Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (Папір офісний білий, Коректор, Файли, Ручки, Швидкозшивач паперовий, Швидкозшивач пластикові, Пасти до ручки, Клей пальчиковий, Кнопки, Гумка для стирання, Стяги, Пластикові папки конвертом, Степлер, Книга канцелярська, Набір олівців чорнографітних трикутні 12, Скрепки)
Очікувана вартість
30 220,00 UAH
UA-2023-10-17-009478-a f42ee972dcf24aecb6d27681e81e3894
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дулгерова Тетяна Михайлівна

+380665221117 dorsr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дорошівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04376222
Місцезнаходження: 56570, Україна , Миколаївська обл., село Дорошівка, вулиця Миру ,65
Контактна особа: Дулгерова Тетяна Михайлівна
+380665221117
dorsr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Канцелярські товари (Папір офісний білий, Коректор, Файли, Ручки, Швидкозшивач паперовий, Швидкозшивач пластикові, Пасти до ручки, Клей пальчиковий, Кнопки, Гумка для стирання, Стяги, Пластикові папки конвертом, Степлер, Книга канцелярська, Набір олівців чорнографітних трикутні 12, Скрепки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56570, Україна, Миколаївська область, с.Дорошівка, вул.Миру,65, Вознесенський район,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 жовтня 2023 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2023 14:34
д140.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Бідна Л.В."
#2643507429
Переможець 30 220,00
UAH
17 жовтня 2023 14:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2024 11:27
накладна укладений
18 січня 2024 11:26
Договір укладений
17 жовтня 2023 15:03

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Канцелярські товари (Папір офісний білий, Коректор, Файли, Ручки, Швидкозшивач паперовий, Швидкозшивач пластикові, Пасти до ручки, Клей пальчиковий, Кнопки, Гумка для стирання, Стяги, Пластикові папки конвертом, Степлер, Книга канцелярська, Набір олівців чорнографітних трикутні 12, Скрепки) 17 штуки 0,01
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 30 220,00
UAH