Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги страхування майна
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2023-10-17-014356-a ● 9fd9a40ca0514ac98ea6946ac7be8961
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг |
Код ЄДРПОУ: | 39369133 |
Вебсайт: | http://www.nerc.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Сім’ї Бродських, 19 |
Контактна особа: |
Ніколайчук Віктор Володимирович +380442047004 nikolaichuk@nerc.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2023 14:21 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2023 14:21 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Класифікація за ДК 021:2015: 66510000-8 - Страхові послуги Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, вул.Сім'ї Бродських, 19 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2023
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги страхування майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Сім'ї Бродських, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється в національній валюті України шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ коштів на розрахунковий рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 7 (семи) робочих днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2023 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2023 17:06 |
Договір страхування приміщень ТП 08.09.2023.docx | |
17 жовтня 2023 17:06 |
Тендерна документація (послуги страхування майна) 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 3
Дата подання: 18 жовтня 2023 09:50
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 10:33
Доброго дня! Чи можна внести зміни до Додатку № 3 Тендерної Документації забравши наступну вимогу до Учасника : «Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ». Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку інформацією про наявність цілодобового та безкоштовного контакт-центру для екстреного зв’язку з зазначенням номеру телефон для врегулювання страхових випадків, тому наявніть представництва в м. Києва не є обовязковим та ніяким чином не впливатиме на питання з врегулювання. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, розглянувши Ваш запит про внесення зміни до Додатку № 3 Тендерної Документації , щодо виключити з Тендерної документації вимогу: «- Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ.» повідомляємо:
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який утворюється Кабінетом Міністрів України та діє на підставі Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Роботу НКРЕКП забезпечують його центральний апарат і територіальні органи.
З метою виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), Порядку передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 483, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 820 «Про затвердження примірних договорів оренди державного майна» на НКРЕКП як орендаря покладається обов’язок щодо укладення договору страхування на вартість визначену у договорах оренди.
Відповідно до Законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про державну службу», в НКРЕКП затверджено розподіл функціональних обов’язків посадових осіб які мають право підпису, та які розміщені в центральному апараті НКРЕКП в м. Київ.
Врахувуючи введений на території України військовий стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з метою оперативного вирішення страхового випадку у разі його настання, надання усіх необхідних документів та роз’яснень необхідне знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо щодо відсутності дискримінаційних вимог щодо наявності знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який утворюється Кабінетом Міністрів України та діє на підставі Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Роботу НКРЕКП забезпечують його центральний апарат і територіальні органи.
З метою виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), Порядку передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 483, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 820 «Про затвердження примірних договорів оренди державного майна» на НКРЕКП як орендаря покладається обов’язок щодо укладення договору страхування на вартість визначену у договорах оренди.
Відповідно до Законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про державну службу», в НКРЕКП затверджено розподіл функціональних обов’язків посадових осіб які мають право підпису, та які розміщені в центральному апараті НКРЕКП в м. Київ.
Врахувуючи введений на території України військовий стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з метою оперативного вирішення страхового випадку у разі його настання, надання усіх необхідних документів та роз’яснень необхідне знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо щодо відсутності дискримінаційних вимог щодо наявності знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-17-014356-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПрАТ "Страхова компанія "Місто", Код ЄДРПОУ:33295475
Дата подання: 18 жовтня 2023 10:00
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі ми виявили, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників. Так, Вимоги до Учасника (Страховика) – надавача послуг, підтверджені відповідними довідками містять наступні вимоги:
- Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ.
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з страхування майна по всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами в електронній формі. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта.
На підставі вищезазначеного, вважаємо вимоги Замовника про «Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ» незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Відтак, просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимогу: «- Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ.»
Розгорнути
Згорнути
- Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ.
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з страхування майна по всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами в електронній формі. Тим більше, враховуючи нинішню ситуацію в країні, більшість страхових компаній надають послуги віддаленого врегулювання збитків, що дозволяє істотно заощадити час клієнта.
На підставі вищезазначеного, вважаємо вимоги Замовника про «Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ» незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Відтак, просимо Замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимогу: «- Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ.»
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 жовтня 2023 10:27
Шановний учасник: ПрАТ "Страхова компанія "Місто", Код ЄДРПОУ:33295475, розглянувши Вашу Вимогу про усунення порушення, номер вимоги: UA-2023-10-17-014356-a.b1, щодо виключити з Тендерної документації вимогу: «- Страхувальник чи його представництво повинні знаходитись у м. Київ.» повідомляємо:
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який утворюється Кабінетом Міністрів України та діє на підставі Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Роботу НКРЕКП забезпечують його центральний апарат і територіальні органи.
З метою виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), Порядку передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 483, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 820 «Про затвердження примірних договорів оренди державного майна» на НКРЕКП як орендаря покладається обов’язок щодо укладення договору страхування на вартість визначену у договорах оренди.
Відповідно до Законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про державну службу», в НКРЕКП затверджено розподіл функціональних обов’язків посадових осіб які мають право підпису, та які розміщені в центральному апараті НКРЕКП в м. Київ.
Врахувуючи введений на території України військовий стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з метою оперативного вирішення страхового випадку у разі його настання, надання усіх необхідних документів та роз’яснень необхідне знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо щодо відсутності дискримінаційних вимог щодо наявності знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який утворюється Кабінетом Міністрів України та діє на підставі Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Роботу НКРЕКП забезпечують його центральний апарат і територіальні органи.
З метою виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна» (далі – Закон), Порядку передачі в оренду державного та комунального майна затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2020 р. № 483, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 820 «Про затвердження примірних договорів оренди державного майна» на НКРЕКП як орендаря покладається обов’язок щодо укладення договору страхування на вартість визначену у договорах оренди.
Відповідно до Законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про державну службу», в НКРЕКП затверджено розподіл функціональних обов’язків посадових осіб які мають право підпису, та які розміщені в центральному апараті НКРЕКП в м. Київ.
Врахувуючи введений на території України військовий стан відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», з метою оперативного вирішення страхового випадку у разі його настання, надання усіх необхідних документів та роз’яснень необхідне знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Враховуючи вищевикладене, повідомляємо щодо відсутності дискримінаційних вимог щодо наявності знаходження страхувальника чи його представництва у м. Київ.
Номер вимоги: UA-2023-10-17-014356-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052
Дата подання: 02 листопада 2023 19:48
Неправомірне визначення Учасника переможцем
Шановний Замовнику, просимо звернути увагу що згідно вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Обґрунтуванням аномально низької ціни може бути:
1) підтвердження застосування технологічного процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, завдяки яким була досягнута економія;
2) підтвердження сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) підтвердження отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Шостим апеляційним адміністративним судом у постанові від 19.05.21 р. в справі №640/30067/20 було досліджено випадок, коли учасник, який подав обґрунтування, яке не було взято до уваги замовником, подав скаргу до АМКУ. АМКУ підтримав позицію учасника, але замовник звернувся до судів, які підтримали замовника. Суди вказали, що обґрунтування аномально низької ціни є обов`язком учасника процедури. Втім, визначення того, чи є обґрунтування належним, на думку судів, є поняттям оціночним. Суди погодилися із замовником, що учасником (який подав скаргу до АМКУ, що спричинило виникнення цієї судової справи) було надане неналежне обґрунтування. Суди виходили з того, що учасник надав пояснення, які фактично містять загальні фрази щодо наявності у нього команди спеціалістів (не було надано розрахунку рівня оплати праці), виходу на новий ринок (суди визнали це твердження абстрактним) та застосуванню технологічного процесу надання послуг розробки проекту за рахунок попередньо набутого досвіду на аналогічних проектах (учасник не надав жодних доказів таких доводів та жодних розрахунків щодо аналогічних робіт (послуг), що вже були виконані), а також не надав жодних розрахунків заявленої, у тендерній пропозиції, ціни. Тож, суди дійшли висновку, що, за приписами чинного законодавства, ціна є істотною умовою договірних правовідносин, тож і зміна ціни має бути обґрунтована документально - підкріплена розрахунками.
Відтак, учасники обґрунтовуючи аномальну низьку, повинні завантажити інформацію з чітким розрахунком. Підсумовуючи, звертаємо увагу, що учасник не надав належне обґрунтування аномально низької ціни (не було надано розрахунку рівня оплати праці, не надано жодних розрахунків заявленої ціни).
Розгорнути
Згорнути
1) підтвердження застосування технологічного процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва, завдяки яким була досягнута економія;
2) підтвердження сприятливих умов, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) підтвердження отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Шостим апеляційним адміністративним судом у постанові від 19.05.21 р. в справі №640/30067/20 було досліджено випадок, коли учасник, який подав обґрунтування, яке не було взято до уваги замовником, подав скаргу до АМКУ. АМКУ підтримав позицію учасника, але замовник звернувся до судів, які підтримали замовника. Суди вказали, що обґрунтування аномально низької ціни є обов`язком учасника процедури. Втім, визначення того, чи є обґрунтування належним, на думку судів, є поняттям оціночним. Суди погодилися із замовником, що учасником (який подав скаргу до АМКУ, що спричинило виникнення цієї судової справи) було надане неналежне обґрунтування. Суди виходили з того, що учасник надав пояснення, які фактично містять загальні фрази щодо наявності у нього команди спеціалістів (не було надано розрахунку рівня оплати праці), виходу на новий ринок (суди визнали це твердження абстрактним) та застосуванню технологічного процесу надання послуг розробки проекту за рахунок попередньо набутого досвіду на аналогічних проектах (учасник не надав жодних доказів таких доводів та жодних розрахунків щодо аналогічних робіт (послуг), що вже були виконані), а також не надав жодних розрахунків заявленої, у тендерній пропозиції, ціни. Тож, суди дійшли висновку, що, за приписами чинного законодавства, ціна є істотною умовою договірних правовідносин, тож і зміна ціни має бути обґрунтована документально - підкріплена розрахунками.
Відтак, учасники обґрунтовуючи аномальну низьку, повинні завантажити інформацію з чітким розрахунком. Підсумовуючи, звертаємо увагу, що учасник не надав належне обґрунтування аномально низької ціни (не було надано розрахунку рівня оплати праці, не надано жодних розрахунків заявленої ціни).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 14:22
Шановний учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО", Код ЄДРПОУ:31650052, розглянувши Вашу Вимогу про неправомірне визначення Учасника переможцем, номер вимоги: UA-2023-10-17-014356-a.b2, щодо «Неправомірного визначення Учасника переможцем» повідомляємо:
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 66510000-8 – страхові послуги (послуги страхування майна) розроблена з урахуванням порядку та умов здійснення публічних закупівель, відповідно до особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від «12» жовтня 2022 р. №1178 та затверджена Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 17.10.2023 року № 34 (далі – Тендерна документація).
Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 подано первинну тендерну пропозицію на суму 2088,29 грн та остаточну тендерну пропозицію на суму 1888,29 грн, та визначено електронною системою закупівель як аномально низькою.
На виконання вимог Постанови, ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462, 30 жовтня 2023 завантажено в електронну систему закупівель Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Пунктом 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено інформацію яку може містити Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 подано у зв’язку із сприятливими умовами, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника за спеціальною ціною за результатом аукціону у розмірі 1888,29 грн. застосовуючи знижений тариф: 0,0542537%.
Водночас зазначаємо, що Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та обґрунтування аномально низької ціни.
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 визначено переможцем закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови.
Враховуючи вищевикладене, вимушені відхилити вимогу щодо неправомірного визначення Учасника переможцем, у зв’язку із правомірним визначенням переможця закупівлі.
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 66510000-8 – страхові послуги (послуги страхування майна) розроблена з урахуванням порядку та умов здійснення публічних закупівель, відповідно до особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від «12» жовтня 2022 р. №1178 та затверджена Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи з питань організації та проведення публічних закупівель Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 17.10.2023 року № 34 (далі – Тендерна документація).
Відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова) учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 подано первинну тендерну пропозицію на суму 2088,29 грн та остаточну тендерну пропозицію на суму 1888,29 грн, та визначено електронною системою закупівель як аномально низькою.
На виконання вимог Постанови, ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462, 30 жовтня 2023 завантажено в електронну систему закупівель Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Пунктом 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено інформацію яку може містити Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 подано у зв’язку із сприятливими умовами, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника за спеціальною ціною за результатом аукціону у розмірі 1888,29 грн. застосовуючи знижений тариф: 0,0542537%.
Водночас зазначаємо, що Тендерна документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та обґрунтування аномально низької ціни.
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 визначено переможцем закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови.
Враховуючи вищевикладене, вимушені відхилити вимогу щодо неправомірного визначення Учасника переможцем, у зв’язку із правомірним визначенням переможця закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2023 15:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" |
2 088,29
UAH
|
1 888,29
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "БРОКБІЗНЕС" |
14 269,96
UAH
|
2 088,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
3 480,48
UAH
|
3 480,48
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" |
7 309,00
UAH
|
6 612,91
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПРОМИСЛОВО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
7 413,42
UAH
|
6 856,54
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" |
6 960,96
UAH
|
6 960,96
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ВУСО" |
17 994,07
UAH
|
14 260,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТДВ "СК "ЕКСПО СТРАХУВАННЯ" #35392462 |
Переможець |
1 888,29
UAH
|
01 листопада 2023 14:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 31 жовтня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 14:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 08:35
|
Договір | укладений |
10 листопада 2023 08:32
|