Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них "Магістраль" |
Код ЄДРПОУ: | 05445534 |
Місцезнаходження: | 03131, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Лютнева,58 |
Контактна особа: |
Галаєв Юрій Федорович +380966414328 kpsheu@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2023 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2023 16:10 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 13:33 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2023 13:33 |
Очікувана вартість: | 5 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2023 16:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2023 16:49 |
Проєкт договору Антиожеледні засоби і ВТ з особл 2023.docx | |
18 жовтня 2023 16:06 |
ТД Антиожеледні засоби ВТ з особл 2023.doc.docx |
24 жовтня 2023 16:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 жовтня 2023 16:49 |
Проєкт договору Антиожеледні засоби і ВТ з особл 2023.docx
|
|||
18 жовтня 2023 16:06 |
ТД Антиожеледні засоби ВТ з особл 2023.doc.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-19-000002 ● aceff0714bb24dc9809ac7235c308478
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2023 11:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.12.2023 № 339
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-10-18-013261-a 18.10.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-20 14:02:43
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Антиожеледні засоби (Дорожня сіль)» (код ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-18-013261-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-25 13:10:28
Відповідь ДАСУ Сіль 2023
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ щодо надання пояснення у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Антиожеледні засоби (Дорожня сіль)» (код ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-18-013261-a) повідомляємо наступне.
1. Яким чином та на підставі яких документів ШЕУ «Магістраль» здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Діяльність комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд та споруд на них «Магістраль»» (далі – ШЕУ «Магістраль») регламентується, зокрема, Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом від 14.02.2012 № 54 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житло-комунального господарства України (надалі – Правила). Розділом V Правил передбачено виконання наступних робіт у зимовий період: снігоочищення, видалення снігу та сколу, боротьба із слизькістю доріг, ліквідація ожеледі. Процес снігоочищення балансових вулиць відбувається шляхом обробки дорожнього покриття розкидачами технологічних матеріалів (хімічними реагентами або піскосоляною сумішшю). Пунктом 5.17. Правил зазначається, що очищення покриття від шару снігово-льодового накату або льоду виконується з допомогою технічної солі.
У зв’язку з початком осінньо-зимового періоду, ШЕУ «Магістраль» прийнято рішення про закупівлю «Антиожеледних засобів (Дорожньої солі)» (код ДК 021:2015: 34920000-2) в кількості 700 тон. При цьому підприємство керувалось Розпорядженням Київського міського голови від 13.10.2023 № 987 «Про утримання автомобільних доріг і тротуарів у місті Києві в осінньо-зимовий період 2023-2024 років», зокрема додатками 2 та 8. Обсяг закупівлі було визначено, зважаючи на обсяг фактичного використання дорожньої солі за осінньо-зимовий період 2022-2023рр. та враховуючи мінімальну потребу для підготовки підприємства до осінньо-зимового періоду 2023-2024рр.
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд та споруд на них «Магістраль»» (далі – ШЕУ «Магістраль») під час проведення закупівлі керувалось технічними та якісними вимогами до предмету закупівлі, визначеними Настановою щодо зимового утримання автомобільних доріг (ДСТУ 9185:2022) та вимогами, зазначеними в ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг» та EN 16811-1-2016 «Обладнання та вироби для зимового обслуговування – Антиожеледні засоби».
Очікувану вартість предмету закупівлі розраховано на підставі проведеного моніторингу цін підприємств-постачальників дорожньої солі та відповідних комерційних пропозицій, отриманих безпосередньо від постачальників (додаються.). За результатами моніторингу було вирішено обрати середній показник вартості солі з пропозицій підприємств-постачальників (враховані пропозиції та розрахунок очікуваної вартості додаються).
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Оскільки ШЕУ «Магістраль» має комунальну, а не державну форму власності, вимоги п.41 Постанови КМУ від 11.10.16р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті на підприємство не розповсюджуються.
Додатки:
1. Розпорядження Київського міського голови від 13.10.23 № 987 з додатками 2, 8 – 15 арк.,
2. Комерційні пропозиції 3 арк.,
3. Конкурентний лист – 1 арк.,
4. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі – 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами моніторингу процедури закупівлі «Антиожеледні засоби (Дорожня сіль)» (код ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-18-013261-a), ШЕУ «Магістраль повідомляє наступне: 1. Щодо відсутності прикладів формальних помилок відповідно до вимог пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Згідно ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (зокрема, абз. 12 п. 11 ч. 1 ст. 9) розроблення та затвердження переліку формальних помилок відноситься до основних функцій Уповноваженого органу, а отже є компетенцією Мінекономіки. В свою чергу, наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 затверджено вичерпний Перелік формальних помилок (далі – Перелік) з описом та прикладами. Відповідно до цього Переліку, формальні помилки зазначено Замовником в пункті 3.1. Розділу 3 ТД «Підготовка тендерних пропозицій». Керуючись виключно вимогами Переліку та вимогами тендерної документації (п. 3.1. «Оформлення тендерної пропозиції»), Замовник може віднести помилки, допущені учасниками в тендерних пропозиціях, до формальних. Оскільки Перелік є вичерпним, Замовник не може самостійно його доповнювати прикладами, не зазначеними в Переліку. 2. Щодо порушення вимог підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII. Через функціональні технічні особливості окремих електронних майданчиків, ДАСУ був зроблений помилковий висновок про порушення строку оприлюднення договору від 23.11.2023 № 107 (далі – Договір), укладеного за результатом закупівлі ID: UA-2023-10-18-013261-a. Висновок, що Договір оприлюднено 06.12.23 було зроблено помилково, через технічні особливості електронного кабінету Замовника на електронному майданчику dzo.com.ua. На сайті «Прозорро», в рядку «опубліковано», навпроти Договору № 107, електронна система відобразила дату оприлюднення першої додаткової угоди 06.12.23, з чого, можливо, було зроблено помилковий висновок про дату оприлюднення Договору. Сам Договір № 107 від 23.11.23 з переможцем закупівлі оприлюднено 23.11.2023р., про що свідчить скрін веб-сторінки кабінету Замовника (додається). Крім того, 10.01.24р. Уповноважена особа ШЕУ «Магістраль» направила запит до оператора авторизованого електронного майданчика «Держзаккупівлі.онлайн» щодо уточнення дати оприлюднення Договору № 107. У своїй відповіді оператор вказав дату оприлюднення Договору – 23.11.23р. (скрін відповіді додається). Отже, порушення підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII в даному випадку відсутнє. Разом з тим, повідомляємо, що ваші зауваження буде враховано в подальшій роботі підприємства та запевняємо, що ШЕУ «Магістраль» вживає всі необхідні заходи, направлені на недопущення порушень при здійсненні публічних закупівель. Додатки: 1. Скрін веб-сторінки електронного кабінету Замовника на електронному майданчику dzo.ua – 2 сторінки. 2. Скрін сторінки електронної пошти на ukr.net Уповноваженої особи Замовника з запитом та відповіддю оператора «Держзакупівлі.онлайн» від 10.01.24р. - 1 сторінка.
2024-01-15 12:22:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
4 984 014,00
UAH з ПДВ
|
4 934 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ" |
5 013 750,00
UAH з ПДВ
|
4 935 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
5 111 400,00
UAH з ПДВ
|
5 111 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Відхилено |
4 934 999,99
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2023 16:13
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ" #19409105 |
Переможець |
4 935 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 15:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2023 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 09:16
|
Дод угода 4 від 27.12.23 до дог 107 від 23.11.23 Закриття дог | укладений |
27 грудня 2023 09:14
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 10:29
|
Дод угода 3 від 20.12.23 до дог 107 від 23.11.23.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 10:14
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 16:23
|
Дод угода 2 від 18.12.23 до дог 107 від 23.11.23.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 15:34
|
Дод угода 1 від 06.12.23 до дог 107 від 23.11.23.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:05
|
Договір 107 від 23.11.23 | зміни до договору |
06 грудня 2023 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 12:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 107 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |