Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41446295 |
Місцезнаходження: | 57263, Україна , Миколаївська обл., Вітовський район, село Шевченкове, ШЕВЧЕНКА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Оксана Скурська +380953586069 shevchenkivskiyvo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2023 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 286 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 434,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів після підписання Сторонами актів прийому виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством з дати взяття Замовником фінансових зобов'язань в органах ДКСУ. Фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2023 14:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 6( про учасника).docx | |
18 жовтня 2023 12:48 |
оголошення.pdf | |
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 5(тендерна пропозиц).docx | |
18 жовтня 2023 12:48 |
Тендерна документ-я (2).docx | |
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 2 до ТД(в-ть.учасника).pdf | |
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 4 (проект договору).docx | |
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 1(квал.критер) (1 (3) (2).docx | |
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 3 до ТД (техн вимоги до предмета закуп) (3).docx |
18 жовтня 2023 14:00 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 6( про учасника).docx
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
оголошення.pdf
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 5(тендерна пропозиц).docx
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
Тендерна документ-я (2).docx
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 2 до ТД(в-ть.учасника).pdf
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 4 (проект договору).docx
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 1(квал.критер) (1 (3) (2).docx
|
|||
18 жовтня 2023 12:48 |
Додаток 3 до ТД (техн вимоги до предмета закуп) (3).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-13-000039 ● e5a70ca316f9472882eb7caa767c9013
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 18:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.11.2023 № 97-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2023-10-18-007181-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 18 жовтня 2023 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.11.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 10:15:53
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-15 14:26:00
відповідь на запит
На Ваш запит про надання пояснень (інформації,документів), повідомляємо наступне.
Розмрі бюджетного призначення визначений згідно рішень Шевченківської ради відс 27 лютого 2023 року № 7 "Про внесення змін до сільського бюджету Шевченківської сільської територіальної громади на 2023 рік, від 19 червня 2023 року № 16 "Про внесення змін до сільського бюджету Шевченківської
сільської територіальної громади на 2023 рік", від 22 вересня 2023 року № 3 "Про внесення змін до сільського бюджету Шевченківської
сільської територіальної громади на 2023 рік" (додається разом з додатками). Розмір очікуваної вартості закупівлі визначено відповідно до експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво (додається) та на підставі рішеняя Шевченківської сільської ради від 28 серпня 2023 року № 9 "Про затвердження проектно - кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу літ. А, за адресою: с. Шевченкове, вул. Центральна, 1,
який проводиться в рамках ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру». Визначення технічних та якісних харакетристик предмету закупівлі згідно технічного завдання (додається).
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості https://shev.osv.org.ua/pasport-bjudzhetnoi-programi-miscevogo-bjudzhetu-na-2021-rik-10-39-03-20-04-2021/
- додаток до рішення 7.pdf
- додаток до рішення від 22.pdf
- додаток рішення від 19.pdf
- експертний звіт.pdf
- Про внесення змін до сільського бюджету Шевченківської сільської територіальної громади на 2023 рік.pdf
- Про внесення змін до сільського бюджету Шевченківської сільської територіальної громади.pdf
- рішення про виділення кошти на пкд.pdf
- Рішення сесії Про затвердження ПКД.pdf
- технічне завдання.docx
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами моніторингу закупівлі Капітальний ремонт покрівлі учбового корпусу літ. А за адресою:с.Шевченкове,вулиця Центральна,1,який проводиться в рамках ліквідації наслідків надзвичайної ситуації воєнного характеру за ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Південним офісом Держаудитслужби, Відділ освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради припинив зобов’язання за договором від 01.11.2023 № 40-КР/23 шляхом укладання додаткової угоди від 11.12.2023 року № 2 на підставі частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України та статті 188 Господарського кодексу України та пункту 15.2 розділу 15 Договору. Інформація про припинення дії договору шляхом його розірвання буде опублікована в електронній системі закупівель у строки та згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що Замовник зобов'язується вжити усі заходи щодо недопущення в подальшому установлених порушень.
2023-12-11 11:47:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-12-18 09:25:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ" |
7 990 261,47
UAH з ПДВ
|
7 990 261,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНІ НАДІЙНІ ІНВЕСТИЦІЇ" #43529027 |
Переможець |
7 990 261,47
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2023 09:01
|
ДУ2від11.12.23.pdf | укладений |
12 грудня 2023 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:55
|
ДУ1від08.12.23.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 12:41
|
Договір 40-КР-23.pdf | укладений |
02 листопада 2023 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили зменшити загальну суму Договору на 55029 грн 21 коп (п'ятдесят п'ять тисяч двадцять дев'ять грн 21 коп).Внести зміни до пункту 2.1.розділу 2 Договору ,та викласти у наступній редакції:"2.1.Вартість робіт за цим Договором становить 7 935 232,26 грн (Сім мільйонів дев'ятсот тридцять п'ять тисяч двісті тридцять дві гривні 26 копійок),у тому числі ПДВ -1 322 538,71 грн та визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №4 до Договору) |
Номер договору про закупівлю: | 40-КР/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 листопада 2023 — 11 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
7 935 232,26
UAH (в тому числі ПДВ 1 322 538,71 UAH)
|
Причини розірвання договору: | На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами моніторингу Південним офісом Держаудитслужби, Відділ освіти, молоді та спорту Шевченківської сільської ради припинив зобов’язання за договором від 01.11.2023 № 40-КР/23 шляхом укладання додаткової угоди від 11.12.2023 року № 2 на підставі частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України та статті 188 Господарського кодексу України та пункту 15.2 розділу 15 Договору. |