Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція мосту через річку Тересва на км 105+014 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів, Закарпатська область
Очікувана вартість
689 032 175,00 UAH
UA-2023-10-12-012401-a ● 1adfb128137c40daa5eb746d7c2953b7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Мигалко Ігор Володимирович 380312613212 myhalko.iv@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 689 032 175,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 670 965,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та відповідати повинна формі забезпечення тендерної пропозиції та заповнена відповідно вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затверджених наказом Міністерства розвитку економіки,торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти робочих днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Закарпатській області, ЄДРПОУ 25449824, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору становить 1 відсоток від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не менше ніж строк дії договору та додатково ще один місяць. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки в частині продовження строку її дії, у зв’язку з продовженням строку дії договору. У разі продовження строку виконання робіт згідно з умовами Договору Підрядник зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк та додатково ще один місяць. Переможець торгів повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав виконання робіт або виконує їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178"
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція мосту через річку Тересва на км 105+014 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-09 Мукачево - Рахів - Богородчани - Івано-Франківськ - Рогатин - Бібрка - Львів, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 (згідно Технічного завдання та умов договору)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45221119-9 — Реконструкція мостів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування - Державний бюджет України та інші бюджети. Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) і «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), складених у відповідності до Правил визначення вартості, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів, які складаються Пілрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2023 13:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2023 13:52 |
Перелік змін № 3.doc | |
30 жовтня 2023 13:50 |
Проект Договору 3.docx | |
30 жовтня 2023 13:50 |
ТД Реконструкція мосту Тересва Нова редакція (3).doc | |
26 жовтня 2023 14:16 |
Перелік змін №1 (1).doc | |
12 жовтня 2023 16:02 |
ТОМ 2 Будівельні Рішення 21.08.2023.pdf | |
12 жовтня 2023 16:01 |
Том 6_56-РМ-ГПЗ.pdf | |
12 жовтня 2023 16:01 |
Том 4_56-РМ-ЕЗ_ред.2.pdf | |
12 жовтня 2023 16:01 |
ТОМ 7 56-РМ-ПОБ Тересва з новим СП.pdf | |
12 жовтня 2023 16:01 |
Том 5_56-РМ-ЛЗ_.pdf | |
12 жовтня 2023 16:01 |
Том 1 АД Тересва_27 07 23.pdf | |
12 жовтня 2023 16:00 |
Том 3_Спеціальні допоміжні конструкції_Тересва.pdf | |
12 жовтня 2023 16:00 |
BOQ міст Тересва без тимчасового мосту.xlsx | |
12 жовтня 2023 16:00 |
ПМ міст Тересва.xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічне виконання
Дата подання: 18 жовтня 2023 11:02
Дата відповіді: 18 жовтня 2023 16:54
Відповідно до умов тендерної документації аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва або реконструкції мосту/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 40 % або виконаний не менш, ніж на 40 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Тобто, один аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 40 % або виконаний не менш, ніж на 40 % від очікуваної вартості предмету закупівлі чи сумарно, декілька договорів мають складати 40%?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 3.3. Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу, що аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва або реконструкції мосту/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 40 % або виконаний не менш, ніж на 40 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Отже, саме один аналогічний договір повинен бути завершений не менш, ніж на 40% або виконаний не менш, ніж на 40% від очікуваної вартості.
Аналогічне виконання
Дата подання: 19 жовтня 2023 08:08
Дата відповіді: 20 жовтня 2023 09:19
Доброго ранку! Дякую за попередню відповідь!
Відповідно до методичних рекомендацій, розміщених на офіційному сайті Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України https://restoration.gov.ua/4489/oholoshennia/57471.html, в Розділі 3. Рекомендації щодо визначення кваліфікаційних критеріїв… в Таблиці 2а зазначено: Необхідний загальний обсяг виконання аналогічних договорів. Відмічу, що саме загальний і аналогічних, а не аналогічного. Чому Ви штучно створюєте дискримінаційні умови?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо відповідності досвіду виконання аналогічних робіт
Дата подання: 24 жовтня 2023 15:47
Дата відповіді: 25 жовтня 2023 12:26
Шановний Замовнику ! Відповідно до умов тендерної документації аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва або реконструкції мосту/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). Чи буде вважатись належним підтвердженням відповідності досвіду виконання аналогічних робіт договір з будівництва або реконструкції МОСТОВОГО ПЕРЕХОДУ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-12-012401-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: BAK stavební společnost, a.s., Код ЄДРПОУ:28402758
Дата подання: 19 жовтня 2023 10:34
Дискримінаційни вимоги тендерної документації
Шановний замовник! Розміщена редакція тендерної документації містить дискримінаційний вимоги, які з одного боку значно звужують коло потенційних учасників, які надають аналогічні послуги (виконують роботи), а з іншого дають змогу прийняти участь попередньо визначеному учаснику, якій не має достатньої кваліфікації для надання послуг (виконання робіт).
1.Так, відповідно до вимог тендерної документації, аналогічними вважаються договори зі здійснення технічного нагляду на автомобільних дорогах (будівництво, реконструкці), (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 80 % або виконаний не менш, ніж на 80 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. В той же час, предметом даної закупівлі є Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: ”Реконструкція мосту". Така дискримінаційна умова не дає можливості приймати участь в торгах компаніям, які мають досвід здійснення технічного нагляду саме на мостах. Слід зазначити, що в підрядних торгах по цьому об'єкту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-12-012401-a вимагається аналогічний досвід саме по виконання робіт на мостах - аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва або реконструкції мосту/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 40 % або виконаний не менш, ніж на 40 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Що підтверджує заангажовану позицію замовника в торгах технічного нагляду.
Також, вимога щодо надання аналогічного договору виключно протягом п'яти останніх років ж нічим не обґрунтованою, так як проекті із будівництва (реконструкції) великих мостів можуть тривати значний відрізок часу, особливо враховуючі останні роки пандемії.
2. Відповідно до пункту 4) підпункту 5.1. пункту " Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей " встановлено кваліфікаційний критерій " наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.". В той же час, в тендерній документації та додатках до неї відсутні вимоги до учасників щодо конкретних документів, які мають біти надані та фінансових показників, які вимагаються. Така ситуація дає можливість Замовнику маніпулювати наданою учасниками інформацією, що є дискримінацією.
3.Оскільки предметом закупівлі є технічний нагляд за реконструкцією мосту, під час надання послуг (виконання робіт) виникає необхідність у значній кількості досліджень якості бетону, що є основним матеріалом та від якого залежить надійність і довговічність конструкції. В той же час, замовником вимагається підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, які взагалі не мають відношення до предмету закупівлі – технічного нагляду (це необхідно підтвердити замовнику), а вимоги щодо наявності лабораторії (власної чи залученої) замовником не вимагаються.
4. Предметом закупівлі є технічний нагляд за реконструкцією мосту, тобто споруди і здійснювати технічний нагляд мають фахівці, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати, зокрема - провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд. В той же час, тендерна документація не містить вимоги щодо підтвердження наявності такого фахівця. Також відсутні інші кваліфіковані спеціалісти, які необхідні для якісного надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, прибравши дискримінаційні вимоги виклавши вимоги до кваліфікації учасників відповідно до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
1.Так, відповідно до вимог тендерної документації, аналогічними вважаються договори зі здійснення технічного нагляду на автомобільних дорогах (будівництво, реконструкці), (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 80 % або виконаний не менш, ніж на 80 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. В той же час, предметом даної закупівлі є Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: ”Реконструкція мосту". Така дискримінаційна умова не дає можливості приймати участь в торгах компаніям, які мають досвід здійснення технічного нагляду саме на мостах. Слід зазначити, що в підрядних торгах по цьому об'єкту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-12-012401-a вимагається аналогічний досвід саме по виконання робіт на мостах - аналогічними вважаються договори на виконання робіт з будівництва або реконструкції мосту/шляхопроводу на автомобільних дорогах загального користування, (за будь-який період протягом останніх 5-ти років). При цьому, аналогічний договір має бути завершений не менш, ніж на 40 % або виконаний не менш, ніж на 40 % від очікуваної вартості предмету закупівлі. Що підтверджує заангажовану позицію замовника в торгах технічного нагляду.
Також, вимога щодо надання аналогічного договору виключно протягом п'яти останніх років ж нічим не обґрунтованою, так як проекті із будівництва (реконструкції) великих мостів можуть тривати значний відрізок часу, особливо враховуючі останні роки пандемії.
2. Відповідно до пункту 4) підпункту 5.1. пункту " Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей " встановлено кваліфікаційний критерій " наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.". В той же час, в тендерній документації та додатках до неї відсутні вимоги до учасників щодо конкретних документів, які мають біти надані та фінансових показників, які вимагаються. Така ситуація дає можливість Замовнику маніпулювати наданою учасниками інформацією, що є дискримінацією.
3.Оскільки предметом закупівлі є технічний нагляд за реконструкцією мосту, під час надання послуг (виконання робіт) виникає необхідність у значній кількості досліджень якості бетону, що є основним матеріалом та від якого залежить надійність і довговічність конструкції. В той же час, замовником вимагається підтвердити наявність машин, механізмів та техніки, які взагалі не мають відношення до предмету закупівлі – технічного нагляду (це необхідно підтвердити замовнику), а вимоги щодо наявності лабораторії (власної чи залученої) замовником не вимагаються.
4. Предметом закупівлі є технічний нагляд за реконструкцією мосту, тобто споруди і здійснювати технічний нагляд мають фахівці, які мають відповідні кваліфікаційні сертифікати, зокрема - провідний інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд. В той же час, тендерна документація не містить вимоги щодо підтвердження наявності такого фахівця. Також відсутні інші кваліфіковані спеціалісти, які необхідні для якісного надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі.
Виходячи з викладеного, вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, прибравши дискримінаційні вимоги виклавши вимоги до кваліфікації учасників відповідно до предмету закупівлі.
Скасована
Дата: 19 жовтня 2023 10:38
Причина: помилково надано
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-10-12-000028 • 9feef544fd3b4a089f5e243b4b6af70a
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-12
•
19:31
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Дороги і мости потрібно було ремонтувати до повномасштабного вторгнення. Зараз в країни і народу інші потреби. Нам потрібна перемога!!! Кошти на потреби ЗСУ!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-12-000026 • e796b5d50a7b49c39067812a651cf239
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-12
•
19:28
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільна витрата коштів під час війни. Дороги не знищують ворога, не рятують життя захисників, не допомагають їм виконувати бойові завдання. Все, що напряму не спрямоване на нашу перемогу має бути відкладене до перемоги. 689млн грн на потреби армії, а не на дороги!!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-10-12-000021 • f90da764ac3f426ca2a720dd1e986b9e
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-10-12
•
18:02
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
ремонт доріг на сумму 72724144034.19 долларів не на часі під час війни
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПБС |
619 500 000,00
UAH з ПДВ
|
619 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПБС #32872788 |
Переможець |
619 500 000,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2023 14:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2024 11:59
|
дод угода 38 5.pdf | зміни до договору |
04 листопада 2024 11:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:30
|
Дод.угода №38-4.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2024 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:52
|
Дод.угода №38-3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:32
|
Дод.угода №38-2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:08
|
Дод.угода №38-1.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 16:11
|
Договір № 38 від 14.12.2023.pdf | укладений |
14 грудня 2023 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Попередня оплата (аванс) |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна бюджетних зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Попередня оплата (аванс) |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (зміна бюджетних зобов'язань на 2024 рік) |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 38/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |