Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт та технічне обслуговування автоматичних розпашних воріт на об'єкті ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2023-10-12-014497-a bd0d3dcc2e194743899370c0f48d0e95
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чернієнко Галина Олександрівна

+380512501857 vmtz1429@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 44104027
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Лягіна, будинок 6
Контактна особа: Чернієнко Галина Олександрівна
+380512501857
vmtz1429@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт та технічне обслуговування автоматичних розпашних воріт на об'єкті ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів на підставі рахунку та акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

12 жовтня 2023 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Руденко Ігор Анатолійович
#2722901158
Переможець 10 000,00
UAH
12 жовтня 2023 17:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 грудня 2023 13:22
Додаткова угода №2 укладений
01 грудня 2023 13:21
Електронний підпис укладений
29 листопада 2023 13:52
ДУ _1.pdf зміни до договору
29 листопада 2023 13:52
Договір №86 укладений
12 жовтня 2023 17:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони узгодили зменшити обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH
Причини розірвання договору: За згодою сторін