Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
83 440,00 UAH
UA-2023-10-16-007624-a ● 39980a060614459fa1a94c1f82f69586
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інститут газу Національної академії наук України |
Код ЄДРПОУ: | 05417035 |
Місцезнаходження: | 03113, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Дегтярівська, буд.39 |
Контактна особа: |
Волинко Лариса Юріївна +380979357176 volinko.larisa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 жовтня 2023 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2023 13:52 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 11:34 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 11:34 |
Очікувана вартість: | 83 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 417,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2086 година
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська 39, Гонти 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 листопада 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 20 календарних днів з моменту підписання Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2023 13:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2023 13:17 |
Перелік змін -17.10.2023.doc | |
17 жовтня 2023 13:17 |
Тендерна документація_нова редакція.doc | |
16 жовтня 2023 13:48 |
Додаток 3 проект договіру .doc |
17 жовтня 2023 13:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2023 13:17 |
Перелік змін -17.10.2023.doc
|
|||
17 жовтня 2023 13:17 |
Тендерна документація_нова редакція.doc
|
|||
16 жовтня 2023 13:48 |
Додаток 3 проект договіру .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо матеріально- технічної бази
Дата подання: 16 жовтня 2023 21:16
Дата відповіді: 17 жовтня 2023 12:21
Шановний Замовник, Законом не забороняється залучати інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців до виконання договору про закупівлю (положення п. 18 ч. 2 ст. 22 Закону, відповідно до якого у тендерній документації зазначають такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Таким чином замовник не врахував це положення при складанні тендерної документації, чим порушив норми чинного законодавства, що не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої пропозиції, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання), але умовами ТД процедура не передбачає залучення субпідрядника. Відсутність можливості залучення субпідрядника/співвиконавця є дискримінаційною вимогою, адже участь у такій закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг, таким чином замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення субпідрядників/співвиконавців. Просимо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваші зауваження прийняті та викладені в новій редакції тендерної документації.
Ваші зауваження прийняті та викладені в новій редакції тендерної документації.
щодо тренувальної бази
Дата подання: 16 жовтня 2023 21:26
Дата відповіді: 17 жовтня 2023 12:25
Розділом ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації» передбачено надання довідки про наявність тренувальної бази яка належать учаснику на праві власності, у довідці зазначити інформацію про наявність такого майна в користуванні із зазначенням підстав. Вважаємо цю вимогу Замовника дискримінаційною і такою, що прописана під конкретного учасника, адже в Україні і, конкретно, в Києві, є безліч таких баз, де охоронники, наприклад нашого підприємства, проходять тренування і навчання за окремими укладеними договорами. З огляду на викладене, наявність у учасника власної тренувальної бази, як це вимагає Замовник, не може бути обов’язковою ознакою відповідності учасника кваліфікаційним вимогам. Ця вимога є протизаконною, а тому просимо Вас її виключити і забезпечити рівність учасників для участі в торгах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваші зауваження прийняті та викладені в новій редакції тендерної документації.
Ваші зауваження прийняті та викладені в новій редакції тендерної документації.
щодо МТБ
Дата подання: 16 жовтня 2023 21:33
Дата відповіді: 17 жовтня 2023 12:25
Розділом ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації» Територіальне розміщення матеріально-технічної бази (Місце провадження господарської діяльності): м Київ вулиця Дегтярівська 39 та Гонти 1 (надати гарантійний лист). Зазначена в гарантійному листі інформація має бути підтверджена документально (надати витяги з державних реєстрів, свідоцтва, договори, тощо). Яким чином територіальне розміщення матеріально-технічної бази учасника (таких як, наприклад, офісне приміщення) може співпадати з розміщенням об’єкту охорони Замовника?Просимо внести зміни в тендерну документацію, адже матеріально-технічна база - це сукупність матеріальних, речових елементів, засобів виробництва, робочої сили які використовуються і можуть бути використані в економічних процесах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваші зауваження прийняті та викладені в новій редакції тендерної документації.
Ваші зауваження прийняті та викладені в новій редакції тендерної документації.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 17 жовтня 2023 22:53
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 14:18
Доброго вечора!Згідно умов тендерної документації у складі пропозиції необхідно надати схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. Листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість надаваних послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг). Просимо прибрати вимоги до інформації, що мають містити листи- відгуки, шляхом внесення змін в тендерну документацію, адже в умовах воєнного стану, що був запроваджений указом № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» багато установ змінили адресу проведення своєї діяльності або ж не працюють взагалі, що унеможливлює отримання нового відгуку, що буде задовольняти всі вимоги до нього, що вказані у тендерній документації. Ця вимога ставить у різні становища учасників які мають відгуки, але вони не відповідають умовам тендерної документації та тих учасників у яких є можливість взяти новий відгук у замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В пункті 5 розділу ІІІ документації нами було вказані вимоги які визначені відповідно до ст.16 Закону і відповідати вимогам установленим ст.17 Закону, що зазначені разом із способом документального підтвердження відповідності учасників вказаним критеріям та вимогам згідно з чинним законодавством. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ для підтвердження інформації про відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям учасника у складі своєї пропозиції повинні надати зокрема, схвальні листи-відгуки від підприємств (установ, організацій), для яких учасником виконувалися надані аналогічні договори. (Листи-відгуки мають бути надані на усі договори, вказані учасником в довідці, оформлені на бланку підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг) з вихідним номером і датою, та містити інформацію про номер договору, дату його укладання, предмет договору, строк та місце надання послуг, контакти уповноваженої особи підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг), про якість наданих послуг та відсутність претензій до виконавця тощо; скріплені підписом та печаткою підприємства – замовника (отримувача охоронних послуг))
Дана вимога ні в якому разі не є дискримінаційною, а є необхідною для забезпечення принципу добросовісної конкуренції серед учасників включати у тендерну документацію окремі вимоги для документального підтвердження учасниками основних вимог і критеріїв, визначених Законом, в тому числі в частині підтвердження достовірності інформації і документів, наданих учасниками в тендерних пропозиціях. Це також кореспондується з загальним правом Замовника, яке визначене абзацами 2,3 частини 15 статті 29 Закону, щодо отримання від установ та організацій відповідно до їх компетенції підтвердження (відгуку) стосовно достовірності, наданої учасниками інформації у тендерних пропозиціях. Саме тому Замовником була застосована вимога щодо підтвердження інформації про належне і достовірне виконання аналогічного договору Учасниками закупівлі у вигляді позитивного відгуку від попереднього замовника про надання послуг. Даними критеріями ми не конкретизуємо по даті аналогічнині договори.
Дана вимога ні в якому разі не є дискримінаційною, а є необхідною для забезпечення принципу добросовісної конкуренції серед учасників включати у тендерну документацію окремі вимоги для документального підтвердження учасниками основних вимог і критеріїв, визначених Законом, в тому числі в частині підтвердження достовірності інформації і документів, наданих учасниками в тендерних пропозиціях. Це також кореспондується з загальним правом Замовника, яке визначене абзацами 2,3 частини 15 статті 29 Закону, щодо отримання від установ та організацій відповідно до їх компетенції підтвердження (відгуку) стосовно достовірності, наданої учасниками інформації у тендерних пропозиціях. Саме тому Замовником була застосована вимога щодо підтвердження інформації про належне і достовірне виконання аналогічного договору Учасниками закупівлі у вигляді позитивного відгуку від попереднього замовника про надання послуг. Даними критеріями ми не конкретизуємо по даті аналогічнині договори.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2023 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" |
79 268,00
UAH з ПДВ
|
79 268,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СИЛА ЗАХИСТУ" |
83 335,70
UAH з ПДВ
|
83 335,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "КОНГРЕС. ТЕХНОЛОГІЇ БЕЗПЕКИ" #36214268 |
Переможець |
79 268,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 13:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 15:37
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 12:30
|
дого 02-11.pdf | укладений |
02 листопада 2023 12:29
|