Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
728 606,00 UAH
UA-2023-10-12-004420-a ● d95bae6422cc4f2e94630168063c1a69
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Покровський центр первинної медико-санітарної допомоги" Покровської селищної ради Дніпропетровської області |
Код ЄДРПОУ: | 37004278 |
Вебсайт: | https://pokrov.pmsd.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 53600, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Покровське, вул. Соборна, 118 |
Контактна особа: |
Юлія Колісник +380663390323 ppmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2023 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 15:36 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2023 15:36 |
Очікувана вартість: | 728 606,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 643,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93411 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2023 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2023 10:55 |
Додаток 1 (зі змінами).docx | |
16 жовтня 2023 10:55 |
Протокол зміни 16.10.pdf | |
13 жовтня 2023 16:47 |
Протокол зміни.pdf | |
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 4.doc | |
12 жовтня 2023 11:16 |
Тендерна документація.docx | |
12 жовтня 2023 11:16 |
додаток 5 перелік об'єктів.docx | |
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx | |
12 жовтня 2023 11:16 |
додаток 2.docx | |
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx | |
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 3.docx |
16 жовтня 2023 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 жовтня 2023 10:55 |
Додаток 1 (зі змінами).docx
|
||||||
16 жовтня 2023 10:55 |
Протокол зміни 16.10.pdf
|
||||||
13 жовтня 2023 16:47 |
Протокол зміни.pdf
|
||||||
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 4.doc
|
||||||
12 жовтня 2023 11:16 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
12 жовтня 2023 11:16 |
додаток 5 перелік об'єктів.docx
|
||||||
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 2.2.Комерц. пропоз.docx
|
||||||
12 жовтня 2023 11:16 |
додаток 2.docx
|
||||||
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 2.1.Заява-приєднання.docx
|
||||||
12 жовтня 2023 11:16 |
Додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 16 жовтня 2023 10:04
Дата відповіді: 16 жовтня 2023 10:42
Шановний замовник! В п.п 9 розділу 3 « Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).» Додатку 1 до тендерної документації ви просите надати: «Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. У разі, якщо створення кол-центру у відповідності до вимог Постанови НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р. не є обов‘язковим для учасника, такий учасник надає довідку в довільній формі з інформацією про засоби та порядок комунікації із споживачами, підрозділи на які учасником покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами або про службову особу (осіб) учасника на яку(яких) покладено обов‘язок здійснення комунікації із споживачами (контактний телефон, посада прізвище, ім‘я по-батькові та графік роботи). Учасник також має підтвердити виконання усіх вимог Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 щодо особистого кабінету споживача.»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Пунктом 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином вимога щодо наявності кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області не є обґрунтованою та дискримінує потенційних учасників з інших областей України. Просимо Враховуючи вищевикладене, інформацію, просимо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність шляхом виключення з неї вимог щодо наявності в учасника кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. КНП "Покровським центром ПМСД" були внесені зміни до п.п. 7,9,10 р. 3 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку № 1 до тендерної документації. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель 13.10.2023 року.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-10-12-004420-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 13 жовтня 2023 16:00
Вимога щодо дискримінаційний умов
Доброго дня!
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації ви вимагаєте:
Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів
а також
Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області
Повідомляємо, що вимоги щодо створення цосу та кол центру на території будь якої області є дискримінаційною вимогою щодо учасників, центром діяльності яких є інші області.
Щодо подібних вимог міститься ряд рішень АМКУ, вони завжди скасовуються колегією, оскільки є дискримінуючими за територіальною ознакою.
Прохання внести зміни до документації, інакше будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації ви вимагаєте:
Надання довідки про створення Учасником на території Дніпропетровської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів
а також
Надання довідки про наявність кол-центру / контакт-центру на території Дніпропетровської області
Повідомляємо, що вимоги щодо створення цосу та кол центру на території будь якої області є дискримінаційною вимогою щодо учасників, центром діяльності яких є інші області.
Щодо подібних вимог міститься ряд рішень АМКУ, вони завжди скасовуються колегією, оскільки є дискримінуючими за територіальною ознакою.
Прохання внести зміни до документації, інакше будемо змушені звернутись до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 жовтня 2023 17:21
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі — Особливості) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. КНП "Покровським центром ПМСД" були внесені зміни до п.п. 7,9,10 р. 3 «Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку № 1 до тендерної документації. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщені в електронній системі закупівель 13.10.2023 року.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-10-12-004420-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ", Код ЄДРПОУ:44378553
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2023-10-12-004420-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ", Код ЄДРПОУ:44378553
Дата подання: 27 жовтня 2023 12:48
Дата подання: 27 жовтня 2023 12:48
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2023 16:20
рішення від 30.10.2023 № 17315.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2023 16:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2023 № 17657.pdf
Дата публікації: 06 листопада 2023 12:03
рішення від 03.11.2023 № 17657.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2023 16:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Уповноважена особа вирішила, виконати рішення АМКУ № 17657-р/пк-пз від 03.11.2023 року, а саме скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" переможцем процедури закупівлі — "Електрична енергія", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-10-12-004420-a.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 жовтня 2023 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" |
699 100,63
UAH з ПДВ
|
695 457,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" |
699 100,63
UAH з ПДВ
|
699 100,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
699 100,63
UAH з ПДВ
|
699 100,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
699 100,63
UAH з ПДВ
|
699 100,63
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" |
700 582,50
UAH з ПДВ
|
700 582,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" #44593973 |
Рішення скасоване |
699 100,63
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 08:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Рішення скасоване |
695 457,59
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 08:49
|
ТОВ "ЕКСПОРТ ЕНЕРДЖІ ЮКРЕЙН" #44593973 |
Рішення скасоване |
699 100,63
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 08:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ СТРУМ" #44378553 |
Переможець |
695 457,59
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 10:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:27
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:23
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2023 13:46
|
Договір.pdf | укладений |
15 листопада 2023 13:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити обсяги закупівлі на 34115 кВт*год та викласти пункт 1.3. розділу 1 Договору в наступній редакції: «1.3. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії на період по 31.12.2023 р. становить 59296 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.» 2. Зменшити суму договору на 253990,87 грн з ПДВ та викласти пункт 4.1. розділу 4 Договору в наступній редакції: «4.1. Вартість електричної енергії за цим Договором визначається з урахуванням суми очікуваної вартості обсягів постачання електричної енергії протягом періоду, вказаного у пункті 1.3 цього Договору, та становить: 367883,93 грн., крім того ПДВ 73577,79 грн., всього з ПДВ - 441466,72 грн., у тому числі: Загальний фонд 441466,72 грн., враховуючи ПДВ 73577,79 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |