Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Очікувана вартість
359 256,00 UAH
UA-2023-10-18-007148-a ● 30813845251641eeb4590546a156fb5b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
ГАЙОВИЧ Василь Юрійович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2023 12:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2023 13:11 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2023 13:11 |
Очікувана вартість: | 359 256,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 796,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
90500, Україна, Закарпатська область, місто Тячів, Будівля, (літера В) по вул. Незалежності, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45111000-8 — Руйнування будівель, підготовки і розчищання будівельного майданчика
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2023 12:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2023 12:47 |
Послуга з розбирання Незалежності, 15.pdf | |
18 жовтня 2023 12:47 |
Проєкт Договору.doc | |
18 жовтня 2023 12:47 |
Додаток 2 ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-18-007148-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Дата подання: 02 листопада 2023 22:20
Не правомірне визначення переможця
Вимога до Замовника
«Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
ВИМОГИ:
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком №1 до цієї тендерної документації);
- інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей (надається згідно з Додатком №1 тендерної документації);
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (надається згідно з Додатком №1 тендерної документації);
- інформацію (в довільній формі) про те, що Учасник ознайомився та погоджується з Додатком 3 Проект договору;
- Форма «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №4 до тендерної документації - інші документи, які передбачені цією тендерною документацією та додатками до неї.
3.6. Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені п. 47 Особливостей
1. Спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей визначено в Додатку №1.
2. Відповідно до п. 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури 9 закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Висновок:
Учасник переможець не надав від свого імені даної довідки він надав дану довідку надану субпідрядчиком.
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації); -
3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Найменування послуги: «Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи Надання послуги по виконанню робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Кількість: 1 послуга в обсязі, визначеному Технічним Завданням. Строк надання послуги по виконання робіт: до 31 грудня 2023 р.
Не подано самого Технічного завдання Додаток №2 згідно якого повинно робитись роботи
Це порушення п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3.8. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг
1. Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
2. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
3. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місце знаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця).
Учасник переможець бере в субпідряд ПП «СТІК» при тім не вказує , що саме і на яку суму буде виконувати роботи даний субпідрядчик які функції даної організації в цій закупівлі
Висновок: а для чого дано на дану організацію скільки різних довідок – працівників не має механізми відав на надання послуг обєму робіт не оприділено на виконання даних робіт, що саме які функції даної організації?
Електронна система визначає аномальну низьку ціну, в даному випадку вона становить віносно другого учасника різницю 31,3%
5.2 Обґрунтування аномально низької ціни
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у пункті 37 Особливостей під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
В Учасника ціна відносно другого учасника на 31,3% занижена.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; 3) отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством
5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити
6. Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою
суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Довідка відсутня
6.3. Проєкт договору про закупівлю
Проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної тендерної документації.
Учасник мав можливість подати договір при подачі всіх документів до акціону, міг подати коли подавав пояснення по аномальній цизькій ціні, мав можливість подати до визначення переможця 5 днів. Але подання проекту договору з документами довідками переможця уже не доречне
Переможець процедури закупівлі, в строк, що не перевищує 4 дні, за результатом аукціону (у разі його проведення) або у випадку його не проведення, надає Замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника наступні документи: - розрахунок договірної ціни та кошторисні розрахунки, укладені відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат
Повторюємо - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
Тепер перевіряємо виконання на відповідність до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.
Працівників в Учасника переможця не має, але їх і не має в субпідрядчика.
Використовуються два механізми автомобіль та екскаватор по найму по 11 годин згідно відомості ресурсів. Якщо подивитись на договір найму одна година одного і другого механізму коштує 1500 грн в годину у відомості ресурсів бере автомобіль бортовий – 353 грн, а екскаватор -646грн.
З цього виходить , що автомобіль бортовий буде працювати не 11 годин , а тільки 2 години і 40 хвилин, а екскаватор тільки 6 годин, а згідно технологічного процесу автомобіль бортовий повинен відпрацювати 11,7 годин, автокран 10,1 годин, екскаватор 30 годин, молоток відбійний 439,7 годин.Запитання а чим будуть працівники розбирати приміщення?
Тому Вами Замовником правильно поставлена вимога - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу)
Так запитання чому даний Учасник переможець?
1) якщо учасник не надав підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі згідно зі ст. 17 Закону (наприклад, не надав довідку по ст. 17; не зазначив у довідці один із пунктів, які необхідно було підтвердити відповідно до вимог тендерної документації або не надав інформацію про відсутність підстав згідно з ч. 2 ст. 17 Закону) – замовник зобов’язаний відхиляти пропозицію такого учасника на підставі того, що учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Тому згідно вище прописаного тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки , встановлені зазначеною нормою.
Тому порушено наші права як Учасника закупівлі і ми при не виконані наших вимог будемо змушені звернутись в АМК.
З ПОВАГОЮ…
Розгорнути
Згорнути
«Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
ВИМОГИ:
Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком №1 до цієї тендерної документації);
- інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у п. 47 Особливостей (надається згідно з Додатком №1 тендерної документації);
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації);
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (надається згідно з Додатком №1 тендерної документації);
- інформацію (в довільній формі) про те, що Учасник ознайомився та погоджується з Додатком 3 Проект договору;
- Форма «Тендерна пропозиція», згідно Додатку №4 до тендерної документації - інші документи, які передбачені цією тендерною документацією та додатками до неї.
3.6. Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені п. 47 Особливостей
1. Спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей визначено в Додатку №1.
2. Відповідно до п. 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури 9 закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Висновок:
Учасник переможець не надав від свого імені даної довідки він надав дану довідку надану субпідрядчиком.
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації); -
3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Найменування послуги: «Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи Надання послуги по виконанню робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Кількість: 1 послуга в обсязі, визначеному Технічним Завданням. Строк надання послуги по виконання робіт: до 31 грудня 2023 р.
Не подано самого Технічного завдання Додаток №2 згідно якого повинно робитись роботи
Це порушення п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3.8. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг
1. Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
2. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
3. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місце знаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця).
Учасник переможець бере в субпідряд ПП «СТІК» при тім не вказує , що саме і на яку суму буде виконувати роботи даний субпідрядчик які функції даної організації в цій закупівлі
Висновок: а для чого дано на дану організацію скільки різних довідок – працівників не має механізми відав на надання послуг обєму робіт не оприділено на виконання даних робіт, що саме які функції даної організації?
Електронна система визначає аномальну низьку ціну, в даному випадку вона становить віносно другого учасника різницю 31,3%
5.2 Обґрунтування аномально низької ціни
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у пункті 37 Особливостей під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
В Учасника ціна відносно другого учасника на 31,3% занижена.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; 3) отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством
5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити
6. Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою
суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Довідка відсутня
6.3. Проєкт договору про закупівлю
Проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної тендерної документації.
Учасник мав можливість подати договір при подачі всіх документів до акціону, міг подати коли подавав пояснення по аномальній цизькій ціні, мав можливість подати до визначення переможця 5 днів. Але подання проекту договору з документами довідками переможця уже не доречне
Переможець процедури закупівлі, в строк, що не перевищує 4 дні, за результатом аукціону (у разі його проведення) або у випадку його не проведення, надає Замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника наступні документи: - розрахунок договірної ціни та кошторисні розрахунки, укладені відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат
Повторюємо - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
Тепер перевіряємо виконання на відповідність до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.
Працівників в Учасника переможця не має, але їх і не має в субпідрядчика.
Використовуються два механізми автомобіль та екскаватор по найму по 11 годин згідно відомості ресурсів. Якщо подивитись на договір найму одна година одного і другого механізму коштує 1500 грн в годину у відомості ресурсів бере автомобіль бортовий – 353 грн, а екскаватор -646грн.
З цього виходить , що автомобіль бортовий буде працювати не 11 годин , а тільки 2 години і 40 хвилин, а екскаватор тільки 6 годин, а згідно технологічного процесу автомобіль бортовий повинен відпрацювати 11,7 годин, автокран 10,1 годин, екскаватор 30 годин, молоток відбійний 439,7 годин.Запитання а чим будуть працівники розбирати приміщення?
Тому Вами Замовником правильно поставлена вимога - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу)
Так запитання чому даний Учасник переможець?
1) якщо учасник не надав підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі згідно зі ст. 17 Закону (наприклад, не надав довідку по ст. 17; не зазначив у довідці один із пунктів, які необхідно було підтвердити відповідно до вимог тендерної документації або не надав інформацію про відсутність підстав згідно з ч. 2 ст. 17 Закону) – замовник зобов’язаний відхиляти пропозицію такого учасника на підставі того, що учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Тому згідно вище прописаного тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки , встановлені зазначеною нормою.
Тому порушено наші права як Учасника закупівлі і ми при не виконані наших вимог будемо змушені звернутись в АМК.
З ПОВАГОЮ…
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2023 23:16
Вашу вимогу замовник не може прийняти до виконання на підставі абзацу 2 пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, так як Ваш статус учасника процедури закупівлі не є пропозицією учасника, якого відхилено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-18-007148-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Не правомірне визначення переможця
Скарга до АМКУ
ДО: Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРЖНИК: Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК»
код ЄДРПОУ: 19399200
адреса:
вул. Центральна 1, с. Грушка, Івано-Франківська область, Україна, 78043
тел.:
+380685071126
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Тячівська міська рада Закарпатської облсті
90500, Закарпатська область, Тячівський район, місто Тячів, вул. Шевченка, 2
Код ЄДРПОУ 04053766
Вихідний №: 06/11/ 018 Дата: від 06.11.2023 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-18-007148-a
№ ЛОТу (назва): «Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Найменування Замовника: Тячівська міська рада Закарпатської облсті
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ФОП ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
Кооператив "Будівельник"
(далі по тексту – Учасник, не розглядався, - Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначив переможця Учасника процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
протокол переможець.PDF 01.11.2023р. 20:08
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця тендерної пропозиції встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 6 розділу 3 тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації);
Також подання - інформацію (в довільній формі) про те, що Учасник ознайомився та погоджується з Додатком 3 Проект договору;
6.3. Проєкт договору про закупівлю
Проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної тендерної документації.
Помилки ФОП ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ
Порушено вимоги Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 3.6. Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені п. 47 Особливостей
1. Спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей визначено в Додатку №1.
2. Відповідно до п. 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури 9 закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Висновок:
Учасник переможець не надав від свого імені даної довідки він надав дану довідку надану субпідрядчиком.
3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації); -
Найменування послуги: «Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи Надання послуги по виконанню робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Кількість: 1 послуга в обсязі, визначеному Технічним Завданням. Строк надання послуги по виконання робіт: до 31 грудня 2023 р.
Не подано самого Технічного завдання Додаток №2 згідно якого повинно робитсь роботи
Це порушення п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3.8. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг
1. Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
2. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
3. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця).
Учасник переможець бере в субпідряд ПП «СТІК» при тім не вказує , що саме і на яку суму буде виконувати роботи даний субпідрядчик які функції даної організації в цій закупівлі
Висновок: а для чого дано на дану організацію скільки різних довідок – працівників не має механізми відав на надання послуг обєму робіт не оприділено на виконання даних робіт, що саме які функції даної організації?
Електронна система визначає аномальну низьку ціну, в даному випадку вона становить віносно другого учасника різницю 31,3%
5.2 Обґрунтування аномально низької ціни
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у пункті 37 Особливостей під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
В Учасника ціна відносно другого учасника на 31,3% занижена.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
3) отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством
5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити
6. Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою
суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Довідка відсутня
6.3. Проєкт договору про закупівлю
Проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної тендерної документації.
Учасник мав можливість подати договір при подачі всіх документів до акціону, міг подати коли подавав пояснення по аномальній цизькій ціні, мав можливість подати до визначення переможця 5 днів.
Але подання проекту договору з документами довідками переможця уже не доречне
Переможець процедури закупівлі, в строк, що не перевищує 4 дні, за результатом аукціону (у разі його проведення) або у випадку його не проведення, надає Замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника наступні документи: - розрахунок договірної ціни та кошторисні розрахунки, укладені відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат
Повторюємо - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
Тепер перевіряємо виконання на відповідність до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.
Працівників в Учасника переможця не має, але їх і не має в субпідрядчика.
Примінені два механізми автомобіль та екскаватор по найму на 11годин згідно відомості ресурсів. Якщо подивитись на договір найму одна година одного і другого механізму коштує 1500грн в годину у відомості ресурсів бере автомобіль бортовий – 353грн, а екскаватор -646грн.
З цього виходить , що автомобіль бортовий буде працювати не 11годин , а тільки 2години і 40 хвилин, а екскаватор тільки 6 годин, а згідно технологічного процесу автомобіль бортовий повинен відпрацбювати 11,7 годин, автокран 10,1 годин, 6екскаватор 30 годин, молоток відійний 439,7 годин.Запитання а чим будуть працівники розбирати приміщення?
Тому Вами Замовником правильно поставлена вимога - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу)
Так запитання чому даний Учасник переможець?
1) якщо учасник не надав підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі згідно зі ст. 17 Закону (наприклад, не надав довідку по ст. 17; не зазначив у довідці один із пунктів, які необхідно було підтвердити відповідно до вимог тендерної документації або не надав інформацію про відсутність підстав згідно з ч. 2 ст. 17 Закону) – замовник зобов’язаний відхиляти пропозицію такого учасника на підставі того, що учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Тому згідно вище прописаного тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про дискваліфікацію. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про не відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарженн до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобовязати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ
3.Зобовязати Замовника завершити процедуру закупівлі до вимог діючого законодавства.
Голова кооперативу Володимир Турчин
Скарга до АМКУ
ДО: Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
СКАРЖНИК: Кооператив «БУДІВЕЛЬНИК»
код ЄДРПОУ: 19399200
адреса:
вул. Центральна 1, с. Грушка, Івано-Франківська область, Україна, 78043
тел.:
+380685071126
ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Тячівська міська рада Закарпатської облсті
90500, Закарпатська область, Тячівський район, місто Тячів, вул. Шевченка, 2
Код ЄДРПОУ 04053766
Вихідний №: 06/11/ 018 Дата: від 06.11.2023 року
С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:
№ у ЦБД:
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-18-007148-a
№ ЛОТу (назва): «Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Найменування Замовника: Тячівська міська рада Закарпатської облсті
(далі по тексту - Замовник)
Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»
Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:
НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ
ФОП ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ
(далі по тексту – Учасник, Переможець)
Кооператив "Будівельник"
(далі по тексту – Учасник, не розглядався, - Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації.
Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначив переможця Учасника процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів:
НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ
протокол переможець.PDF 01.11.2023р. 20:08
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця тендерної пропозиції встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Пункт 6 розділу 3 тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації);
Також подання - інформацію (в довільній формі) про те, що Учасник ознайомився та погоджується з Додатком 3 Проект договору;
6.3. Проєкт договору про закупівлю
Проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної тендерної документації.
Помилки ФОП ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ
Порушено вимоги Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 3.6. Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені п. 47 Особливостей
1. Спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей визначено в Додатку №1.
2. Відповідно до п. 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури 9 закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції”, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку;
6) керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
8) учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань” (крім нерезидентів);
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;
12) керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Висновок:
Учасник переможець не надав від свого імені даної довідки він надав дану довідку надану субпідрядчиком.
3.7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації); -
Найменування послуги: «Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів», код 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи Надання послуги по виконанню робіт проводиться відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Кількість: 1 послуга в обсязі, визначеному Технічним Завданням. Строк надання послуги по виконання робіт: до 31 грудня 2023 р.
Не подано самого Технічного завдання Додаток №2 згідно якого повинно робитсь роботи
Це порушення п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
3.8. Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг
1. Учасники мають право для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
2. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
3. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг (або лист-пояснення про не залучення субпідрядника/співвиконавця).
Учасник переможець бере в субпідряд ПП «СТІК» при тім не вказує , що саме і на яку суму буде виконувати роботи даний субпідрядчик які функції даної організації в цій закупівлі
Висновок: а для чого дано на дану організацію скільки різних довідок – працівників не має механізми відав на надання послуг обєму робіт не оприділено на виконання даних робіт, що саме які функції даної організації?
Електронна система визначає аномальну низьку ціну, в даному випадку вона становить віносно другого учасника різницю 31,3%
5.2 Обґрунтування аномально низької ціни
Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у пункті 37 Особливостей під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
В Учасника ціна відносно другого учасника на 31,3% занижена.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі;
3) отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством
5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити
6. Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою
суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Довідка відсутня
6.3. Проєкт договору про закупівлю
Проєкт договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку № 3 до даної тендерної документації.
Учасник мав можливість подати договір при подачі всіх документів до акціону, міг подати коли подавав пояснення по аномальній цизькій ціні, мав можливість подати до визначення переможця 5 днів.
Але подання проекту договору з документами довідками переможця уже не доречне
Переможець процедури закупівлі, в строк, що не перевищує 4 дні, за результатом аукціону (у разі його проведення) або у випадку його не проведення, надає Замовнику в електронному вигляді через електронну систему закупівель, для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника наступні документи: - розрахунок договірної ціни та кошторисні розрахунки, укладені відповідно з чинними кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, чинним законодавством України; - пояснювальну записку; - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат
Повторюємо - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу);
Тепер перевіряємо виконання на відповідність до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу.
Працівників в Учасника переможця не має, але їх і не має в субпідрядчика.
Примінені два механізми автомобіль та екскаватор по найму на 11годин згідно відомості ресурсів. Якщо подивитись на договір найму одна година одного і другого механізму коштує 1500грн в годину у відомості ресурсів бере автомобіль бортовий – 353грн, а екскаватор -646грн.
З цього виходить , що автомобіль бортовий буде працювати не 11годин , а тільки 2години і 40 хвилин, а екскаватор тільки 6 годин, а згідно технологічного процесу автомобіль бортовий повинен відпрацбювати 11,7 годин, автокран 10,1 годин, 6екскаватор 30 годин, молоток відійний 439,7 годин.Запитання а чим будуть працівники розбирати приміщення?
Тому Вами Замовником правильно поставлена вимога - локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу)
Так запитання чому даний Учасник переможець?
1) якщо учасник не надав підтвердження відсутності підстав щодо відмови в участі згідно зі ст. 17 Закону (наприклад, не надав довідку по ст. 17; не зазначив у довідці один із пунктів, які необхідно було підтвердити відповідно до вимог тендерної документації або не надав інформацію про відсутність підстав згідно з ч. 2 ст. 17 Закону) – замовник зобов’язаний відхиляти пропозицію такого учасника на підставі того, що учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Тому згідно вище прописаного тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про дискваліфікацію. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про не відповідність тендерної пропозиції Переможця.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарженн до Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобовязати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ФОП ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ
3.Зобовязати Замовника завершити процедуру закупівлі до вимог діючого законодавства.
Голова кооперативу Володимир Турчин
Подано файлом
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-10-18-007148-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-10-18-007148-a.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-10-18-007148-a.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-10-18-007148-a.c6
Статус:
Скасовано
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2023-10-18-007148-a.a7
Статус:
Скасовано
Скаржник: Кооператив "Будівельник", Код ЄДРПОУ:19399200
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2023 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ |
240 692,00
UAH з ПДВ
|
240 692,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Кооператив "Будівельник" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ВЛАД ІВАН ДМИТРОВИЧ #2205523514 |
Переможець |
240 692,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2023 20:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 листопада 2023 13:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 жовтня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 17:19
|
Договір.pdf | укладений |
09 листопада 2023 17:17
|
Додаток до договору.pdf | укладений |
09 листопада 2023 17:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з розбирання аварійної будівлі - підсобних приміщень адміністративної будівлі, (літера В) по вул. Незалежності, 15 в м. Тячів | 1 | послуга |
240 692,00
UAH
|