Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)
Очікувана вартість
28 737 811,20 UAH
UA-2023-10-18-016369-a 3f9a507d47e947b69b1f38f7b0a2aa9d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердечнюк Оксана Миколаївна

380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517729
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19
Контактна особа: Сердечнюк Оксана Миколаївна
380462774840
oksanaserdechnyk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2023 22:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2023 00:00
Очікувана вартість: 28 737 811,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 689,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, ”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14017, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки з Підрядником за виконані роботи здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, та надання Підрядником відповідної документації, відповідно до умов укладеного договоруї, не пізніше 25 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 22:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, ”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-10-20-000024 • 97407059fa934d01bc29105db4c34496
Автор звернення: Наливайська
Дата створення звернення: 2023-10-20 19:21
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під час дефіциту бойового спорядження на війні
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2023-10-19-000002 • fb5c47a92ca44ff2bd79714878c9a699
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-10-19 14:56
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Капітальні ремонти не на часі. Кошти потрібно спрямовувати на нашу перемогу. Для цього потрібно фінансувати в армію, а не будівлі. Захисникам потрібні автомобілі, дрони та зброя. Навіть просто засобів захисту не вистачає, а ви ремонти робите. Кошти на потреби ЗСУ!!!!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-30-000062 ● 7459b5a3ee0e48aba394683ee81105bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 листопада 2023 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

30.11.2023 № 60-З

Чернігів

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр КОНДРАШОВ

Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»

Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2023-10-18-016369-a 18.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-01 16:23:08

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни на поточний рік»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-04 09:45:01

Пояснення та документи

В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Бюджетні призначення на зазначену вище закупівлю визначено рішенням Чернігівської міської ради від 30.11.2022 року № 24/VІІІ-38 «Про бюджет Чернігівської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами та доповненнями), яке розміщене у вільному доступі на сайті Чернігівської міської ради. Зазначаємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було розміщено Замовником на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ , назва файлу «Інформація щодо процедур закупівель 18.10.2023», що оприлюднений 19.10.2023 року. Зазначаємо, що переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», відповідно до пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладення договору про закупівлю» тендерної документації під час укладення договору про закупівлю було надано відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю (копію Протоколу 3 1 загальних зборів засновників ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» від 28.10.1993 року, наказ про призначення директора товариства №5 від 15.03.1994 року та копію ліцензії № 33-Л від 09.08.201 7 року. Зазначені документи також мітяться у складі пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», а тому повторно Замовником у межах надання відповіді на цей запит не оприлюднюються. Також зазначаємо, що відповідно до умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у формі депозиту (безвідсоткового) – 22.11.2023 року ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» було внесено на рахунок замовника суму, яка дорівнює 5% договірної ціни на поточний рік. Зазначаємо, що договірна ціна на 2023 рік відповідно умов укладеного Договору встановлена на рівні 635 037,60 грн., таким чином перераховане забезпечення виконання умов договору склало 635 037,60 грн х 5% = 31 751,88 грн.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації;
- зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси та підсумкові відомості ресурсів;
- підтвердний документ щодо сплати ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» забезпечення виконання умов договору.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-11 17:56:18

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо повідомити, чи ознайомлювався учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, за місцем знаходження замовника?
2. Чи були дотримані ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги пункту 6 розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «При складанні тендерної пропозиції врахувати:
- кошти на розміщення відходів на полішлні ТПВ;
- кошти на закладання документації до страхового фонду» (з посиланням на документи, надані в тендерній пропозиції учасника, в якій міститься зазначена інформація)?
3. Просимо повідомити з наданням підтверджуючих документів чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», вимоги додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках та підписаний зі своєї сторони договір поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках. Ненадання підписаного проекту договору з додатками у 2-х примірниках та підписаного договору поруки в редакції Замовника у 2-х примирниках до спливу 7 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю буде розцінено як відмову від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця (пп.1 п. 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», пп. 1 ч. 3 п. 41 Особливостей)»?
4. Відповідно до вимог пункту 49 Особливостей «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів».
Просимо повідомити з яких причин Замовником укладено Договір підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на 27 день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (27.10.2023).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-13 13:14:57

пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, відповідно до абз. 2 п. 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, ознайомитися з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі, можна за місцем знаходження замовника. З огляду на те, що зазначена норма не встановлює обов’язку для учасника, а лише надає йому таке право Замовник не веде збір інформації про осіб, що здійснюють ознайомлення з проектною документацією з метою підготовки тендерних пропозицій та надає можливість ознайомлення з проектною документацією в період подання пропозицій всім зацікавленим особам. Таким чином Замовник не має можливості повідомити чи ознайомлювався учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» з проектною документацією на роботи, що є предметом закупівлі. Зазначаємо, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги пункту 6 розділу ІІI «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, а саме: «При складанні тендерної пропозиції врахувати: - кошти на розміщення відходів на полігоні ТПВ; - кошти на закладання документації до страхового фонду» дотримано в повному обсязі. Сума коштів на зазначені витрати відображена учасником у файлі «АВК.imd», витяг із зазначеного файлу надаємо. Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вимоги додатку 4 «Перелік документів, які необхідно надати переможцю торгів» до тендерної документації Замовника були виконані у повному обсязі, копію супровідного листа надаємо. Щодо строків укладення договору повідомляємо, що відповідно до абз. 4 п. 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Так, в період опрацювання Замовником проєкту договору були внесені зміни до Бюджетного кодексу України в наслідок чого 10.11.2023 року Замовником було отримано Доручення заступника міського голови про перегляд видаткової частини бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Керуючись зазначеним та з метою уникнення спірних ситуацій Замовником було прийнято рішення продовжити строк для укладення договору до 60 днів, до здійснення перегляду видаткової частини бюджету Чернігівської міської територіальної громади, що зафіксовано в протоколі уповноваженої особи № 147 від 10.11.2023 року.

2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- супровідний лист № 421/1 від 27.10.2023 року.
- витяг з файлу АВК.imd;
- протокол уповноваженої особи № 147 від 10.11.2023 року.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-18 14:51:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)», очікуваною вартістю 28 737 811,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-18-016369-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. У зв’язку з чим в оголошенні про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір про закупівлю та звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів, при тому що в пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та як наслідок у пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» укладеного між Замовником та ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, зазначено що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках»?
2. З яких причин Замовником, відповідно до даних єдиного веб-порталу використання публічних коштів Spending, оприлюднених за посилання https://spending.gov.ua/new/transactions/search, 29.11.2023 здійснено оплату за виконані роботи ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (згідно акту № 1 та №2) по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, у сумі 635 037,60 грн, з при тому що в оголошенні про проведення відкритих торгів, зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів.
3. Просимо зазначити суму сплачених коштів (з наданням підтверджуючих документів) по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладеному з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС».
4. Згідно з локальними кошторисами Замовником передбачено перевезення ґрунту та перевезення сміття до 10 км.
Відповідно до пунктів 14 та 15 розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої в тендерній пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС», учасником передбачено перевезення ґрунту та перевезення сміття до 10 км, крім того пунктом 8 розділу І «Витрати труда» підсумкової відомості ресурсів учасником закладено витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття, в обсязі 163,54 люд.годин.
Просимо повідомити, яким чином здійснюватиметься перевезення ґрунту та сміття, за відсутності у підсумковій відомості ресурсів машин для виконання даних робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-20 15:29:05

Пояснення № 3

1.Опублікувати в електронній системі закупівель наступне пояснення:
В межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі КП «Міський Палац культури» за адресою: м. Чернігів, вул.Івана Мазепи, 23. Комплексна термомодернізація будівлі з приведенням її до сучасних вимог щодо енергозбереження та ремонтом покрівлі та стін. (Коригування)» повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому всі документи, що формує електронна система закупівель формуються саме з урахуванням інформації, що зазначена в електронних полях. В свою чергу інтерфейс електронного майданчика для проведення закупівель яким користується Замовник пропонує до заповнення електронне поле «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», де Замовнику необхідно зазначити тип оплати (аванс або післяоплата), кількість днів та їх тип (календарні, банківські, робочі). Вказані електронні поля виключають можливість зазначення конкретної дати або будь якої іншої інформації. З метою заповнення запропонованих електронних полів у відповідності до умов проекту договору Замовником в електронній системі закупівель було зазначено 100% післяоплата за виконані роботи у період 90 календарних днів. В полі «опис» Замовником додатково зазначено «оплата здійснюється за рахунок коштів бюджету Чернігівської міської територіальної громади. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розрахунки з Підрядником за виконані роботи здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, та надання Підрядником відповідної документації, відповідно до умов укладеного договору, не пізніше 25 грудня відповідного календарного року, при наявності коштів на рахунках» (скріншот додається). В пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» додатку 3 «Проект договору підряду № __-2023-В/вс» до тендерної документації Замовника та як наслідок у пункті 14.3 розділу 14 «Проведення розрахунків за виконані роботи» укладеного між Замовником та ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, зазначено що «Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках». Звертаємо увагу, що зазначений пункт договору жодним чином не протирічить інформації, викладеній в електронній системі закупівель, адже слово «період» використовується для визначення певного проміжку часу, у даному випадку оплата може бути здійснена в будь-який день, що входить до періоду 90 календарних днів. В свою чергу в договорі визначена кінцева дата виконання зобов’язання т.я. застосовано формулювання «не пізніше». Наголошуємо, що замовником по зазначеній закупівлі не передбачалося надання авансу, а отже всі платежі здійснюються післяплатою при наданні відповідної документації, у строк що не перевищує 90 календарних днів та не пізніше 25 грудня 2024 року.
Виконані підрядником роботи було оплачено на підставі п. 4.1. укладеного договору, за фактично виконані ним роботи (про 100% післяоплати за виконані роботи та період 90 календарних днів Замовником описано вище).
Сума сплачених коштів по договору підряду від 23.11.2023 № 318-2023-В/вс, укладеному з ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» становить 635 037,60 грн., підтверджуючий документ надаємо.
Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва в підсумковій відомості ресурсів відображаються сукупність матеріальних та технічних ресурсів, які необхідні для виконання будівельних робіт. Таким чином у зазначеному документі здійснюється відображення машин, механізмів, матеріалів, виробів і комплектів, що безпосередньо застосовуються на будівельному майданчику і вартість експлуатації яких входить до договірної ціни та оплачується Підряднику. В свою чергу кошторисними нормами України передбачені розцінки на вивіз сміття та грунту на відстань 10 км - С311-10-м та С311-10 (відповідно). Вказані розцінки не потребують додаткового залучення машин, адже витрати по зазначеним розцінкам відшкодовуються виключно відповідно до обсягу вивезеного сміття та грунту, не залежно від залученого для цього машин, механізмів та працівників. Зазначаємо, що додаткова експлуатації машин для вивезення сміття не входять до договірної ціни та не відшкодовуються Підряднику.

2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- скріншот з екрану уповноваженої особи щодо інформації, зазначеної в електронному полі «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)»;
- платіжна інструкція № 968 від 27.11.2023 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку по моніторингу по управлінню видано відповідний наказ, що оприлюднено в електронній системі закупівель

2023-12-22 10:58:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 28 203 105,60
UAH з ПДВ
28 203 105,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 жовтня 2023 14:11
Електронний підпис
30 жовтня 2023 14:06
Витяг про несудимість
25 жовтня 2023 17:13
Електронний підпис
25 жовтня 2023 17:10
2.2 досвід.rar
25 жовтня 2023 17:10
АВК.imd
25 жовтня 2023 14:09
Кошториси.rar
25 жовтня 2023 14:09
ДЦ.pdf
25 жовтня 2023 14:09
Відомість ресурсів.pdf
25 жовтня 2023 14:09
5.6 ПВР.pdf
25 жовтня 2023 14:09
Статут.pdf
25 жовтня 2023 14:09
Сертифікати ISO.zip
25 жовтня 2023 14:09
Ліцензія 2017 з додатком.pdf
25 жовтня 2023 14:09
Документы директора.zip
25 жовтня 2023 14:09
Дозвільні документи.pdf
25 жовтня 2023 14:09
Витяг з ЄДР 13.02.2023_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Переможець 28 203 105,60
UAH з ПДВ
27 жовтня 2023 14:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2023 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
28 203 105,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2024 19:59
Додаткова угода №3 до Договору підряду № 318-2023-В.вс.pdf зміни до договору
20 грудня 2024 19:58
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2024 15:26
Додаткова угода № 2 до Договору № 318-2023-В вс.pdf зміни до договору
12 вересня 2024 15:25
Електронний підпис зміни до договору
28 червня 2024 11:11
Додаткова угода № 1 до Договору № 318-2023-В вс (1).pdf зміни до договору
28 червня 2024 11:11
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 13:59
Договір № 318-2023-В вс від 23.11.2023.pdf укладений
23 листопада 2023 13:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження,без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Договір № 318-2023-в-вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни на поточний рік відповідно до виділеного фінансування (без зміни загальної договірної ціни)
Номер договору про закупівлю: Договір № 318-2023-в-вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): встановлення договірної ціни на поточний рік (без зміни загальної договірної ціни)
Номер договору про закупівлю: Договір № 318-2023-в-вс
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML