Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
заходи з усунення аварії в бюджетній установі, шляхом реконструкції даху Чутівського Будинку культури
Очікувана вартість
1 991 400,00 UAH
UA-2023-10-13-013851-a ● 1495a1292c04456988b0e51fbf8579df
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЧУТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44011425 |
Місцезнаходження: | 38800, Україна , Полтавська обл., Чутівський р-н, селище міського типу Чутове, вул.Центральна, будинок 4 |
Контактна особа: |
Альона Ламаш +380534791305 alonabatuk13@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 991 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 914,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
заходи з усунення аварії в бюджетній установі, шляхом реконструкції даху Чутівського Будинку культури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38800, Україна, Полтавська область, смт Чутове, вул.Незалежності, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2023 16:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 18:19 |
Тендерна документація БК .pdf | |
13 жовтня 2023 18:19 |
Проєкт договору.pdf |
16 жовтня 2023 16:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2023 18:19 |
Тендерна документація БК .pdf
|
|||
13 жовтня 2023 18:19 |
Проєкт договору.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання по очікуваній вартості предмета закупівлі
Дата подання: 13 жовтня 2023 19:50
Дата відповіді: 16 жовтня 2023 16:32
Очікувана вартість закупівлі визначена без ПДВ, з огляду на це припускаю, що замовником була допущена технічна помилка. Не можуть же умови документації бути прописані під ФОП чи платника єдиного податку та містити дискримінацію по відношенню до учасників - платників ПДВ. Крім того, закупівля за кошти місцевого бюджету, повинна була пройти експертизу. З огляду на зазначене, прошу звернути увагу на очікувану вартість та скоригувати її відповідно до умов тендерної документації, включити 20 відсотків ПДВ та надати можливість учасникам з різними умовами оподаткування взяти участь у закупівлі на рівних умовах з ФОП чи платником єдиного податку. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо визначення вартості закупівлі без ПДВ повідомляємо, що у зв’язку із технічною помилкою при публікації Закупівлі не було вказано визначення вартості з ПДВ, але умовами проектно-кошторисної документації ПДВ у складі загальної суми оголошеної вартості закупівлі було передбачено, тому було внесено відповідні зміни та встановлено відмітку щодо проведення закупівлі з ПДВ задля недопущення дискримінації по відношенню до учасників, що є платниками податку на додану вартість.
Також щодо експертного звіту щодо закупівлі повідомляємо наступне: Експертний звіт № 39/300-06/23 від 09 червня 2023 року, передбачений закупівлею за ідентифікатором UA-2023-07-19-009738-a («заходи з усунення аварії в бюджетній установі, шляхом реконструкції даху Чутівського Будинку культури») станом на початок проведення процедури закупівлі за цим же предметом закупівлі є чинним у зв’язку із тим, що проєктно-кошторисна документація за даним об’єктом у плані проєктних робіт не зазнала змін, та має ті ж відповідні техніко-економічні обґрунтовані характеристики згідно з видами робіт, що лишилися не виконаними згідно з проектними даними, а отже має діючу експертну оцінку.
Дякуємо шановному Автору запитання за допомогу в проведенні закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства!
Щодо визначення вартості закупівлі без ПДВ повідомляємо, що у зв’язку із технічною помилкою при публікації Закупівлі не було вказано визначення вартості з ПДВ, але умовами проектно-кошторисної документації ПДВ у складі загальної суми оголошеної вартості закупівлі було передбачено, тому було внесено відповідні зміни та встановлено відмітку щодо проведення закупівлі з ПДВ задля недопущення дискримінації по відношенню до учасників, що є платниками податку на додану вартість.
Також щодо експертного звіту щодо закупівлі повідомляємо наступне: Експертний звіт № 39/300-06/23 від 09 червня 2023 року, передбачений закупівлею за ідентифікатором UA-2023-07-19-009738-a («заходи з усунення аварії в бюджетній установі, шляхом реконструкції даху Чутівського Будинку культури») станом на початок проведення процедури закупівлі за цим же предметом закупівлі є чинним у зв’язку із тим, що проєктно-кошторисна документація за даним об’єктом у плані проєктних робіт не зазнала змін, та має ті ж відповідні техніко-економічні обґрунтовані характеристики згідно з видами робіт, що лишилися не виконаними згідно з проектними даними, а отже має діючу експертну оцінку.
Дякуємо шановному Автору запитання за допомогу в проведенні закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ВОРОПАЄВ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 978 033,80
UAH з ПДВ
|
1 978 033,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОПАЄВ ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3001715639 |
Переможець |
1 978 033,80
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2023 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2024 11:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2023 08:37
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2023 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 14:59
|
Договір + додатки.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 14:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі у 2023 р., відповідно до підпункту 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Сторони прийшли до згоди на зменшення суми Договору №2-БК від 31.10.2023 р. на 156 965,80 грн. (сто п’ятдесят шість тисяч дев’ятсот шістдесят п’ять грн. 80 коп). |
Номер договору про закупівлю: | 2-БК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |