Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОЧАТКОВА ШКОЛА № 53 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 35664603 |
Місцезнаходження: | 79019, Україна , Львівська обл., Львів, пр. Чорновола,6 |
Контактна особа: |
Шустикевич Маряна 380974552794 marianashustykevych@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2023 14:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 6 254 727,26 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 31 273,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2023 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2023 14:27 |
Додаток № 6 гарантія.docx | |
16 жовтня 2023 14:26 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
16 жовтня 2023 14:26 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx | |
16 жовтня 2023 14:26 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000028 ● b06200abb8d746eba6d481d04e12156a
- Статус: вирішено ● Дата: 24 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.11.2023 № 288
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.11.2023 № 288.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-10-16-008695-a, 16.10.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-15 15:24:57
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-10-16-008695-a, яка проводилась Початковою школою №53 Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-20 17:50:25
Пояснення
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-20 16:39:45
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-10-16-008695-a, яка проводилась Початковою школою №53 Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 17 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва), строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення, невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.
Крім того, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Проте, моніторингом встановлено, що укладений договір від 01.11.2023 №2121/11 за результатами проведеної закупівлі за ID: UA-2023-10-16-008695-a не містить плану фінансування робіт.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Пояснити причини відсутності в укладеному договорі від 01.11.2023 №1/11 плану фінансування робіт?
Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 тендерної документації Замовником роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова № 281).
Так, за вимогою пункту 5.1 розділу V Настанови № 281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Також, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови № 281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, пояснювальна записка, локальні кошториси на будівельні роботи та інші необхідні розрахунки, які є підставою для формування договірної ціни.
Зокрема, у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні та пояснювальній записці (файл 47.51.Кошторис.zip.asice.zip) учасником ТОВ «Фірма «Інтербуд» враховано кошти на покриття ризику в розмірі 2,4 відсотка (94,56597 грн) від підсумку глав 1 – 8 (3940,24890 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Вказати підстави не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «Фірма «Інтербуд», що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації пункту 3.7 розділу 3 та вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 10:11:34
Пояснення
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-23 17:22:54
Пояснення на запит від 20 листопада 2023 року
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-24 11:48:25
Документи до пояснення на запит від 20 листопада 2023 року
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок 1. Щодо розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник інформує, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (далі — Постанова № 710) розміщено на веб-порталі http:// school53.lviv.ua у розділі «Інформаційна http://school53.lviv.ua/finansovo-gospodarska-diyalnist/byudzhetni-koshti 2. Щодо банківської гарантії Замовник доводить до відома, що згідно з абзацом 1 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон 922), проводять закупівлі відповідно до Закону 922 з урахуванням Особливостей. Варто зазначити, що Особливостями не змінено та не зупинено норми щодо можливості витребування від учасників забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема, залишаються чинними норми пункту 9 частини 2 статті 21 та пункту 15 частини 2 статті 22 Закону 922, згідно з якими оголошення про проведення відкритих торгів, а також тендерна документація, можуть містити умови щодо витребування забезпечення тендерної пропозиції. У свою чергу за абзацом 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей визначено підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника, коли ним не надано забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції визначені статтею 25 Закону 922, які, варто наголосити, також не змінені та не зупинені, навіть частково. Так, наприклад, за пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону 922 забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною 6 статті 17 Закону 922, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону 922. Така ж умова неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначена формою забезпечення, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (далі — Наказ 2628). Проте з огляду на норми Особливостей на період дії правового режиму воєнного стану норма частини 6 статті 17 Закону 922 не застосовуються. З 25.02.2023 також не застосовуються підстави для відмови учаснику в участі в закупівлі, що визначались за частинами 1 і 2 статті 17 Закону 922. Ці положення тепер врегульовані пунктом 47 Особливостей (на момент 25.02.2023 це був п.44) . Зокрема, за абзацом 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Такий же строк визначався цим пунктом до 25.02.2023 щодо документів переможця по підставах норм частин 1 і 2 статті 17 Закону 922. Тим самим вбачається колізія норм за пунктом 3 частини 3 статті 25 Закону 922 та пунктом 47 Особливостей. Отже, варто зазначити, що Замовник здійснив певний аналіз законодавства самотужки перед складанням тендерної документації, оскільки жодних розʼяснень, як вірно трактувати норми законодавства саме в частині такої колізіх не було. Відповідей не було ані від профільного органу Міністерства економіки України (далі- Мінекономіки), ані від контролюючих органів, зокрема ДАСУ. Спираючись на відповіді у розділі «Консультації з питань публічних закупівель» на сайті https://me.gov.ua, інших замовників - Мінекономіки надавали відповідь такого характеру: «вимоги в тендерній документації, у тому числі ті, що стосується забезпечення тендерної пропозиції, встановлюються самостійно замовником з дотриманням законодавства в цілому. З огляду на зазначене, оскільки відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, надання забезпечення тендерної пропозиції у період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, здійснюється з урахуванням цих Особливостей.» Відтак, Замовник самостійно змінити Наказ 2628, чи будь-які інші норми законодавства, хоч такі є колізійними не може оскільки діє у межах своїх повноважень (частина друга статті 19 Конституції України). Проте, з урахуванням відповідей на консультації, зокрема відповідь на запит 1068/2022 Замовник здійснив примітку до тендерної документації п.3.3. «Забезпечення тендерної пропозиції» (сторінка 10 тендерної документації) такого змісту: «Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей.». Пункт 3.4. «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» відредаговано аналогічно. Замовником враховано, що критерій пропорційності передбачає дотримання справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Що свідчить про той факт, що ним враховані всі можливі варіанти, які були доступні на той момент. Загалом банківська гарантія присутня №114070/GL-20/3, видана 19.10.2023 АТ «АЛЬТБАНК». Таким чином, вищенаведеними умовами Особливостей не передбачено жорстких умов, поряд зі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», головне надав або не надав Учасник забезпечення. Важливо зазначити, що особа не може нести відповідальність за ті чи інші норми, що породжують колізію у законодавстві. 3. Щодо розрахунків кошторису, фінансового плану та календарного графіку Замовник інформує, що допущення зазначених помилок нікому не несе шкоду та не завдає збитків. У попередньому запиті на надання пояснень 20.11.2023 року Замовник вже надав відповідь та проінформував, що ним усунуто порушення, а саме: виправлено договірну ціну та довантажено графік фінансування. Враховуючи той факт, що зауваження вже усунуте, то відповідно немає підстав для подальшого притягнення особи до відповідальності. Зокрема, Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом (ч. 1 ст. 41 Закону про публічні закупівлі). Частиною 1 ст. 638 Цивільного кодексу України визначено: договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. У ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України зазначено: при укладенні господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Крім того, відповідно до постанови Кабміну від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі — Постанова № 668) істотні умови — умови договору, визнані істотними за законом і необхідні для договорів підряду в будівництві, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін досягнуто згоди (при цьому під «вимогою однієї із сторін» можна вважати оголошення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі відповідно до законодавства). При цьому Постанова № 668 визначає, що істотними умовами договору підряду є: - найменування та реквізити сторін; - місце і дата укладення договору підряду; - предмет договору підряду; - договірна ціна; - строки початку та закінчення робіт (будівництва об’єкта); - права та обов’язки сторін; - порядок забезпечення виконання зобов’язань за договором підряду; - умови страхування ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта будівництва; - порядок забезпечення робіт проєктною документацією, ресурсами та послугами; - порядок залучення субпідрядників; - вимоги до організації робіт; - порядок здійснення замовником контролю за якістю ресурсів; - умови здійснення авторського та технічного нагляду за виконанням робіт; - джерела та порядок фінансування робіт (будівництва об’єкта); - порядок розрахунків за виконані роботи; - порядок здачі-приймання закінчених робіт (об’єкта будівництва); - гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва), порядок усунення недоліків; - відповідальність сторін за порушення умов договору підряду; - порядок врегулювання спорів; - порядок внесення змін до договору підряду та його розірвання. У договорі підряду сторони можуть передбачати інші важливі для регулювання відносин умови. Умовами проекту договору підряду не передбачено, як і законодавством, що календарний графік виконання робіт чи план фінансування є істотною умовою договору. Тобто, внесення змін до цих додатків відбувається з врахуванням Цивільного та Господарського законодавства. Замовником при цьому враховано, що за нормою ст. 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип, який визначає людину, її права та свободи найвищою цінністю в державі, що обумовлює можливість обмеження її прав та свобод лише за наявності вини. Тобто особа може бути притягнута до відповідальності лише у тому разі, якщо її вину у вчиненні порушення закону буде доведено поза розумним сумнівом, на підставі належних та допустимих доказів із дотриманням встановленої законом процедури. Принцип «поза розумним сумнівом», сформульований у п. 43 рішення Європейського суду з прав людини (ЄСПЛ) від 14.02.2008 р. у справі «Кобець проти України» (з відсиланням на первісне визначення цього принципу у справі «Авшар проти Туреччини» (Avsar v. Turkey), п. 282). У відповідності до цього рішення, доказування, зокрема, має випливати із сукупності ознак чи неспростовних презумпцій, достатньо вагомих, чітких та узгоджених між собою, а за відсутності таких ознак не можна констатувати, що винуватість обвинуваченого доведено поза розумним сумнівом. Виходячи з рішень ЄСПЛ - розумним є сумнів, який грунтується на певних обставинах та здоровому глузді, випливає зі справедливого та зваженого розгляду всіх належних та допустимих відомостей, визнаних доказами, або з відсутності таких відомостей і є таким, який змусив би особу втриматися від прийняття рішення у питаннях, що мають для неї найбільш важливе значення. Отже, підсумовуючи вищенаведене, Замовник враховує, що вищевказана процедура закупівлі проведена із дотриманням принципів, передбачених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідності до Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178, з урахуванням умов діючого воєнного стану. Варто відзначити, що обʼєкт на якому ведуться роботи це навчальний заклад початкової освіти. Тут зростає майбутнє покоління для нашої країни, право на освіту якого закріплено у ст.53 Конституції України, і це право має реалізовувати держава. Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп.В.Чорновола, 6 у м.Львові забезпечує кращу теплоізоляцію для будівлі, та як наслідок зменшення витрат на опалення та належні умови для навчального процесу діток. Зокрема, станом на зараз триває активна фаза перебігу договору, про що замовник наголошує, оскільки підрядником ТОВ «Фірма «Інтербуд» вже частково виконані зобовʼязання за укладеним договором №1/11 від 01.11.2023 р.. Претензій до виконання робіт Замовник не має, роботи ведуться відмінно, вчасно та у стислі терміни. У той же час, Замовник інформує, що на виконання висновку органу моніторингу ним надіслано лист до ТОВ «Фірма «Інтербуд» щодо розірвання договору (копія листа додається), а також проведено розʼяснювальну роботу з уповноваженою особою (копія протоколу додається). За результатом вищенаведеного та відповіді на висновок Замовником з різних питань, що перед ним постали надано інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. З повагою, Уповноважена особа , Мар`яна ШУСТИКЕВИЧ
2023-12-08 17:48:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710. встановлено, що укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.) • відсутній механізм
Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору №1/11 від 01.11.2023.
2024-01-24 15:46:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 жовтня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Фірма «Інтербуд» |
5 931 519,71
UAH
|
5 931 519,71
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Фірма «Інтербуд» #35774634 |
Переможець |
5 931 519,71
UAH
|
26 жовтня 2023 13:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 15:12
|
д у 2 фасад.PDF | укладений |
03 січня 2024 15:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:42
|
Додаткова угода№1 фасад.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:41
|
Додаткова угода№1 фасад.PDF | зміни до договору |
27 листопада 2023 14:41
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 15:07
|
Договір капітал ремонт фасаду.PDF | укладений |
01 листопада 2023 15:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп.В.Чорновола, 6 у м.Львові (корегування) | 1 | роботи |
5 931 519,71
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до договору у зв`язку зі зменшенням ціни (Постанова КМУ від 12.10.22р. №1178 |
Номер договору про закупівлю: | 1/11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт фасаду ПШ №53 на просп.В.Чорновола, 6 у м.Львові (корегування) | 1 | роботи |
5 362 469,18
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 листопада 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
1 498 653,51
UAH (в тому числі ПДВ 249 775,58 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до вимог ст.651-652 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, Сторони дійшли згоди припинити зобов'язання за Договором №1/11 від 01.11.2023 року |