Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та сидіння для апарату управління ПрАТ "Укргідроенерго")
Очікувана вартість
2 189 930,00 UAH
UA-2023-10-17-011849-a ● 6eb00ba428694a8d8df4ee7dd3a805b6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
Код ЄДРПОУ: | 20588716 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, м. Вишгород |
Контактна особа: |
Наталія ГРИНЮК 380459658623 tenderist140303@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2023 15:51 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2023 15:51 |
Очікувана вартість: | 2 189 930,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане через електронну систему закупівель у формі гарантії на загальну суму: 65 600,00 грн. (Шістдесят п'ять тисяч шістсот гривень нуль копійок). Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії, яка видана банками або страховими організаціями у вигляді електронного документа, скріпленого(их) кваліфікованим(и) електронним(и) підписом(ами) (КЕП) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Умови, форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та містити наступне: У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; код банку (у разі наявності); адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі зазначається інформація: повне найменування – для юридичної особи; прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) – для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – для принципала юридичної особи – резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала фізичної особи – резидента (у разі наявності); серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія; адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти – словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року N 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи “PROZORRO”; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; ліцензія на здійснення страхової діяльності. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої(их) електронної(их) печатки(ок) (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії гарантії наданої як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має бути не менше строку дії тендерної пропозиції (120 календарних днів). Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: – відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; – непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; – ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; – ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: – закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; – укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; – відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; – закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок таких замовників. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 65600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Стільці та сидіння для апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 штуки
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39111100-4 — Поворотні сидіння
150 штуки
Стілець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
40 штуки
Диван 2-місний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
10 штуки
Диван 3-місний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, апарат управління ПрАТ «Укргідроенерго»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39113200-9 — Дивани-канапе
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Якщо Постачальник не є платником Податку на додану вартість, умови в частині реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не застосовуються. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2023 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2023 14:58 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip | |
20 жовтня 2023 14:56 |
Додаток №4 зі змінами.RTF | |
20 жовтня 2023 14:55 |
Тендерна документація зі змінами.RTF | |
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №5.RTF | |
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №1.RTF | |
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №2.RTF | |
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №3.RTF | |
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №6.RTF |
20 жовтня 2023 15:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 жовтня 2023 14:58 |
Зміни до тендерної документації.doc.zip
|
|||
20 жовтня 2023 14:56 |
Додаток №4 зі змінами.RTF
|
|||
20 жовтня 2023 14:55 |
Тендерна документація зі змінами.RTF
|
|||
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №5.RTF
|
|||
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №1.RTF
|
|||
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №2.RTF
|
|||
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №3.RTF
|
|||
17 жовтня 2023 15:41 |
Додаток №6.RTF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору
Дата подання: 19 жовтня 2023 12:26
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 15:10
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.2. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури». Оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому, Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Також звертаємо Вашу увагу на те, що строк на оплату в 90 календарних днів є занадто завищеним, оскільки Постачальник не лише очікує оплату за поставлений Товар для отримання прибутку, а й несе зобов’язання за оплату працівникам, оплату постачальникам за сировину, яка використана для виготовлення Товару, вартість послуги з доставки Товару та несе інші видатки для виконання договору поставки. Строк на оплату у 90 календарних днів є не збалансованим виходячи з умов сьогодення та дискримінаційним по відношенню до Постачальника, який вчасно поставив Товар. Отже, пункт 4.2 беззаперечно мають бути внесені зміни шляхом викладення цього пункту в запропонованій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо внесення змін до порядку (строків) оплати за договором, повідомляємо, що зазначений в проєкті договору строк оплати встановлений внутрішніми організаційно-правовими документами Замовника та не може бути змінений. Відповідно до п. 4.2. проєкту договору, розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з дати підписання сторонами Акта приймання-передачі Товару, за умови реєстрації Постачальником податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних з дотриманням вимог Податкового кодексу України, та на підставі виставленого Постачальником рахунку фактури. Це фактично означає, що 90 календарних днів є граничним терміном здійснення Замовником розрахунків за поставлений товар, тобто розрахунок може бути здійснено і раніше цього терміну. Зі свого боку, Замовник теж гарантує, що є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань щодо оплати товару і має бездоганну ділову репутацію.
Щодо договору
Дата подання: 19 жовтня 2023 12:27
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 15:08
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 4.3. проекту Договору, оскільки прив'язка оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної є такою, що суттєво обмежує права Постачальника, який розраховує отримати кошти за поставлений Товар в повному обсязі та в строк з врахуванням звичаїв ділового обороту. Звертаємо вашу увагу на той факт, що Постачальник є надійним контрагентом та дотримується зобов'язань передбачених чинним законодавством, в тому числі зобов'язань в частині реєстрації податкових накладних в Єдиному державному реєстрі податкових накладних. Відповідно змісту статті 173 Господарського кодексу України змісту вбачається, що господарським зобов’язанням є обов’язки сторін вчинити дії, спрямовані на досягнення мети договору, тобто зобов’язанням виконавця є обов’язок виконати роботи (надати послуги, поставити товар), а зобов’язанням замовника — обов’язок оплатити вартість цих робіт (послуг, товару). Таким чином, обов’язок здійснити реєстрацію Податкової накладної у ЄРПН протягом передбаченого законодавством строку не є господарським зобов’язанням та/або правилом здійснення господарської діяльності, а є лише зобов'язанням, яке передбачено Податковим кодексом України. Тому, Господарське законодавство до податкових відносин не застосовується, якщо інше не встановлено законом. Отже, пункт 4.3. має бути беззаперечно виключений з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо виключення з п. 4.3. проєкту договору прив'язки до оплати за своєчасно поставлений Товар до моменту реєстрації та/або вчинення інший дій стосовно податкової накладної, повідомляємо, що умови даного пункту направлені на захист інтересів Замовника, а в разі їх виключення, Замовник несе ризики позбавлення права на податковий кредит.
Додатково звертаємо увагу учасника, що ст. 627 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) закріплено принцип свободи договору, який полягає у можливості вільного вибору контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦКУ, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Суб’єкти цивільного права самостійно вирішують укладати чи не укладати їм той чи інший договір, оскільки ніхто з них не зобов’язаний вступати у договірні правовідносини поза волею. Договором можуть бути врегульовані правовідносини, як передбачені актами цивільного законодавства, так і не передбачені ними.
Отже, враховуючи вище викладене, проєкт договору у редакції, яка міститься у складі тендерної документації, в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника як суб’єкта державного сектора економіки у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із Постачальником.
Додатково звертаємо увагу учасника, що ст. 627 Цивільного кодексу України (далі - ЦКУ) закріплено принцип свободи договору, який полягає у можливості вільного вибору контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог ЦКУ, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Суб’єкти цивільного права самостійно вирішують укладати чи не укладати їм той чи інший договір, оскільки ніхто з них не зобов’язаний вступати у договірні правовідносини поза волею. Договором можуть бути врегульовані правовідносини, як передбачені актами цивільного законодавства, так і не передбачені ними.
Отже, враховуючи вище викладене, проєкт договору у редакції, яка міститься у складі тендерної документації, в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства України, сприяє мінімізації можливих ризиків Замовника як суб’єкта державного сектора економіки у майбутньому та створенню сприятливого правового поля у відносинах із Постачальником.
Щодо договору
Дата подання: 19 жовтня 2023 12:28
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 15:06
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 4.5. проекту Договору, оскільки відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Отже, договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець (Замовник) приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. Отже, зазначення в пункті 4.5. Договору формулювання про те, що оплата відбувається лише за наявності відповідного (реального) фінансування є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, пункт 4.5. повинен бути беззаперечно виключений з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в тендерну документацію.
Щодо договору
Дата подання: 19 жовтня 2023 12:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 15:06
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 4.6. проекту Договору, оскільки такі положення Договору є дискримінаційними по відношенню до Постачальника та суттєво порушують баланс прав та обов'язків між Сторонами. Через це складається ситуація, коли Постачальник має лише зобов'язання в частині поставки якісного Товару в передбачений Договором строк , а Покупець має лише права вимагати таку поставку. За своєю правовою природою Договір купівлі-продажу та/або договір поставки є двостороннім Договором, де кожна зі Сторін має не лише права, а й обов'язки. Відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. Неможливо не звернути увагу Замовника на той факт, що Постачальник, як суб'єкт господарської діяльності, здійснює чітке фінансове планування, оскільки від такого планування залежить виплата заробітної плати співробітникам та розрахунки з контрагентами, а тому положення про продовження оплати на невизначений (погодження річного фінансового плану) строк є взагалі не прийнятними. Отже пункт 4.6. проекту Договору є дискримінаційним до Постачальника, оскільки не лише порушує загальні принципи цивільного та господарського законодавства України, а й звичаї ділового обороту, а отже вказаний пункт має бути беззаперечно виключений з Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в тендерну документацію.
Щодо договору
Дата подання: 19 жовтня 2023 12:30
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 15:06
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 6.7. проекту Договору, оскільки відповідно до частини 1 статті 505 Цивільного кодексу України Комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Згідно з частиною 2 статті 505 Цивільного кодексу України Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Звертаємо Вашу увагу на те, що Постачальник є юридичною особою приватного права, діяльність яких спрямована на отримання прибутку та його подальшого розподілу. Відтак, юридичні особи приватного права не зобов’язані, в тому числі на підставі цивільно-правових договорів звітувати щодо цільового використання коштів. Крім того, заробітні плати (розмір) в більшості випадків є комерційною таємницею і не можуть розкриватися, тому, ми не можемо звітувати на договірних засадах щодо оплати праці. Тому, пункт 6.7. беззаперечно підлягає виключенню з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни в тендерну документацію.
Документи від виробника
Дата подання: 20 жовтня 2023 10:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 15:11
Шановний замовник! Якщо учасник не виробник, чи повинен він давати авторизаційний лист від виробника та дилерський договір з ним?
Відповідь: Вимоги щодо підтверження учасником інформації про те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, партнером, дистриб’ютором зазначені в Додатку №1 тендерної документації.
Щодо договору
Дата подання: 20 жовтня 2023 16:37
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 15:41
Шановний замовник!
Враховуючи позицію, щодо захисту Ваших інтересів та дотримання рівноправності Сторін, враховуючи інтереси кожної із Сторін, просимо внести зміни в Договір, а саме в п.4.3, виклавши його в наступній редакції:
"4.3. Оформлення Постачальником податкових накладних / розрахунків коригування з порушеннями порядку заповнення, встановленого Податковим кодексом України, та/або подання податкових накладних / розрахунків коригування з порушенням вимог щодо кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи, яка їх підписала, та/або непідтвердження реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних у порядку і терміни, передбачені Податковим кодексом України, є відкладальною обставиною , що має наслідком зупинення перебігу строку здійснення Покупцем оплати, який визначено у п. 4.2. цього Договору в межах суми ПДВ у розмірі 20% ціни Договору визначеної п.3.2 Договору, до моменту усунення цієї відкладальної обставини Постачальником "
Зазначена зміна не погіршить умови Замовника та захищає його інтереси на протязі всього часу виконання зобов'язань, проте надає можливість Постачальникам отримувати своєчасну оплату за поставлений товар.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, пункт 4.3. Додатку № 4 тендерної документації направлений на захист інтересів Товариства і не суперечить вимогам чинного законодавства України та оскільки умовами проєкту договору не передбачено етапність розрахунків за поставлений товар, прийняти запропоновану редакцію пункту 4.3. не вбачається за можливе.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2023 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" |
1 804 875,00
UAH
|
1 804 875,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІН МЕБЛІ" |
2 166 325,00
UAH
|
2 166 325,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМФ УКРАЇНА" #45002047 |
Переможець |
1 804 875,00
UAH
|
03 листопада 2023 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 16:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2023 11:41
|
Договір № 1077A_2023 від 09.11.2023.7z | укладений |
10 листопада 2023 11:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Крісло | 200 | штуки |
6 996,00
UAH з ПДВ
|
Стілець | 150 | штуки |
2 178,00
UAH з ПДВ
|
Диван 2-місний | 40 | штуки |
8 499,00
UAH з ПДВ
|
Диван 3-місний | 10 | штуки |
9 999,00
UAH з ПДВ
|