостями. В результаті поспіху не врахували зміни від 08.09.2023 постановою КМУ від 22.08.2023 № 950 про Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», а саме «підтвердження ступеня локалізації виробництва товару та сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)» Замовник у повній мірі розуміє необхідність надання даних сертифікатів, що прописано в Додатку 4 (шаблон договору) до тендерної документації, п.2.3 та 4.3. Участь у Закупівлі приймав один учасник, який і був визнаний переможцем. На етапі підписання договору переможець закупівлі ТОВ Укравтозапчастина, надали сертифікати відповідності системи управління якістю у виробництві що відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
Закупівлі комунальної техніки в цей складний період дуже важливі для нас , КП «Лиманський «Зеленбуд»»робить все, щоб вся робота яка проводиться відповідала нормам Законодавства!
(Сертифікати управління якістю надані окремим файлом)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-21 11:59:38
Питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-19-008741-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1.Чому у тендерній документації відсутня вимога Замовника щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, відповідно до п. 13-1 Порядку №861, що передбачено до переліку товарів пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-26 13:13:02
відповідь на звернення
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
Щодо даного питання повідомляємо, що Vehicle identification number — VIN), або VIN-код — це унікальний серійний номер, що застосовується в автомобільній промисловості для індивідуального розпізнавання кожного механічного транспортного засобу. Перша частина VIN складається з трьох символів і є міжнародним кодом виробника (WMI). Оскільки, терміни «VIN», «WMI» застосовуються в автомобільній промисловості , вони не розповсюджуються на причепи, тобто такого поняття як VIN-код не існує для причепів. Причепи ідентифікуються за заводським номером, який нанесений на раму виробу. Виходячи з вищевикладеного Замовником не будо включено дану умову до тендерної документації, бо Учасник закупівлі заздалегідь не може знати заводський номер виробу, бо частіше за все товар на момент оголошення закупівлі знаходиться у виробництві. Серійний номер, або заводський номер, обов’язково зазначається Продавцем в Видатковій накладній та Акті прийому – передачі товару, так як зазначені номери необхідні для подальшої реєстрації даного товару у Міжрайонному реєстраційно-екзаменаційному відділу Державної автоінспекції.
( Акт прийому-передачі та накладна надаються окремим файлом).
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, КП «Лиманський «Зеленбуд»» зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). На підтвердження виконання заходів з недопущення у подальшому порушень надаємо Наказ, Протокол та План навчання.
2023-12-29 16:04:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2023 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Укравтозапчастина |
1 679 999,40
UAH з ПДВ
|
1 679 999,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Укравтозапчастина #30722204 |
Переможець |
1 679 999,40
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 11:43
|
протокол пояснення.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 16:45
|
дог 83 причіпи.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:44
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання комунальної техніки, а саме: Причіп тракторний 2ТСП-6 (або еквівалент) | 6 | одиниця |
279 999,90
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пояснення щодо адреси переможця закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | протокол |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Придбання комунальної техніки, а саме: Причіп тракторний 2ТСП-6 (або еквівалент) | 6 | одиниця |
279 999,90
UAH з ПДВ
|