Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво мережі водопостачання від свердловини за адресою вул. Миру, 83 в межах вулиць Миру, Пшеничної, Академічної, Грушевського, Селекційної, Дачної, Вишневої, Суничної, Світлої, Тінистої, Сонячної, Затишної, Успенської на території с. Дачне Одеського району Одеської області (2 черга)
Очікувана вартість
10 778 613,60 UAH
UA-2023-10-13-012144-a ● ea6a04feac2f4d6382b5734de5bfdb5e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44941770 |
Місцезнаходження: | 67625, Україна , Одеська обл., село Дачне, вул.Шахтарська, будинок 8-А |
Контактна особа: |
Наталія Вячеславівна Хомуленко +380937812848 d.mayno@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 10 778 613,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 786,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво мережі водопостачання від свердловини за адресою вул. Миру, 83 в межах вулиць Миру, Пшеничної, Академічної, Грушевського, Селекційної, Дачної, Вишневої, Суничної, Світлої, Тінистої, Сонячної, Затишної, Успенської на території с. Дачне Одеського району Одеської області (2 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67625, Україна, Одеська область, Одеський район, с.Дачне, від свердловини за адресою вул. Миру, 83 в межах вулиць Миру, Пшеничної, Академічної, Грушевського, Селекційної, Дачної, Вишневої, Суничної, Світлої, Тінистої, Сонячної, Затишної, Успенської
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Умови оплати - згідно договору. Категорія замовника передбачена п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 15:44 |
ТД_БУДІВНИЦТВО_МЕРЕЖІ_ВОДОПОСТАЧ.docx | |
13 жовтня 2023 15:44 |
Додаток 2_проект договору.docx | |
13 жовтня 2023 15:44 |
Додаток 1_технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання інформації щодо Технічного завдання
Дата подання: 15 жовтня 2023 16:52
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 16:10
Шановний Замовнику! Наше підприємство є потенційним учасником процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: "БУДІВНИЦТВО МЕРЕЖІ ВОДОПОСТАЧАННЯ ВІД СВЕРДЛОВИНИ ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ. МИРУ, 83 В МЕЖАХ ВУЛИЦЬ МИРУ, ПШЕНИЧНОЇ, АКАДЕМІЧНОЇ, ГРУШЕВСЬКОГО, СЕЛЕКЦІЙНОЇ, ДАЧНОЇ, ВИШНЕВОЇ, СУНИЧНОЇ, СВІТЛОЇ, ТІНИСТОЇ, СОНЯЧНОЇ, ЗАТИШНОЇ, УСПЕНСЬКОЇ НА ТЕРИТОРІЇ С. ДАЧНЕ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (2 ЧЕРГА)". Для здійснення економічно обґрунтованого розрахунку цінової пропозиції, просимо Вас опублікувати "Відомість ресурсів" до Технічного завдання (Додаток 1 до тендерної документації). Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник не має технічної можливості опублікувати запитувані документи, оскільки публікація таких документів можлива лише через функціонал електронного майданчику шляхом оформлення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі, однак, потреби вносити зміни саме до оголошення про проведення закупівлі наразі в Замовника немає.
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою».
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625
Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою».
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625
Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
звіт
Дата подання: 15 жовтня 2023 22:53
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 16:10
Шановний Замовнику, прошу опублікувати звіт Державної будівельної експертизи.
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник не має технічної можливості опублікувати запитувані документи, оскільки публікація таких документів можлива лише через функціонал електронного майданчику шляхом оформлення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі, однак, потреби вносити зміни саме до оголошення про проведення закупівлі наразі в Замовника немає.
Також слід зазначити, що звіт Державної будівельної експертизи є у загально відкритому доступі.
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою».
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625
Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
Також слід зазначити, що звіт Державної будівельної експертизи є у загально відкритому доступі.
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою».
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625
Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні.
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
Ознайомлення з технічною документацією
Дата подання: 17 жовтня 2023 10:05
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 12:36
Шановний замовнику! Пунктом 6.5, розділу 6 сторінка 17 тендерної документації рекомендовано: З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Прошу призначити час на 18 жовтня 2023 року для ознайомлення з технічною документацією предмету закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Графік роботи Замовника: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні. Кожен учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції у визначений вище робочий час Замовника.
Неможливо звязатися з відповідальною особою
Дата подання: 17 жовтня 2023 10:11
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 12:36
Шановний замовнику! У тендерній документації (стор. 3) п 2.3 вказана посадова особа замовника уповноважена здійснювати зв`язок з учасником - Хомуленко Наталія Вячеславівна - уповноважена особа, телефон для зв`язку +380937812848 відключений. Зв`язатися з уповноваженою особою за вказаним номером телефоном неможливо. Забезпечте будь-ласка телефонний зв`язок з уповноваженою особою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уповноважена особа, відповідальна здійснювати зв`язок з учасником - Хомуленко Наталія Вячеславівна, телефон для зв`язку +380937812848. Телефон у справному стані. Телефонний зв'язок забезпечений.
ВИМОГА про усунення незаконних та дискримінаційних умов в тендерній документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол б/н від 13.10.2023 року Замовника торгів в закупівлі – відкриті торги по предмету: Будівництво мережі водопостачання від свердловини за адресою вул. Миру, 83 в межах вулиць Миру, Пшеничної, Академічної, Грушевського, Селекційної, Дачної, Вишневої, Суничної, Світлої, Тінистої, Сонячної, Затишної, Успенської на території с. Дачне Одеського району Одеської області (2 черга) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012144-a)
Дата подання: 18 жовтня 2023 16:31
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 12:47
Виникають підозри щодо наявності у Замовника закупівлі конкретного учасника закупівлі, який має доступ до усіх документів ПКД Замовника, в тому числі до локальних кошторисів, що дозволить такому учаснику підготувати тендерну пропозицію у відповідності до технічного завдання та стати переможцем тендеру. Інші ж учасники закупівлі, в тому числі ми не маємо усіх документів ПКД для коректного розрахунку проекту робіт згідно Настанов, а отже наша пропозиція буде відхилена. При цьому вказаний рівень доступу до документів ПКД Замовник встановив штучно, не завантаживши разом із тендерною документацією локальні кошториси, що є вихідними даними для розрахунку Договірної ціни, а обмежившись лише відомістю обсягів робіт, що не є достатнім самостійним документом для проведення закупівлі робіт.
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом доповнення тендерної документації, а саме додатку 1 тендерної документації документами із складу ПКД Замовника, що стали основою для проведення закупівлі.
Таким чином вимагаємо додати до змісту тендерної документації принаймні:
— локальні кошториси;
— локальні кошторисні розрахунки;
— об’єктні кошториси;
— об’єктні кошторисні розрахунки;
- відомість ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків;
- експертний звіт кошторисної частини.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить явно дискримінаційні положення та суперечить чинному законодавству, обмежує вільну конкуренцію та наші права на участь у закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які описані за даною Вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник не має технічної можливості опублікувати запитувані документи, оскільки публікація таких документів можлива лише через функціонал електронного майданчику шляхом оформлення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі, однак, потреби вносити зміни саме до оголошення про проведення закупівлі наразі в Замовника немає.
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою». Вважаємо за необхідне повідомити, що звіт Державної будівельної експертизи є у загально відкритому доступі.
Замовник не має на меті обмежувати доступ до вищенаведеної інформації будь-якому Учаснику та ніяким чином не перешкоджає цьому. Вважаємо, що Ваша вимога носить суб’єктивний характер, а звинувачення в бік замовника є безпідставними.
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625 Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою». Вважаємо за необхідне повідомити, що звіт Державної будівельної експертизи є у загально відкритому доступі.
Замовник не має на меті обмежувати доступ до вищенаведеної інформації будь-якому Учаснику та ніяким чином не перешкоджає цьому. Вважаємо, що Ваша вимога носить суб’єктивний характер, а звинувачення в бік замовника є безпідставними.
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625 Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-13-012144-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА", Код ЄДРПОУ:14180891
Дата подання: 18 жовтня 2023 17:08
ВИМОГА про усунення незаконних та дискримінаційних умов в тендерній документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол б/н від 13.10.2023 року Замовника торгів в закупівлі – відкриті торги по предмету: Будівництво мережі водопостачання від свердловини за адресою вул. Миру, 83 в межах вулиць Миру, Пшеничної, Академічної, Грушевського, Селекційної, Дачної, Вишневої, Суничної, Світлої, Тінистої, Сонячної, Затишної, Успенської на території с. Дачне Одеського району Одеської області (2 черга) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012144-a)
Виникають підозри щодо наявності у Замовника закупівлі конкретного учасника закупівлі, який має доступ до усіх документів ПКД Замовника, в тому числі до локальних кошторисів, що дозволить такому учаснику підготувати тендерну пропозицію у відповідності до технічного завдання та стати переможцем тендеру. Інші ж учасники закупівлі, в тому числі ми не маємо усіх документів ПКД для коректного розрахунку проекту робіт згідно Настанов, а отже наша пропозиція буде відхилена. При цьому вказаний рівень доступу до документів ПКД Замовник встановив штучно, не завантаживши разом із тендерною документацією локальні кошториси, що є вихідними даними для розрахунку Договірної ціни, а обмежившись лише відомістю обсягів робіт, що не є достатнім самостійним документом для проведення закупівлі робіт.
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом доповнення тендерної документації, а саме додатку 1 тендерної документації документами із складу ПКД Замовника, що стали основою для проведення закупівлі.
Таким чином вимагаємо додати до змісту тендерної документації принаймні:
— локальні кошториси;
— локальні кошторисні розрахунки;
— об’єктні кошториси;
— об’єктні кошторисні розрахунки;
- відомість ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків;
- експертний звіт кошторисної частини.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить явно дискримінаційні положення та суперечить чинному законодавству, обмежує вільну конкуренцію та наші права на участь у закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які описані за даною Вимогою.
В протилежному випадку змушені будемо звернутись до Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - за захистом своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом доповнення тендерної документації, а саме додатку 1 тендерної документації документами із складу ПКД Замовника, що стали основою для проведення закупівлі.
Таким чином вимагаємо додати до змісту тендерної документації принаймні:
— локальні кошториси;
— локальні кошторисні розрахунки;
— об’єктні кошториси;
— об’єктні кошторисні розрахунки;
- відомість ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків;
- експертний звіт кошторисної частини.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить явно дискримінаційні положення та суперечить чинному законодавству, обмежує вільну конкуренцію та наші права на участь у закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які описані за даною Вимогою.
В протилежному випадку змушені будемо звернутись до Органу оскарження - Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - за захистом своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 жовтня 2023 12:51
Шановний Учаснику, Замовник не має технічної можливості опублікувати запитувані документи, оскільки публікація таких документів можлива лише через функціонал електронного майданчику шляхом оформлення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі, однак, потреби вносити зміни саме до оголошення про проведення закупівлі наразі в Замовника немає.
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою». Вважаємо за необхідне повідомити, що звіт Державної будівельної експертизи є у загально відкритому доступі.
Замовник не має на меті обмежувати доступ до вищенаведеної інформації будь-якому Учаснику та ніяким чином не перешкоджає цьому. Вважаємо, що Ваша вимога носить суб’єктивний характер, а звинувачення в бік замовника є безпідставними.
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625 Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
Відповідно до умов тендерної документації: «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та підписання договору, учасник має право одержати у замовника додаткову технічну документацію щодо робіт, яка, з точки зору учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з такою поїздкою, несе учасник процедури закупівлі. При цьому замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з такою ознайомлювальною поїздкою». Вважаємо за необхідне повідомити, що звіт Державної будівельної експертизи є у загально відкритому доступі.
Замовник не має на меті обмежувати доступ до вищенаведеної інформації будь-якому Учаснику та ніяким чином не перешкоджає цьому. Вважаємо, що Ваша вимога носить суб’єктивний характер, а звинувачення в бік замовника є безпідставними.
Місцезнаходження Замовника: вул. Шахтарська, 8а, с. Дачне, Одеський район, Одеська область, 67625 Графік роботи: понеділок –п’ятниця, з 08 год. 00 хв. до 17 год.00 хв., субота та неділя – вихідні дні. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Хомуленко Наталія Вячеславівна, головний спеціаліст Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області, уповноважена особа, +380937812848, E-mail: d.mayno@ukr.net .
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-13-012144-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "МБП-ТЕПЛОМЕРЕЖА", Код ЄДРПОУ:14180891
ВИМОГА про усунення незаконних та дискримінаційних умов в тендерній документації, що затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол б/н від 13.10.2023 року Замовника торгів в закупівлі – відкриті торги по предмету: Будівництво мережі водопостачання від свердловини за адресою вул. Миру, 83 в межах вулиць Миру, Пшеничної, Академічної, Грушевського, Селекційної, Дачної, Вишневої, Суничної, Світлої, Тінистої, Сонячної, Затишної, Успенської на території с. Дачне Одеського району Одеської області (2 черга) (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (ідентифікатор закупівлі UA-2023-10-13-012144-a)
Виникають підозри щодо наявності у Замовника закупівлі конкретного учасника закупівлі, який має доступ до усіх документів ПКД Замовника, в тому числі до локальних кошторисів, що дозволить такому учаснику підготувати тендерну пропозицію у відповідності до технічного завдання та стати переможцем тендеру. Інші ж учасники закупівлі, в тому числі ми не маємо усіх документів ПКД для коректного розрахунку проекту робіт згідно Настанов, а отже наша пропозиція буде відхилена. При цьому вказаний рівень доступу до документів ПКД Замовник встановив штучно, не завантаживши разом із тендерною документацією локальні кошториси, що є вихідними даними для розрахунку Договірної ціни, а обмежившись лише відомістю обсягів робіт, що не є достатнім самостійним документом для проведення закупівлі робіт.
Зазначені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом доповнення тендерної документації, а саме додатку 1 тендерної документації документами із складу ПКД Замовника, що стали основою для проведення закупівлі.
Таким чином вимагаємо додати до змісту тендерної документації принаймні:
— локальні кошториси;
— локальні кошторисні розрахунки;
— об’єктні кошториси;
— об’єктні кошторисні розрахунки;
- відомість ресурсів до відповідних кошторисів та кошторисних розрахунків;
- експертний звіт кошторисної частини.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить явно дискримінаційні положення та суперечить чинному законодавству, обмежує вільну конкуренцію та наші права на участь у закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, які описані за даною Вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" |
10 761 473,90
UAH з ПДВ
|
10 761 473,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" #43149224 |
Переможець |
10 761 473,90
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 18:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 жовтня 2023 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2024 14:07
|
ДУ 4 до Договору 325.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2024 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2024 17:39
|
ДУ 3 до договору 325.pdf | зміни до договору |
18 березня 2024 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2024 10:28
|
ДУ 2 до договору 325.pdf | зміни до договору |
06 березня 2024 10:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:46
|
Дод.угода № 1 до договору № 325.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 13:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2023 09:18
|
Договір № 325 від 08.11.2023.pdf | укладений |
09 листопада 2023 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 325 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 325 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 325 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 325 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |