Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «МУНІЦИПАЛЬНА ВАРТА» ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 45091166 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Незалежної України , буд. 60Б |
Контактна особа: |
Марина Євтушенко +380660084175 reception.munvarta@zp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 13:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2023 18:30 |
Очікувана вартість: | 770 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 6 до Тендерної документації. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківськіої гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 23100 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформленої належним чином видаткової накладної, підписаної уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 90 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2023 19:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2023 19:34 |
Протокольне рішення про внесення змін.docx | |
20 жовтня 2023 19:34 |
ТД Авто.docx | |
13 жовтня 2023 13:24 |
ТД Авто.docx |
20 жовтня 2023 19:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 жовтня 2023 19:34 |
Протокольне рішення про внесення змін.docx
|
|||
20 жовтня 2023 19:34 |
ТД Авто.docx
|
|||
13 жовтня 2023 13:24 |
ТД Авто.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-10-000025 ● 72286fda791f40ff9561012e3eaf4ba6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2023 16:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.11.2023 № 102-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 10.11.2023 №102-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2023-10-13-008089-a, яку проводить Комунальне підприємство «Муніципальна Варта» Запорізькій міської ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-13 14:04:12
Запит Замовнику на пояснення
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: UA-2023-10-13-008089-a, яку проводить Комунальне підприємство «Муніципальна Варта» Запорізької міської ради (далі - Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Під час дослідження тендерної пропозиції до даної процедури закупівлі встановлено, що не відхилена тендерна пропозиція переможця ТОВ «БОГДАН-АВТО ЗАПОРІЖЖЯ» внаслідок її невідповідності тендерної документації, а саме: не надані наступні документи - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці про належне виконання цього договору; - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку
Прошу надати пояснення щодо підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БОГДАН-АВТО ЗАПОРІЖЖЯ».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) щодо зазначених фактів надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Головний державний ау3дитор
відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-16 13:05:22
Відповідь замовника
Уважно вивчивши моніторинг процедури закупівлі UA-2023-10-13-008089-a, Комунальне підприємство «Муніципальна варта» Запорізької міської ради (надалі - Замовник) повідомляємо наступне: Замовником підтверджується виявлені порушення моніторингової процедури в тендерній документації відкритих торгів з особливостями, учасника ТОВ «БОГДАН-АВТО ЗАПОРІЖЖЯ» який не надав:
- лист-відгук (або рекомендаційний листа тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці про належне виконання цього договору згідно вимог які були прописані в тендерній документації;
- витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку відповідно до вимог тендерної документації Замовника
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2023 18:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «БОГДАН-АВТО ЗАПОРІЖЖЯ» |
770 000,00
UAH з ПДВ
|
770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «БОГДАН-АВТО ЗАПОРІЖЖЯ» #37708102 |
Переможець |
770 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 13:24
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 листопада 2023 16:27 |
Кінець періоду оскарження: | 27 листопада 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 листопада 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
16 листопада 2023 16:25
|
Електронний підпис |
16 листопада 2023 16:16
|
П-л відміни тендеру Авто.pdf |