Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Тельнова, в м. Кропивницькому (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Очікувана вартість
47 733 780,00 UAH
UA-2023-10-16-013781-a ● cee9af2916934b6f8030c0facd589251
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365245 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, будинок 41 |
Контактна особа: |
Тоток Ірина Василівна 380522358359 sektorzakupivli@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2023 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 47 733 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 238 668,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладанням кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження кваліфікованого електронного підпису гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Банківська гарантія надана резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна бути складена за формою, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Банківська гарантія повинна відповідати Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) - не менше ніж строк дії тендерної пропозиції (протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Гарантія повинна бути чинна на момент подання учасником тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 1 432 013 грн. 40 коп. (Один мільйон чотириста тридцять дві тисячі тринадцять гривень сорок копійок) Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даним пунктом цього розділу. - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Разом із гарантією у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію діючої банківської ліцензії, виданої банку-гаранту. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: Головне управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради, код ЄДРПОУ 03365245; категорія: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вул. Велика Перспективна, 41, м. Кропивницький, 25022, р/р UA988201720355169041001078608, Держказначейська служба України, м. Київ, УДКСУ у м. Кропивницькому, Код банку 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1432013.4 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва». Мова (мови) якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська; Обсяг виконання робіт: згідно вимог тендерної документації Додатку 3. Забезпечення тендерних пропозицій: електронна банківська гарантія, умови, вид, розмір надання гарантії згідно вимог тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Євгена Тельнова, в м. Кропивницькому (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25009, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Євгена Тельнова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2023 16:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2023 16:52 |
Технічне завдання до Додатку 3 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:52 |
Тендерна документація.doc | |
16 жовтня 2023 16:52 |
Додаток 9 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:52 |
Додаток 8 до ТД (проєкт договору).docx | |
16 жовтня 2023 16:51 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:51 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:51 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:51 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:51 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:50 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
16 жовтня 2023 16:50 |
Додаток 1 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 17 жовтня 2023 15:04
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 15:13
Доброго дня. Шановний Замовнику, в п.3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що учасники надають документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме довідку по формі відповідно до Додатку № 6 до ТД, з інформацією про виконання аналогічного договору з ремонту дорожнього покриття вулиць у населених пунктах (не менше 1-го договору за період 2018-2023рр). Чи може учасник для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію надати інформацію про виконання договору з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення? А також договір, який завершений, але відсоток виконання договору від загальної ціни договору складає 90%?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваші питання повідомляємо наступне: Додатком 2 до Тендерної документації Замовником на підставі Технічного завдання з урахуванням складності та видів робіт та відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги до документів для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям та розкрито поняття стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(договорів), а саме: «виконання аналогічного договору з ремонту дорожнього покриття вулиць у населених пунктах (не менше 1-го договору за період 2018-2023рр), з підтверджуючими документами».
Тобто, встановивши кваліфікаційний критерій стосовно досвіду виконання аналогічних робіт ми керувались основними видами робіт в Технічному завданні та тим, що потенційний Учасник буде мати відповідний досвід, що в свою чергу забезпечить своєчасне та якісне надання послуг за предметом закупівлі.
Згідно зі ст.5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. Крім того, статтями 10, 17 та 22 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені різні органи управління автомобільними дорогами в залежності від виду автомобільних доріг. Також, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування та при виконані ремонтів вулиць і доріг міст та інших населених пункті визначальними є різні будівельні норми та стандарти.
Тобто, при наданні послуг з поточного ремонту вулиці Учасник повинен мати відповідні знання та досвід з виконання саме вимог стандартів і норм з ремонту дорожнього покриття вулиць у населених пунктах.
Таким чином, договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Згідно Додатку 6 до Тендерної документації встановлено вимогу, що Учасником надається повністю виконаний аналогічний договір. Адже, тільки по виконаному договору в повному обсязі можливо встановити, чи якісно були виконані роботи. У разі при виконанні договору про закупівлю зменшувалась сума договору/зменшувались обсяги закупівлі, але при цьому виконання здійснено у повному обсязі, то такий договір вважається виконаним і таким, що відповідатиме вимогам Замовника.
Тобто, встановивши кваліфікаційний критерій стосовно досвіду виконання аналогічних робіт ми керувались основними видами робіт в Технічному завданні та тим, що потенційний Учасник буде мати відповідний досвід, що в свою чергу забезпечить своєчасне та якісне надання послуг за предметом закупівлі.
Згідно зі ст.5 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні дороги поділяються на: автомобільні дороги загального користування; вулиці і дороги міст та інших населених пунктів; відомчі (технологічні) автомобільні дороги; автомобільні дороги на приватних територіях. Крім того, статтями 10, 17 та 22 Закону України «Про автомобільні дороги» визначені різні органи управління автомобільними дорогами в залежності від виду автомобільних доріг. Також, при виконані ремонтів автомобільних доріг загального користування та при виконані ремонтів вулиць і доріг міст та інших населених пункті визначальними є різні будівельні норми та стандарти.
Тобто, при наданні послуг з поточного ремонту вулиці Учасник повинен мати відповідні знання та досвід з виконання саме вимог стандартів і норм з ремонту дорожнього покриття вулиць у населених пунктах.
Таким чином, договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення не відповідає вимогам тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Згідно Додатку 6 до Тендерної документації встановлено вимогу, що Учасником надається повністю виконаний аналогічний договір. Адже, тільки по виконаному договору в повному обсязі можливо встановити, чи якісно були виконані роботи. У разі при виконанні договору про закупівлю зменшувалась сума договору/зменшувались обсяги закупівлі, але при цьому виконання здійснено у повному обсязі, то такий договір вважається виконаним і таким, що відповідатиме вимогам Замовника.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-16-000040 • 8b9f5ad898d04891969cf7aa12d115c9
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-16
•
20:14
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільна витрата коштів під час війни! Дороги зараз не на часі. Зараз кошти необхідно спрямовувати на те, що знищує ворога та зберігає життя захисників. Спрямуйте кошти на закупівлю автомобілів для виконання бойових завдань, медикаментів, дронів та зброї для армії. Таким чином ці кошти принесуть користь для держави. Кошти на фронт!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-16-000023 • e0139f8971b942e39ca97bda11f65f22
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-16
•
17:21
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт доріг не на часі. Віддайте гроші на потреби передової. Там гинуть люди
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
43 678 384,57
UAH з ПДВ
|
43 678 384,57
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
43 678 384,57
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 16:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2023 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2024 15:20
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
29 травня 2024 15:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2024 16:38
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2024 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:05
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 16:08
|
Договір 324 від 09.11.2023.pdf | укладений |
09 листопада 2023 16:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку із несприятливими погодними умовами; затримкою у виконанні робіт через необхідність забезпечення безпеки усіх залучених працівників під час повітряної тривоги у зв'язку з повномасштабним вторгненням російської федерації на території України та затримкою будівельних матеріалів вирішено продовжити строк дії договору, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 324 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2024 рік складають 157 428 грн. 80 коп. з ПДВ в межах бюджетного призначення |
Номер договору про закупівлю: | 324 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника внесено зміни до абзацу 1 пункту 2.1 розділу 2. «Ціна договору», а саме: Загальна вартість Послуг за Договором становить 43 520 955 грн. 77 коп. в т.ч. ПДВ. Бюджетні зобов'язання на 2024 рік складають 0 грн. 0 коп. з ПДВ в межах бюджетного призначення 2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 324 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |