Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
3 083 500,00 UAH
UA-2023-10-12-014565-a ● ba6da49ced63420ab1ebc443e715d8d7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456352451 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 15:32 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 15:32 |
Очікувана вартість: | 3 083 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 835,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, Шевченка, 122 (адреси закладів управління освіти і науки БМР)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2023 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2023 14:27 |
ТД зі змінами електрична енергія.doc | |
17 жовтня 2023 14:26 |
Зміни до ТД.docx | |
12 жовтня 2023 17:09 |
Проект договору (6).docx |
17 жовтня 2023 14:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2023 14:27 |
ТД зі змінами електрична енергія.doc
|
|||
17 жовтня 2023 14:26 |
Зміни до ТД.docx
|
|||
12 жовтня 2023 17:09 |
Проект договору (6).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-12-014565-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕКСАР ТЕХНОЛОДЖИС", Код ЄДРПОУ:35558975
Дата подання: 13 жовтня 2023 15:58
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник!
Відповідно до Тендерної документації розділу V пункту 1.3, абзацу 8, Розрахунок ціни за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:
Р = ∑ (Ni план * Ц прогн.рдн. * (1+М/100) + Ni план * Тпер.)* 1,2, грн з ПДВ де ,
Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH)
Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника відповідно до Технічного завдання (Додаток 2);
Ц прогн.рдн. – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 4,5711081 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за вересень 2023 року – 3 906.93 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua. 12.10.2023 р. з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання + 17%)
Т пер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 № 1788 – 0,4851 грн за 1 кВт*год без ПДВ.
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %);
М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %.
З метою запобігання демпінгу Учасник не може визначати маржу величиною від’ємною.
Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – маржа (вартість послуг Учасника).
Факт визначення Учасником маржі від’ємною величиною підчас розрахунку ціни пропозиції або пониження ціни пропозиції за результатом аукціону таким чином, що маржа стала від’ємною є підтвердженням того, що Учасник відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тагне за собою відхилення тендерної пропозиції Учасника у відповідності до положень абзацу 2 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, про що Учасник надає лист-погодження довільної форми у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації неправомірною з огляду на наступне:
Тендерною документацією в Розділі V, п.1.2. «Оцінка тендерних пропозицій» зазначається, що: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
(у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій).
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%.
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей.
До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник не включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної енергії.
Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.».
Згідно з вищезазначеною інформацією сказано , що саме УЧАСНИК, а не замовник, САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ і ПРОПОПОНУЄ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку він готовий здійснювати постачання електричної енергії. Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями не передбачено право Замовника встановлювати ціну тендерної пропозиції Учасника, оскільки в такому випадку взагалі знижується сутність проведення публічних закупівель.
При застосуванні даної формули із застосуванням листа- погодження про маржу у даній формулі можна стверджувати, що Замовник порушує принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
За допомогою даної формули розрахунку ціни Замовник ціленаправлено обмежує та унеможливлює участь потенційних Учасників грати на електронному аукціоні , а також надає технічну можливість для конкретного постачальника подати цінову пропозицію відразу, як тільки було оголошено закупівлю.
Для прикладу: Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-010225-a з ідентичним формуванням ціни призвела до того , що аукціон , як один із основних етапів проходження процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) було повністю порушено Замовником , що призвело до порушення Законодавства проведення процедури закупівлі .
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вище неправомірну вимогу.
У разі бездіяльності Замовника стосовно даної вимоги , щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі , Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника «Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради» у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Тендерної документації розділу V пункту 1.3, абзацу 8, Розрахунок ціни за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином:
Р = ∑ (Ni план * Ц прогн.рдн. * (1+М/100) + Ni план * Тпер.)* 1,2, грн з ПДВ де ,
Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH)
Ni план – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника відповідно до Технічного завдання (Додаток 2);
Ц прогн.рдн. – прогнозована ціна РДН, яка для даної закупівлі становить – 4,5711081 грн. за 1 кВт*год без ПДВ, (визначена як середньозважена ціна на РДН за вересень 2023 року – 3 906.93 грн. за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua. 12.10.2023 р. з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання + 17%)
Т пер. - тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП від 21.12.2022 № 1788 – 0,4851 грн за 1 кВт*год без ПДВ.
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ - 20 %);
М – маржа (вартість послуг Учасника) запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Р), %.
З метою запобігання демпінгу Учасник не може визначати маржу величиною від’ємною.
Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – маржа (вартість послуг Учасника).
Факт визначення Учасником маржі від’ємною величиною підчас розрахунку ціни пропозиції або пониження ціни пропозиції за результатом аукціону таким чином, що маржа стала від’ємною є підтвердженням того, що Учасник відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тагне за собою відхилення тендерної пропозиції Учасника у відповідності до положень абзацу 2 підпункту 3 пункту 41 Особливостей, про що Учасник надає лист-погодження довільної форми у складі тендерної пропозиції.
Вважаємо дану вимогу тендерної документації неправомірною з огляду на наступне:
Тендерною документацією в Розділі V, п.1.2. «Оцінка тендерних пропозицій» зазначається, що: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
(у разі якщо подано дві і більше тендерних пропозицій).
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію – 100%.
Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей.
До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Ціна на електричну енергію встановлюється учасником у відповідності до ч. 2 ст. 56 Закону України «Про ринок електричної енергії». Учасник не включає до вартості тендерної пропозиції витрати щодо оплати послуг з розподілу електричної енергії.
Ціна тендерної пропозиції повинна враховувати податки і збори, у тому числі, що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна тендерної пропозиції зазначається без ПДВ.».
Згідно з вищезазначеною інформацією сказано , що саме УЧАСНИК, а не замовник, САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ і ПРОПОПОНУЄ ту ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, за яку він готовий здійснювати постачання електричної енергії. Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями не передбачено право Замовника встановлювати ціну тендерної пропозиції Учасника, оскільки в такому випадку взагалі знижується сутність проведення публічних закупівель.
При застосуванні даної формули із застосуванням листа- погодження про маржу у даній формулі можна стверджувати, що Замовник порушує принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного і неупередженого визначення переможця закупівлі передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
За допомогою даної формули розрахунку ціни Замовник ціленаправлено обмежує та унеможливлює участь потенційних Учасників грати на електронному аукціоні , а також надає технічну можливість для конкретного постачальника подати цінову пропозицію відразу, як тільки було оголошено закупівлю.
Для прикладу: Закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-25-010225-a з ідентичним формуванням ціни призвела до того , що аукціон , як один із основних етапів проходження процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) було повністю порушено Замовником , що призвело до порушення Законодавства проведення процедури закупівлі .
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити вказану вище неправомірну вимогу.
У разі бездіяльності Замовника стосовно даної вимоги , щодо дискримінаційних умов тендерної закупівлі , Учаснику доведеться використати свою можливість оскарження умов тендерної документації Замовника «Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради» у Антимонопольному комітеті України (АМКУ), та звернутись до уповноважених суб'єктів у сфері протидії корупції – це органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2023 14:34
Доброго дня. Внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
2 704 218,00
UAH з ПДВ
|
2 673 383,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
2 809 650,00
UAH з ПДВ
|
2 704 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМГАЗ СІТІ" |
2 790 000,00
UAH з ПДВ
|
2 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
2 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГІСТРАЛЬ ЕНЕРГО" |
2 985 060,00
UAH з ПДВ
|
2 985 060,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" #42082379 |
Переможець |
2 673 383,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 12:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 09:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:54
|
Інформація РДН 15.12.2023 (1).pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:53
|
дод.угода 2 електрична енергія.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 13:08
|
додаткова угода електроенергія.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 13:07
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2023 12:35
|
договір 02143809 2023 електроенергія.pdf | укладений |
01 листопада 2023 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 02143809/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 02143809/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |