Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25878206 |
Місцезнаходження: | 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Камаєв Ренат Сергійович 380673044240 kamaiev.rs@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
19 жовтня 2023 10:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-20-000004 ● 1c1bb6525fa04c4995bf67c917ec0660
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2023 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.11.2023 № 42-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 20 листопада 2023 року № 42-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2023-10-19-003493-a від 19.10.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-21 16:39:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт мосту на км 36+483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-19-003493-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до оприлюдненої Вами в електронній системі закупівель інформації додаткові роботи, що закуповуються без застосування відкритих торгів, безпосередньо пов’язані з договором від 29.12.2022 №45-Б (далі – Основний договір), укладеним із Акціонерним товариством «Ю АР ДІ УКРАЇНСЬКІ ДОРОГИ» (код ЄДРПОУ 03448860).
Зазначте ID номер закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, за результатами якої укладено Основний договір. Надайте копію Основного договору із додатками до нього.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-24 10:00:52
Капітальний ремонт мосту на км 36+483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи)
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області у відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 21.11.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на км 36+483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи) (UA-2023-10-19-003493-a) пояснює наступне.
По першому питанню.
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (далі - Замовник) зазначає, що розмір бюджетного призначення Замовником не обґрунтовувався, так як Замовник є одержувачем бюджетних коштів, а бюджетне призначення відповідно норм Бюджетного кодексу України - повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане цим Кодексом, законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Щодо очікуваної вартості та технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовником з Акціонерним товариством «Ю АР ДІ УКРАЇНСЬКІ ДОРОГИ» (далі – Підрядник) було укладено договір від 29.12.2022 року №45-Б на виконання робіт з капітального ремонту мосту на км 36+483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область, (далі – Основний договір), яким передбачено розроблення проектної документації та виконання певних будівельних робіт, перелік яких був визначений орієнтовно, так як вказана модель закупівлі унеможливлює визначення всіх видів робіт до здійснення проектування. За результатами розроблення проектної документації, проходження експертизи (позитивний експертний звіт № 454/е/23 від 31.08.2023 р. щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт мосту на км 36+483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область» - додається), зафіксовано наявність додаткових робіт, які не були враховані в договірній ціні на будівельні роботи Основного договору внаслідок викладених вище обставин. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі «Капітальний ремонт мосту на км 36+483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи)», а також визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі затвердженої проектної документації, що пройшла комплексну експертизу.
По другому питанню.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (надалі – Особливості) передбачено що Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону. Частина 5 статті 8 Закону пердбачає, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Витягом з переліку закупівель який є додатком до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області «Про початок моніторингу закупівель» №42-з від 20.11.2023 р. розпочато моніторінг закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на км 36+483 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-15-08 Калинівка - Снігурівка з підходами, Миколаївська область (додаткові роботи), унікальний номер UA-2023-10-19-003493-a.
Запитувана інформація щодо договору №45-Б від 29.12.2022 року не може бути предметом дослідження в рамках цього моніторингу, так як є іншою закупівлею без застосування електронної системи закупівель (UA-2022-12-29-011338-a), по якій оприлюднено окремий звіт про договір про закупівлю.
Також наголошуємо, що у відповідності до статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Також замовник звертає увагу, що відповідно до статті ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство «Ю АР ДІ УКРАЇНСЬКІ ДОРОГИ» #03448860 |
Переможець |
50 856 534,65
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2023 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:44
|
ДУ №3 від 22.12.23 дог № 45-Б від 19.10.2023.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 16:44
|
Обгрунтування закупівлі без використання ЕСЗ.pdf | укладений |
19 жовтня 2023 10:50
|
45-Б 19.10.2023.pdf | укладений |
19 жовтня 2023 10:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі абз.2 підпункту 3.3.1 пункту 3.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору (зменшення обсягів закупівлі) і абзац 1 пункту 3.1. Договору викласти в наступній редакції «Ціна договору визначається на підставі договірної ціни (Додаток 1 до Договору) і становить 37 339 473,50 грн., крім того ПДВ 7 467 894,70 грн., разом з ПДВ 44 807 368,20 грн. ( сорок чотири мільйони вісімсот сім тисяч триста шістдесят вісім грн. 20 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 45-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |