Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва виконавчого комітету Нетішинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40388924 |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, місто Нетішин, вулиця Шевченка, 1 |
Контактна особа: |
Процишин Борис 30384291200 tkukbnmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 88 923 575,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 444 617,88 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Улаштування автоматизованої системи протипожежного захисту в частині будівлі Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 (протирадіаційне укриття, обліковий №86239) по вул. Енергетиків, 3, м.Нетішин Нетішинської МТГ Шепетівського району Хмельницької області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості виконаних Робіт проводиться шляхом застосування проміжних платежів та кінцевого розрахунку на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою № КБ-3, підписаних Сторонами, з обов’язковим попереднім погодженням із службою технічного нагляду, при умові надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2023 16:56 |
Додаток_5.pdf | |
17 жовтня 2023 16:56 |
Оголошення.pdf | |
17 жовтня 2023 16:56 |
Додаток_2.pdf | |
17 жовтня 2023 16:56 |
Додаток_1.pdf | |
17 жовтня 2023 16:56 |
Додаток_4.pdf | |
17 жовтня 2023 16:56 |
Додаток_3.pdf | |
17 жовтня 2023 16:56 |
Тендерна документація пожежка ЗОШ №4.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000038 ● 431aaea4ad9b4a4d866f72f938dd17a7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 10:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2023 № 60-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 18.10.2023 № 60-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2023-10-17-014186-a 17.10.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-18 10:10:28
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-014186-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Відповідно до пункту 3 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 4 закону Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися, крім іншого, інформація про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівель.
Чому сума в річному плані, який завантажено в електронній системі закупівель 12.10.2023 о 16:49 (889 236 грн.) не відповідає очікуваній вартості закупівлі (88 9253 575 гривень)?
Також, додаток «Оголошення.pdf» до тендерної документації містить інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі 889 235, 75 грн.
Прошу надати пояснення через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-18 11:42:53
Відповідь на запит
При внесенні інформації про закупівлю робіт по об’єкту «Улаштування автоматизованої системи протипожежного захисту в частині будівлі Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 (протирадіаційне укриття, обліковий №86239) по вул. Енергетиків, 3, м.Нетішин Нетішинської МТГ Шепетівського району Хмельницької області» в електронну систему закупівель «Прозорро» було допущено технічну помилку та внаслідок якої в ЕСЗ «Прозорро» відображалась невірна вартість закупівлі. При цьому в Річному плані та Оголошенні на проведення відкритих торгів з особливостями, що було оприлюднене разом із Тендерною документацією по вищезазначеній закупівлі відображена очікувана вартість закупівлі в сумі 889 235, 75 грн. У зв’язку із неможливістю усунення даної помилки по закупівлі робіт по об’єкту «Улаштування автоматизованої системи протипожежного захисту в частині будівлі Нетішинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 (протирадіаційне укриття, обліковий №86239) по вул. Енергетиків, 3, м.Нетішин Нетішинської МТГ Шепетівського району Хмельницької області» дана закупівля буде відмінена.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення частини першої статті 4 Закону в частині невідповідності оголошеної очікуваної вартості закупівлі запланованій очікуваній вартості)
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2023 11:50 |
Кінець періоду оскарження: | 29 жовтня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 29 жовтня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | При внесенні інформації в ЕСЗ "Прозорро" допущено технічну помилку, яку неможливо усунути. Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 р. №471) замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень. |
18 жовтня 2023 11:50
|
Електронний підпис |
18 жовтня 2023 11:50
|
Протокол №23.pdf |