Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЯЧІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04053766 |
Вебсайт: | https://tyachiv-city.gov.ua |
Місцезнаходження: | 90500, Україна , Закарпатська обл., Тячівський р-н, м. Тячів, вул. Шевченка, буд. 2 |
Контактна особа: |
ГАЙОВИЧ Василь Юрійович +380979996037 gaykuk@ua.fm |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 22:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 598 389,95 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 983,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2023 22:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2023 22:40 |
ТД ПР Ерделі.pdf | |
12 жовтня 2023 22:40 |
Додаток №3 ПД.docx | |
12 жовтня 2023 22:40 |
Додаток № 5.pdf | |
12 жовтня 2023 22:40 |
Додаток № 1 КК.pdf | |
12 жовтня 2023 22:40 |
Додаток № 4.pdf | |
12 жовтня 2023 22:40 |
Додаток № 2 ТЗ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-06-000087 ● 1314313f7ac74aa885b193bc1a130de4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 20:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2023 № 266
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 04.12.2023 № 003100-18/13979-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М. від 05.12.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.12.2023 № 266
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
11 UA-2023-10-12-015945-a 12.10.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-11 14:50:28
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Ерделі в м. Тячів Тячівського району» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-10-12-015945-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно - кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 49 Постанови № 1178 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У Додатку 3 до тендерної документації викладено проєкт договору. Проте, пункт 3 розділу VI тендерної документації передбачає зміну умов проєкту договору.
4. Умови щодо зміни істотних умов договору, зазначені Замовником у пункті 4 розділу VI тендерної документації (підпункти 2, 5, 6, 7) не відповідають пункту 19 Постанови № 1178.
5. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей №1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Проте, поняття "анамально низька ціна" Замовником визначено без урахування вимог Постанови № 1178.
6. У редакції Постанови № 1178 (від 19.09.2023 року) підпункт 3 пункту 44 не містить у собі підстави відхилення переможця процедури закупівлі у разі не надання ліцензії. Проте, тендерна документація містить вимоги для подання переможцем процедури закупівлі копії ліцензії або дозволу.
7. Відповідно до технічного завдання до предмету закупівлі передбачено виконання робіт: знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм та улаштування вирівнювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером (КБ27-12-4). Проте, пропозиція ПП "СТІК" не містить у собі інформації та підтверджуючих документів наявності в учасника фрези з шириною фрезування 2100 мм та машин поливально-мийних, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
8. Кваліфікаційними критеріями тендерної документації передбачаено надання технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку яку замовник буде використовувати під час виконання робіт. У довідці №182/15 від 18.10.2023 року (у графі де потрібно вказати марку ТЗ та вид) ПП "СТІК" зазначено про використання асфальтоукладальника Vogele Super 1800. Свідоцтво про реєстрацію великовантажного транспортного засобу надано на асфальтоукладальник марки VOGELE 11.82, модель SUPER 1800-2. Таким чином, інформація зазначена у довідці про наявність обладння не підтверджується відоцтвом про реєстрацію великовантажного транспортного засобу.
9. У Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу "В підтвердження наявності в учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт/наданні послуг на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає документ(-и), що підтверджує(ють) право власності на нього(-них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(-і) включений(-і) учасником до Інформації про наявність асфальтобетонного заводу, на балансі учасника за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця, копію
паспорта (технічного) асфальтозмішувальної установки АБЗ". Яким документом тендерної пропозиції ПП "СТІК" підтверджено право власності на АБЗ ? Також, надати посилання на файл з документом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-15 22:20:33
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник погоджується з висновком та усунув зазначені в ньому порушення шляхом припинення зобов’язань за Договором
2023-12-26 13:28:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку 1082.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" |
1 555 036,26
UAH з ПДВ
|
1 555 036,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СТІК" #31072342 |
Переможець |
1 555 036,26
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 13:25
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
26 грудня 2023 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
07 листопада 2023 12:05
|
Договір.pdf | укладений |
07 листопада 2023 12:04
|
Додаток до договору.pdf | укладений |
07 листопада 2023 12:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт дорожнього покриття вулиці Ерделі в м.Тячів Тячівського району | 1 | послуга |
1 555 036,26
UAH з ПДВ
|