Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2023-10-11-013015-a ● 13242459216d436da2cfc6493e5c3571
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський обласний центр соціально-психологічної реабілітації дітей "Оберіг" |
Код ЄДРПОУ: | 39557619 |
Місцезнаходження: | 09700, Україна , Київська обл., Богуслав, вул. 40-річчя Перемоги, 8 |
Контактна особа: |
Іллєнко Інна Володимирівна +380456151458 oberig423@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2023 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09701, Україна, Київська область, м. Богуслав, вул. 40-річчя Перемоги, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту «Нове будівництво протирадіаційного укриття (ПРУ) | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2023 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2023 14:06 |
Перелік змін до ТД.docx | |
13 жовтня 2023 14:06 |
Тендерна документація укриття нова редакція.docx | |
11 жовтня 2023 16:19 |
Тендерна документація укриття.docx |
13 жовтня 2023 14:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2023 14:06 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
13 жовтня 2023 14:06 |
Тендерна документація укриття нова редакція.docx
|
|||
11 жовтня 2023 16:19 |
Тендерна документація укриття.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт обстеження
Дата подання: 11 жовтня 2023 23:35
Дата відповіді: 12 жовтня 2023 11:39
Шановний Замовник! Вимагаємо прибрати з вимог тендерної документації надання акту обстеження, оскільки дана вимога неодноразово визнавалася АМКУ як дискримінаційна. Позиція контролюючого органу наступна:
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник.
Згідно п. 4.3 Додатка 1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати «Акт обстеження об’єкту» за предметом закупівлі, який має бути підписаний уповноваженими особами та скріплений печатками Учасника і Замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо), і , у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Сподіваємося на плідну співпрацю
Згідно п. 4.3 Додатка 1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати «Акт обстеження об’єкту» за предметом закупівлі, який має бути підписаний уповноваженими особами та скріплений печатками Учасника і Замовника. Беручи до уваги той факт, що Замовник не має в штаті інженера-проектувальника і у зв'язку з чим завдання на проектування може бути неповним. Тобто наявні підстави для проведення процедури конкурентного діалогу. Однак Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), такої процедури не передбачено.
З огляду на вище викладене, замовником було прийняте рішення про обов'язковий огляд учасниками об'єкту. Огляд проводиться за участю представників Замовника, що надає Учаснику змогу ознайомитись з реальним станом об'єкту, отримати додаткову інформацію (наприклад, ознайомитись з технічним паспортом будівлі, кордонами розмежування земельної ділянки, тощо), і , у разі виявлення будь-яких недоліків у завданні на проектуванні, звернутись до Замовника з пропозиціями щодо внесення відповідних змін у тендерну документацію. А також під час огляду об'єкту учасник має змогу оцінити власну спроможність виконати роботи з розробки проектної документації у визначені замовником строки. Окрім того, огляд об’єкта замовника в період уточнень сприяє детальному формуванню учасниками своїх цінових пропозицій, не суперечить чинному законодавству та жодним чином не містить корупційної складової.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема обстеження об’єкту.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників та не є дискримінаційною, оскільки Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях на рівних умовах.
Сподіваємося на плідну співпрацю
З приводу акту обстеження
Дата подання: 12 жовтня 2023 16:38
Дата відповіді: 13 жовтня 2023 14:19
Шановний Замовник! Те що ви написали в якості аргументації зовсім не підходить по одній простій причині - у вас НОВЕ будівництво, не капітальний ремонт, не реконструкція. Якій обєкт ви пропонуєте оглядати? Той факт, шо у вас немає фахівця, який може скласти завдання на проектування не означає, що до цього повині прикладати руку потенційні учасники. Для формування вартості пропозиції по таким обєктам цілком достатньо надати інформацію щодо кількості людей, які будуть переховуватись. Тож рекомендуємо прибрати цю вимогу, в іншому випадку будемо змушені звертатись до органу оскарження
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!Тендерна документація змінена і опублікована у новій редакції
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Варварчук Олексій Володимирович" |
399 217,72
UAH з ПДВ
|
399 217,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Варварчук Олексій Володимирович" #2788802852 |
Переможець |
399 217,72
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2023 12:04
|
календарний план (2).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:02
|
додаткова угода (6).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:02
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 13:28
|
додаткова угода (1).pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:26
|
календарний план.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 13:26
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2023 11:43
|
договір пректно-кошторисна документація.pdf | укладений |
31 жовтня 2023 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з неможливістю закінчення робіт у встановлені договором строки |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни, зміна календарного плану виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 71 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |