Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)
Очікувана вартість
345 085,00 UAH
UA-2023-10-14-000517-a ● 84a07aa73db44b4ba8db674e43729b73
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 жовтня 2023 21:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 13:41 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2023 13:41 |
Очікувана вартість: | 345 085,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 725,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на суму 10 352, 55 (десять тисяч триста п’ятдесят дві грн. 55 коп). 2.2. Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії надається учасником одночасно з тендерною пропозицією в окремому файлі (файлі-архіві). Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» ( із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. 2.3. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). 2.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). 2.5. В банківській гарантії бенефіціаром повинен бути зазначений замовник торгів. 2.6. Банківська гарантія повинна бути оформлена у вигляді електронного документа та повинна містити кваліфікований електронний підпис посадової особи банку-гаранта, що відповідає вимогам Закону України “Про електронні довірчі послуги”. При цьому зазначені у тексті електронної банківської гарантії ідентифікаційні дані уповноваженої особи банку-гаранта повинні збігатися з ідентифікаційними даними підписувача, який створив кваліфікований електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис банку-гаранта повинен проходити перевірку засобами кваліфікованого електронного підпису, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу, засвідчувального центру або кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг. 2.7. Банківська гарантія повинна обов’язково містити: - строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 2.8. Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі тендерної пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. 2.9. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. 2.10. Строк дії наданого забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції учасника. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції на вимогу Замовника, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений на відповідний строк. 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в Тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом третім пункту 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі в складі документів тендерної пропозиції надає лист-згоду на подовження терміну дії гарантії забезпечення тендерної пропозиції на вимогу Замовника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається відповідний лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо продовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10352.55 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у вигляді грошових коштів (завдатку). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% від вартості договору про закупівлю. Завдаток вноситься на поточний рахунок Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 39833860, п/р № № UA138201720355169001000090740, в в УДКСУ в Печерському р-ні м.Києвав, МФО 820172, з обов’язковою позначкою в графі «Призначення платежу» платіжного доручення «Забезпечення виконання договору на закупівлю: послуги Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) за ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути не менше строку повного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про надання послуг: 1)після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2)за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про надання послуг, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації.
Склад послуг:
1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg
Робоча документація повинна містити структурні схеми, плани розміщення обладнання та прокладання комунікацій, схеми підключення, специфікацію. При виконанні робіт щодо предмету закупівлі Виконавець повинен передбачити в документації комплекс технічних засобів системи автоматичної пожежної сигналізації, що має модульну структуру побудови, розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечує контроль стану пожежних зон: «норма», «несправність», «пожежа», забезпечує раннє виявлення загорання в приміщеннях, видає сигнал на запуск системи оповіщування та іншого інженерного обладнання згідно вимог нормативних документів. Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень на пульт пожежного спостерігання в м. Києві по GSM-каналу. Передбачене у документації обладнання повинне бути сертифіковане згідно вимог чинного законодавства. Заклад має 3 окремі будівлі.
Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації та оповіщення та управління евакуюванням людей повинно виконуватися згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та інших нормативно – правових актів, чинних в Україні.
Робоча документація повинна відповідати вимогам:
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
- ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
- ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення".
- ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів. Основні види. Розміщення та обслуговування».
- НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
- НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок".
- МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок».
- ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам.
Робоча документація передається Замовнику Виконавцем у паперовому вигляді в 3-х примірниках та електронний варіант у форматі pdf.
Отримати експертну оцінку на робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей.
2. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. Виконавець допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданим листом зі списком працівників (при наявності посвідчень особи), узгодженим режимом роботи.
- Учасник у складі пропозиції надає наряд - допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2м., від рівня підлоги.
- Результатом надання послуг є оформлення акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті Форма А.1 (ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності). Оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.
Розгорнути
Згорнути
Склад послуг:
1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg
Робоча документація повинна містити структурні схеми, плани розміщення обладнання та прокладання комунікацій, схеми підключення, специфікацію. При виконанні робіт щодо предмету закупівлі Виконавець повинен передбачити в документації комплекс технічних засобів системи автоматичної пожежної сигналізації, що має модульну структуру побудови, розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечує контроль стану пожежних зон: «норма», «несправність», «пожежа», забезпечує раннє виявлення загорання в приміщеннях, видає сигнал на запуск системи оповіщування та іншого інженерного обладнання згідно вимог нормативних документів. Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень на пульт пожежного спостерігання в м. Києві по GSM-каналу. Передбачене у документації обладнання повинне бути сертифіковане згідно вимог чинного законодавства. Заклад має 3 окремі будівлі.
Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації та оповіщення та управління евакуюванням людей повинно виконуватися згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та інших нормативно – правових актів, чинних в Україні.
Робоча документація повинна відповідати вимогам:
- ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;
- ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
- ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT).
- ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення".
- ГОСТ 12.4.009-83 «ССБТ. Пожежна техніка для захисту об'єктів. Основні види. Розміщення та обслуговування».
- НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
- НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок".
- МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок».
- ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам.
Робоча документація передається Замовнику Виконавцем у паперовому вигляді в 3-х примірниках та електронний варіант у форматі pdf.
Отримати експертну оцінку на робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей.
2. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. Виконавець допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданим листом зі списком працівників (при наявності посвідчень особи), узгодженим режимом роботи.
- Учасник у складі пропозиції надає наряд - допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2м., від рівня підлоги.
- Результатом надання послуг є оформлення акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті Форма А.1 (ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності). Оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого бюджету протягом 60 днів після отримання послуг на підставі Акту приймання-передачі відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2023 21:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2023 21:28 |
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД.pdf | |
19 жовтня 2023 21:27 |
Додаток 1ТВ ЗМІНИ.doc | |
19 жовтня 2023 21:27 |
Тендер з особливостями_2023 ЗМІНИ.doc | |
14 жовтня 2023 21:01 |
Додаток 5 ЛИСТ-ЗГОДА.docx | |
14 жовтня 2023 21:01 |
Додаток 3 Форма ТП.doc | |
14 жовтня 2023 21:01 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc | |
14 жовтня 2023 21:00 |
Додаток 2.doc | |
14 жовтня 2023 21:00 |
Додаток 1ТВ.doc | |
14 жовтня 2023 21:00 |
Тендер з особливостями_2023.doc |
19 жовтня 2023 21:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2023 21:28 |
Протокольне рішення УО про внесення змін до ТД.pdf
|
|||
19 жовтня 2023 21:27 |
Додаток 1ТВ ЗМІНИ.doc
|
|||
19 жовтня 2023 21:27 |
Тендер з особливостями_2023 ЗМІНИ.doc
|
|||
14 жовтня 2023 21:01 |
Додаток 5 ЛИСТ-ЗГОДА.docx
|
|||
14 жовтня 2023 21:01 |
Додаток 3 Форма ТП.doc
|
|||
14 жовтня 2023 21:01 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc
|
|||
14 жовтня 2023 21:00 |
Додаток 2.doc
|
|||
14 жовтня 2023 21:00 |
Додаток 1ТВ.doc
|
|||
14 жовтня 2023 21:00 |
Тендер з особливостями_2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 16 жовтня 2023 16:44
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 20:04
У пункті 2.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається: "2.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції)." Чим зумовлена вимога надання Банківської гарантії саме з обслуговуючого банку? Наша компанія оформлює банківські гарантії не в обслуговуючому банку на більш вигідних умовах. Вимагаємо змінити дану умову та прибрати твердження "в якому обслуговується учасник" і викласти її у наступній редакції: "2.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції)."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, за результатами вашого звернення повідомляємо.
Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити. Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Банківська гарантія з обслуговуючого банку – це (гаранта) зобов’язання банку, виплатити певну суму за користування бенефіціаром (у разі організатором тендера) у разі порушення зобов’язань бенефіціара у разі порушення зобов’язань клієнтом банку (заявником на вимогу, зазвичай, із боку учасника тендера). Банківська гарантія є додатковим захистом для організатора тендеру, оскільки банк зобов’язується компенсувати наслідки бенефіціара у разі, якщо учасник тендеру зможе вибрати свої права самостійно.
Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити. Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Банківська гарантія з обслуговуючого банку – це (гаранта) зобов’язання банку, виплатити певну суму за користування бенефіціаром (у разі організатором тендера) у разі порушення зобов’язань бенефіціара у разі порушення зобов’язань клієнтом банку (заявником на вимогу, зазвичай, із боку учасника тендера). Банківська гарантія є додатковим захистом для організатора тендеру, оскільки банк зобов’язується компенсувати наслідки бенефіціара у разі, якщо учасник тендеру зможе вибрати свої права самостійно.
Банківська гарантія
Дата подання: 16 жовтня 2023 17:10
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 20:27
У пункті 2.4 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається: "2.4. Банківська гарантія повинна бути надана банком в якому обслуговується учасник, та який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції)." Яким чином наша компанія повинна дізнатися, чи знаходиться бакнк в якому ми обслуговуємось, в санкційних списках США або країн ЄС? Надайте ресурс де це можна переглянути або додайте перелік даних юридичних осіб до документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, станом на зараз започатковано роботу сайту «Війна та санкції» за посиланням https://sanctions.nazk.gov.ua, на якому опубліковані санкційні списки юридичних та фізичних осіб, які причетні до розв’язання, підтримки та сприяння військовій агресії рф та рб проти України. Портал містить детальні профілі осіб та їхні зв'язки, а також візуалізацію санкцій, що вже застосовуються в різних юрисдикціях тощо. Інформація на Порталі постійно оновлюється та доступна також англійською мовою. Даний Портал також надає можливість кількісно відстежувати прогрес у застосовуванні санкцій країнами ЄС, Великою Британією, США, Канадою, Швейцарією, Австралією, Японією та Новою Зеландією.
Щодо обладнання
Дата подання: 16 жовтня 2023 17:43
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 20:29
Шановний Замовник.
Згідно інформації про якісні та кількісні характеристики (Додаток 1 до Тендерної документації) передбачається орієнтовний перелік та об’єм послуг. Позиції з 1 по восьму даного переліку містять суперечливі данні, а саме:
1. Щодо першої позиції. Прилад приймально-контрольний пожежний Тірас П. (Приладу приймально-контрольного пожежного з маркуванням Тірас П не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі Тірас -8П).
2. Щодо другої та третьої позиції. Сповіщувач пожежний тепловий адресний СПДОТА, виробництва ПП «Артон», Україна. (Сповіщувачів пожежних тепловий адресний СПДОТА, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі сповіщувач пожежний тепловий СПТ-2Б).
3. Щодо четвертої та п’ятої позиції: Сповіщувач пожежний димовий СПРА, виробництва ПП «Артон», Україна (Сповіщувачів пожежних димовий СПРА, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі сповiщувач пожежний димовий оптичний моделей СПД-3, виробництва ПП «Артон», Україна).
4. Щодо сьомої та восьмої позиції: Сповіщувач пожежний ручний СПРА-01 виробництва ПП «Артон», Україна. (Сповіщувачів пожежних ручних СПРА-01, виробництва ПП «Артон», Україна не існує. Враховуючи Вашу закупівлю UA-2023-10-14-000504-a, можливо Ви мали на увазі Сповіщувач пожежний ручний SPR-1 виробництва ПП «Артон», Україна)
Враховуючи викладене вище, просимо Вас внести зміни до переліку та об’єму послуг в Додатку 1 до Тендерної документації , конкретизувавши яке саме обладнання Ви плануєте для встановлення згідно даної закупівлі.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваше звернення прийнято до у Ваги, буде внесено відповідні зміни.
Субпідрядник
Дата подання: 18 жовтня 2023 16:37
Дата відповіді: 19 жовтня 2023 20:54
Згідно документації Замовником не передбачається залучення Учасником субпідрядників. Але це суперечить чинному законодавтву при проведенні закупівлі на надання послуг. Внесіть зміни до документації, адже це очевидна дискримінація.
Відповідь: Шановний Учаснику, будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що Замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі, чи не згодні з умовами закупівлі, можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
30-ть днів
Дата подання: 19 жовтня 2023 23:28
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 17:18
Пунктом 9 Додатку 1 вимагається: Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами видану не раніше 30-ти днів з дати подання пропозиції. Тобто виходить, що ви хочете довідку з банку видану пізніше 22 ЛИСТОПАДА 2023 року? Внесіть зміни до документації, адже навіть якщо ви мали на увазі "не раніше 30 днів ДО дати подання", за це можна зняти всіх з торгів і закупівля просто не відбудеться, так як при скарзі в АМКУ буде відхилино пропозиції всіх Учасників без виключення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо надання оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки з обслуговуючого банку жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Документи переможця
Дата подання: 19 жовтня 2023 23:28
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 18:01
Пунтом 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції вимагається: "Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: ... - інформація та документи, що надається переможцем закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації;". Ми правильно розуміємо, ви вимагаєте подання документів переможця у пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, якщо Ви маєте намір брати участь в закупівлі, пропонуємо уважно ознайомитись з тендерною документацією перш, ніж ставити подібні запитання. Як в Тендерній документації, так і в Додатку 2, чітко прописано, які документи надає Учасник, а які Переможець.
Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей*.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього ж пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей*.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього ж пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Для ПЕРЕМОЖЦЯ процедури закупівлі:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
БГ
Дата подання: 19 жовтня 2023 23:29
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 17:56
Замовником у відповідь на питання було вказано наступне: "Шановний учаснику, за результатами вашого звернення повідомляємо. Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити. Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Банківська гарантія з обслуговуючого банку – це (гаранта) зобов’язання банку, виплатити певну суму за користування бенефіціаром (у разі організатором тендера) у разі порушення зобов’язань бенефіціара у разі порушення зобов’язань клієнтом банку (заявником на вимогу, зазвичай, із боку учасника тендера). Банківська гарантія є додатковим захистом для організатора тендеру, оскільки банк зобов’язується компенсувати наслідки бенефіціара у разі, якщо учасник тендеру зможе вибрати свої права самостійно." Так ось наша вимога залишається такою ж, внесіть зміни до документації, та надайте можливість Учасникам давати банківську гарантію з будь-якого банку, а не лише з обслуговуючого. Від даної зміни Ви всеще забезпечуєте себе виплатою у разі порушення зобов’язань Учасниками. Просто так ви зробите легше Учасникам нічого при цьому не втрачаючи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо Вам за питання! Шановний Учаснику, вами жодним чином не доведено неможливість виконати дану вимогу документації. Також, вами не наведено жодних аргументів, яким чином дана вимога є дискримінаційною по відношенню до вас. Тому відсутні підстави внесення змін до документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2023 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" |
321 965,91
UAH з ПДВ
|
321 965,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" |
345 000,66
UAH з ПДВ
|
345 000,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ПРОМБУДСЕРВІС" #32782181 |
Відхилено |
321 965,91
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2023 18:42
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" #34838089 |
Переможець |
345 000,66
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2023 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 22:35
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 22:43
|
Договір (ПЖ) АРТ).pdf | укладений |
09 листопада 2023 22:40
|