Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЦН-23Т_156_ВО Папір офісний А4
Очікувана вартість
725 700,00 UAH
UA-2023-10-13-012298-a ● d9eeb0a293ef4737b5884120a2218c4c
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150237 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Контактна особа: |
Єгорова Ольга Леонідівна 380632147739 yehorova.o.l@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 11:53 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 11:53 |
Очікувана вартість: | 725 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 628,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надати забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 пакунок
Папір А4 щільн. 80 г/м2 (упак-500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 15:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 15:49 |
Тендерна документація.docx | |
13 жовтня 2023 15:49 |
Додаток 9 Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-13-012298-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 17 жовтня 2023 11:15
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-10-13-012298-a на закупівлю «ЦН-23Т_156_ВО Папір офісний А4» де Замовником виступає Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця". Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-10-13-012298-a нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - вологість, % (ISO 287) – 4,3-5,00. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо. Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр і викласти його в наступній редакції: вологість, % (ISO 287) – 4,0-5,00 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2023 11:43
Шановний Учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Уповноважена особа філії «Центр сервісного забезпечення» АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перед проведенням процедури закупівлі Код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4) Замовником було проведено моніторинг ринку, в результаті якого виключені будь-які дискримінаційні вимоги до технічних вимог паперу.
Окрім цього, технічні вимоги до паперу офісного сформовані з урахуванням потреб Замовника та експлуатаційних вимог оргтехніки.
Перед проведенням процедури закупівлі Код ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4) Замовником було проведено моніторинг ринку, в результаті якого виключені будь-які дискримінаційні вимоги до технічних вимог паперу.
Окрім цього, технічні вимоги до паперу офісного сформовані з урахуванням потреб Замовника та експлуатаційних вимог оргтехніки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛЕОН ІНКОР" |
604 650,00
UAH з ПДВ
|
597 391,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
611 100,00
UAH з ПДВ
|
600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" |
725 400,00
UAH з ПДВ
|
719 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛЕОН ІНКОР" #39353144 |
Рішення скасоване |
597 391,50
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 11:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЛЕОН ІНКОР" #39353144 |
Відхилено |
597 391,50
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2023 11:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Рішення скасоване |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 15:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2023 15:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 15:29
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" #23863399 |
Відхилено |
719 700,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 16:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2023 13:50
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Рішення скасоване |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 10:07
|
|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Відхилено |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 10:08
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій