Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Баштанський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190521 |
Місцезнаходження: | 56180, Україна , Миколаївська обл., с. Лоцкине, вул. Івана Франка, 2 |
Контактна особа: |
Людмила Попова +380680450557, +380951531647 bashtanskij_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2023 10:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 2 344 142,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 720,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-21-000077 ● 22087447d10b4cb3b03ac1dded529ff4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 жовтня 2024 16:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.10.2024 № 78-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.10.2024 № 78-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2023-10-11-002636-a 11.10.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 16:51:45
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-24 16:56:35
Баштанський психоневрологічний інтернат відповідь на звернення до закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Поточного ремонту споруди цивільного захисту (укриття) «Реконструкції будівлі комунального закладу Баштанський психоневрологічний інтернат с. Лоцкине, вул. І. Франка, 2 (влаштування додаткового виходу з найпростішого укриття зменшення великих отворів у зовнішніх огороджувальних конструкціях)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Поточного ремонту споруди цивільного захисту (укриття) «Реконструкції будівлі комунального закладу Баштанський психоневрологічний інтернат с. Лоцкине, вул. І. Франка, 2 (влаштування додаткового виходу з найпростішого укриття зменшення великих отворів у зовнішніх огороджувальних конструкціях)» Баштанський психоневрологічний інтернат надає інформацію та відповідні документи :
Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі проєктно-кошторисної документації,яка розроблена на підставі «Настанова з визначення вартості проектних,науково-проектних,вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» містить в собі вартість робіт/послуг які розраховані відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва яка затверджена Наказом від 01.11.2021 №281 (із змінами) №Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Проектно-кошторисна документація 50 аркушів
Обґрунтування підстави 1 аркуш
Завдання на проектування 2 аркуша
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-22 16:55:35
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Додатковою угодою від 27.12.2023 до договору від 02.11.2023 № 115 (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк дії Договору та виконання зобов’язань до 31.12.2024
Відповідно до додаткової угоди зміни внесено на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У зв’язку з вищезазначеним, пропонуємо надати документи, що підтверджують виникнення обставин після укладання Договору, які спричинили продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань до 31.12.2024.
Разом з документами Замовник може надати пояснення щодо прийнятих рішень з вищезазначеного питання.
Документи (пояснення, інформацію), які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-25 12:06:31
Про продовження дії договору
При проведенні Баштанським психоневрологічним інтернатом відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) Поточного ремонту споруди цивільного захисту (укриття) «Реконструкції будівлі комунального закладу Баштанський психоневрологічний інтернат с. Лоцкине, вул. І. Франка, 2 (влаштування додаткового виходу з найпростішого укриття зменшення великих отворів у зовнішніх огороджувальних конструкціях)», № UA-2023-10-11-002636-a, було визнана найбільш економічно вигідна, пропозиція учасника ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» ,з яким було укладено договір № 115 від 02.11 2023 року відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі — Закон).
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку, продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Додатковою угодою від 27.12.2023 до договору від 02.11.2023 № 115 (далі – Договір) змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк дії Договору та виконання зобов’язань до 31.12.2024
Документальне підтвердження продовження дії договору листи від ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» з обгрунтовним поясненням продовження дії договору на 2024 рік.
Лист № 12/11 від 03.12.2023 року-1аркуш
Лист № 2/12-04 від 04.12.2023 року – 1 аркуш
Лист № 21/12 від 21.12.2023 року -1 аркуш
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-30 11:23:34
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Відповідно до умов пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні завантажити необхідні документи, зокрема, довідку, за формою згідно додатку № 5 тендерної документації, а саме: «відомості про учасника».
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки «відомості про учасника»? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
2. Умовами пункту 3.5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації визначено наступне «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України».
Крім того, пунктом 3.3 проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) також визначено, що договірна ціна є твердою.
При цьому, відповідно до пункту 3.5 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню, зокрема, надати договірну ціну.
Учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав договірну ціну (файл «u_95______ ___ овірна ціна.RTF» архівного файлу «договірна.rar.xml.zip»), де зазначив, що вид договірної ціни: динамiчна.
У зв’язку із зазначеним пояснити:
2.1. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» не була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
2.2. Яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання договірної ціни у форматі imd? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
3. Умовами пункту 3.5 розділу 3 тендерної документації визначено наступне «учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт».
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання договору на вивезення відходів? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
4. Відповідно до умов додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки, що містить перелік техніки? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
5. Відповідно до умов додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати
- «інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники)».
- «учасник в складі пропозиції має надати документальне підтвердження на перелік працівників інженерно-технічних професій, а саме:
2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці 3 (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником».
Учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2023 № 867 (файл «Довідка працівники адмін.pdf»), в якій, зокрема, зазначив інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації Шульгу Наталію Миколаївну, що працює за цивільно-правовим договором.
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання документа, який підтверджує наявність правовідносин учасника з Шульгою Н.М.? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
6. Відповідно до пункту 6 розділу «Перелік документів, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій» додатку 7 до тендерної документації учасники повинні надати «гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів».
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання цього гарантійного листа? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
7. Додатком № 3 до тендерної документації визначено, що «гарантійний строк експлуатації об’єкта реконструкції, що є предметом закупівлі, становить 10 років від дня його прийняття замовником».
Разом з цим, пунктом 6.1 проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) визначено наступне: «Підрядник гарантує належну якість використаних матеріалів та наданих послуг протягом 5-и років після прийняття об’єкту Замовником».
Учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2023 № 871 (файл «Лист- гарантія кількісні та якісні характеристики.pdf»), в якій, зокрема, зазначив, що «гарантійний строк експлуатації об’єкта реконструкції, що є предметом закупівлі, становить 10 років від дня його прийняття замовником».
Крім того, учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав проєкт договору (файл «Проєкт Договору (2).pdf» архівного файлу «Проєкт Договору (2).pdf.zip»), в пункті 6.1 якого визначено наступне: «Підрядник гарантує належну якість використаних матеріалів та наданих послуг протягом 5-и років після прийняття об’єкту Замовником».
Укладений за результатами процедури закупівлі договір від 02.11.2023 № 115 також містить пункт 6.1, в якому зазначено: «Підрядник гарантує належну якість використаних матеріалів та наданих послуг протягом 5-и років після прийняття об’єкту Замовником».
Зважаючи на вищенаведене, пропонуємо надати пояснення щодо розбіжностей у тривалості гарантійних строків в тендерній документації, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» та в укладеному договорі про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-11-04 08:54:14
Відповідь
На питання 1,4 Вашошого Запиту від 30.10. 2024 а саме,
Відповідно до умов пункту 3.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники в складі тендерної пропозиції повинні завантажити необхідні документи, зокрема, довідку, за формою згідно додатку № 5 тендерної документації, а саме: «відомості про учасника».
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки «відомості про учасника»? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
4. Відповідно до умов додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції довідки, що містить перелік техніки? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
При перевірці пропозиції учасника після відкриття пропозиції Уповноваженою особою не було виявлено відсутність документів «відомості про учасника» та інформації з переліком техніки, тобто вони були наявні . Довідка «відомості про учасника» була надана за вихідним номером № 863 від 18.10.2023 року, Довідка з інформацією про перелік техніки була надана за № 876 від 18.10.2023 року. Тому Уповноваженою особою було визначено учасника ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" переможцем Закупівлі та не надано 24 години на виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. У своїй практиці Уповноважена особа стикалась із випадками коли в електронній системі відбуваються збої та документи або не відображаються або не відкриваються через певний час. Оскільки переможець закупівлі до підписання Договору в данній закупівлі виявив що документи з невідомих причин не відображаються на майданчику підкрипив їх у друге про що повідомив замовника та зазначив що звертався на майданчик із запитанням щодо відсутності документів після визначення його переможцем, на що тримав відповідь що іноді відбуваються електронні помилки і таке може відбуватись, але з часом вони повинні відображатись.
На питання 1 Вашого Запиту від 30.10. 2024 а саме,
2. Умовами пункту 3.5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 тендерної документації визначено наступне «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена тверда. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Договірна ціна повинна бути додатково надана в форматі imd у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів, рекомендованих до використання учасниками будівництва Міністерством регіонального розвитку та будівництва України».
Крім того, пунктом 3.3 проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) також визначено, що договірна ціна є твердою.
При цьому, відповідно до пункту 3.5 розділу 3 тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню, зокрема, надати договірну ціну.
Учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав договірну ціну (файл «u_95______ ___ овірна ціна.RTF» архівного файлу «договірна.rar.xml.zip»), де зазначив, що вид договірної ціни: динамiчна.
У зв’язку із зазначеним пояснити:
2.1. Чому тендерна пропозиція учасника ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» не була відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації?
2.2. Яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання договірної ціни у форматі imd? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
«Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова). Отже умовати тендерної документації зазначено надати договірну ціну форматі imd для того щоб замовник враховуючи своє програмне забезпечення зміг зчитати файли договірної ціни, але учасником було надано формат файлів які зчитувались . Враховуючи вищезазначене Замовник не рахує що учасник не виконав вимогу замовника. Стосовно того що учасником у договірній ціні зазначено що вона є дінамічною. Замовник врахував це як технічну/механічну помилку договірної ціни динамічної на підставі того що умовами тендерної документації та у Проєкті Договору зазначено, що ціна є твердою та у складі пропозиції учасник надав підтвердження про згоду з умовами Договору. Крім того п. 12 частини 5. 2. Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції зазначено:
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
3. Умовами пункту 3.5 розділу 3 тендерної документації визначено наступне «учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт».
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання договору на вивезення відходів? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
Учасник у складі пропозиції надав Лист-гарантію щодо застосування заходів із захисту довкілля, крім того у Довідці № 876 наявність механізмів заначено що у учасника наявний транспорт для вивезення відходів.
5. Відповідно до умов додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати
- «інформаційну довідку з інформацією про ключові посади працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання робіт за Договором про закупівлю (інженерно-технічні працівники)».
- «учасник в складі пропозиції має надати документальне підтвердження на перелік працівників інженерно-технічних професій, а саме:
2) трудові книжки (сторінки, що містять інформацію) та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками щодо осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору та/або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці 3 (цивільно-правовий договір, тощо) - в залежності від правовідносин між учасником та працівником».
Учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2023 № 867 (файл «Довідка працівники адмін.pdf»), в якій, зокрема, зазначив інженера-проєктувальника в частині кошторисної документації Шульгу Наталію Миколаївну, що працює за цивільно-правовим договором.
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання документа, який підтверджує наявність правовідносин учасника з Шульгою Н.М.? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
Шульга Наталя Миколаївна є інженером- проєктувальником в частині кошторисної документації тобто інженер, який виконує роботу з інженерно-будівельного проєктування, тобто розроблення проєктної документації на об'єкти будівництва. В зазначеній закупівлі не потрібно виконувати роботи із проєктування та розроблення документації. У Замовника наявна проєктно-кошторисна документація на даний об’єкт. Та замовник не вимагав у тендерній документації мати в наявності працівника інженера- проєктувальника в частині кошторисної документації. Учаснику не заборонено надавати іншу інформацію крім тої що вимагає Замовник. На працівників які необхідні для виконання робіт було надано всі підтверджуючі документи.
6. Відповідно до пункту 6 розділу «Перелік документів, які подаються учасниками у складі тендерних пропозицій» додатку 7 до тендерної документації учасники повинні надати «гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів».
У зв’язку із зазначеним пояснити, яким чином учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» виконав вищенаведену вимогу тендерної документації щодо надання цього гарантійного листа? У відповіді вказати назву файлу, в якому знаходиться зазначений документ.
У додатку 7 до тендерної документації зазначено: «6. гарантійний лист, яким учасник гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів.»
Листом – гарантією № 871 від 18.10.2023 учасник зазначив що відповідає усім критеріям і вимогам замовника зазначених у тендерній документації та додатках до неї.
«Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в особі директора Чепак Дмитра Сергійовича, підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. додатках до неї, а також підтверджуємо можливість виконання робіт/ надання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.»
Оскільки Замовник не вимагав установленого зразку відповідно і не міг не вважати, що учасник не надав інформацію.
Додатком № 3 до тендерної документації визначено, що «гарантійний строк експлуатації об’єкта реконструкції, що є предметом закупівлі, становить 10 років від дня його прийняття замовником».
Разом з цим, пунктом 6.1 проєкту договору (додаток № 4 до тендерної документації) визначено наступне: «Підрядник гарантує належну якість використаних матеріалів та наданих послуг протягом 5-и років після прийняття об’єкту Замовником».
Учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав довідку від 18.10.2023 № 871 (файл «Лист- гарантія кількісні та якісні характеристики.pdf»), в якій, зокрема, зазначив, що «гарантійний строк експлуатації об’єкта реконструкції, що є предметом закупівлі, становить 10 років від дня його прийняття замовником».
Крім того, учасник ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» в складі тендерної пропозиції надав проєкт договору (файл «Проєкт Договору (2).pdf» архівного файлу «Проєкт Договору (2).pdf.zip»), в пункті 6.1 якого визначено наступне: «Підрядник гарантує належну якість використаних матеріалів та наданих послуг протягом 5-и років після прийняття об’єкту Замовником».
Укладений за результатами процедури закупівлі договір від 02.11.2023 № 115 також містить пункт 6.1, в якому зазначено: «Підрядник гарантує належну якість використаних матеріалів та наданих послуг протягом 5-и років після прийняття об’єкту Замовником».
Зважаючи на вищенаведене, пропонуємо надати пояснення щодо розбіжностей у тривалості гарантійних строків в тендерній документації, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ» та в укладеному договорі про закупівлю.
Гарантійний строк на поточний ремонт будівель згідно законодавства складає 12 місяців. Замовником було зазначено у Проекті Договору 5 років та в інших вимогах Тендерної документації. При складанні тендерної документації а саме Додатку № 3 відбулась технічна помилка замість 5 років випадково зазначено 10 років. Але відповідно До Договору підписаного сторонами зазначено 5 років. Тобто технічна /механічна помилка не впливає на гарантійні строки виконаних робіт. Оскільки саме Договір регулює правові відносини між замовником та підрядником. У підписаному Договорі гарантійні строки відповідають чинному Законодавству та зобов’язують підрядника протягом гарантійних строків нести відповідальність за надані послуги.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушення за результатами проведення моніторингу ID моніторингу UA-M-2024-10-21-000077 Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області , здійснено розірвання договору № 115 від 02.11.2023 року укладеного між ТОВ «Майстер буд-монтаж » та Баштанський психоневрологічний інтернат про надання послуг з Поточного ремонту споруди цивільного захисту (укриття) комунального закладу Баштанського психоневрологічного інтернату с.Лоцкине, вул.І.Франка,2 (влаштування додаткового виходу з найпростішого укриття зменшення великих отворів у зовнішніх огороджувальних конструкціях»
2024-11-18 16:21:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 листопада 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
-
2024-11-19 11:22:00
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" |
2 226 934,90
UAH з ПДВ
|
2 226 934,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАЙСТЕР БУД-МОНТАЖ" #43646400 |
Переможець |
2 226 934,90
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2024 16:27
|
додаткова угода № 4.pdf | укладений |
18 листопада 2024 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:20
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:11
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:48
|
Додаткова угода1.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 16:42
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
02 листопада 2023 16:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки у назві предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п.3.5. договору. |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 115 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 листопада 2023 — 18 листопада 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 281 822,83
UAH (в тому числі ПДВ 213 637,14 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Усунення порушення за результатами проведення моніторингу ID моніторингу UA-M-2024-10-21-000077 Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області , |