Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Страхові послуги
Очікувана вартість
258 692,00 UAH
UA-2023-10-13-012130-a ● 44c0842505a84d299b57c6d8f009cd0e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109063 |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Сім'ї Прахових, буд. 8 |
Контактна особа: |
Микола Мироненко +380442893155 1mir.dpp@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 258 692,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Тендерна документація
01 листопада 2023 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 16:55 |
Додаток 2 нова редакція.docx | |
01 листопада 2023 16:55 |
Перелік змін в редакції 01.11.docx | |
01 листопада 2023 16:55 |
429-М Зміни в ТД.pdf | |
01 листопада 2023 09:14 |
Перелік змін 01.11.docx | |
01 листопада 2023 09:14 |
Додаток 1 нова редакція.docx | |
01 листопада 2023 09:14 |
ТД 6651 нова редакція.docx | |
01 листопада 2023 09:14 |
Додаток 3 нова редакція .docx | |
13 жовтня 2023 16:23 |
Додаток 1.docx | |
13 жовтня 2023 15:46 |
Додаток 4.docx | |
13 жовтня 2023 15:46 |
Додаток 2.docx | |
13 жовтня 2023 15:46 |
ТД 6651.docx | |
13 жовтня 2023 15:46 |
ДОДАТОК 5 лот 1 .docx | |
13 жовтня 2023 15:46 |
ДОДАТОК 5.1 лот 2.docx | |
13 жовтня 2023 15:46 |
Додаток 3 .docx |
01 листопада 2023 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 листопада 2023 16:55 |
Додаток 2 нова редакція.docx
|
|||||||||
01 листопада 2023 16:55 |
Перелік змін в редакції 01.11.docx
|
|||||||||
01 листопада 2023 16:55 |
429-М Зміни в ТД.pdf
|
|||||||||
01 листопада 2023 09:14 |
Перелік змін 01.11.docx
|
|||||||||
01 листопада 2023 09:14 |
Додаток 1 нова редакція.docx
|
|||||||||
01 листопада 2023 09:14 |
ТД 6651 нова редакція.docx
|
|||||||||
01 листопада 2023 09:14 |
Додаток 3 нова редакція .docx
|
|||||||||
13 жовтня 2023 16:23 |
Додаток 1.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2023 15:46 |
Додаток 4.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2023 15:46 |
Додаток 2.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2023 15:46 |
ТД 6651.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2023 15:46 |
ДОДАТОК 5 лот 1 .docx
|
|||||||||
13 жовтня 2023 15:46 |
ДОДАТОК 5.1 лот 2.docx
|
|||||||||
13 жовтня 2023 15:46 |
Додаток 3 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне питання
Дата подання: 01 листопада 2023 16:19
Дата відповіді: 01 листопада 2023 16:37
Шановний замовник, у вас розбіжності щодо кількості тз в тендерній пропозиції та технічних вимогах (кількість і назви ТЗ і послуг в додатках 2 та 3 відрізняються). Внесіть, будь ласка, відповідні зміни
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Найближчим часом будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-13-012130-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА", Код ЄДРПОУ:21870998
Дата подання: 15 листопада 2023 17:27
Пояснення причин дискваліфікації
На підставі ч. 3 ст. 31 Закону "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції учасника ПрАТ "СК "САЛАМАНДРА" умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям з докладним поясненнями причин дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2023 15:04
Добрий день шановний Учасник. На виконання пп.8-9 п.1 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати у складі своєї пропозиції - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Учасник ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" (21870998) є платником податку на додану вартість ( ІПН 218709916018). Учасник, на виконання вимоги завантажив до електронної системи Прозоро документ (від 14 листопада 2023 file (3).pdf.p7s), а саме ВИТЯГ за формою 2-ВР якій не містить підписів та печаток Уповноваженого органу та підписаний лише Директором ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" Маленком Р.І.. В свою чергу, хочемо зазначити наступне:
Згідно з п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 Податкового Кодексу України - Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями.
Відповідно до Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”, а саме статті 5 та 7, в яких зазначено що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Також, ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" (21870998) надали довідку в довільній формі в якій зазначають що надає витяг сформований через електронний кабінет
платника податків та посилання на електронний кабінет платника податків. В свою чергу хочемо зазначити, що відповідно до пункту 183.11 Податкового Кодексу України зазначено, що за запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру. Форма запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників податку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до пункту 7.5 Наказу Міністерства Фінансів України №1130 від 14.11.2014 року - витяг з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ВР (додаток 9) формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з Реєстру, які є актуальними на дату формування витягу. У формі витягу зазначаються:1.найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника; 2.індивідуальний податковий номер платника ПДВ; 3. дата податкової реєстрації; 4. термін дії реєстрації платника ПДВ; 5. реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
У витягу найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника ПДВ вказуються повністю, усі поля витягу заповнюються способом комп'ютерного друку та виконуються українською мовою прописними літерами.
Витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою.
Таким чином, Учасник не надав необхідні документи на виконання пп.8-9 п.1 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати у складі своєї пропозиції - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Наданий документ не відповідає встановленим нормам чинного законодавства, так як не містить підпису та печатки та інших електронних ознак ( з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису, QR-код), за якими можливо ідентифікувати посадовою особою контролюючого органу. В свою чергу на витяг накладено підпис та печатку Директора ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" Маленком Р.І., замість Литвина Ю.Г. якій фігурує у Витягу.
Згідно з п. 42 прим. 1.2 ст. 42 прим. 1 Податкового Кодексу України - Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених цим ПКУ та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, в тому числі, шляхом, зокрема, отримання будь-якого документа, що стосується такого платника податків та має бути виданий йому контролюючим органом згідно із законодавством України, або інформації з баз даних про такого платника податків шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням кваліфікованого електронного підпису посадової особи контролюючого органу та кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями.
Відповідно до Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”, а саме статті 5 та 7, в яких зазначено що електронний документ – документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Електронна копія електронного документа засвідчується у порядку, встановленому законом. Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Також, ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" (21870998) надали довідку в довільній формі в якій зазначають що надає витяг сформований через електронний кабінет
платника податків та посилання на електронний кабінет платника податків. В свою чергу хочемо зазначити, що відповідно до пункту 183.11 Податкового Кодексу України зазначено, що за запитом платника податку контролюючий орган надає безоплатно та безумовно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку. Витяг діє до внесення змін до реєстру. Форма запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників податку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Відповідно до пункту 7.5 Наказу Міністерства Фінансів України №1130 від 14.11.2014 року - витяг з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ВР (додаток 9) формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з Реєстру, які є актуальними на дату формування витягу. У формі витягу зазначаються:1.найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника; 2.індивідуальний податковий номер платника ПДВ; 3. дата податкової реєстрації; 4. термін дії реєстрації платника ПДВ; 5. реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість.
У витягу найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника ПДВ вказуються повністю, усі поля витягу заповнюються способом комп'ютерного друку та виконуються українською мовою прописними літерами.
Витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою.
Таким чином, Учасник не надав необхідні документи на виконання пп.8-9 п.1 Розділу 3 Тендерної документації потрібно надати у складі своєї пропозиції - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. Наданий документ не відповідає встановленим нормам чинного законодавства, так як не містить підпису та печатки та інших електронних ознак ( з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису, QR-код), за якими можливо ідентифікувати посадовою особою контролюючого органу. В свою чергу на витяг накладено підпис та печатку Директора ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" Маленком Р.І., замість Литвина Ю.Г. якій фігурує у Витягу.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-13-012130-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА", Код ЄДРПОУ:21870998
Дата подання: 16 жовтня 2023 16:48
Дата подання: 16 жовтня 2023 16:48
Дискримінаційні вимоги
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 жовтня 2023 16:48
рішення від 18.10.2023 № 16643.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2023 16:47
інформація про резолютивну частину рішення від 26.10.2023 № 17186.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2023 12:48
рішення від 26.10.2023 № 17186.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2023 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до РІШЕННЯ № 17186-р/пк-пз від 26.10.2023 завантаженого до електронного майданчика Prozorro від 31 жовтня 2023р. 16:26 годині, були внесені зміни до Тендерної документації (протокол 425-М ВІД 01.11.2023р). Рішення АКМУ виконано
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ) та cтрахові послуги з добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 256 484,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 694,52 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
2 посл
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ) та cтрахові послуги з добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО)
ДК 021:2015: 66514110-0 — Послуги зі страхування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, м. Київ
Дата доставки:
15 листопада 2023
—
30 листопада 2023
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
236 169,00
UAH
|
236 169,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" |
111 708,00
UAH
|
111 708,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СТРАХОВА КОМПАНІЯ "САЛАМАНДРА" #21870998 |
Відхилено |
111 708,00
UAH
|
15 листопада 2023 15:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2023 17:42
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 листопада 2023 00:00
|
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" #20602681 |
Переможець |
236 169,00
UAH
|
20 листопада 2023 11:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2023 07:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 11:51
|
ПАТ Українська пожежно-страхова компанія 920-037-078-23000020 27.11.2023.pdf | укладений |
27 листопада 2023 11:49
|