Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021-2015 (CPV) 15110000-2 - М’ясо
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2023-10-19-002325-a ● bb8e19d6e6244fe18aadb8a9a62a4b9a
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаський державний технологічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05390336 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська обл., Черкаси, бул. Шевченка 460 |
Контактна особа: |
Павлова Анастасія Ігорівна +380472513672 yakovantonenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2023 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: бул. Шевченка 460, Черкаси, Черкаська область, Україна, 18006. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в ч.6 р.ІІІ тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. Тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, не приймається до розгляду.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
430 кілограм
М'ясо свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 460
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина
210 кілограм
Філе курки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 460
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15112130-6 — Курятина
80 кілограм
Печінка свинна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 460
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15114000-0 — Потрухи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - державний бюджет. Остаточний розрахунок за Товар Замовник здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару на умовах розділу 5 Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2023 10:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2023 10:14 |
ТД мясо ЧДТУ 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-19-002325-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ТЕРРА", Код ЄДРПОУ:44897973
Дата подання: 19 жовтня 2023 23:18
Щодо випробувань холодильної установки/рефрижератора
Наше підприємство (далі – Учасник) ознайомилось з умовами тендерної документації, в зв’язку з чим зазначає про таке.
Відповідно до пункту 5.1.2. розділу 3 тендерної документації, в пропозиції часники надають зокрема такі документи: з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам, учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови» та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Учасник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі?
Учасник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, а така умова є дискримінаційною по відношенню до Учасника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри та перешкоди, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Учасника, оскільки Учасник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, з незалежних від Учасника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу, що аналогічні умови вже неодноразово визнавались дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 2060-р/пк-пз від 22.02.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-002554-a).
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Учасника на участь у закупівлі, Учасник просить Замовника врахувати вищевикладене та внести зміни в цій частині тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 5.1.2. розділу 3 тендерної документації, в пропозиції часники надають зокрема такі документи: з метою підтвердження відповідності холодильної установки/рефрижератора заданим температурним режимам, учасник в складі тендерної пропозиції надає протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, що наведені в протоколі від такої установи.
Така вимога фактично обмежує коло потенційних учасників лише тими, які знайомі з власником ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови» та отримали згоду на його використання для проведення технічних випробувань. Учасник не зміг знайти даний стандарт в жодній системі каталогів та баз даних ТУ У виробників на території України, зокрема, відсутня така інформація і в каталозі ТУ Україні онлайн (доступне за посиланням http://csm.kiev.ua/tu/), яке відображає на сайті csm.kiev.ua інформацію щодо бази даних «Технічні умови України» - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, яку веде ДП «Укрметртестстандарт».
Слід зазначити, що немає жодної інформації щодо існування такого ТУ У виробника чи власника цього стандарту.
Відповідно до положень ч. 1 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» підприємства, мають право розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати технічні умови і зміни до них, установлювати процедури їх розроблення, прийняття, перевірки, перегляду, скасування та застосування. Технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» право власності на технічні умови належать таким підприємствам, які їх прийняли.
Така умова тендерної документації визначає певного суб’єкта господарювання, який фактично має право визначати кому надавати право на використання власного даних технічних умов, та як наслідок отримувати відповідні протоколи випробувань, відсутність яких унеможливить участь будь-якого суб’єкта господарювання в даній процедурі закупівлі – що є дискримінаційною для всіх інших потенційних учасників, а також порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, рівного ставлення до учасників, добросовісної конкуренції серед учасників. Замовником запроваджена непрозора система штучного обмеження кола учасників.
Учасник планує залучати до постачання транспортний засіб, який має визначене законодавством свідоцтво про калібрування холодильного обладнання даного транспортного засобу виданий акредитованою НААУ у відповідній сфері установою.
Яким чином перевірка холодильного обладнання транспортних засобів потенційних учасників за ТУ У виробника, яка відсутня у вільному доступі та є власністю якогось підприємства, впливає на можливості такого учасника чи якість та надійність під час поставок предмета закупівлі?
Учасник повідомляє, що холодильне обладнання його транспортного засобу пройшло калібрування у визначений законодавством спосіб, тому те, що він не може знайти приватне ТУ У та провести технічні випробування не може бути підставою для обмеження його участі у закупівлі, а така умова є дискримінаційною по відношенню до Учасника та левової частини потенційних учасників, які не знають про існування такої ТУ У.
Таке обмеження абсолютно безпідставне та створює штучні перешкоди для участі потенційних учасників. Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність встановлення вимоги щодо надання протоколу випробувань саме у такій редакції. Замовник не може безпідставно звужувати коло потенційних учасників створюючи штучні фільтри та перешкоди, покликані забезпечити конкурентні переваги певним учасниками.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, тендерна документація обмежує право на участь у процедурі закупівлі Учасника, оскільки Учасник не зможе виконати вимогу Замовника в частині надання протокол випробувань такої установки/рефрижератора на відповідність п.п. 3.2. ТУ У 71.2-37408023-009:2022 «Процес вимірювання та фіксації базових параметрів мікроклімату в транспортних системах мікроклімату. Технічні умови», проведене акредитованим НААУ у відповідній сфері установою з наданням атестату та дозволу на відтворення результатів випробувань, з незалежних від Учасника обставин. До того ж, Тендерна документація в цій частині надає перевагу учасникам, які здійснюють діяльність та можуть отримати дозвіл від власника такого ТУ У.
Встановлення у тендерній документації умов, що є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та порушують принцип рівності учасників, є порушенням ст. 5 та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також звертаємо Вашу увагу, що аналогічні умови вже неодноразово визнавались дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішенням № 2060-р/пк-пз від 22.02.2023 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-02-09-002554-a).
Отже, з метою забезпечення рівних прав для всіх ймовірних учасників закупівлі, забезпечення права Учасника на участь у закупівлі, Учасник просить Замовника врахувати вищевикладене та внести зміни в цій частині тендерної документації.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2023 16:45 |
Кінець періоду оскарження: | 05 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 05 листопада 2023 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | на виконання вимог підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у зв’язку із скороченням видатків на здійснення Закупівлі. |
Документи:
25 жовтня 2023 16:45
|
Електронний підпис |
25 жовтня 2023 16:07
|
протокол відміни ВТ.pdf |