Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя
Очікувана вартість
738,00 UAH
UA-2023-10-11-007423-a 790040fb029c44318bda184f538e8a87
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огер Світлана Василівна

380688645427 vktms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОНУФРІЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44145372
Місцезнаходження: 28100, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Онуфріївка, вул.Центральна, будинок 1
Контактна особа: Огер Світлана Василівна
380688645427
vktms@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Гумки 4*10=40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
4 штуки
Олівці 4*9=36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
4 штуки
Змінні грифелі для олівців 4*20=80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192132-5 — Змінні грифелі для олівців
1 пачка
Канцелярські скріпки 1*48=48;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
2 штуки
Антистеплери 2*40=80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери
3 штуки
Ручки-коректори 101 грн (2*30=60; 1*41=41)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
2 комплект
Набори або комплекти для креслення2*38=76
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30194310-1 — Набори або комплекти для креслення
13 штуки
Затискачі для папірців-записок13*5=65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок
8 штуки
Дрібне канцелярське приладдя 212 грн (1*28=28;4*24=96;1*40=40;2*24=48)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Тендерна документація

11 жовтня 2023 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Пузило А.В.
#3310117650
Переможець 738,00
UAH
11 жовтня 2023 13:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 8 Пузило андрій.pdf укладений
11 жовтня 2023 13:18

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Гумки 4*10=40 4 штуки 10,00
UAH
Олівці 4*9=36 4 штуки 9,00
UAH
Змінні грифелі для олівців 4*20=80 4 штуки 20,00
UAH
Канцелярські скріпки 1*48=48; 1 пачка 48,00
UAH
Антистеплери 2*40=80 2 штуки 40,00
UAH
Ручки-коректори 101 грн (2*30=60; 1*41=41) 3 штуки 33,66
UAH
Набори або комплекти для креслення2*38=76 2 комплект 38,00
UAH
Затискачі для папірців-записок13*5=65 13 штуки 5,00
UAH
Дрібне канцелярське приладдя 212 грн (1*28=28;4*24=96;1*40=40;2*24=48) 8 штуки 26,50
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 738,00
UAH