Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт санвузлів та системи опалення в Новобиківському ЗЗСО І-ІІІ ступенів(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2023-10-11-011856-a cdafd80af8664273840b628fe39e56ec
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Величко

+380731832242 yliamlp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОБАСАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43244977
Місцезнаходження: 17461, Україна , Чернігівська обл., село Нова Басань, вул.Миру, будинок 25
Контактна особа: Юлія Величко
+380731832242
yliamlp@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт санвузлів та системи опалення в Новобиківському ЗЗСО І-ІІІ ступенів(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17461, Україна, Чернігівська область, с. Нова Басань, вул. Миру, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

11 жовтня 2023 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2023 15:45
Договір 1010.PDF
11 жовтня 2023 15:45
Звіт.PDF
11 жовтня 2023 15:45
НАКАЗ.PDF
11 жовтня 2023 15:45
Обгрунтування.PDF
11 жовтня 2023 15:45
Протокол 180.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-07-000019 ● 628995faf7b24bc19f5a343417f37726
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 грудня 2023 10:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
05.12.2023 № 33-З

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 05.12.2023 № 33-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-10-11-011856-a 11.10.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-07 13:07:01

Надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт санвузлів та системи опалення в Новобиківському ЗЗСО І-ІІІ ступенів(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-11-011856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання, а саме: товариство з обмеженою відповідальністю «Будсервіс» (код ЄДРПОУ 30814902), з яким укладений договір від 10.10.2023 № 110 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-11 13:07:09

Відповідь на Ваш запит про надання інформації 2023-12-07 13:07

На Ваш запит про надання інформації 2023-12-07 13:07, далі повідомляємо наступне:
1.Вартість виконаних робіт була розрахована на підставі проведених робіт з розробки проектної документації (публічно доступна інформація про укладений договір на виконання проектних робіт доступна за посиланням: https://prozorro.gov.ua/https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-30-006968-a) та отриманої позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (копія додається).
Кошти на виконання робіт з капітального ремонту були затвердженні рішенням сесії Новобасанської сільської ради від 05.09.2023 р. за №11-34/2023
2.Разом з тим, відповідно до положень пункту 4-1 постанови КМУ №710 «Про ефективне використання державних коштів», оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) можливо переглянути за посиланням: https://novobasanska gromada.gov.ua/news/1701948417.
3. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, нами були оголошені відкриті торги: «Капітального ремонту санвузлів та системи опалення Новобиківської ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шевченка,1, с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області»за цим посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-06-004312-a, та тендер не відбувсь через відсутність учасників. Тому відповідно до пп.6п.13 Особливостей (відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації) здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (в редакції що діяла на момент проведення закупівлі).
Враховуючи сказане, Відділом освіти, культури, сім'ї,молоді та спортом Новобасанської сільської ради було обрано закупівлю без використання електронної системи.
Виконавцем робіт було обрано ТОВ "БУДСЕРВІС" за критерієм (принципом) максимальної економії, ефективності та пропорційності.
До виконавця робіт – ТОВ "БУДСЕРВІС", у Відділі освіти,культури,сім'ї, молоді та спорту Новобасанської сільської ради відсутні зауваження до якості виконуваних робіт, строків їх виконання за раніше укладеними договорами.
Тому, аналізуючи якість виконуваних робіт, позитивний досвід роботи з Виконавцем та ціну виконуваних робіт, нами було обрано ТОВ "БУДСЕРВІС" виконавцем робіт на Капітальний ремонт санвузлів та системи опалення в Новобиківському ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Шевченка,1, с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСЕРВІС"
#30814902
Переможець 2 100 000,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2023 15:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2024 17:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 464 474,50
UAH (в тому числі ПДВ 244 079,08 UAH)