Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КОД ДК 021:2015 24950000-8 - СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)»
Очікувана вартість
159 000 000,00 UAH
UA-2023-10-17-005264-a 27bdb0c63adf4d2780f4c999ebe87912
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Петрівна Флягіна

+380676223502 flyaginatender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49001, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21 А
Контактна особа: Ірина Петрівна Флягіна
+380676223502
flyaginatender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2023 11:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2023 23:00
Початок аукціону: 20 листопада 2023 14:44
Початок аукціону: 20 листопада 2023 14:44
Очікувана вартість: 159 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 590 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція


Предмет даної закупівлі не ділиться на лоти. Учасник подає тендерну пропозицію щодо всього предмету закупівлі, визначеного у Додатку 4 до Тендерної документації.

Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 тонни
Флокулянт SACHTOKLAR 39 (або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Заводська, 39; вул. Широка, 173В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24958200-6 — Флокулянти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата партії товару протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з дати підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 17 жовтня 2023 11:49

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови доставки товару
Дата подання: 18 жовтня 2023 10:54
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 17:32
Доброго дня! Шановний замовнику, в тендерній документації вказано, що товар постачається автоцистерною, або в пластикових кубах. Але ж предмет закупівлі - флокулянт постачається в мішках. Перевірте, будь-ласка, умови доставки товару.
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що для використання в умовах КП «Дніпроводоканал» потрібен реагент в рідкому стані. Згідно технічної характеристики на предмет закупівлі флокулянт SACHTOKLAR 39 є розчином, тобто постачається в рідкому стані.
Додаток 4
Дата подання: 18 жовтня 2023 11:30
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 17:33
Доброго дня! Продукція з поліалюмінія хлорида є коагулянтом, а в тендерній закупівлі ви вимагаєте флокулянт. Технічні показники у вас також вказано на коагулянт. Надайте, будь-ласка, коректну інформацію.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що флокулянти і коагулянти виконують однакову роботу – борються з забрудненістю та каламутністю води, поєднуючи та осаджаючи найдрібніші забруднення. Флокулянти очищають воду якісніше, утворюючі крупніші пластівці, які легше видаляються на фільтрах.
При цьому рядом проведених досліджень на базі лабораторій нашого підприємства, з урахуванням якості вихідної води, було встановлено необхідність у використанні саме флокулянту.
вимоги тендерної документації
Дата подання: 20 жовтня 2023 12:05
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 11:02
Шановний Замовник, в Додатку 4 (Умови доставки товару) до тендерної документації вами зазначено, що товар повинен постачатися спеціалізованим автотранспортом (автоцистерною) або в пластикових контейнерах (єврокуб), міскість 1000 л) придатних для перевезення вантажу клас небезпеки ADR8, в п.2 Додатку 3 ви просите Учасників надати, сертифікат (декларацію, акт тощо) виданий третьою незалежною стороною з підтвердженням наявності хімічно-стійкого внутрішнього покриття ємності до речовини, що перевозиться. Просимо надати наступне роз’яснення: якщо Учасник має можливість поставляти товар в пластикових контейнерах (єврокуб) чи потрібно такому Учаснику надавати сертифікат з підтвердженням наявності хімічно-стійкого внутрішнього покриття даних контейнерів та якщо потрібно, то якими нормативно –правовими актами така вимога передбачена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п.2 Додатку 3 вимагається: «документальне підтвердження відповідності спеціалізованого автотранспорту вимогам до перевезення запропонованого товару необхідно в складі тендерної пропозиції надати сертифікат (декларацію, акт тощо), виданий третьою незалежною стороною на автоцистерни/танк-контейнери, з підтвердженням наявності хімічно-стійкого внутрішнього покриття ємності до речовини, що перевозиться». Вимог щодо наявності хімічно-стійкого внутрішнього покриття у пластикових євро кубах – у тендерній документації немає.
щодо надання довідки з обслуговуючого банку
Дата подання: 20 жовтня 2023 12:06
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 11:01
Шановний Замовник, в тендерній документації в п.1 пп.6 розділу ІІІ вами від Учасників вимагається довідка(и) з обслуговуючого банку/банків про відкриття рахунку(ів), залишок коштів на цьому (цих) рахунку(ах) та відсутність заборгованості за кредитами, яка повинна бути датованою не раніше десятиденної давнини по відношенню до дати розкриття тендерних пропозицій, проте, в п.6 розділу ІІІ вимагається та ж сама довідка, але датована не раніше оголошення про проведення тендерної процедури. Просимо узгодити невідповідність вимог до строку видачі вищезазначеної довідки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На дві різні вимоги учасник може надати дві різні довідки.
щодо строку дії договору
Дата подання: 20 жовтня 2023 12:08
Дата відповіді: 23 жовтня 2023 10:57
Шановний Змовник. Просимо усунути невідповідності в п.8.1 розділу 8 проекту Договору на поставку товару, а саме стосовно термінів дії договору по відношенню до крайнього терміну поставки товару зазначеного в п.п.4.4 розділу І тендерної документації.
Відповідь: Строк поставки товару до 31.12.2024 року, строк дії договору до 31.01.2025 року
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-10-17-005264-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 17 жовтня 2023 12:39
format
Please publish documents in Word format. Your scanned PDF documents are not suitable for OCR and translation.

Будь ласка, опублікуйте документи у форматі Word. Ваші відскановані PDF-документи непридатні для OCR і перекладу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2023 10:40
Відповідно до пункту 54 Особливостей: « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель» З Вашого звернення не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення або які необхідно усунути порушення, зважаючи на те, що тендерна документація завантажена в машинозчитовальному форматі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-10-17-005264-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ ", Код ЄДРПОУ:33400188
Дата подання: 21 жовтня 2023 18:58
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення про здійснення відкритих торгів з особливостями від 25.09.2023 р., ідентифікатор № UA-2023-10-17-005264-a (далі – Закупівля), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОВОДОКАНАЛ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) здійснює закупівлю, предметом якої є: ДК 021:2015 24950000-8 – СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)». Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Згідно з нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ «КАПІТАЛ-РОСТ» має намір взяти участь у Закупівлі, але вважає, що тендерна документація Замовника містить положення та вимоги, які порушують встановлені Законом принципи здійснення публічних закупівель щодо недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що вбачається з наступного. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі та фактичні обставини, що це підтверджують 1. Відповідно до тендерної документації Замовника предметом закупівлі є ДК 021:2015 24950000-8 – СПЕЦІАЛІЗОВАНА ХІМІЧНА ПРОДУКЦІЯ (ФЛОКУЛЯНТ (ПОЛІАЛЮМІНІЙ ХЛОРИД) ДЛЯ ОЧИЩЕННЯ ПИТНОЇ ВОДИ)». Тобто, Замовник зазначає, що здійснює закупівлю флокулянту, що не відповідає дійсності, оскільки поліалюміній хлорид є коагулянтом на основі солей алюмінію, а не флокулянтом. Це підтверджується технічними характеристиками предмету закупівлі, наведеними в Додатку № 4. Флокулянти і коагулянти є речовинами, що використовуються в процесі водопідготовки для очищення води. Незважаючи на схожий принцип дії, у них є відмінності. Коагулянти осаджують частинки, використовуючи електролітичний вплив. Унаслідок цього частинки забруднень втрачають свій заряд і об'єднуються у важчі та більші сполуки, які легко видаляються з об'єму води. Флокулянти об'єднують забруднення, формуючи полімерні мости, зберігаючи електролітичні властивості частинок. Крім того, флокулянти та коагулянти різняться за своїми характеристиками (хімічним складом). Коагулянти є неорганічними хімічними речовинами, а флокулянти – органічними. Коагулянти – це неорганічні солі, в тому числі солі алюмінію, які при введенні в воду утворюють частинки з зарядом протилежним поверхні забруднень. Далі відбувається притягування цих частинок до поверхні забруднень і формування конгломератів, пластівців. Коагулянти – солі слабких основ, які при додаванні у воду здатні гідролізувати, тобто переходити в нерозчинний стан. Як правило коагулянти бувають двох видів: на основі алюмінію (сульфат, гідроксихлорид (поліалюміній хлорид), гідроксисульфат); та заліза (сульфат і хлорид). Коагулянти формують стійкий осад, який після осадження на дно можна легко видалити. Однак такий осад може бути не повністю захоплений фільтрами. Флокулянти забезпечують укрупнення пластівців, які легко видаляються механічними фільтрами будь-якого типу. Також відзначається відмінність у тривалості процесів коагуляції. Коагуляція може займати всього кілька секунд, тоді як флокуляція може тривати десятки хвилин. Флокулянти — це органічні полімерні високомолекулярні речовини, що мають довгі ланцюжки. Заряди флокулянта і коагулянта звичайно протилежні. У водопідготовці використовуються переважно флокулянтна основі поліакриламіду і його модифікації, оскільки він має високу ефективність при досить невисокій вартості. Флокуляція направлена на те, щоб зміцнити пластівці та забезпечити їх стійкість, посиливши дію коагулянту. Принцип дії флокулянтів полягає у створенні молекулярних містків між пластівцями. Таким чином, Замовник неправильно визначив назву предмету закупівлі, зазначивши, що поліалюміній хлорид є флокулянтом. Вважаємо, що це не відповідає діючому законодавству України, вводить в оману учасників закупівлі. Враховуючи зазначене, Замовник повинен визначити предмет закупівлі коректно у відповідності до його характеристик (хімічного складу) та Національного класифікатору Український Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015. 2. В додатку 4 до тендерної документації міститься вимога, відповідно до якої для підтвердження якості запропонованого товару учасник в складі тендерної пропозиції, в тому числі, повинен надати: технічну довідку (або Акт лабораторних досліджень, тощо) товару, щодо проведення лабораторних випробувань товар у в лабораторії Замовника. В разі відсутності в учасника такого документу, учасник має надати документ (и), підтверджує (ють) проведення лабораторних випробувань запропонованого товару на очисних спорудах питної води, що використовують воду з р. Дніпро. Обов'язковими вимогами до такого документу (ів) є: - зазначення параметрів вхідної води: кольоровість (не менше 100 град), температура (не вище 10°С), перманганатна окиснюваність (не менше 16 мгО2/л); - зазначення параметрів води після обробки флокулянтом: кольоровість (менш е 20 град), перманганатна окиснюваність (менше 5 мгО2/л), залишковий алюміній (менше 0,5 мг/л); - рекомендація до подальшого промислового застосування товару; - підпис представниками замовника. Скаржник вважає вищезазначені вимоги дискримінаційними, оскільки вони обмежують коло потенційних учасників виключно тими учасниками, які заздалегідь мають зазначені в тендерній документації документи з необхідними параметрами вхідної води та параметрами води після обробки флокулянтом. Скаржник має звіт та протокол лабораторних і промислових випробувань (копії додаються) на очисних спорудах питної води КП "ЧЕРКАСИВОДОКАНАЛ" (р. Дніпро, як і у Замовника), але з іншими параметрами вхідної води, що є підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Треба зазначити, що параметри вхідної води постійно змінюються залежно від хімічного складу води, пори року та погодних умов. У зв'язку з цим навіть в одному місці знаходження очисних споруд ці показники будуть постійно змінюватись. В залежності від параметрів вхідної води будуть змінюватись і параметри води після обробки реагентом. Тому очевидно, що Замовник орієнтується на тих учасників, які проводили лабораторні або промислові випробування на його очисних спорудах у той час, коли параметри вхідної води та параметри води після обробки реагентом були саме такими. Таким чином, зазначені в тендерній документації вимоги щодо надання документів про лабораторні випробування з установленими Замовником параметрами води є дискримінаційними до тих учасників, які мають документи про випробування коагулянту на очисних спорудах питної води, але з іншими параметрами. Також вважаємо за потрібне зазначити, що чинне законодавство не вимагає проведення лабораторних або промислових випробувань до проведення закупівлі. Нормативно-правовим актом, що регулює діяльність з виробництва питної води є Закон України «Про питну воду та питне водопостачання в Україні», який поширюється на всіх суб’єктів господарювання, що виробляють питну воду, забезпечують міста, інші населені пункти, окремо розташовані об'єкти питною водою шляхом централізованого питного водопостачання або за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв), інших засобів нецентралізованого водопостачання, надають послуги з водовідведення, а також на органи державної влади та органи місцевого самоврядування, що здійснюють регулювання, нагляд і контроль за якістю питної води та/або послуг з водовідведення, станом джерел, систем питного водопостачання та водовідведення, а також споживачів питної води та/або послуг з водовідведення (стаття 2 Закону). Законодавство у сфері питної води та питного водопостачання складається з Водного кодексу України, Кодексу України про надра, законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини у цій сфері. Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, що затверджені Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 № 30, встановлюють порядок технічної експлуатації систем і споруд водопостачання та водовідведення міст та інших населених пунктів України, є обов'язковими для всіх суб’єктів господарювання, у тому числі юридичних осіб, що здійснюють технічну експлуатацію систем водопостачання та водовідведення, незалежно від організаційно-правової форми та форми власності (далі - виробники). Розділ 6 зазначених Правил - виробництво питної води. Очисні споруди систем водопостачання і встановлює вимоги до виробників питної води, яким є Замовник, в тому числі, і щодо порядку, строків, умов проведення та ін. лабораторних досліджень питної води. В п. 6.1.1., зокрема, передбачено, що основними завданнями експлуатації очисних споруд систем водопостачання є: • виробництво питної води, що відповідає вимогам державних санітарних норм та правил, забезпечує надійність очищення та знезараження води; • забезпечення ефективної безперебійної та надійної роботи очисних споруд, зниження собівартості очищення та знезараження води, економія реагентів, електроенергії та води на власні потреби; • систематичний лабораторно-виробничий і технологічний контроль роботи очисних споруд і якості води у джерелі водопостачання на всіх етапах очищення та на виході із станції; • запобігання забрудненню навколишнього середовища скидами водоочисних споруд та контроль за цими скидами. 6.5.6. Кожну партію реагентів піддають контрольному аналізові на вміст активної частини реагента. п. 6.5.8. Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, що затверджені Наказом Держжитлокомунгоспу України 05.07.95 № 30, передбачає, що режими реагентної обробки води у різні періоди року та види реагентів встановлюють на підставі даних фізико-хімічних, санітарно-бактеріологічних та технологічних аналізів і досвіду обробки води та затверджуються керівництвом виробника. При цьому, визначають початок і кінець періоду застосування реагента, а також послідовність, інтервали часу між введенням окремих реагентів, місце і спосіб їх введення у воду. А до накопичення даних експлуатації концентрацію розчинів реагентів, їх дози, послідовність та інтервали часу між їх введенням у воду допускається приймання згідно з вимогами державних будівельних норм ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування» (далі - ДБН В.2.5-74:2013). Таким чином, необхідності щодо проведення лабораторних та промислових випробувань на очисних спорудах підприємств водопровідно-каналізаційного господарства України які в якості джерела водопостачання використовують поверхневі водойми, зазначені Правила не містять. В п. 6.5.3. Правил лише зазначено - Для хімічної обробки питної води допускається вживати хімічні реагенти відповідно до державних санітарних норм та правил. 6.5.9. Дози реагентів визначають на підставі даних технологічних аналізів води. У процесі експлуатації очисних споруд ці дози уточнюють за результатами перевірки ефективності їх дії на воду, що обробляється, з урахуванням змін якості води у джерелі постачання. Згідно з п. 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 марку і вид реагентів, розрахункові дози реагентів слід встановлювати на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик для різних періодів року в залежності від якості вихідної води та коригувати в період налагодження та експлуатації споруд. При цьому, потрібно враховувати допустимі їх залишкові концентрації в очищеній воді, які встановлені ДСанПіН 2.2.4-171 або галузевими будівельними нормами та особливими вимогами споживачів. Реагенти, які застосовуються в процесі підготовки питної води, повинні відповідати вимогам пункту 5.10. Пункт 5.10 ДБН В.2.5-74:2013 визначає, шо при водопідготовці (обробці), транспортуванні та зберіганні питної води слід використовувати обладнання, матеріали, речовини та сполуки (коагулянти, флокулянти, реагенти для знезараження, мийні та дезінфекційні засоби, внутрішні антикорозійні та гідроізоляційні покриття, будівельні матеріали тощо), які мають дозвіл для застосування у цій сфері відповідно до вимог чинного законодавства (Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" від 24.02.1994 № 4004-ХІІ; Положення про Державну санітарно-епідеміологічну службу України ДБН В.2.5-74:2013 288 (Затверджено указом Президента України від 06.04.2011 № 400). Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Замовник, згідно з п. 10.4.1 ДБН В.2.5-74:2013 має розрахувати розрахункові дози реагентів на основі попередніх досліджень відповідно до їх характеристик, що зазначені виробником у відповідних технічних
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 жовтня 2023 18:02
Рішення від 24.10.2023 № 16951.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2023 18:02
Рішення від 31.10.2023 № 17458.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2023 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМКУ шляхом внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

21 жовтня 2023 18:41
Рішення від 27.09.2023 №15426.pdf
21 жовтня 2023 18:41
Сертифікат.pdf
21 жовтня 2023 18:41
Висновок СЕС.pdf
21 жовтня 2023 18:41
ІСО 14001 нот копія.pdf
21 жовтня 2023 18:41
ІСО 9001 нот копія.pdf
21 жовтня 2023 18:43
Секртифікат укр.pdf
21 жовтня 2023 18:43
Фін.звіт 6 міс. 2023.pdf

Документи подані замовником

26 жовтня 2023 20:58
відповідь на скаргу.docx
26 жовтня 2023 20:58
Відповідь на скаргу.pdf

Документи Органу Оскарження

03 листопада 2023 10:26
Рішення від 31.10.2023 № 17458.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Альфа - Лекс 158 760 000,00
UAH з ПДВ
158 760 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ " 158 880 000,00
UAH з ПДВ
158 880 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 листопада 2023 15:46
Електронний підпис
30 листопада 2023 15:45
ліцензия ТОВ АЛЬФА ЛЕКС
30 листопада 2023 15:45
ліцензия ТОВ АЛЬФА ЛЕКС
30 листопада 2023 15:45
Наказ про призначення
30 листопада 2023 15:45
Наказ про призначення
30 листопада 2023 15:45
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
30 листопада 2023 15:45
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
25 листопада 2023 11:53
Електронний підпис
18 листопада 2023 11:52
Електронний підпис
18 листопада 2023 11:49
ISO 14001 бюро перекладів.pdf
18 листопада 2023 11:49
Альфа Квитанція _2 2022.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
Альфа Квитанція _2 2022.pdf
18 листопада 2023 11:49
Альфа 2021 Квитанція _2.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
Альфа 2021 Квитанція _2.pdf
18 листопада 2023 11:49
Паспорт безпеки (англ.).pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
Паспорт безпеки (англ.).pdf
18 листопада 2023 11:49
ПАСПОРТ (укр. мова).pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
ПАСПОРТ (укр. мова).pdf
18 листопада 2023 11:49
ПАСПОРТ (англ. мова).pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
ПАСПОРТ (англ. мова).pdf
18 листопада 2023 11:49
ДОДАТОК 4.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
висновок СЕС Сактоклар.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
ДОВІДКА.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
висновок СЕС Сактоклар.pdf
18 листопада 2023 11:49
ISO 14001 бюро перекладів.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
ISO 14001 englisch.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
ISO 14001 englisch.pdf
18 листопада 2023 11:49
ISO 9001 бюро перекладів.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
ISO 9001 бюро перекладів.pdf
18 листопада 2023 11:49
ISO 9001 englisch.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:49
ISO 9001 englisch.pdf
18 листопада 2023 11:49
EN 17034 нотар переклад.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:48
EN 17034 нотар переклад.pdf
18 листопада 2023 11:48
EN 17034 англ..pdf.p7s
18 листопада 2023 11:48
EN 17034 англ..pdf
18 листопада 2023 11:48
Статут ТОВ АЛЬФА ЛЕКС.PDF.p7s
18 листопада 2023 11:48
Статут ТОВ АЛЬФА ЛЕКС.PDF
18 листопада 2023 11:48
паспорт Еремеева.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:48
паспорт Еремеева.pdf
18 листопада 2023 11:48
ПАСПОРТ Баришніков В.В..pdf.p7s
18 листопада 2023 11:48
ПАСПОРТ Баришніков В.В..pdf
18 листопада 2023 11:48
Наказ про призначення .PDF.p7s
18 листопада 2023 11:48
Наказ про призначення .PDF
18 листопада 2023 11:48
Відомість ТОВ АЛЬФА ЛЕКС.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:48
Відомість ТОВ АЛЬФА ЛЕКС.pdf
18 листопада 2023 11:48
Витяг з реєстру ПДВ ).PDF.p7s
18 листопада 2023 11:48
Витяг з реєстру ПДВ ).PDF
18 листопада 2023 11:48
Виписка з ЄДР .PDF.p7s
18 листопада 2023 11:48
Виписка з ЄДР .PDF
18 листопада 2023 11:48
технічне посвідчення CE0224XF.pdf
18 листопада 2023 11:48
технічне посвідчення BK0412ІВ.pdf
18 листопада 2023 11:48
ліцензия ТОВ АЛЬФА ЛЕКС.PDF.p7s
18 листопада 2023 11:48
ліцензия ТОВ АЛЬФА ЛЕКС.PDF
18 листопада 2023 11:48
ліцензия ТОВ АДР ЛОГІСТІКС.PDF
18 листопада 2023 11:48
ДОДАТОК 4.pdf
18 листопада 2023 11:48
ДОВІДКА.pdf
18 листопада 2023 11:48
ДОВІДКА статутні обмеження.pdf
18 листопада 2023 11:48
Довідка про планика ПДВ.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:48
Довідка про планика ПДВ.pdf
18 листопада 2023 11:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
18 листопада 2023 11:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

19 листопада 2023 15:34
Електронний підпис
19 листопада 2023 15:34
Електронний підпис
19 листопада 2023 15:33
Гарантійний лист 250 т.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Гарантійний лист цистерни.pdf
19 листопада 2023 15:33
ПБ ФА 18 нот.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Рішення значні правочини.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Пояснення РІЧ.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка значні правочини.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Сертифікат копія.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Тендерна пропозиція 1.pdf
19 листопада 2023 15:33
Опис 2021 від 12.03.2021.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка рф 3 митна.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
ПБ ФА 18 копія.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка 14 44 особливості.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Фін.звіт 6 міс. 2023.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Витяг ЄДРПОУ 16 11 2023.pdf
19 листопада 2023 15:33
Витяг ПДВ 2023.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Відомості.pdf
19 листопада 2023 15:33
Перс данні.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
МТБ.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Витяг ПДВ 2023.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка рф 3 митна.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка значні правочини.pdf
19 листопада 2023 15:33
Витяг ліцензія ДЕЛЧЕМ.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка довкіля.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка з банка 2.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Технічна специфікація.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка 14 44 особливості.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка про ліцензію.pdf
19 листопада 2023 15:33
Опис 2021 від 12.03.2021.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Статут 2021 копія.PDF
19 листопада 2023 15:33
Довідка з банка 2.pdf
19 листопада 2023 15:33
Тендерна пропозиція 1.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
EN 17034_eng.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Перс данні.pdf
19 листопада 2023 15:33
Договір перевізник Делчем.pdf
19 листопада 2023 15:33
Фін.звіт 6 міс. 2023.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка рф 2.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Опис 2021 від 10.03.2021.PDF.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка особливості.pdf
19 листопада 2023 15:33
Рич нотар.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
ЕН 1302 нотар.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка з банка 1.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
EN 1302 копія.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка з банка 3.pdf
19 листопада 2023 15:33
Рішення значні правочини.pdf
19 листопада 2023 15:33
МТБ.pdf
19 листопада 2023 15:33
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
19 листопада 2023 15:33
Лист щодо повноважень.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка довкіля.pdf
19 листопада 2023 15:33
ЕН 17034 нотар.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Висновок СЕС.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Фінансовий звіт баланс 2021.pdf
19 листопада 2023 15:33
Відомості.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка про ліцензію.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Витяг ЄДРПОУ 16 11 2023.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка працівники.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка рф 2.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка з банка 1.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка особливості.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Опис 2021 від 10.03.2021.PDF
19 листопада 2023 15:33
Гарантійний лист 250 т.pdf
19 листопада 2023 15:33
Витяг ліцензія ДЕЛЧЕМ.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка з банка 3.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка ПДВ.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Статут 2021 копія.PDF.p7s
19 листопада 2023 15:33
Опис.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Лист щодо повноважень.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Reach Statement _022_02.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
Довідка працівники.pdf
19 листопада 2023 15:33
Довідка ПДВ.pdf
19 листопада 2023 15:33
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
19 листопада 2023 15:33
ПБ ФА 18 нот.pdf
19 листопада 2023 15:33
Технічна специфікація.pdf
19 листопада 2023 15:33
Гарантійний лист виробника.pdf
19 листопада 2023 15:33
ЕН 17034 нотар.pdf
19 листопада 2023 15:33
ПБ ФА 18 копія.pdf
19 листопада 2023 15:33
Reach Statement _022_02.pdf
19 листопада 2023 15:33
EN 17034_eng.pdf
19 листопада 2023 15:33
ЕН 1302 нотар.pdf
19 листопада 2023 15:33
Опис.pdf
19 листопада 2023 15:33
Сертифікат нотар переклад.pdf
19 листопада 2023 15:33
Порівняльна таблиця.pdf
19 листопада 2023 15:33
EN 1302 копія.pdf
19 листопада 2023 15:33
Сертифікат копія.pdf
19 листопада 2023 15:33
Висновок СЕС.pdf
19 листопада 2023 15:33
Пояснення РІЧ.pdf
19 листопада 2023 15:33
Рич нотар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альфа - Лекс

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Альфа - Лекс
#36151135
Переможець 158 760 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2023 13:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2023 17:16

Вимога про усунення невідповідностей

перелік виявлених невідповідностей: Не надано копії балансу та звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені пункт 7 частина 1 розділу ІІІ тендерної документації перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії балансу та звіту про фінансові результати за два останніх звітних періоди

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2023 13:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альфа - Лекс
#36151135
158 760 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2023 09:37
Договір 411Т флокулянт.pdf укладений
07 грудня 2023 09:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Флокулянт SACHTOKLAR 39 (або аналог) 4000 тонни 39 690,00
UAH з ПДВ