Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області |
Код ЄДРПОУ: | 05379205 |
Місцезнаходження: | 46003, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вулиця За Рудкою, будинок 35 |
Контактна особа: |
Марціяш Галина Касіянівна 380968239981 martsiyash66@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2023 12:21 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2023 12:21 |
Очікувана вартість: | 47 978 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 239 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться Замовником Підряднику упродовж 5 робочих днів після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ, та інших Актів не заборонених чинним законодавством України, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 3 (три) робочих днів до кінця звітного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 жовтня 2023 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 17:07 |
Зміни 1.docx | |
13 жовтня 2023 17:07 |
Додаток 1. кваліфікація (зі змінами).docx | |
12 жовтня 2023 18:28 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf | |
12 жовтня 2023 18:26 |
Додаток 3 Проект договору.doc | |
12 жовтня 2023 18:22 |
Тендерна документація Золота Липа.docx | |
12 жовтня 2023 18:22 |
Додаток 1. кваліфікація.docx |
15 жовтня 2023 18:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
13 жовтня 2023 17:07 |
Зміни 1.docx
|
||||||||||||
13 жовтня 2023 17:07 |
Додаток 1. кваліфікація (зі змінами).docx
|
||||||||||||
12 жовтня 2023 18:28 |
Додаток 2 Технічне завдання.rtf
|
||||||||||||
12 жовтня 2023 18:26 |
Додаток 3 Проект договору.doc
|
||||||||||||
12 жовтня 2023 18:22 |
Тендерна документація Золота Липа.docx
|
||||||||||||
12 жовтня 2023 18:22 |
Додаток 1. кваліфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ця вимога є антиконкурентна також така вимога суперечить бухгалтерському обліку .
Звертаємо увагу , що Демонтовані конструкції і матеріали від розбирання є ВЛАСНІСТЮ ЗАМОВНИКА. А порядок їх передачі підрядникові для повторного застосування на об'єкті аналогічний порядку передачі нових матеріальних ресурсів, які придбаваються замовником і передаються підрядникові. Оформляється така передача Актом передачі матеріалів постачання замовника. Тобто облік і документальне оформлення операцій із поворотними ТМЦ у цьому випадку відповідають так званій давальницькій схемі будівельного обліку.
З тендерної документації випливає що учасники не будуть використовувати Поворотні суми беруть участь при проведенні розрахунків між замовником і підрядником, якщо ТМЦ, отримані від розбирання конструкцій і зносу будівель і споруд, використані при подальшому будівництві на цьому ж будівництві (пп. 6.4.8 ДСТУ-1).
Вимагаємо усунути дану невідповідність, що суперечить вимогам чинного законодавства України.
З огляду на вище викладене Замовник обмежив у можливості прийняти участь у цій закупівлі, що штучно обмежує вільне право на участь у даній закупівлі та є дискримінаційним у відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо виключення із тексту Тендерної документації дискримінаційних умов та умов, які не відповідають чинному законодавству, а саме вимогу п.2.6. Додатку 1 - Інформація про проходження медичного огляду працівників, які безпосередньо задіяні в процесі виконання робіт згідно із Порядком проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом МОЗ від 14.02.2012р. №107.
категорій, розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці", визначає процедуру
проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та
періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів
працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи
небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному
доборі, щорічному обов'язковому медичному огляді осіб віком до 21
року. Учаснику у складі тендерної пропозиції надати інформацію щодо проходження медичного огляду тих працівників, які зобов'язані його проходити відповідно до зазначеного Порядку.
(код ДК 021:2015: 4524600-3 — Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) просимо усунути дані невідповідності
Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
На виконання зазначених вище норм чинного законодавства замовником було забезпечено підготовку тендерної документації, серед вимог, якої передбачено надання у складі тендерної пропозиції cертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018 IDT) та ДСТУ ISO 14031:2016 (ISO 14031:2013 IDT).
Такі сертифікати є додатковою гарантією того, що учасник дотримується настанов щодо розроблення, запроваджування, підтримування та поліпшування повноцінної, достовірної та надійної системи екологічного управління, а також впровадив політику енергоефективності, здійснює моніторинг впливу своєї діяльності на навколишнє середовище.
Впровадження заходів енергозбереження та дотримання системи екологічного управління – це вимога нашого часу. Більшість компаній вже впровадили у себе відповідні заходи. Тому дотримання суб’єктами господарювання цих стандартів не є чимось дуже ексклюзивним, а навпаки – є нормальною і стандартною вимогою.
Просимо уточнити інформацію – чи дійсно закупівля робіт здійснюється (без ПДВ)? У разі невірно зазначеної інформації, просимо внести відповідні зміни
Просимо внести зміни до вимог тендерної документації, а саме виключити частину тексту з цього розділу:
- «ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи»;
- «виконаних за період 2020-2023 років» (зважаючи на дію військового часу в Україні)
До тендерної документації були внесені зміни, згідно із якими допускається надання аналогічних договорів не тільки по коду «ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи», але й по його підкодах.
Щодо періоду укладення і виконання аналогічних договорів: документацією передбачено, що учасник має надати договори за 2020-2023 рр. Це майже чотири календарні роки. Ми вважаємо, що цей період не є коротким. Вимога ніяк не обмежує нещодавностворених суб’єктів господарювання. А щодо тих учасників, які давно здійснюють підприємницьку діяльність – така вимога дасть замовнику можливість пересвідчитися, що учасник постійно і стабільно працює на ринку, на скільки це можливо у наш час. Договори за більш ранні періоди, можливо, і підтвердять досвід потенційного учасника. Але залишатимуться питання на скільки цей досвід актуальний і чи він не втрачений, якщо учасник останнім часом подібних робіт не виконував.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000067 ● c68c9106a4874a26939ad0ba95fa8a00
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 9-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.02.2024 № 9-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2023-10-12-015286-a від 12.10.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 15:25:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-12-015286-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 08:52:22
Пояснення
На Ваш запит про надання пояснення повідомляємо:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікувану вартість предмета закупівлі здійснено уповноваженою особою відповідно до проєктно-кошторисної документації. (додається);
2. Веб-сайт РОВР у Тернопільській області - rovrto.davr.gov.ua
Порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель врегульовано статтею 8 ЗУ "Про публічні закупівлі", водночас законодавством в сфері публічних закупівель не передбачено обов'язку розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на будь-яких веб-сайтах окрім безоплатного оприлюднення в електронній системі закупівель через авторизовані електронні майданчики інформації передбаченої законодавством в сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-16 11:17:20
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-12-015286-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Під час моніторингу встановлено, що Замовником відповідно до рішення уповноваженої особи від 30.10.2023 за №84 відхилено найбільш економічно вигідну пропозиція ТзОВ «ПМК-КИЇВ» та зазначено: «що тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам замовника.
1)Згідно із технічним завданням (додаток 2 до тендерної документації було встановлено, що «* Учасники погоджуються з тим, що зворотні матеріали у вигляді деревини, будматеріалів та ін. будуть взяті ними на власний баланс та оприбутковані за цінами згідно незалежної оцінки, вартість якої оплачує безпосередньо підрядник. Вартість зворотних матеріалів зменшує вартість робіт виконаних підрядником».
У складі тендерної пропозиції учасника відсутнє погодження із цією вимогою.
Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівель тендерної документації крім невідповідностей у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Зазначена невідповідність не підлягаю виправленню у порядку визначеному п.43 Особливостей, оскільки стосується предмета закупівель.
2) Пунктом 6.6 частина 6 розділу 3 ТД було встановлено, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 1 року від дня його прийняття замовником. Початок гарантійного строку вважається день наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва, про що Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Крім цього згідно із пунктом 8.1 проекту договору (додаток №3 до ТД) було встановлено, що «Гарантійний строк на виконані роботи становить 10 років згідно ч.1 ст. 884 ЦК України, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в).»
У складі тендерної пропозиції учасника міститься гарантійний лист (файл із назвою «№5.8 Гарантійний лист якість та строк експлуатації об’єкта.pdf», в архіві «10. Інші документи тендерної документації» №5.5. від «17» жовтня 2023 року, згідно із яким учасник гарантує, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником».
Таким чином, учасник не врахував вимог проекту договору, щодо гарантійного строку на роботи, які є предметом цієї закупівлі. Тендерна пропозиція учасника в цій частині не відповідає вимогам до предмета закупівлі.
Отже, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПМК-КИЇВ» підлягає відхиленню».
При цьому необхідно зазначити, що аналізом тендерної пропозиції ТзОВ «ПМК-КИЇВ» встановлено, що учасником у складі пропозиції подано файл «7.Додаток 2 Технічне завдання.pdf» у якому зазначено відомість обсягів робіт та вказано: «*Учасники погоджуються з тим, що зворотні матеріали у вигляді деревини, будматеріалів та ін. будуть взяті ними на власний баланс та оприбутковані за цінами згідно незалежної оцінки, вартість якої оплачує безпосередньо підрядник. Вартість зворотних матеріалів зменшує вартість робіт виконаних підрядником».
Отже, учасник закупівлі ТзОВ «ПМК-КИЇВ» погодився із технічним завданням замовника та вимогами зазначеними у технічному завданні.
Окрім цього у складі пропозиції ТзОВ «ПМК-КИЇВ» подано файл із назвою «8.Додаток 3 Проєкт договору з додатками.pdf» згідно якого учасник погоджується із проектом договору та відповідно умовами пункту 8.1 проекту договору: «Гарантійний строк на виконані роботи становить 10 років згідно ч.1 ст. 884 ЦК України, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в).»
У зв’язку з вище викладеним прошу надати інформацію щодо розгляду пропозиції ТзОВ «ПМК-КИЇВ» та фактичних причин її відхилення ?
2. Згідно додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовником зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає:
- довідку за встановленою формою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт;
-у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі. А також, учасники в складі пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (вказати предмет закупівлі) на повний строк виконання договору про закупівлю.
Учасником закупівлі ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» у складі пропозиції подано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 16.10.2023 №28/23-88 ТД у якій зазначено, що учасник орендує будівельні машини та механізми, обладнання, устаткування згідно договору про надання послуг №18/09/2023-1С від 18.09.2023 в ТОВ «СТехніка» та має офісне приміщення та матеріально-технічну базу.
Аналізом договору про надання послуг від 18.09.2023 за № 18/09/2023-IC встановлено, що його термін дії до 31.12.2025 року.
Окрім цього, ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» у складі пропозиції подано договори (від 04.05.2020 за №8/2020 та за №7/2020) оренди в Приватного підприємства «Бетоне та асфальтне виробництво» виробничої бази та офісного приміщення. До вказаних договорів укладено додаткові угоди від 20.12.2021 за №1 та від 10.03.2023 за №2 згідно яких терміни дії договорів продовжено відповідно до 31.12.2023 та до 31.12.2025 року.
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації строки виконання робіт до 31.12.2026 року.
Отже, учасником закупівлі ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» подано у складі пропозиції договори оренди обладнання та матеріально технічної бази укладені на строк, менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі.
3. Згідно додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» замовником зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає:
- Довідку за встановленою формою про наявність робітників та інженерно-технічних працівників (в тому числі штатних інженера з охорони праці, інженера з проєктно – кошторисної роботи, та інженера з якості);
- Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати Лист-згоду (за примірником нижче) на обробку персональних даних від кожного працівника з особистим підписом такого працівника, який зазначається в штатному розписі Учасника, а також кожного працівника, якого залучено по ЦПД, а також скан-копію паспортів першої сторінки усіх вищеперелічених працівників.
Учасником закупівлі ТзОВ «БК «ВІАКОМ» у складі пропозиції подано довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід від 16.10.2023 за №21-07/23-002ТД у якій зазначено про наявність заступника директора Добуш Ірини Михайлівни. Також надано штатний розпис на 2023 затверджений наказом директора від 27.05.2023 за №05, я кому зазначено про наявність заступника директора Добуш Ірини Михайлівни.
Однак, у складі пропозиції ТзОВ «БК «ВІАКОМ» не виявлено листа-згоду на обробку персональних даних від Добуш Ірини Михайлівни.
У зв’язку з чим прошу надати інформації чи подано у складі пропозиції ТзОВ «БК «ВІАКОМ» лист-згоду на обробку персональних даних від Добуш Ірини Михайлівни, якщо подано вказати назву файла та сторінку, якщо ні надати інформацію щодо розгляду пропозиції вказаного учасника в частині відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
4. В пункті 3.5. розділу 3. «Ціна договору» укладеного за результатами торгів договору про закупівлю робіт від 14.11.2023 за №300 передбачено «Договірна ціна робіт динамічна та розраховується відповідно до настанови з визначення вартості будівництва…»
До даного договору надано договірну ціну в якій включено кошти на покриття ризиків в сумі 747 385,00 гривень.
Пунктом 5.31 розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі-Настанова №281) передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни – не враховуються.
У зв’язку з вищевказаним поясність причину включення в договірну ціну коштів на покриття ризиків?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-21 15:01:20
Пояснення
1. Згідно із технічним завданням (додаток 2 до тендерної документації було встановлено, що «* Учасники погоджуються з тим, що зворотні матеріали у вигляді деревини, будматеріалів та ін. будуть взяті ними на власний баланс та оприбутковані за цінами згідно незалежної оцінки, вартість якої оплачує безпосередньо підрядник. Вартість зворотних матеріалів зменшує вартість робіт виконаних підрядником». У складі пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПМК-Київ» надано файл «7.Додаток 2 Технічне завдання.pdf» у якому вказано «Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції підписаний Додаток 2, як згоду з Технічним завданням», таким чином в документації учасника відсутні документи в яких учасник зазначив у стверджувальній формі, що він надає згоду, погоджується і т. д. з технічним завданням
2. Тендерною документацією передбачено Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. (ч. 2 Розділ 5)
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (ч. 4 Розділ 6)
Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. (ч. 7 Розділ 1)
інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам, а також маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення такої вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації та ч.6 розділу 3 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен ознайомитись та погодитись із технічним завданням по закупівлі, шляхом подання такого у виді скан копії з оригіналу, у форматі ПДФ, завіреним печаткою та підписом інженера з проектно-кошторисної роботи (ч.1 Розділу 3)
Гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 1 року від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання Акту про приймання-передачі Об’єкта будівництва, про що Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. Учасник як потенційний підрядник письмово гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації Об’єкта будівництва протягом гарантійного строку. (ч. 6 Розділ 3)
Виходячи з вищевказаних умов тендерної документації, повідомляємо, що учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПМК-Київ» при поданні тендерної пропозиції не враховано вимоги частини 6 Розділу 3 та Додатку 3 в частині гарантійних термінів експлуатації. Замовник не зобов’язаний розглядати документ пропозиції проект договору, оскільки вимога щодо надання такого документа не передбачена тендерною документацією. Вказана Вами інформація, що «у складі пропозиції ТзОВ «ПМК-КИЇВ» подано файл із назвою «8.Додаток 3 Проєкт договору з додатками.pdf» згідно якого учасник погоджується із проектом договору та відповідно умовами пункту 8.1 проекту договору: «Гарантійний строк на виконані роботи становить 10 років згідно ч.1 ст. 884 ЦК України, за умови дотримання правил експлуатації об’єкта, з моменту підписання Сторонами останнього акту приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в).» не відповідає дійсності, оскільки поданий документ не містить написів «Погоджено»,, «Ознайомлений» тощо.
Проте учасник повинен врахувати вимоги тендерної документації та додатків які є частиною тендерної документації. Поданий у складі пропозиції гарантійний лист (файл із назвою «№5.8 Гарантійний лист якість та строк експлуатації об’єкта.pdf», в архіві «10. Інші документи тендерної документації» №5.5. від «17» жовтня 2023 року, згідно із яким учасник гарантує, що гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником» не враховує вимог тендерної документації в частині гарантійних термінів експлуатації об’єкта, а тому існує невідповідність тендерній документації, зокрема в частині технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. У випадку визнання цього учасника переможцем закупівлі, зміст договору відрізнявся б від змісту його тендерної пропозиції, зокрема в частині гарантійних термінів, що є невід’ємною частиною технічного завдання, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
3. Вимога щодо укладення договорів на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі стосується залучених до виконання робіт машин та механізмів та техніки. Дана вимога не поширюється на договори оренди виробничої бази та офісного приміщення, оскільки ці об’єкти МТЗ не є машинами, механізмами чи технікою. Тому, договір ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» укладений з Приватним підприємством «Бетоне та асфальтне виробництво» поданий учасником у складі пропозиції відповідає вимогам тендерної документації.
Стосовно договору на залучені машини та механізмів та техніки укладеним між учасником ТЗОВ «БК «ВІАКОМ» та ТОВ «СТехніка». При розгляді пропозиції учасника уповноваженою особою враховано вимоги тендерної документації та за результатами розгляду було встановлено, що відповідно до п. 8.1 договору про надання послуг №18/09/2023-1С від 18.09.2023 з ТОВ «СТехніка» даний договір діє до 31.12.2025 року, також договір вважається продовженим на наступний рік, якщо жодна зі сторін не вимагатиме його припинення або перегляду. Додатково у складі пропозиції міститься Гарантійний лист ТОВ «СТехніка» у якому міститься гарантія продовження договору до 31.12.2026 року, тобто до кінця терміну виконання робіт передбачених закупівлею. Відповідно до умов тендерної документації, якщо учасник «не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі», таким чином учасником виконано вимоги тендерної документації щодо цього питання. (Додаткові угоди додаються)
4. Згода на обробку персональних даних міститься в пропозиції учасника….файл пропозиції «згода на обробку персональних даних Ірина Добуш.pdf»
5. 20.02.2024 року між переможцем закупівлі та Замовником укладено додаткову угоду, якою зменшено договірну ціну та у якій відсутні кошти на покриття ризиків (договірна ціна додається)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-26 09:48:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-10-12-015286-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Під час моніторингу встановлено, що у пункті 3.5. розділу 3. «Ціна договору» укладеного за результатами торгів договору про закупівлю робіт від 14.11.2023 за №300 передбачено «Договірна ціна робіт динамічна та розраховується відповідно до настанови з визначення вартості будівництва…».
До даного договору надано договірну ціну в якій включено кошти на покриття ризиків в сумі 747 385,00 гривень.
Пунктом 5.31 розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі-Настанова №281) передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни – не враховуються.
У інформації з даного питання від 21.02.2024 Замовник вказав, що 20.02.2024 року між переможцем закупівлі та Замовником укладено додаткову угоду, якою зменшено договірну ціну та у якій відсутні кошти на покриття ризиків (договірна ціна додається).
Аналізом додаткової угоди від 20.02.2024 за №2 встановлено, що у договірну ціну внесено зміни, а саме виключено із розрахунку кошти на покриття ризиків, однак збільшено інші супутні витрати на 628,385 тис.грн.
Відповідно до пункту 19 Особливостей №1178 істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків. У якому не передбачено випадків щодо збільшення складових витрат договірної ціни
У зв’язку із вищевикладеним прошу вказати посилання на пункт Особливостей 1178 керуючись яким внесено зміни до договору та збільшено інші супутні витрати на 628,385 тис.грн.?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-28 14:30:24
Відповідь
На Ваш запит замовнику на пояснення від 26.02.2024 року повідомляємо: додаткова угода від 20.03.2024р. №2 підписана відповідна до п.19 Особливостей № 1178, а саме: "погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)". Також вважаємо за необхідне повідомити, що пунктом 19 Особливостей № 1178 врегульовано питання зміни істотних умов укладених Договорів, водночас Особливості № 1178 загалом, та пункт 19 Особливостей зокрема не врегульовують питань та не забороняють змінювати договірну ціну, складові витрати договірної ціни, тощо. Замовником в порядку визначеному пунктом 19 Особливостей опубліковано Додаткову угоду у зв'язку із зміною ціни в Договору в бік зменшення, при цьому кількість (обсяг) та якість робіт не змінилася таким чином, замовником повністю дотримано вимоги передбачені Особливостями № 1178. Усі інші питання які не врегульовані ЗУ "Про публічні закупівлі" та Особливостями № 1178 були врегульовані сторонами в порядку визначеному чинним законодавством.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Регіональний офіс водних ресурсів у Тернопільській області повідомляє, що на виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області договір №300 від 14 листопада 2023року. по закупівлі робіт «Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування» між РОВР у Тернопільській області та ТОВ «Будівельна компанія «ВІАКОМ» розірвано.
2024-03-08 10:34:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
порушення усунуто
2024-03-13 11:59:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2023 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" |
45 497 981,38
UAH з ПДВ
|
45 497 981,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" |
47 570 000,00
UAH з ПДВ
|
47 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПМК-КИЇВ" #40694776 |
Відхилено |
45 497 981,38
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 10:26
|
ТЗОВ "БК"ВІАКОМ" #42818575 |
Переможець |
47 570 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2023 12:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 09:33
|
Додаткова угода 3 на розірвання.pdf | укладений |
08 березня 2024 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2024 09:43
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2024 09:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 14:50
|
Додаткова угода 1 від 21.11.2023р..pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 14:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 12:21
|
дог 300 на будівельні роботи.pdf | укладений |
14 листопада 2023 12:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування | 1 | Роботи |
47 570,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Доповнення реквізитів Договору рахунком з казначейства; 2. Змінені додатки 2 та 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 300 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Розчистка русла р. Золота Липа з метою ліквідації підтоплення садиб та присадибних ділянок в селах Жуків, Гиновичі, Підлісне Бережанського району Тернопільської області. Коригування | 1 | Роботи |
47 425 705,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2026 |
Сума оплати за договором: |
6 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 000 000,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В період з 13.02.2024 року по 04.03.2024 року закупівлю перевіряла ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Н А К А З 13.02.2024 № 9-з) в результаті перевірки встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ТОВ «Будівельна компанія «ВІАКОМ» від 14.11.2023 № 300, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України |