Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2023-10-18-012226-a c71406a14c904b6391c62af537ae6c64
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трасковський Павло Володимирович

380442785498 parkcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний парк культури і відпочинку м. Києва
Код ЄДРПОУ: 02221411
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Володимирський узвіз,2
Контактна особа: Трасковський Павло Володимирович
380442785498
parkcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2023 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2023 00:00
Початок аукціону: 06 листопада 2023 12:53
Початок аукціону: 06 листопада 2023 12:53
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
900 метри кубічні
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Володимирський узвіз,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Виконавця здійснюється згідно актів виконаних робіт, протягом 10 (десяти) календарних днів, від дати підписання Сторонами Акта надання послуг. У випадку відсутності бюджетних коштів на реєстраційному рахунку Замовника для оплати робіт Замовник здійснює розрахунок протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ним бюджетних коштів на рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 18 жовтня 2023 15:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-18-012226-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 19 жовтня 2023 11:46
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Шановний Замовнику!

Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Замовника учасник повинен мати спеціалізовані автомобілі (сіміттєвози) для надання послуги ( не менше двох): не старших 5 років та 1-один автомобіль не старшого 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6»).
Аналогічна вимога міститься у п. 7 Додатку 4 Тендерної документації Замовника.
Тобто приймати участь зможе учасник, який має у власності чи користуванні такі автомобілі. Крім того, Замовником необґрунтовано чому саме не менше 2-х автомобілів не старших 5 років та 1-н автомобіль не старшого 1 року.
Дана вимога є дискримінаційною, виходячи з наступного:
Відповідно до ст.2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів» «Митне оформлення з метою вільного обігу та першу державну реєстрацію в Україні транспортних засобів за кодами товарних позицій 8701 20, 8702, 8704, 8705 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, нових і таких, що були в користуванні, а нових транспортних засобів за кодом товарної позиції 8703 згідно з УКТ ЗЕД, як вироблених в Україні, так і ввезених на митну територію України, здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам:
- не нижче рівня "ЄВРО-5" - з 1 січня 2016 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2015 року включно;
- не нижче рівня "ЄВРО-6" - з 1 січня 2025 року, за винятком транспортних засобів, вироблених в Україні або ввезених на митну територію України до 31 грудня 2024 року включно.»
Стандарт "ЄВРО-5" обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів, що продаються в Євросоюзі з жовтня 2008 року. Фактично екологічний стандарт Євро-5 в країнах Євросоюзу та США почав діяти в 2009 році, і відповідно, автовиробники почали випуск автомобілів з Євро-5 після 2009 року.
Стандарт "ЄВРО-6" в країнах Євросоюзу почав діяти в 2015 році.

Тобто, екологічним нормам та стандарту ЄВРО - 5» відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2010 року випуску, стандарту «ЄВРО - 6» відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2015 року випуску.

Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити вимогу щодо наявності в учасника спеціалізованих автомобілів (сіміттєвозів) для надання послуги ( не менше двох): не старших 5 років та 1-один автомобіль не старшого 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6»).

При ігноруванні Замовником даної вимоги – потенційним Учасником буде подано скаргу до АМКУ.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2023 10:58
«Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Підтвердження наявності в учасника не менше 2-х спеціалізованих автомобілів сміттєвозів) не старше 5 років та 1 –го автомобіля не старше 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6» забезпечить участь у тендері організацій, які зможуть забезпечити належну якість та своєчасність надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Відповідність учасника зазначеній вимозі є передумовою своєчасно і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником, оскільки розташування Замовника (центр столиці, рекреаційна зона відпочинку) потребує вчасного та в короткі строки вивезення сміття, у тому числі за окремими заявками.
Щодо екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6». У своїй вимозі учасник посилається на загальні вимоги до екологічних норм, визначені у ст. 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів». Однак, екологічні норми, методи випробувань, позначення рівня екологічних норм, процедури підтримання відповідного екологічного рівня колісних транспортних засобів протягом всього терміну їх експлуатації визначаються згідно з особливостями конструкції транспортних засобів відповідно до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, укладеної у 1958 році, з поправками 1995 року та доданих до неї Правил Європейської економічної комісії ООН у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури.
Статтею 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів», якою і керувався Замовник при встановленні кваліфікаційних критеріїв до обладнання та матеріально-технічної бази учасників, передбачено, що позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Саме такий розділ (пункт) передбачений у встановленій формі (бланку) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Оскільки послуги, що є предметом закупівлі, повинні надаватися в особливій зоні (рекреаційній зоні, зоні відпочинку), враховуючи наявність недобросовісних учасників на ринку вивезення сміття, які у своїй діяльності використовують спеціалізовані автомобілі – сміттєвози 80х-90х років випуску, вимоги, які пред’являються замовником до спеціалізованого транспорту, щодо відповідності екологічним нормам та строку їх випуску, гарантовано забезпечать замовника послугою, що відповідає сучасним екологічним стандартам». Вирішено відхилити вимогу ТОВ "Фірма "Володар-Роз" .
Номер вимоги: UA-2023-10-18-012226-a.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Фірма "Володар-Роз", Код ЄДРПОУ:21701113
Дата подання: 21 жовтня 2023 11:45
Вимога щодо дискримінаційних умов
Шановний Замовнику!
У відповіді на попередню вимогу так і не було надано логічне обгрунтування щодо наявності автомобілів не раніше 2018 року виспуку у кількості не менше 2-х, та автомобіля не раніше 2022 року випуску у кількості 1-го.

Просимо пояснити та документально підтвердити:
- як наявність саме вказаних вище автомобілів впливає на можливість забезпечення належної якості та своєчасності надання послуг, що є предметом даної закупівлі;
- чому наявність саме вказаних вище автомобілів є передумовою своєчасного і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником;
- яким чином наявність саме вказаних вище автомобілів впливає на вчасне та в короткі строки вивезення сміття, у тому числі за окремими заявками.

Повторно, звертаю увагу, що Стандарт "ЄВРО-5" обов'язковий для всіх нових вантажних автомобілів, що продаються в Євросоюзі з жовтня 2008 року. Фактично екологічний стандарт "Євро-5" в країнах Євросоюзу та США почав діяти в 2009 році, і відповідно, автовиробники почали випуск автомобілів з "Євро-5" після 2009 року.
Стандарт "ЄВРО-6" в країнах Євросоюзу почав діяти в 2015 році. Тобто, екологічним нормам та стандарту "ЄВРО - 5" відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2010 року випуску, стандарту «ЄВРО - 6» відповідають спеціалізовані автомобілі не раніше 2015 року випуску.

Тобто, забезпечити належну якість та своєчасність надання послуг, що є предметом даної закупівлі, можуть учасники, що мають достатню кількість спец. автомобілів (бажано не менше 5-7 шт.) не раніше 2010 року випуску в належному технічному стані і мають достатню штатну кількість водіїв та вантажників, мають належну (власну чи орендовану) ремонтно-технічну базу.

Але, чомусь Замовника не цікавить технічний стан авто, оскільки вимога щодо надання учасником діючих протоколів перевірки транспортного засобу відсутня.
Також замовника не цікавить чи має учасник достатню кількість водіїв та вантажників, які є гарантією своєчасного надання послуг, та чи має учасник ремонтно-технічну базу.

Враховуючи вищевикладене, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, повторно просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності в учасника спеціалізованих автомобілів (сіміттєвозів) для надання послуги ( не менше двох): не старших 5 років та 1-один автомобіль не старшого 1 року (Додаток 1, п. 7 Додатку 4 до тендерної документації).

При ігноруванні Замовником даної вимоги – буде подано скаргу до АМКУ.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2023 16:31
«Шановний Учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Підтвердження наявності в учасника не менше 2-х спеціалізованих автомобілів сміттєвозів) не старше 5 років та 1 –го автомобіля не старше 1 року (екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6» забезпечить участь у тендері організацій, які зможуть забезпечити належну якість та своєчасність надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Відповідність учасника зазначеній вимозі є передумовою своєчасно і у повному обсязі виконання договірних зобов’язань учасником, оскільки розташування Замовника (центр столиці, рекреаційна зона відпочинку) потребує вчасного та в короткі строки вивезення сміття, у тому числі за окремими заявками. Щодо екологічного стандарту (норми) «ЄВРО - 5» та «ЄВРО - 6». У своїй вимозі учасник посилається на загальні вимоги до екологічних норм, визначені у ст. 2 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів». Однак, екологічні норми, методи випробувань, позначення рівня екологічних норм, процедури підтримання відповідного екологічного рівня колісних транспортних засобів протягом всього терміну їх експлуатації визначаються згідно з особливостями конструкції транспортних засобів відповідно до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, укладеної у 1958 році, з поправками 1995 року та доданих до неї Правил Європейської економічної комісії ООН у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади у сфері транспорту, дорожнього господарства, туризму та інфраструктури. Статтею 3 Закону України «Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів», якою і керувався Замовник при встановленні кваліфікаційних критеріїв до обладнання та матеріально-технічної бази учасників, передбачено, що позначення рівня екологічних норм, якому відповідає транспортний засіб, має бути внесено до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Саме такий розділ (пункт) передбачений у встановленій формі (бланку) свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Оскільки послуги, що є предметом закупівлі, повинні надаватися в особливій зоні (рекреаційній зоні, зоні відпочинку), враховуючи наявність недобросовісних учасників на ринку вивезення сміття, які у своїй діяльності використовують спеціалізовані автомобілі – сміттєвози 80х-90х років випуску, вимоги, які пред’являються замовником до спеціалізованого транспорту, щодо відповідності екологічним нормам та строку їх випуску, гарантовано забезпечать замовника послугою, що відповідає сучасним екологічним стандартам». Вирішено відхилити вимогу.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-10-18-012226-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 20 жовтня 2023 17:33
Дискримінаційні вимоги встановлені у тендерній документації
Детальний опис у вкладенні
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2023 17:31
Рішення від 24.10.2023 № 16948.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2023 17:30
Рішення від 30.10.2023 № 17352.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2023 18:17
Номер скарги: UA-2023-10-18-012226-a.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 09 листопада 2023 14:24
Скарга на неправлмірну кваліфікацію переможця
Детальний опис у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2023 17:28
Рішення від 13.11.2023 № 18084.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2023 17:28
Рішення від 20.11.2023 № 18599.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2023 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: 18.10.2023 Замовником розпочато відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям, код національного класифікатора України закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям, ідентифікаційний номер процедури закупівлі: UA-2023-10-18-012226-a. Під час проведення Закупівлі було прийняте рішення від 07.11.2023 року №23 (далі – Рішення) згідно з яким Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКО-ГРІНКО», обрано його переможцем процедури Закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем процедури Закупівлі відповідно до ст. 33 Закону та п. 49 особливостей. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 20.11.2023 № 18599-р/пк-пз зобов’язано Центральний парк культури і відпочинку м. Києва скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. На підставі викладеного, ВИРІШИНО: 1. Скасувати Рішення Замовника від 07.11.2023 року №23 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a .
Номер скарги: UA-2023-10-18-012226-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРАМАР ЕКО", Код ЄДРПОУ:36173955
Дата подання: 30 листопада 2023 15:29
Скарга
Детальний опис у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 грудня 2023 14:08
рішення від 04.12.2023 № 19417.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2023 14:07
рішення від 11.12.2023 № 19915.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2023 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: 18.10.2023 Замовником розпочато відкриті торги (з особливостями) на закупівлю послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям, код національного класифікатора України закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям, ідентифікаційний номер процедури закупівлі: UA-2023-10-18-012226-a. Під час проведення Закупівлі було прийняте рішення від 27.11.2023 року №26 (далі – Рішення) згідно з яким Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКО-ГРІНКО», обрано його переможцем процедури Закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір з переможцем процедури Закупівлі відповідно до ст. 33 Закону та п. 49 особливостей. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель від 11.12.2023 № 19915-р/пк-пз зобов’язано Центральний парк культури і відпочинку м. Києва скасувати Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИНО: Скасувати Рішення Замовника від 27.11.2023 року №26 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО" переможцем за процедурою закупівлі — "Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-18-012226-a .

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

22 жовтня 2023 08:25
Пояснювальна ЦПКВМК.docx
24 жовтня 2023 16:51
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.docx
25 жовтня 2023 14:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.PDF

Документи Органу Оскарження

01 листопада 2023 18:17
Рішення від 30.10.2023 № 17352.pdf

Документи подані скаржником

09 листопада 2023 14:06
Доказ 6. Додаток 2 до ТД.pdf
09 листопада 2023 14:06
Скарга центральний парк.docx.p7s
09 листопада 2023 14:06
Доказ 2. Договір № А1807.pdf
09 листопада 2023 14:06
Скарга центральний парк.docx
09 листопада 2023 14:06
Доказ 5. Додаток 1 до ТД.pdf
09 листопада 2023 14:06
Доказ 1. Довідка МТБ.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

13 листопада 2023 17:28
Рішення від 13.11.2023 № 18084.pdf
21 листопада 2023 18:47
Рішення від 20.11.2023 № 18599.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО" 139 005,00
UAH з ПДВ
139 005,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 143 964,00
UAH з ПДВ
143 964,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 грудня 2023 16:10
Електронний підпис
01 грудня 2023 16:09
Довідка юр. особа.pdf.p7s.p7s
01 грудня 2023 16:09
Довідка юр. особа.pdf.p7s
01 грудня 2023 16:09
Довідка директор.pdf.p7s.p7s
01 грудня 2023 16:06
Довідка директор.pdf.p7s
01 грудня 2023 16:06
Довідка абз.14 п.47.pdf.p7s
01 грудня 2023 16:06
Довідка юр. особа.pdf.p7s
01 грудня 2023 16:06
Довідка юр. особа.pdf
01 грудня 2023 16:06
Довідка ст. 17 повна п. 47.pdf
01 грудня 2023 16:04
Довідка директор.pdf.p7s
01 грудня 2023 16:04
Довідка директор.pdf
01 грудня 2023 16:04
Довідка абз.14 п.47.pdf
25 листопада 2023 13:14
Електронний підпис
25 листопада 2023 13:13
Лист гарантія.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:13
Довідка субпідрядники.pdf.p7s
25 листопада 2023 13:13
Лист гарантія.pdf
25 листопада 2023 13:13
Договір надання послуг АТП.pdf
25 листопада 2023 13:13
Довідка субпідрядники.pdf
11 листопада 2023 14:39
Електронний підпис
11 листопада 2023 14:38
Довідка юр. особа.pdf.p7s.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка юр. особа.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка ст. 17 повна п. 47.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка директор.pdf.p7s.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка директор.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка абз.14 п.47.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Витяг-1744266-Пацалюк-2023-11-11.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Витяг-1741493-Пацалюк-2023-11-10.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка юр. особа.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка юр. особа.pdf
11 листопада 2023 14:38
Довідка ст. 17 повна п. 47.pdf
11 листопада 2023 14:38
Довідка директор.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Довідка директор.pdf
11 листопада 2023 14:38
Довідка абз.14 п.47.pdf
11 листопада 2023 14:38
Витяг-1744266-Пацалюк-2023-11-11.pdf.p7s
11 листопада 2023 14:38
Витяг-1744266-Пацалюк-2023-11-11.pdf
11 листопада 2023 14:38
Витяг-1741493-Пацалюк-2023-11-10.pdf
29 жовтня 2023 18:07
Електронний підпис
29 жовтня 2023 18:07
Електронний підпис
29 жовтня 2023 18:06
Довідка Працівники.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Лист Санкції.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Довідка МТБ.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Довідка дозвіл.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Договір № А1807.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Статут_Грінко.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Довідка МТБ.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Договір №2406 + Акти.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Довідка Досвід.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Довідка баланс.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Лист Санкції.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Витяг повний 20.03.2023.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Опис Дій.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Довідка абз.14 п.47.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Довідка Працівники.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Витяг ПДВ.pdf
29 жовтня 2023 18:06
відгук КМКЛ17.PDF
29 жовтня 2023 18:06
Договір № А1807.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Опис Дій.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Заява персональні.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Заява персональні.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Довідка Досвід.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Довідка баланс.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Довідка гарантії.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
відгук КМКЛ17.PDF.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Витяг ПДВ.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Статут_Грінко.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Договір №2406 + Акти.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Наказ на Директора.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Довідка абз.14 п.47.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Наказ на Директора.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Пропозиція тендерна.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Лист згода Додаток №5.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Витяг повний 20.03.2023.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Пропозиція тендерна.pdf.p7s
29 жовтня 2023 18:06
Довідка дозвіл.pdf
29 жовтня 2023 18:06
Довідка гарантії.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2023 09:27
Електронний підпис
27 жовтня 2023 09:27
Електронний підпис
27 жовтня 2023 09:26
34. Довідка - дислокація.pdf
27 жовтня 2023 09:26
35.4 Свідоцтво КА7401ЕА.pdf.p7s
27 жовтня 2023 09:26
35.2 Фото сміттєвози.pdf
27 жовтня 2023 09:26
35.2 Фото сміттєвози.pdf.p7s
27 жовтня 2023 09:26
2. Оригінал Витяг ПДВ.PDF
27 жовтня 2023 09:26
37.1.1 Акти копії.pdf.p7s
27 жовтня 2023 09:26
37.1.1 Акти копії.pdf
27 жовтня 2023 09:26
35.5 Свідоцтво КА5145КС.pdf
27 жовтня 2023 09:26
5. Витяг ЄДР 28.06.2023.pdf.p7s
27 жовтня 2023 09:26
35.4 Свідоцтво КА7401ЕА.pdf
27 жовтня 2023 09:26
35.4.1 КА7401ЕА Тех. огляд.pdf
27 жовтня 2023 09:26
2. Оригінал Витяг ПДВ.PDF.p7s
27 жовтня 2023 09:26
37.1.2 Лист відгук.pdf.p7s
27 жовтня 2023 09:26
37.1 Договір 362 оригінал.pdf
27 жовтня 2023 09:26
5. Витяг ЄДР 28.06.2023.pdf
27 жовтня 2023 09:26
37.1.2 Лист відгук.pdf
27 жовтня 2023 09:26
35.5.1 КА5145КС Тех. огляд.pdf
27 жовтня 2023 09:26
35.5 Свідоцтво КА5145КС.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
Рішення скасоване 139 005,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2023 10:23
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
Рішення скасоване 139 005,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2023 09:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2023 14:20
ТОВ "ЕКО-ГРІНКО"
#42172404
Очікує рішення 139 005,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2023 09:20

Документи

07 листопада 2023 16:15
Довідка НАЗК
07 листопада 2023 16:15
Електронний підпис
07 листопада 2023 16:14
Протокол переможець №23.PDF
06 листопада 2023 13:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявлених Замовником невідповідностей та документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 27.10.2023 № 01/27102023, (Довідка МТБ.pdf); - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, фото з наявним номерним знаком (передня та задня частина) та чинний протокол перевірки технічного стану вказаного транспортного засобу на автомобіль SCANIA (державний номер № КА8403КО) (Документи на авто КА8403КО.pdf); - свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, фото з наявним номерним знаком (передня та задня частина) та чинний протокол перевірки технічного стану вказаного транспортного засобу на автомобіль SCANIA (державний номер № КА8705НН) (Документи на авто КА8705НН.pdf); - договір надання послуг по перевезенню твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та вторинної сировини від 18.07.2022 № А18/07, укладений між Товариство з обмеженою подальшому відповідальністю "Еколайф-Київ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКО-ГРІНКО", предметом якого є послуги з перевезення твердих побутових відходів, великогабаритних відходів та вторинної сировини (Договір № А1807.pdf); Наданий договір від 18.07.2022 № А18/07 у складі Пропозиції учасника не підтверджує наявність в нього спеціалізованих автомобілів (сміттєвозів). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином у відповідності до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» повинен надати у складі своєї пропозиції Документ/ти, який/кі підтверджує наявність в учасника спеціалізованих автомобілів (сміттєвозів). 2. Учасник ТОВ "ЕКО ГРІНКО" у складі своєї пропозиції не надав документи, які вимагались замовником у п. 3.2 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: - гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при наданні аналогічних послуг чи виконанні аналогічних робіт, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних забов’язань, або недодержання графіку надання послуг, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини, та гарантійний лист про те, що Учасник не відмовлявся від підписання Договору(ів) за результатами аукціону протягом останніх двох років, чим порушив вимоги тендерної документації. Враховуючи викладене, наявна невідповідність в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином у відповідності до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» повинен надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист про те, що протягом останніх двох років, при наданні аналогічних послуг чи виконанні аналогічних робіт, він не мав договорів, розірваних з причини невиконання чи неповного виконання Учасником своїх договірних забов’язань, або недодержання графіку надання послуг, або з інших порушень, які змусили замовників припинити з Учасником договірні відносини, та гарантійний лист про те, що Учасник не відмовлявся від підписання Договору(ів) за результатами аукціону протягом останніх двох років 3. Як вже зазначалося вище, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 6 розділу VІ Документації Проєкт договору про закупівлю викладений у Додатку 5 тендерної документації та має бути наданий в окремому файлі заповненим у складі пропозиції учасника. Додаток 2 Документації містить перелік документів, що має надати учасник, зокрема: гарантійний лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 5 тендерної документації. Додаток 5 Документації містить проект договору про закупівлю послуг. У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 27.10.2023 № 08/27102023, відповідно до якої: " Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-Грінко" цим листом надає погодження з Додатком № 4 технічної специфікації тендерної документації"; міститься інформація викладена в додатку 4 Документації (Довідка Технічні умови Додаток №4.pdf); - Лист підтвердження щодо "Згоди з умовами договору" від 27.10.2023 № 09/27102023, відповідно до якого: "Ми Товариство з обмеженою відповідальністю "Еко-Грінко", цим листом повідомляємо про нашу згоду зі всіма умовами договору про закупівлю за предметом: Послуги з вивезення твердих побутових відходів код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Додаток №5 до ТД)", Міститься не заповнений проект договору зі сторони виконавця (Лист згода Додаток №5.pdf). Враховуючи викладене, наявна невідповідність в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Таким чином у відповідності до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник ТОВ «ЕКО-ГРІНКО» повинен надати у складі своєї пропозиції в окремому файлі заповнений проєкт Договору про закупівлю.

Документи

27 листопада 2023 12:18
Довідка НАЗК
27 листопада 2023 10:54
Електронний підпис
27 листопада 2023 10:53
Протокол № 26 Переможець.PDF
22 листопада 2023 10:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 грудня 2023 09:50
Кінець періоду оскарження: 08 січня 2024 00:00
Дата відміни: 08 січня 2024 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: За рішенням уповноваженої особи від 18.10.2023 № 20 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі послуги з утилізації сміття та поводження зі сміттям, код національного класифікатора України закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-10-18-012226-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У замовника наразі відсутня потреба у закупівлі послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям, код національного класифікатора України закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям з огляду на строки, вказані у тендерній документації Замовника для надання таких послуг (до 31.12.2023). Закупівля триває вже майже 2 місяці попри те, що кінцевий термін подання пропозицій становив 30.10.2023 року об 00 год. 00 хв. Такий термін тривалості закупівлі пояснюється тим, що один з її учасників, як на думку Замовника, недобросовісно використовує своє право на оскарження рішень Замовника та своїми систематичними діями умисно затягує процедуру відкритих торгів. Внаслідок таких дій закупівля була фактично зірвана, що в свою чергу, заблокувало процес вивезення сміття з центральної частини міста, з його особливої рекреаційної зони (зони відпочинку). З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги (унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-10-18-012226-a) у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. ВИРІШИНО: Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям, код національного класифікатора України закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 90510000-5 – утилізація сміття та поводження зі сміттям, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-10-18-012226-a на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей.