Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 33394709 |
Місцезнаходження: | 64205, Україна , Харківська обл., м. Балаклія, вул. Вторчорметова, буд. 6 |
Контактна особа: |
Інна Сибірякова +380502503452 inna_homenko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 12:36 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 12:36 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2023 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2023 10:16 |
Тендерна документація Відновлення працездатності ділянок каналізаційної мережі.docx | |
17 жовтня 2023 10:16 |
Додаток № 4.doc | |
17 жовтня 2023 10:16 |
Додаток № 1.doc | |
17 жовтня 2023 10:16 |
Додаток № 5.doc | |
17 жовтня 2023 10:16 |
Додаток № 6.doc | |
17 жовтня 2023 10:16 |
Додаток № 2.doc | |
17 жовтня 2023 10:16 |
Додаток № 3.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- гідроочисну техніку ( не менше 2х одиниць) з параметрами:
тиск насоса не менше ніж 60МПа; витрати води не менше ніж 300 л/хв
- мулосос (не менше 2х одиниць) з параметрами:
ємність не менше ніж 5м3, продуктивність одного з них не менше 1000 м3 /год
- гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку;
- набір насадок
- газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Як ми бачимо Стаття 16 не вимагає від Замовника встановлювати обмеження кількості обладнання.
Також Додаток №3 вимагає від Учасника здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для вибору характеристик необхідного обладнання, що само по собі суперечить вимогам встановлених в Додатку №1
Прописуючи такі вимоги, Замовник заздалегідь звужує коло учасників, тим самим порушуючи законодавство. Більше того, предметом закупівлі є послуги, а не обладнання яким ці послуги будуть надаватися. Метою закупівлі має бути надання якісної послуги, залученням технологій, які у різних Учасників можуть відрізнятися, але досягати поставленої мети. Враховуючи вище сказане вважаємо, що вимоги до кількості обладнання є дискримінаційними та повинні бути вилученні з технічного завдання, або Замовник повинен надати обґрунтування щодо вимог такої кількості техніки, шляхом внесення відповідних змін в тендерну документацію.
Предметом закупівлі є: Відновлення працездатності ділянок каналізаційної мережі, а саме: очищення каналізації та каналізаційних колодязів.
Чищення каналізації можливо різними методами: сантехнічним тросом, концентрованим миючим засобом, механічним методом, пневмовибухом та інш. Вважаємо, найбезпечнішим та ефективним є метод гідродинамічного очищення. Виходячи з цього, потрібна гідроочисна та мулососна техніка (очищення виконується за рахунок енергії струменю води, що під великим тиском подається до струменеутворюючих насадок. Струмінь води, що виходить з насадки, забезпечує ефективне зрізання відкладень, що накопичилися на стінках об’єкту
очищення, відкачування та вивезення мулових відкладень здійснюватиметься мулососною технікою); гідравлічний пістолет - для очищення поверхонь каналізаційних колодязів від м’яких і твердих відкладень; газоаналізатор (сигналізатор) – для забезпечення безпечного виконання робіт, враховуючи те, що в колодязях та у самій мережі можливе скупчення парів небезпечних газів. Тобто, вся зазначена техніка та обладнання необхідна для надання послуг відповідно до предмету закупівлі.
Вимоги щодо кількості техніки встановлювались з урахуванням ймовірності виходу з ладу техніки або обладнання під час надання послуг. Тобто, Учасник повинен оперативно провести заміну зазначеної техніки на рівнозначну, з тими ж технічними потужностями. Яким чином Учасник, який має одну одиницю техніки гарантує безперервне та ефективне надання послуг?
Згідно Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен здійснити попереднє обстеження на території об’єкта Замовника, для вивчення під’їзних шляхів, вибору характеристик необхідного обладнання, визначення детального обсягу робіт при складанні кошторисної документації та порядку надання послуг. Враховуючи те, що територія, на якої будуть проводитися роботи, знаходилася в зоні активних бойових дій та зазнала пошкоджень від обстрілів, на сьогодні повністю не відновлена та уявляє собою достатньо складний об’єкт. Жодних дискримінаційних умов щодо проведення попереднього обстеження не встановлено, кожний бажаючий Учасник має змогу провести обстеження. Відповідальні особи, які забезпечать доступ для здійснення обстеження, завжди є за адресою місця надання послуг у робочі часи.
Враховуючи вищезазначене, Замовник вважає вищезазначені вимоги не дискримінаційними, які не звужують коло учасників, а лише необхідними для ефективного надання послуг.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-13-000026 ● 5656c7237b5d4e9fa45238844e9ef64f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 11:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.11.2023 № 251
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 13.11.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.11.2023 №251
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2023-10-17-002314-a 17.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-14 13:03:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’яса (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-002314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 14:19:01
Відповідь замовника на запит
Що стосується першого питання «1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Надаємо наступну інформацію:
На виконання вимог ст. 14 Закону України «Про систему громадського здоров’я», Водного кодексу України, ст. 17 Закону України «Про водовідведення та очищення стічних вод», з метою належного утримання та обслуговування каналізаційних колекторів, що належать до комунальної власності територіальної громади та обліковуються на балансі підприємства, у зв’язку з відсутністю необхідної спецтехніки на підприємстві, постала потреба періодичного очищення ділянок каналізаційної мережі для відновлення їх працездатності.
Обсяг робіт визначався спеціалістами інженерно-технічного складу нашого підприємства згідно наявних потреб, шляхом огляду майданчика та проведення необхідних замірів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було надіслано запити та отримано наступні цінові пропозиції: ТОВ «Рона Інжиніринг» від 10.08.2023 року № 375, ТОВ «Компанія Крона плюс» від 22.08.2023 року №109/1, ТОВ «ПЛАМБЕР» від 15.08.2023 року №829 (сканкопії додаються).
Середня вартість послуги за отриманими пропозиціями визначалася, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних та скала: (136000,00+ 144000,00+139827,52)/3= 139 942,51грн. з ПДВ
Таким чином, очікувана вартість закупівлі (з округленням) складає: 140000,00 грн з ПДВ
Що стосується другого питання: «2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»
Надаємо наступну інформацію:
Відповідно до пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», обов’язковість розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі застосовується виключно на головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки. Комунальне підприємство «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» не підпадає під жодну з таких категорій. Здійснюючи закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти наше підприємство підпадає під визначення Бюджетного кодексу України – одержувач бюджетник коштів.
Що стосується будь-яких інших категорій замовників, умови, викладені в Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710, мають рекомендаційний характер.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комунальне підприємство «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» на виконання вимог висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-10-17-002314-a, щодо встановленого порушення вимог п.14 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації, надає роз’яснення: На виконання вищезазначеної вимоги, у тендерній документації закупівлі за номером UA-2023-10-17-002314-a Замовник зазначив, що «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказаний в електронних полях електронної системи під час оголошення процедури закупівлі», вважаючи це достатнім для даної вимоги. З огляду на висновок ДАСУ Замовником прийнято до уваги та здійснено наступні заходи, а саме: З уповноваженою особою проведено роз’яснювальну бесіду, щодо недопущення цього порушення в подальшому. Прийняте рішення: у тендерній документації вказувати конкретну дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції.
2023-12-11 14:18:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2023 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АТМОТЕРРА |
135 933,07
UAH з ПДВ
|
135 933,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" |
139 827,52
UAH з ПДВ
|
139 827,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АТМОТЕРРА #40159601 |
Відхилено |
135 933,07
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 14:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" #40413845 |
Переможець |
139 827,52
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 10:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 12:01
|
Договір відновлення ділянок Арсенальна, 51-57 від 05.11.23.pdf | укладений |
06 листопада 2023 11:56
|