Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПЕТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04359620 |
Вебсайт: | https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 07354, Україна , Київська обл., с. Нові Петрівці, вул. Свято-Покровська, буд. 171 |
Контактна особа: |
Вячеслав Юрченко +380459645366 zakupki_petr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2023 07:00 |
Очікувана вартість: | 13 982 629,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 913,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 69913.15 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимоги Замовника у тендерній документації при здійсненні закупівлі порушують основний принцип здійснення закупівель (ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі), а саме: містить дискримінаційні вимоги та звужує коло учасників, тим самим відсутня добросовісна конкуренція.
Згідно Додатку 1 до тендерної документації пункт 1.1. Учасник повинен надати підтвердження наявності складського приміщення площею не менше 300 кв. м на відстані не більше 5 км від місця проведення робіт та наявність побутівок у кількості не менше 2 одиниць. Вищевказана вимога Замовника є дискримінацією учасників процедури закупівлі з інших областей України.
Просимо прибрати вищевказані пункти з вимог тендерної документації, щоб було прозоро для всіх учасників.
Щоденна доставка матеріалів та підвезення/відвезення працівників з інших областей України може призвести до збільшення строків виконання робіт. Окрім того в тендерній документації не вимагається наявність саме у власності Учасника складського приміщення та побутівок, що дозволяє орендувати приміщення та побутівки на строк виконання робіт.
Площа і наявність складського приміщення зумовлено об’ємом матеріалів, необхідного інструменту та обладнання необхідного для виконання робіт та забезпечення їх зберігання через те, що на території громади відсутні вільні комунальні площі та приміщення придатні для зберігання. Наявність 2 побутівок зумовлено кількістю працівників необхідних для виконання робіт. Крім того територія де планується виконуватися роботи знаходиться на контрольованій прикордонній території переретин якої здійснюються через контрольно пропускні пункти на яких здійснюється перевірка документів та транспортних засобів і щоденний перетин з відповідними перевірками також може призводити до збільшення строків виконання робіт
Проте, саме по профілю роботи згідно технічної документації, передбачено виконання робіт з прокладання зовнішніх мереж водопостачання.
Зауважимо, що слюсар-сантехнік не має відношення до зовнішніх мереж водопостачання, так як, основними завданнями та функціями слюсаря-сантехніка є забезпечення експлуатації, ремонт і безперебійна робота сантехнічних систем в будівлі, таких як, інженерні системи опалення, холодного та гарячого водопостачання, водовідведення, каналізації та вентиляції.
В даному випадку, роботи з Реконструкції водопровідної мережі, мають виконувати Монтажники зовнішніх трубопроводів, основними завданнями та функціями яких є роботи під час прокладання зовнішніх трубопроводів, улаштування колекторів, каналів, камер і колодязів усіх видів і призначень.
Просимо внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність до чинних будівельних норм, законів та правил.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-17-000012 ● 44078e63bb644264af895b8072b12131
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2023 18:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2023 № 307
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-10-16-011762-a 16.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 10:18:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції водопровідної мережі інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-16-011762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 08:56:35
Відповідь на звернення
У зв’язку з проведення середнього поточного ремонту автомобільної дороги Р-02 Київ-Іванків-Овруч в 2019-2021 роках на відрізку, який проходить вздовж села Старі Петрівці Вишгородського району Київської області, постала необхідність винесення водопровідних мереж з плями забудови вказаної дороги. Робочий проект «Реконструкція водопровідної мережі по вул. Князя Святослава в с. Старі Петрівці Вишгородського району Київської області. Зовнішні мережі водопостачання» розроблено в 2018 р. на замовленням Старопетрівської сільської ради Вишгородського району Київської області, експертний звіт №00-1291-18/КД від 02.11.2018р. Реконструкція водопровідної мережі здійснюється в дві черги: Перша черга – прокладання водопровідної мережі закритим способом методом горизонтального буріння від вулиці Мазепи 1 до водонапірної башти по вул. Захисників України (Власова), 9, з двох сторін дороги по вул. Князя Святослава в селі Старі Петрівці. Передбачено кільцювання водопровідної мережі з встановленням колодязів із запірною та регулюючою арматурою. По вул. Князя Святослава водопровідна мережа прокладається поряд із існуючою водопровідною мережею без відключення існуючих абонентів. Друга черга – встановлення колодязів для перепідключення існуючих абонентів та підключення індивідуальних житлових будинків на перспективу з відключаючою арматурою, встановлення водопровідних колодязів з пожежними гідрантами.
В 2018 році виконано І чергу будівництва вказаного проекту.
ІІ черга реконструкції здійснена не була, що призвело до неможливості введення в експлуатацію нової водопровідної мережі, яка забезпечує централізованим водопостачанням 90 відсотків території села Старі Петрівці.
Зважаючи на те, що на сьогоднішній день експлуатується стара система централізованого водопостачання, яка знаходиться під автомобільною дорогою, її вихід з ладу може призвести до повного припинення централізованого водопостачання села Старі Петрівці та руйнації новозбудованої ділянки автомобільної дороги Р-02 Київ-Іванків-Овруч.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено проектної документації по об’єкту: «Реконструкція водопровідної мережі по вул. Князя Святослава в с. Старі Петрівці Вишгородського району Київської області. Зовнішні мережі водопостачання» (реєстраційний номер документу: PD01:5164-5918-6507-1478), розроблену Фізична особа підприємець «Островська К.В.» кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР No 019003 від 10.02.2022 року. та Експертним звітом (позитивний) щодо розгляду проектної документації №02-1505-23/ЕП/КО від 03 липня 2023 (Реєстраційний номер EX01:9416-0103-5695-0998 Редакція No 2), виконаного ТОВ «УКРЕКСПЕРИЗА ГРУП». Джерелами фінансування реалізації вказаного проекту є кошти бюджету Петрівської територіальної громади.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://novipetrivtsi-rada.gov.ua/informatsiyna_baza/silskiy_byudzhet/vidkritiy_byudzhet_s._novi_petrivtsi
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подана заява до Київського окружного адмінистративного суду |
Дата публікації: | 22 грудня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/15277/24 |
Дата відкриття провадження: | 18 липня 2024 |
Документи:
22 грудня 2023 13:58
|
Електронний підпис |
22 грудня 2023 13:52
|
Оскарження висновку.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 07:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН СТРОЙ" |
12 028 683,95
UAH з ПДВ
|
12 028 683,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН СТРОЙ" #39639151 |
Переможець |
12 028 683,95
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 16:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 листопада 2023 15:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 09:32
|
Scan_дод_3_Ван_строй_реконструкція_водопроводу_зміна_директора.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2024 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:19
|
Додаткова_угода_2_Ванстрой_продовження_водопровід.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:53
|
Додаткова_угода_1_Ван_строй_реконструкція_водопровода.pdf | зміни до договору |
17 листопада 2023 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 09:04
|
Scan_106_23.pdf | укладений |
09 листопада 2023 09:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна графіка виконання робіт та фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 106/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 106/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна директора |
Номер договору про закупівлю: | 106/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |