Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015-09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
325 396,72 UAH
UA-2023-10-12-007868-a ● ee18908663f641658ccdd685cede5ad2
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
12 жовтня 2023
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ( КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01994037 |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ ЛЮБОМИРА ГУЗАРА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Рожанська Анастасія Леонідівна +380444080035 ekonomdkl4@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
При поданні своєї пропозиції врахувати, що маржа учасника/постачальника розраховується за формулою: Маржа постачальника = Ціна переможця за 1 кВт⋅год – БЦ* за 1 кВт⋅год, де БЦ* за 1 кВт⋅год = 5, 270436 грн. (з ПДВ), Маржа постачальника– норма прибутку, яка не підлягає зміні протягом дії Договору Прохання враховувати свої реальні можливості, у разі надання пропозиції з від’ємною маржею учасника/постачальника !!! Пунктом 57 Постанови № 822 встановлено, що замовник оголошує запит пропозицій постачальників в електронному каталозі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про найменування, очікувану вартість, кількість, строк, місце, спосіб поставки товару, умови його оплати та кінцевий строк подання постачальником ціни пропозиції. Враховуючи, відсутність технічної реалізації електронної системи закупівель, а саме: відсутність поля «спосіб поставки товару, умови його оплати», інформацію буде зазначено власноручно в полі «Умови поставки» . Спосіб поставки товару: зазначено в Договорі про постачання електричної енергії споживачу. Умови його оплати: зазначено в Договорі про постачання електричної енергії споживачу. Оплата поставленої електричної енергії за цим Договором здійснюється Споживачем відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами Акту купівлі-продажу електричної енергії за відповідний розрахунковий період. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за електроенергію здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Споживачем бюджетного призначення на фінансування оплати поставленої електроенергії на свій реєстраційний рахунок. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних вебсайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки. Пунктом 66 Постанови № 822 передбачено, що умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у проекті договору в запиті пропозицій постачальників. Отже, враховуючи вищевикладене, учасник, беручи участь у даному запиті пропозицій постачальників (далі - ЗПП) надає повну і беззаперечну згоду з усіма умовами проекту договору, опублікованого в даному ЗПП, та підтверджує можливість його виконання.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58000 Кіловат-година
Електрична енергія, формульний розрахунок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Любомира Гузара, будинок 3; Україна, 03126, м. Київ, м. Київ, вулиця Академіка Стражеска, 6А; 03057,Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Ковальський, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Тендерна документація
12 жовтня 2023 13:33 |
Проєкт Договору (без розподілу).docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Термін |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ EN 50160:2014, та іншим вимогам згідно держстандарту |
Можливі значення:
|
|
Послуги розподілу включено |
Можливі значення:
|
|
Тариф |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 жовтня 2023 01:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ " |
304 500,00
UAH з ПДВ
|
304 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ" |
304 989,29
UAH з ПДВ
|
304 989,29
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОЕНЕРГОЗБУТ" |
305 685,29
UAH з ПДВ
|
305 685,29
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД" |
305 898,95
UAH з ПДВ
|
305 898,95
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "Енерго Збут Транс" |
308 745,56
UAH з ПДВ
|
308 745,56
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
309 165,29
UAH з ПДВ
|
309 165,29
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ „ТРЕЙДРЕСУРС“" |
311 973,29
UAH з ПДВ
|
311 973,29
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
312 645,29
UAH з ПДВ
|
312 645,29
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
313 200,00
UAH з ПДВ
|
313 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ РИТЕЙЛ СЕРВІС |
325 380,00
UAH з ПДВ
|
325 380,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕПЛА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ
" #39624119 |
Переможець |
304 500,00
UAH з ПДВ
|
24 жовтня 2023 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 12:52
|
Дод.угода _ 1_ 25.12.2023 р..pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:50
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 12:50
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 15:39
|
Договір № 60, 24.10.2023 р. | укладений |
24 жовтня 2023 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підпункт 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – особливості): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |