Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Ольга Калита +380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 жовтня 2023 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2023 16:00 |
Очікувана вартість: | 69 800 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 349 001,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт з можливим відтермінуванням платежу на термін до 280 календарних днів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 13:11 |
ТД Капремонт Соборна 107.docx | |
13 жовтня 2023 13:11 |
ТД Капремонт Соборна 107.docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 4 (3).docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 4 (3).docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 1.docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 1.docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток 2 Соборна 107 (1).docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток 2 Соборна 107 (1).docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 3.docx | |
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 3.docx |
13 жовтня 2023 13:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 жовтня 2023 13:11 |
ТД Капремонт Соборна 107.docx
|
||
13 жовтня 2023 13:11 |
ТД Капремонт Соборна 107.docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 4 (3).docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 4 (3).docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 1.docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 1.docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток 2 Соборна 107 (1).docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток 2 Соборна 107 (1).docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 3.docx
|
||
13 жовтня 2023 13:01 |
Додаток № 3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-19-000099 ● eca4c38922e14a9f9e4a21eed02dee80
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 лютого 2024 18:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 № 46
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2023-10-13-007614-a 13.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-20 10:51:55
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Соборна, 107, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-10-13-007614-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба у отриманні пояснень/інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-23 11:23:06
Поясення
Потреба у закупівлі була спричинена наслідками бойових дій, які були спричиненні агресивними діями російської федерації проти України, на території Ірпінської міської територіальної громади.
Для проведення робіт «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Соборна, 107, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України ». Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», позитивного експертного звіту № 05-121-23 від 29.05.2023 реєстраційний номер № ЕХ01:0263-5387-0733-4782 та затвердженої кошторисної частини проектної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до затвердженої кошторисної документації та робочого проєкту «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: «Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Соборна, 107, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України відповідає вимогам діючих нормативів і рекомендується до затвердження в установленому Законом порядку (скан копії документів додаються). Також інформуємо, що на офіційній сторінці Ірпніської міської ради – (https://imr.gov.ua/tenderni-zakupivli/) розміщена інформація щодо закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-06 10:56:57
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту а) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника документального підтвердження права користування щодо кожної одиниці матеріально-технічної бази необхідної для проведення робіт, яка була визначена ТОВ «ЗЖ КИЇВ» при розрахунках договірної ціни?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату інженера з охорони праці, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого)?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у наявності у посадових осіб ТОВ «ЗЖ КИЇВ» проходження навчання з питань охорони, зокрема : Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; Правила безпеки систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника копій відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку працівників робітничих професій (вказаних в таблиці/ довідці про наявність працівників) (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії)?
5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЗЖ КИЇВ» вимогам підпункту в) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема наявності договору (договорів), що були повністю та успішно виконані?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-11 16:15:04
відповідь на запит про надання інформації
Згідно зі ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є ефективність. Для замовника, як правило, порівняно з якістю, дуже важливим є терміновість проведення конкретної закупівлі, аби якомога швидше закупити необхідні товар, послугу чи роботу. Внаслідок бойових дій, які були наслідком агресивних дій російської федерації проти України, на території Ірпінської міської територіальної громади пошкоджено та зруйновано 7204 об’єктів інфраструктури, в тому числі понад 3245 житлових об’єктів, з них 1130 приватних житлових будинки пошкоджено частково, 1483 зруйновано повністю; серед багатоповерхових житлових будинків: 515 пошкоджено частково, 80 потребують капітального ремонту, 39 підлягають демонтажу - капітальний ремонт пошкоджених будинків в тому числі багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по
вул. Соборна, 109 є вкрай важливим. Наразі практика закупівлі робіт з капітального ремонту та відбудови житлових будинків, які були пошкоджені або зруйновані внаслідок агресії російської федерації проти України, на жаль, свідчить про відсутність конкуренції в Ірпінському регіоні на даний вид робіт. У складі тендерної пропозиції на закупівлю «Капітальний ремонт пошкоджених внаслідок збройної агресії об’єктів житлового призначення: Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку в м. Ірпінь, Бучанський район, Київської області по вул. Соборна, 109, який постраждав в наслідок військової агресії російської федерації проти України» Учасником на підтвердження досвіду виконання надано договір підряду від 27.07.2021 та акти поетапного виконання будівельних робіт за договором (відповідний файл завантажено учасником в систему).
Завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції лист відгук та довідку пояснення (щодо форми підтвердження виконання договору). Наявність матеріально-технічної бази Учасник підтвердив сальдово-оборотною відомістю, договором № 06.09.2023 про надання послуг (будівельних машин та механізмів), довідкою про наявність обладнання, гарантійним листом на використання техніки, скан-копіями технічних паспортів на транспортні засоби підтверджують його відповідність тендерній документації, також Учасник ТОВ «ЗЖ КИЇВ» на виконання вимог підпункту б) пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, в частині надання у складі пропозиції учасника сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату інженера з охорони праці, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче ІІ (другого) також надано витяг з журналу протоколів засідань комісії з перевірки знань № L14092023А від 14.09.2023 щодо інших працівників надано витяг з протоколу комісії з перевірки знань, тендерна пропозиція Учасника містить і дозвіл ДЕРЖПРАЦІ № 480.22.32 та Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці реєстраційний № 9591/ц/31-23 від 14.09.2023 , що свідчить про відповідність Учасника вимогам тендерної документації. Також у вкладі тендерної пропозиції Учасник на виконання вимог тендерної документації замовника надав інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід –довідку. Вимоги щодо надання копій дипломів, свідоцтва, посвідчень тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії у тендерній документації відсутні. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Будь-яке відхилення має бути зваженим та обгрунтованим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 26-103/2024пр |
Дата публікації: | 14 червня 2024 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
14 червня 2024 14:16
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2023 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЖ КИЇВ" |
69 451 318,80
UAH з ПДВ
|
69 451 318,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЖ КИЇВ" #38747797 |
Переможець |
69 451 318,80
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2023 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2024 14:57
|
додаткова угода № 4 до договору 885.pdf | зміни до договору |
02 липня 2024 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2024 09:41
|
додаткова № 3.pdf | зміни до договору |
10 червня 2024 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2023 14:16
|
885.pdf | укладений |
06 листопада 2023 14:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відбулось керегування проекту |
Номер договору про закупівлю: | 885 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічних помилок які були виявленні в додатковій угоді № 3 в частині кошторисно розрахункової вартості після її публікаціїї в системі прозоро |
Номер договору про закупівлю: | 885 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |