Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03343947 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 67 |
Контактна особа: |
Онищук Андрій 380978962202 aonushchuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2023 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2023 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються у безготівковій формі на умовах від-строчки платежу до 10 (десять) календарних днів з дати отримання товару, а у разі відсутно¬сті коштів на рахунках Замовника - з моменту їх надходження. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2023 09:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2023 09:03 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
17 жовтня 2023 09:02 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
17 жовтня 2023 09:01 |
Додаток 1 до ТД (кваліфікаційні критерії).docx | |
17 жовтня 2023 09:00 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-03-000020 ● ae8207d1a36f4137bb8eb63d2bb695ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2023
№ 65-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.11.2023 №65-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-10-17-000498-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 10:03:54
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Придбання вантажопасажирського автомобіля)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-17-000498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень та документів до наступних питань.
1)Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2) Відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, учасники мають надати Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою (у разі наявності) з інформацією щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір слід розуміти виконаний договір згідно предмета закупівлі .
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі,
1.1.3. копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці.
Відповідно до оголошення закупівлі, Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" закуповує згідно ДК 021:2015:34130000-7(Мототранспортні вантажні засоби).
Водночас, учасник ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.КРЕМЕНЧУК" надав довідку про наявність аналогічного договору від 25.10.2023 №619/2023, де зазначено наявність виконання аналогічного договору.
Однак, моніторингом встановлено, що учасник надав виконання аналогічних договорів згідно ДК 021:2015:34110000-0 (Легкові автомобілі).
Таким чином, учасник ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.КРЕМЕНЧУК" не підтвердив виконання аналогічного договору.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 09:12:37
Пояснення
Відповідь замовника на запит
Дата: 07-11-2023
Відповідь на запит про надання пояснень
Коростенське комунальне підприємство «Водоканал» (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Північного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Придбання вантажопасажирського автомобіля» за ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-17-000498-a). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
1). Щодо надання пояснення на перше питання, у межах проведеного моніторингу повідомляє наступне.
Транспорний засіб який знаходиться на балансі підприємства та обслуговує очисні споруди і КНС міста морально застарілий та зношений. Його ремонт та утримання потребують значних матеріальних затрат. Транспортний засіб працює понад 30 років, значна частина механізмів зношена, а зношеність механізмів потребують затратних ремонтів для відновлення, що впливає на своєчасне ліквідування аварій на КНС та ОСК.
Отже, обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, визначені відповідно до потреб замовника, та з метою організації повноцінної роботи підприємства.
Обгрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі на суму 1 600 000,00 грн визначено методом порівняння ринкових цін, згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, стосовно предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
2). Стосовно друго питання Замовником буде прийнято рішення згідно чинного законодавства України.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відсутні. Замовником під час здійснення моніторингу було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.11.2023 № 45 був опублікований 09.11.2023 року.
2023-11-22 09:31:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни тендеру
2023-11-22 15:42:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2023 13:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.КРЕМЕНЧУК" |
1 587 000,00
UAH з ПДВ
|
1 587 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОЛЛІ ПЛЮС.КРЕМЕНЧУК" #37528214 |
Переможець |
1 587 000,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 09:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2023 10:13 |
Кінець періоду оскарження: | 20 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 20 листопада 2023 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавста у сфері публічних закупівель |
09 листопада 2023 10:12
|
Електронний підпис |
09 листопада 2023 10:11
|
протокол 45.pdf |